Täällä oikeasti?
Kuka sitä naista maalittaa
224
1899
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten on mahdollista ettei liity eksään olevinaan?
- Anonyymi00009
Tämä TROLLI. suurin osa aamun aloittajista on Trolli aiheisia. Ihmisiä vedetään lokaan. Mustamaalataan. Joku on jäänyt siis rannalle ruikuttamaan
Kukakohan - Anonyymi00012
Eksä on kaukana naisesta. Ellei ole kaveri apuna.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä TROLLI. suurin osa aamun aloittajista on Trolli aiheisia. Ihmisiä vedetään lokaan. Mustamaalataan. Joku on jäänyt siis rannalle ruikuttamaan
KukakohanHaista paska. Tuollaisten mitätöijien takia ihmiset jää rannalle.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haista paska. Tuollaisten mitätöijien takia ihmiset jää rannalle.
En tiedä kuka olet: mutta neuvoksi. Muista: huomion antaminen ruokkii tekijää. Varsinkin pätee narsistille.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
En tiedä kuka olet: mutta neuvoksi. Muista: huomion antaminen ruokkii tekijää. Varsinkin pätee narsistille.
Tsrkoitin siis ap: tä
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tarkoitatko nyt sitä kuka puolustaa itseään vai sitä kuka hänestä kirjoittaa stalkkaysviestejä(vainoa).? Minä olen kyllä vaikka sitten se narsisti kun annan takaisin.
Täytyy kyllä eräs omakohtainen asia sinulle kertoa nimittäin jos en anna huomiota täällä hänelle se irl aktivoituu. - Anonyymi00077
Anonyymi00009 kirjoitti:
KukakohanGuppe on edelleen nainennnnnnn
- Anonyymi00098
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tarkoitatko nyt sitä kuka puolustaa itseään vai sitä kuka hänestä kirjoittaa stalkkaysviestejä(vainoa).? Minä olen kyllä vaikka sitten se narsisti kun annan takaisin.
Täytyy kyllä eräs omakohtainen asia sinulle kertoa nimittäin jos en anna huomiota täällä hänelle se irl aktivoituu.Näkyy useampi puolustelevan. Yksi sanoo asiasta, eikä jauha muuta.
- Anonyymi00099
Anonyymi00077 kirjoitti:
Guppe on edelleen nainennnnnnn
Vain sun hammaskalustossasi.
- Anonyymi00121
Anonyymi00077 kirjoitti:
Guppe on mies
- Anonyymi00133
Anonyymi00036 kirjoitti:
Täytyy kyllä eräs omakohtainen asia sinulle kertoa nimittäin jos en anna huomiota täällä hänelle se irl aktivoituu.Muuten hyvä teen samoin mutta viimeinen lause on paska puhetta.
- Anonyymi00134
Anonyymi00098 kirjoitti:
Näkyy useampi puolustelevan. Yksi sanoo asiasta, eikä jauha muuta.
Näin on ja tämä tiivistää koko ketjun yhteen lauseeseen
- Anonyymi00171
Anonyymi00133 kirjoitti:
Muuten hyvä teen samoin mutta viimeinen lause on paska puhetta.
Joo, kun palstaäijä päättää nk vaihtaa roolia ja esittää jotain muuta kuin on, niin se kosahtaa viimeistään siinä vaiheessa kun se sitoo tähän tun keskustelupalstaan näitä vmmaisia tilannekatsauksia. Asiaa voi olla vaikea nähdä, mutta kun sen kerran näkee, niin saattaa vaihtua koko ajatusapparaatti. Toiset eivät selvästi halua sitä
- Anonyymi00172
Anonyymi00009 kirjoitti:
KukakohanEiköhän se trollisetä asu täällä klo 24-06 välisenä aikana kun muut nukkuu eikä oo tarkistelemassa ettei viestit oo palkkää törkyä.
Katkera vanha ukko joka ei saanu nuorempaa naista itsestään kiinnostumaan. On kyllä ikäänsäkin vanhemman näköinen ja tosiaan joku seljeä mielenterveysongelma.
Hänellä sitten se oma trolliporukkansa lähinnä se yks nainen en tiedä ovatko sukua vai kavereita. Mut molemmilla päässä vähän vippaa nainen laitoksessa säännölllisesti hoidettavana. - Anonyymi00173
Anonyymi00077 kirjoitti:
No gubbe on se ”naismainen” ilkeä juorukello vanha ukko eläkkeellä olllut jo pitkään. Sinkkuna on vissiin ollu suurimman osan elämäänsä eikä ole kellekään yllätys kun katsoo miten suhtautuu naisiin.
- Anonyymi00188
Anonyymi00133 kirjoitti:
Muuten hyvä teen samoin mutta viimeinen lause on paska puhetta.
