hyvännäköinen.
Ei edes ryppyi oo. :D
Hän on tosi
20
436
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
M vai N?
- Anonyymi00003UUSI
No voi että
- Anonyymi00004UUSI
Odota vaan kun tulee ikää lisää ni varmasti tulee rypytkin jos ei kirurgin veitten alla vieraile
- Anonyymi00005UUSI
Niinhän sä toivot ;)
- Anonyymi00007UUSI
Niin, ja sun ongelma oli mikä?
- Anonyymi00008UUSI
Jotkut vanhenee kauniimmin kuin toiset. Jotkut jotka on plösöjä jo kolmekymppisinä ovat extra plösöjä viiskymppisinä. Siinä on geeneillä vaikutusta samoin kuin elämäntavoilla. Jos koitat kilpailla itseäsi vanhemman kanssa niin siinä voi käydä niin, että menet hissukseen siitä toisesta ohi rupsahtamisessa. Siksi olisin sinuna hiljaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinhän sä toivot ;)
Joo, sitä juuri toivon ;) Sivusta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo, sitä juuri toivon ;) Sivusta.
No onnea vaan tämän toivomuksen toteutumiseksi, ”nätti poika”. Sivusta facepalm🥱
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jotkut vanhenee kauniimmin kuin toiset. Jotkut jotka on plösöjä jo kolmekymppisinä ovat extra plösöjä viiskymppisinä. Siinä on geeneillä vaikutusta samoin kuin elämäntavoilla. Jos koitat kilpailla itseäsi vanhemman kanssa niin siinä voi käydä niin, että menet hissukseen siitä toisesta ohi rupsahtamisessa. Siksi olisin sinuna hiljaa.
Kyllä, koska ulospäin vaikuttaa ihmisen persoona, millainen luonne ihmisillä on, se säteilee ulospäin ja tietenkin energiataso. Positiivinen ja energinen ihminen näyttää yleensä hyvältä. Rypyt voivat myös sopia ulkonäköön, tuoden lisää persoonallisuutta. Ihmisen naama ei ole muuttumaton barbin naama.
- Anonyymi00006UUSI
Rypyt tulee sullekin! No hätä👋
- Anonyymi00010UUSI
Kiitos ❤️
Arvostan todella paljon, että puolustat mua ❤️- Anonyymi00011UUSI
Ai mä luulin että se puollustaa mua 🤭
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai mä luulin että se puollustaa mua 🤭
Erehdyit. Tämä ei liity setämiehiin.
- Anonyymi00012UUSI
ollu vähän raskasta riitaisan eron jälkeen :) aion eheytyä vielä joten adioss
- Anonyymi00013UUSI
Itse en viihdy auringossa ja pullava olen niin siksi ehkä vähemmän ryppyjäkin.
- Anonyymi00014UUSI
Onhan heillä ainakin siellä niitä ryppyjä.
- Anonyymi00016UUSI
Nìin onhan se mua varmaan yli 10 vuotta nuorempikin tietenkin.
- Anonyymi00019UUSI
Ei ne maipuloinnit auta ketään!
- Anonyymi00020UUSI
Selvitä pääsi!
- Anonyymi00021UUSI
Olisit käynyt spekseiversillä 👓
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435