Seksiä aamu tuimaan

yjäk

en käsitä miten kukaan voi bylsiä heti herättyään. Yök, hengitys haisee kun mursun henkäys. Yäk yäk

48

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Kokeile joskus, kannattaa!

    • yjäk2

      Sä oot kokeillut sitä vaan kätes kanssa

    • hehehehehmummi

      Onanoi olli --------------saat kerrankin ikäistäsi....

    • sukkula.

      On muuten aamulla PARASTA.
      Antaa hyvän potkun työpäivään :)

      • työnviroksuja

        Ainiin työpäivaa!


      • On ryhdistäydytty

        Totta totta,meillä piti aikaistaa herätystä koska aamuseksi venähti pitkäksi sessioksi ja seurauksia siitä seurasi,tyttöystävä alkoi myöhästellä koulusta ja minä töistä...on se niiin makeeetaaaa.

        Antaa todella mahtavan potkun työpäivään mutta ei passaa oikein päivällä muistella koska yllättää keskipäivän sietämätön stondis...mutta heti koulu-/työpäivän jälkeen toimiin.


      • MieOoManne

        Haiiiii! Mist sie oikee puhut veli hyvä?


    • ooootaaan

      ihanaa seksi on aamulla,tuhnuista ja lämmintä,nam...

    • 69+69

      Ku polkasee takaapäin ei haiseva hengitys haittaa. Kyllä seksi on hyvää aina mutta parasta krapula-aamuna.

    • runkkaripete

      Mie tumputan aina kaksi kertaa joka aamu. Sillä häipyy sopivasti himot, kun naisvaltaisella alalla olen...

    • Niin mukavata

      Parasta mitä ilman housuja voi tehdä on siis aamu pano.Hampaat voi tietysti pestä vaikka heti herättyään ja sitten asiaan.

      • MPI

        Kaikille ei vaan sitä iloa suoda :(


      • reikiä 0
        MPI kirjoitti:

        Kaikille ei vaan sitä iloa suoda :(

        miks ei siis suoda?mie ainakiii pesen hampaat joka aamu.


      • MPI
        reikiä 0 kirjoitti:

        miks ei siis suoda?mie ainakiii pesen hampaat joka aamu.

        Sentäs sen voi tehdä :), mutta aamu-, päivä-, ilta- tai yöpanoa ei :(


      • Mielikuvitusta lisää
        MPI kirjoitti:

        Sentäs sen voi tehdä :), mutta aamu-, päivä-, ilta- tai yöpanoa ei :(

        Nooh - älähän nyt. Ota oppia naisista...

        Viimeistään joulun jälkeen panet vauhtia niveliin. Jos Sinulla ei ole kelvollista päälle pantavaa, panet navigaattoriin lähimmän vaatetusliikkeen koordinaatit ja sukellat alennuskorien kiehtovaan maailmaan. Sitten panet visan vinkumaan.

        Pantuasi illalla parasta päällesi, panet myös sen kuuluisan menovaihteen päälle. Poistuessasi kotoa, muista panna kahvinkeitin pois päältä.

        Illalla paikallisen panimon (häh?) tanssilattialla pannessasi jallalla koreasti, muista panna myös persoonasi peliin. Panemista esittäviä liikkeitä kannattaa kuitenkin viimeiseen asti välttää, koska liian rivot liikeet saattavat karkoittaa paikalta mahdolliset tulevaisuuden pantavat.

        Muista myös tämä. Älä pane ranttaliksi, äläkä pane liikaa juomia kurkustasi alas! Liika paneminen voi nimittäin olla myös panna mielen sekaisin.


      • tack
        Mielikuvitusta lisää kirjoitti:

        Nooh - älähän nyt. Ota oppia naisista...

        Viimeistään joulun jälkeen panet vauhtia niveliin. Jos Sinulla ei ole kelvollista päälle pantavaa, panet navigaattoriin lähimmän vaatetusliikkeen koordinaatit ja sukellat alennuskorien kiehtovaan maailmaan. Sitten panet visan vinkumaan.

        Pantuasi illalla parasta päällesi, panet myös sen kuuluisan menovaihteen päälle. Poistuessasi kotoa, muista panna kahvinkeitin pois päältä.

        Illalla paikallisen panimon (häh?) tanssilattialla pannessasi jallalla koreasti, muista panna myös persoonasi peliin. Panemista esittäviä liikkeitä kannattaa kuitenkin viimeiseen asti välttää, koska liian rivot liikeet saattavat karkoittaa paikalta mahdolliset tulevaisuuden pantavat.

        Muista myös tämä. Älä pane ranttaliksi, äläkä pane liikaa juomia kurkustasi alas! Liika paneminen voi nimittäin olla myös panna mielen sekaisin.

        Päivän piristys :D


      • Mielikuvitusta lisää
        tack kirjoitti:

        Päivän piristys :D

        De nada. ;-)


      • Joskus saanut
        Mielikuvitusta lisää kirjoitti:

        De nada. ;-)

        Ja älä pane pahakses tätä, mut pane talvikumi takataskuun ennen baariin menoa, ja ainakin ekalla kerralla pane se talvikumi siihen töpöttimen päälle. Sitten ei muuta kuin panet menemään molempien tyydytys huomioon ottaen.