On yks semmonen joka irl aktivoituu häiriköimään levottomana jos ei sen kanssa täällä ottele.
- Anonyymi00205
Anonyymi00012 kirjoitti:
? Suomessa ylipäätään kenenkään maalitus, ha mustamaalaaminen anonyyminä, on toimintaa, jossa se maalittaja olettaa, ettei häntä milloinkaan voida yksilöidä, ha ettei nyt nettipoliisi ainakaan häntä kiinni saa.
On kesä. Eikö ole ihmisillä mitään muuta, kuin toisia kiusata? Se on sitten moro, minulla on sitä muuta tekemistä. - Anonyymi00223
Anonyymi00012 kirjoitti:
Urp
- Anonyymi00228
Anonyymi00173 kirjoitti:
No gubbe on se ”naismainen” ilkeä juorukello vanha ukko eläkkeellä olllut jo pitkään. Sinkkuna on vissiin ollu suurimman osan elämäänsä eikä ole kellekään yllätys kun katsoo miten suhtautuu naisiin.
Ei ole kelvannut kellekkään.
- Anonyymi00249
Anonyymi00121 kirjoitti:
Guppe on mies
Nainen jauhaa tätä guppe tarinaansa.
- Anonyymi00250
Anonyymi00121 kirjoitti:
Guppe on mies
Nainen varmasti.
- Anonyymi00002
En ole nähnyt täällä mitään maalituskirjoituksia, taidat kuvitella kaiken.
- Anonyymi00003
No on vuosien aikana ollut loputtomiin.
- Anonyymi00006
Hän vaan yrittää maalittaa ja saada tehtyä mielileikkiä älkää lähtekö näihin
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ota jotain pillereitä että helpottaa noi hallusinaatiot
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yks sokea siinä taas, että pistää tuommoset vihaks.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yks sokea siinä taas, että pistää tuommoset vihaks.
Ei ole vaikea uskoa kun haet huomiota näillä typerillä mustamaaluksilla. Oli EKA JA VIKA SULLE
- Anonyymi00074
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sinulla joku syy kiistellä tällaisia aiheita kategorisesti? Vaikuttaa tukalalta kierteeltä lässyttää netissä jokaiselle joka tämän tyyppisistä aiheista kirjoittaa. Otan osaa
- Anonyymi00075
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä palsta suorastaan käy naisvihasta. Huomattu on. Sivusta
- Anonyymi00093
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei ole vaikea uskoa kun haet huomiota näillä typerillä mustamaaluksilla. Oli EKA JA VIKA SULLE
Haluatko täsmentää, että millä perusteella tällä mustamaalaamisella, kuten ”vähän” tiloissa hoet etenkin trollaavalle äijälle usein mistä tahansa sukupuolittuneesta ilmiöstä nimenomaan huomionhaku olisi motiivi kirjoitella tästä aiheesta? Onpa kuule joku totinen korpisovinisti pöndeltä ikävä nähdä, että elämäsi täyttää keskustelupalstan kyttäys sekä voimakas tuohtuminen aiheista jotka koet rikkovan ensisijaisesti itseäsi, mutta myös koko miessukupuolta vastaan. Toisaalta oikein tonkimalla tongit samaisen äijän naisista kirjoittamaa provoja. Onen luonnevikainen ja ankea ihminen. T
- Anonyymi00094
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli muutaman sanan kysymyksen sisältänyt aloitus onkin nyt sitä maalittamista? Onet surullinen tapaus ammu ittes jos elämä on niin vaikeaa että täytyy nähdä asiat noin ja pyöriä täällä toitottamassa iho stressistä hilseillen
- Anonyymi00101
Anonyymi00094 kirjoitti:
Eli muutaman sanan kysymyksen sisältänyt aloitus onkin nyt sitä maalittamista? Onet surullinen tapaus ammu ittes jos elämä on niin vaikeaa että täytyy nähdä asiat noin ja pyöriä täällä toitottamassa iho stressistä hilseillen
Älä nyt esitä ja sekoita ihmisiä luulotautinen.
- Anonyymi00115
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka vuosia täällä luuhaa?
- Anonyymi00122
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hän on pois täältä eikä kirjoittele ketjuissa.
Tänään Loviisa ketjussa ja sitä ennen Kannabis ketjussa. Milloin se muutes oli ? - Anonyymi00170
Anonyymi00101 kirjoitti:
Älä nyt esitä ja sekoita ihmisiä luulotautinen.
Henkilöinkö edellisessä kommentissa jotain ihmisiä tai sekoittelinko maailmankatsomuksesi mukaan jotain keitosta? Et käy täysillä raukkaparka. Edelleen olet se sama sanoko mikä, joka kyselee vimmaisesti naissukupuoleen liittyvistä ”erittäin uskottavista” tarinallisuuksista mitä se nainen teki jne, mutta paradoksaalisesti et kestä palstaäijän trollottelua, joka puhuu miessukupuolta vastaan kun sinulla on palstaan liittyviä suhteettomia ajatuksia yhdistettynä saastaisiin naisvihamielisiin ajatuksiin ja olet suoraan sanoen psykoottinen
- Anonyymi00174
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ootko itse se trollaaja? Niitä trolliviestejä on sen verran paljon että jos täällä säännöllisesti käyt niin et ole voinut olla huomaamatta niitä törkyaloituksia naiselle.
- Anonyymi00175
Anonyymi00074 kirjoitti:
Onko sinulla joku syy kiistellä tällaisia aiheita kategorisesti? Vaikuttaa tukalalta kierteeltä lässyttää netissä jokaiselle joka tämän tyyppisistä aiheista kirjoittaa. Otan osaa
Onkohan tuo joku guben trollikaveri?
- Anonyymi00177
Anonyymi00115 kirjoitti:
No esim. se gubbesetä palstan pitkäaikaisin trolli varmasti palstalla jo sieltä 90-luvun lopulta asti. Jos et muka tiedä mitään niin todennäköisesti olet jotenkin tyhmä tai se trolligubbe kuuluu omaan tuttujen piiriisi.
Tällöin herää kysymys oletko täällä myös itse trollaamassa nimittäin se olisi ainoa syy miten muka ett olisi ”huomannut” mitään teollaamista. - Anonyymi00178
Anonyymi00122 kirjoitti:
Hän on pois täältä eikä kirjoittele ketjuissa.
Tänään Loviisa ketjussa ja sitä ennen Kannabis ketjussa. Milloin se muutes oli ?Siis se vanha 74 v. gubbeko se palstatrolli. Oletko nyt kuvitellu jonkun muun TAI sitten olet itse sen trolliukon tuttu ja sekoitat nyt vaan pakkaa.
- Anonyymi00197
Anonyymi00115 kirjoitti:
No mietippä sitä. Voisko olla sellanen jolla ei kaikki pääkopassa ole ihan niinku pitäis. Ei oo oikein kavereita eikä mitään naissuhteita (näähän on pääasiassa miehiä).
On vaan se trollliporukkansa jotka yhtä lailla elämästä vähän tien poskessa. Ainut asia elämässä mistä saavat iloa on trollaaminen. Saahan siitä voimaantumisen tunnetta kun saa trollata. - Anonyymi00215
Anonyymi00115 kirjoitti:
No Gubbesetä esim.
- Anonyymi00229
Anonyymi00075 kirjoitti:
Tämä palsta suorastaan käy naisvihasta. Huomattu on. Sivusta
Huomattu on.
- Anonyymi00004
Ainakin vaikuttaa että eksän tuttu.
- Anonyymi00117
Ettei vaan olis yks jolla on/out suhde Loviisalaiseen mieheen? Loviisalainen maksaa hänen asumisensa!
- Anonyymi00136
Anonyymi00117 kirjoitti:
Ettei vaan olis yks jolla on/out suhde Loviisalaiseen mieheen? Loviisalainen maksaa hänen asumisensa!
Hänellä on oma kämppä ja ei mitään tekemistä Loviisa miehen eikä kaupungin kanssa. Pitää sinjt pakko naittaa stalkkerin kanssa. Muuten nusdit sen kanssa viime yönä. Senkun lumst lotisi ja nuolit kullia joku kertoi.
- Anonyymi00007
Todella sairasta porukkaa täällä.
- Anonyymi00015
On monenlaista. Ei kannata ottaa kirjaimellisesti kenenkään. Täällä moni ymmärtää kirjoitukset väärin, paljon vihaa ja mustasukkaisuutta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
On monenlaista. Ei kannata ottaa kirjaimellisesti kenenkään. Täällä moni ymmärtää kirjoitukset väärin, paljon vihaa ja mustasukkaisuutta.
50+ silli haisee tulee aina kun oon pskantanut. Saman tyylisiä kryptia tulee myös.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
50 silli haisee tulee aina kun oon pskantanut. Saman tyylisiä kryptia tulee myös.
Nämä tulee vain silloin kun rakas on kotona.
- Anonyymi00022
Onhan vainoamistapaukset ihan todellisia missä pääosin miehet tekevät naisille vainoamista ja heidän tahdonvastaisesti tapahtuvaa seuraamista.
Naisstalkkereita, onko heitä? - Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onhan vainoamistapaukset ihan todellisia missä pääosin miehet tekevät naisille vainoamista ja heidän tahdonvastaisesti tapahtuvaa seuraamista.
