Työn puolesta autoilen paljon kaupunkialueella ja olen pistänyt merkille , miten eri automerkkien omistajat tyypillisesti (m*lkkuilevat,ajavat törkeästi,muista piittaamatta,kaahailevat,machoilevat,ajavat ripeästi tai aikaa säästäen liikenteessä...).Tuon viimeisen sanan voi jokainen itse tulkita, eli tarkoitus ei ole ketään erityisesti pilkata. Muistan kuulleeni 80-luvulta, että tavallisesti Saab 900:n kuljettajat herättivät ajotyyleillään huomiota. En tiedä , onko "myytti" ja en osaa siihen ottaa kantaa, koska tuolloin en työkseni ajaunut.
Listani:
1. Volvo isot city-maasturit
2. Uudehkot (farmari)Audit
3. Volkswagen city-maasturit (Tiguan tms.) sekä BMW isommat city-mmasturit.
Mitä tuosta voi tulkita? ei ehkä yhtään mitään, mutta mielestäni FarkkuVolvon kuljettajat ovat ajaneet huomattavasti "fiksummin", kuin muutama vuosi sitten. Lienevätkö nämä entiset volvopower-ihmiset siirtyneet saman mallin city-maastureihin(?) Citymaastureista yleensä taas on ilmeisesti tullut niitä kuuluisia "jatkeita". Ovathan ne ISOJA,kalliita ja tehokkaitakin(?)(ja omasta mielestäni pääsääntöisesti ihan tyylikkäitäkin, mutta jotenkin niin "muovisia" maastoautoksi.)
Itse en ole katkera kenellekkään kun en tarvitse autoa.. tai no.. työn puolesta ajan ranskalaisella, joten ehkä pitäisi olla katkera kaikille. Kiitos ja anteeksi!
Hyvää joulua!
Automerkit ja ajotapa/asenteet
4
189
Vastaukset
- ex-Volvo
Isot Volvot ovat useimmiten olleet liikennesikailijoiden (myös minä) suosiossa. Mutta uusimmissa isoissa Volvoissa on taloudelliset Fordin pikkudieselit ja näillä ajetaan muun liikenteen tahdissa.
- hanki elämä!!!
Älyn juhlaa, onnea!
- Tutkija täällä
Miten tähän äly kuuluu?Minusta todella mielenkiintoinen julkaisu rahvaan näkökulmasta.Olen käsittänyt niin,että auto ei tee kenestäkään toiminnaltaan poikkeavaa.Suorittajat saattavat olla kuitenkin tämäntyyppisiä liikenteessä,kuten aloittaja kuvaili.
- skeidanromuilla
Ymmärrän nuo aloittajan mainitsemat kulkuneuvot mutta kun skeidan kuskit tuppaa olemaan samanlaisia öykkäreitä, useita kertoja kun yritän pitää jonkinlaista turvaväliä niin eikös siihen ole tunkemassa jokin skeidan halpisromu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035