      • Mielikuvitusta lisää
        Joskus saanut kirjoitti:

        Ja älä pane pahakses tätä, mut pane talvikumi takataskuun ennen baariin menoa, ja ainakin ekalla kerralla pane se talvikumi siihen töpöttimen päälle. Sitten ei muuta kuin panet menemään molempien tyydytys huomioon ottaen.

        Oletko kitka- vai nastamies?


      • Joskus saanut
        Mielikuvitusta lisää kirjoitti:

        Oletko kitka- vai nastamies?

        Kitkaa oon suosinu. Ihan jees.


      • Mielikuvitusta lisää
        Joskus saanut kirjoitti:

        Kitkaa oon suosinu. Ihan jees.

        Nastoilla saakin vain uria aikai seksi. Kitkoissa on taas se ongelma, että ne ei oikein pidä liian liukkailla urilla. No, perimmiltään kyse on siitä, miten kulloisiakin välineitään osaa käyttää. ;-)


    • sukkula.

      Oh,hoh.......eipä ollut hassumpaa näin sauna jälkeenkään.
      Kyllä elämä on ihanaa parisuhteessa.

      • Panettelu

        Onnea, jos Sinulla on toimiva parisuhde. Pidä siitä kiinni ja muista panna säännöllisesti, vaikka ei aina siltä tuntuisikaan. Kaikissa parisuhteissakaan kun ei aina panna vaikka pitäisi!


      • sputnik.
        Panettelu kirjoitti:

        Onnea, jos Sinulla on toimiva parisuhde. Pidä siitä kiinni ja muista panna säännöllisesti, vaikka ei aina siltä tuntuisikaan. Kaikissa parisuhteissakaan kun ei aina panna vaikka pitäisi!

        Toimiihan se jos molemmat haluaa ja välitää .
        Se on sitä Rakkautta !
        Olen onnellinen mies.
        (yhdesssä 25v)


      • Tuimaanko
        sputnik. kirjoitti:

        Toimiihan se jos molemmat haluaa ja välitää .
        Se on sitä Rakkautta !
        Olen onnellinen mies.
        (yhdesssä 25v)

        pitäisi aamulla tuhlata seksiä? No, ehkä tuimuus häviäisi...


    • karporaattori

      Asiahan on niin, että naista haluttaa vasta kun se paperimies on hankkinu sen omakotitalon ja maasturin ja kultaisennoutajan pihalle haukkumaan naapurit pystyyn.

      • uuksua

        Kyl minnuu laitattaa!


      • Vesa ei vaan tajuu..

        Mutta vaikka kuinka olisi paperimies, niin eihän kaikkien noiden projektien jälkeen jaksa paljon panna kuin pahakseen, kun täällä 24ssa irvaillaan hänen elämäntehtävälleen tehdä paperia.

        Vähän rajaa!

        Pannaan paperit vetämään sano muinoinenkin Kutseetin mies, kun sellua hevoselle syötti!


    • rakastelkaa parit

      rakastelen naiseni kanssa joka vapaa päivän aamuna aamukahvin jälkeen.Ei voi mitään että vehje seisoo kun katselen naistani aamutakissaan ilman pikkareita.Vaimoni tietää sen ja tykkää näytellä hyvin muodostunutta vartaloaan.Ei ole mitään parempaa kuin naisen kaunis sääri ja reisi joka sulautuu täydelliseen takapuoleen.Rakastelemme myös monesti viikolla keskellä päivää töistä tultuamme.Emme odota iltaa ja pimeää niin kuin monet turhaan tekevät.Vinkki kaikille pareille.Naikaa ajoissa.Ei silloin kun on nukkumaanmenoaika.

    • gigholoh

      Viikonloppu meni rattoisasti nussien 3 eri muijaa ja kaikki varattuja :D

    • piparia joka päivä

      joo mut tosi mies nussii myös viikolla.

      • Aamunaintinen

        Sehän on parasta juuri aaamulla...mmm ja ihan milloin vaan sattuu sille päälle..:)


      • nauttija
        Aamunaintinen kirjoitti:

        Sehän on parasta juuri aaamulla...mmm ja ihan milloin vaan sattuu sille päälle..:)

        seksi on kivaa aamulla,päivällä,illalla ja yöllä.ajalla ja paikalla ei väliä ku kummallakin kivaa;)


    • MiaaaaaA

      Hahahah!
      Just kuulin et täälähän on hyät jutut yhestä tyypistä..
      Joo hei tuo kuva. Jos oikean tyypin kanssa puhuu niin sen saa jopa puhelimeen.. Vissiin kiertänyt viime kesästä asti Imatralla.
      Kaikkihän tietää jo tän " jutun" ..
      Jatkuuko se taas ?

    • 8

      olet vain kateellinen kun joku saa

    • lol

      höpö höpö..menkää vuokselle kalaa vetämään

    • parruttaja

      Niin se vaan on että toiset pojat saa mut toiset pojat ei saa.

      • -

        Nikki piti kai olla pilittäjä?
        Niin se vaan on että toiset omaavat mut toiset vaan kuvittelevat omaavansa.


    • LuuseriDI35vm

      En oo suanu enkä sua hahahahahahahahahhahaaaaaaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe