http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121614955465_uu.shtml
eniten hilpeyttä herättää omistajan oma kommentti:
Koiranomistaja Jouni Salminen itse kiisti, että koira olisi vaarallinen. Hänen mukaansa se ei vain pidä lapsista, koska jotkut lapset ovat härnänneet sen aggressiiviseksi.
----------------------------
Eli agressiivinen koirako ei ole vaarallinen ????????????
Sissus sentään. Hoviin mennään ja oikeudenkäyntikulut sen kun kasvaa.
Lisäksi omistajan käyttäytyminen oikeudessa, kertoo myöskin todella paljon:
Omistajan tunteet kuumenivat oikeudessa sen verran, että oikeuden tuomari joutui antamaan hänelle kaksi kertaa sakot oikeuden halventamisesta.
Tässä hyvä esimerkki, kun ei uskota että oma koira on vaaralline
21
217
Vastaukset
Niimpä niin.
Mikäli kyseessä on todella Etelävenäjänpaimenkoira olen kauhistunut, siitä kuka on voinut olla niin kertakaikkisen tollo, että on tuollaisen rodun myynyt kerrostaloon, mikäli oikein ymmärsin.
Kaiken huipuksi koira on vielä omistajalla joka ei tunnu tajuavan hölkäyksen pöllähtävää koko rodusta. Minusta taas on kauhistuttavaa tuo omistajan kommentti ettei koira ole vaarallinen.
Pistää mietittäväksi paljonko noita laumanvartijoita on väärissä käsissä?
http://srofinland.fi/rotumaaritelma/- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä taidat vaan löytää ittes tosta, koska tottahan se on että tollasia koiria myyvän on katottava kymmenen tarkkaan mihin niitä myydään.Sä tuskin saisit kunnon kasvattajalta tollasta koiraa, vaikutat sen verran tietämättömältä.
- Myy-Pikkuinen
"Kuula vaan kalloon" koiralle joka lapsien kimppuun käy!! Tuossa on todellinen uhka, toisin kuin sudet.
- +++++++++++++
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Sä taidat vaan löytää ittes tosta, koska tottahan se on että tollasia koiria myyvän on katottava kymmenen tarkkaan mihin niitä myydään.Sä tuskin saisit kunnon kasvattajalta tollasta koiraa, vaikutat sen verran tietämättömältä.
Onnex olkoon, sääkait oot si läpässy testin, montaks ostit sinne kivitalobunkkeriis niit.
- 0000___00000
+++++++++++++ kirjoitti:
Onnex olkoon, sääkait oot si läpässy testin, montaks ostit sinne kivitalobunkkeriis niit.
kunha pitäis huolen tuo kivitalobunkkeri ihminen omat rottakoiransa pureskele ihmisiä
- valikoiva mieli sul
Mitä mieltä olet ihmisestä joka tappaa ihmisen, onko vanhemmissa vika vai missä ?
Haluatko tappaa tappajan ? Vai kehutko hyväksi tappajaksi ? - 9+44
valikoiva mieli sul kirjoitti:
Mitä mieltä olet ihmisestä joka tappaa ihmisen, onko vanhemmissa vika vai missä ?
Haluatko tappaa tappajan ? Vai kehutko hyväksi tappajaksi ?Järkikö karkasi sinulta, kun et pysy asiassa.
Sekikseltä näyttää ja evp:n yhdistyksen mukaan on sekis.
Tosin jos siinä on edes osa evp:tä tai muuta laumista,niin ei tosiaan kerrostalokoira ole.
Kun tuota artikkeliä luki,niin siihen malliin on touhua,että ko.koiran omistajalla tuskin saisi olla edes lelukaupan patterilla käypää...
Ihme hampaatonta touhua kyllä on,jos tuollainen koira ja tuollaisella omistajalla ylipäätään on noin kauan saanut olla häiriköimässä.
