Haluan sinut.
Toivon, että voisimme olla yhdessä.
Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saada joltakin toiselta jotain enemmän. Pettyisitkö.
Toivon, että me kaksi olemme yhtä, kaikkineen.
Haluan sinut, kuuletko minua.
17
403
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Täyttäisit ja vielä paljon enemmän. Enhän minä mitään muuta ole pitkään aikaan elämältä toivonut, kuin sinua.
- Anonyymi00002UUSI
En minä pysty tekemään mitään eteemme. Liian mahdoton tilanne. En edes tiedä missä päin oleskelet.
- Anonyymi00016UUSI
Täällä kotonani asun.
- Anonyymi00003UUSI
Voi hiivatti teitä! Tehkää nyt jotain tuolle tunteellenne ja ottakaa yhteyttä kaivattuunne 🫵🏻
- Anonyymi00004UUSI
Ei sinun tehtäväsi ole täyttää kenenkään toiveita, tai olla kenenkään arvoinen. Olet täydelinen sinä sellaisena kuin olet. Jos toinen ei näe sitä, niin se on väärä tyyppi vaan. Oikean parin kun kohtaat, niin ei sinun tarvitse todistella mitään tai yrittää olla mitään. Hän näkee kyllä sinut. Todellisen sinut. Ja rakastaa juuri sitä tyyppiä. <3
- Anonyymi00006UUSI
Näin on ☝🏻 ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin on ☝🏻 ❤️
❤️ on sinun edelleen... Halusit sitä tai et.
- Anonyymi00005UUSI
En halua ketään muuta kuin sinut.
(Naapuri taas tupakoi. Vaikea nukkua.) - Anonyymi00007UUSI
Sori mutta saan jo vaimolta (aina välillä)
- Anonyymi00017UUSI
Hyvä vaimo antaa aina välillä. Se on hänen oikeutensa ja velvollisuutensa.
- Anonyymi00009UUSI
Haluan vain sinut. Taidat jättää tilaisuuden käyttämättä?
- Anonyymi00011UUSI
Minun pitäisi yleensäkin saada tilaisuus mikä käyttää. Tilaisuuden luominen ei ole viesti täällä.
- Anonyymi00010UUSI
En usko pettymykseen hänen osaltaan, olisin ikuisessa kiitollisuuden velassa hänelle enkä tahtoisi mitään muuta enemmän kuin maksaa siitä päivittäin.
💘
https://www.youtube.com/watch?v=3wFZCJZG4T8&list=RDMSEgZlfu3JA&index=7 - Anonyymi00012UUSI
Oksentelee makkaroi kuoria blääh..
- Anonyymi00013UUSI
Kuulen. Minäkin haluan naisen. Live-tapaamista ja -keskustelua odotellessa.
- Anonyymi00014UUSI
Haluan sinut. En ketään muuta. Haluan olla sinun ikuisesti.
- Anonyymi00018UUSI
Huomasin, yhteys muodostettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464