Ja valitettavasti on laumiksia väärissä käsissä,mutta suurin ongelma taitaa olla sekarotuiset,jossa laumista,joita myydään mihin sattuu.Minkä ihmeen takia minun pitäisi jonkun blogia lukea?
Minä kirjoittelen tällä palstalla ja tämän palstan viesteihin.Jos sinua häiritsee jonkun blogikirjoittelut,se on sinun ongelmasi,ei minun.
Jos taas on kysyttävää jotain omasta kirjoituksestani tai tarkennettavaa,niin siitä vastaan mielelläni.
Tämän palstan sääntöihin tuskin kuuluu,että pitää jonkun blogeja lukea,että voi vastata viesteihin.- johan on kumma......
On se kumma, että sä otat täältä blogiisi juttuja, mutta syytät toistepäin itse.
Kyllä se niin vaan on että asiasta saa kirjoittaa. Oli sitten laumanvartijat tai sudet.
Siihen ei ole sun honksnokkallas yhtään mitään sanottavaa.
Tämäkin aloitus on jo 16.12. aamupäivällä kirjoitettu kun itse olet hokannut koko jutun vasta paljon myöheemin.
Häpeäsit.
- tunnen rodun
Eihän toi kuvan koira edes ole evp rodultaan, vaan joku sekarotuinen.
Katsokaa nyt ihan itse
Esim korvat ja pään muotoa
http://www.google.fi/search?q=Etelävenäjänpaimenkoira&hl=fi&client=firefox-a&hs=YRf&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0KnrTubGIZCj-gb267mtCQ&ved=0CC4QsAQ&biw=1348&bih=625
Turhaa syyttelyä puhdasrotuisia kohtaan.- kehä sihteeri..???
Laita sit kyselyy kehä sihteeristä kennel liittoon saako kehä sihteeri vapaa aikana pilkata ulkomuoto tuomareita...
umalehtinen
Tiedätkö..
Olen itse nähnyt tapauksen jossa erittäin ansioitunut ulkomuototuomari arvosteli kääpiökoiria jo erittäin korkeassa iässä. Kääpiökoiria oli hänelle ilmoittautunut kiitettävä määrä.... Puolessa välissä arvostelu urakkaa tuomari katseli ja saneli sihteerille arvostelua.... arvostelun kohteena kehäsihteerin käsilaukku. Arvostelu vuorossa oleva koira, oli aivan eri suunnassa kuin "laukku"... samanvärisiä kyllä molemmat:DD
Pyörittävä sihteeri riensi tuomarille apuun ja kertoi missä se koira oli..))))
Taisi olla iältään metusalemin luokkaa.D - kiitos sulle
HYVÄ SINÄ kun taaaaas kerroit totuuden niin plokistikin osasi korjata tietojaan päiväkirjaansa kuvan koiran puhdasrotuisuudesta.
# Joten tuskin ainakaan rekisteröidystä yksilöstä on kyse. Kuvassa ainakin sen värikin näytti rotumääritelmän vastaiselta. #
- Oletpa törkeä!
Törkeä veto sinulta eilen.Mustamaalasit blogissasi linkin kanssa kyseistä rotua kasvattavaa kenneliä.Kun palstalla alkoi asiasta kritiikki muutit taas tekstiäsi.
- ihminen on pahin
Typerää, että koira joutuu kärsimään omistajansa tyhmyyden vuoksi ja tyhmä omistaja säästyy :(
- Pukeli.
Samaa mieltä. Tapakasvatusta ei ole opetettu ja nyt tässä vaiheessa esim. kastraatio ei auta, koska huonoille tavoille on opittu.
Voi, voi sentään, kun tuo koiran omistaja voisi piiloittaa tuon koirulin nyt jonnekin ettei tarvitsi tappaa, vaikka sitten joku kunnon koiran kouluttaja ottaisi sen salaisesti maksua vastaan pariksi vuodeksi ja sen jälkeen koira palaisi isäntänsä luo turkki tietysti värjättynä, niin kukaan ei hoksaisi mitään.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk655485Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6143559SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842939Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872769"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851434Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241401Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141361Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948