Naisstalkkereita, onko heitä?On, naiset on susia etenkin toisilleen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00022 kirjoitti:
Naisstalkkereita, onko heitä?On. Ja käskyttää niitä miehiä. Eikä sivusta seuraamalla tee yhtään syyttömäksi.
- Anonyymi00048
Anonyymi00022 kirjoitti:
Naisstalkkereita, onko heitä?Vainoaminen on henkistä ja fyysistä väkivaltaa, se saa voimaan todella huonosti kauan vielä stalkkaamisen jälkeenkin!
- Anonyymi00066
Anonyymi00028 kirjoitti:
On, naiset on susia etenkin toisilleen.
Kalju maalittaa..!
- Anonyymi00073
Anonyymi00028 kirjoitti:
On, naiset on susia etenkin toisilleen.
Sellaiset naiset jotka ovat itse sellaisia luulee muidenkin toimivan niin kun eivät ymmärrä mitä emoatiakyky, lojaalius ja itsearvostus on.
- Anonyymi00076
Anonyymi00073 kirjoitti:
Sellaiset naiset jotka ovat itse sellaisia luulee muidenkin toimivan niin kun eivät ymmärrä mitä emoatiakyky, lojaalius ja itsearvostus on.
Joo itsekunnioituksessa vielä petrattavaa
- Anonyymi00091
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kalju maalittaa..!
Ja yksikö nahkatukka vain? No huh ei sit midistä. Sarkasmia sivusta
- Anonyymi00147
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ja yksikö nahkatukka vain? No huh ei sit midistä. Sarkasmia sivusta
Asfalttitukka kalju korvan päälle siirtyneet kulmikset
- Anonyymi00168
Anonyymi00147 kirjoitti:
Asfalttitukka kalju korvan päälle siirtyneet kulmikset
Eli olemus ei pal iloa pursua vai mitä palstaäijä tarkoitit? Sellaista se ”voittajien” leirissä voi olla enemmänkin joo
- Anonyymi00179
Anonyymi00018 kirjoitti:
50 silli haisee tulee aina kun oon pskantanut. Saman tyylisiä kryptia tulee myös.
Just tää. Voi vaan miettiä mitä kaikkee on vialla päässä kun lukee näitä viestejä mitä tuo yksi porukka ehkä isokin täällä kirjoittelee. Eivät taida kukaan olla edes töissä kun yölläkin tulee aktiivisesti viestejä.
- Anonyymi00180
Anonyymi00022 kirjoitti:
Naisstalkkereita, onko heitä?On sillä gubella ainakin yksi naisstalkkeri mukana jolla mielenterveysongelmia siis ihan diagnosoitu ja usein psykalla hoidettavana.
- Anonyymi00189
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kalju maalittaa..!
Mereltä tulee niinkö?
- Anonyymi00198
Anonyymi00018 kirjoitti:
No tässäpä yks trollisetä ja tästä saatte hyvän kuvan näistä palstalla pisimpään pyörineistä ukoista. Eivät oo niitä penaalin terävimpiä. 🤭
- Anonyymi00199
Anonyymi00073 kirjoitti:
No suurin ongelma taitaa olla vaan matala älykkyystaso on sitten mies tai nainen. Nuo trollit ei ole mitään penaalin terävimpiä. 🤓
- Anonyymi00232
Anonyymi00179 kirjoitti:
Just tää. Voi vaan miettiä mitä kaikkee on vialla päässä kun lukee näitä viestejä mitä tuo yksi porukka ehkä isokin täällä kirjoittelee. Eivät taida kukaan olla edes töissä kun yölläkin tulee aktiivisesti viestejä.
Yöaikaan trollaa palstagubbe kavereineen. Gubbe on eläkkeellä ja seuraajansa jotain koulupudokkaita ei kovin älykästä porukkaa. Mut kukaan ei ilmeisesti käy töissä kun yölläkin jsksavat trollata.
- Anonyymi00008
Ainakin minun kohdallani hämmästyisit, jos tietäisit.
Pike- Anonyymi00033
Mä en hämmästy enää mistään kun tiedän että oma perhe on pahin
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mä en hämmästy enää mistään kun tiedän että oma perhe on pahin
Jatkan: tämä on fakta tieto
- Anonyymi00071
No jos joku kokee maalittamista, niin eikö kannata häipyä palstalta. Sillähän siitä pääsee, niin ei tarvi lukea näitä yksäreiden juttuja. Veikkaan että tän palstan yksärit on miehiä, joilla ei ole peräkammarissa muuta elämää.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
No jos joku kokee maalittamista, niin eikö kannata häipyä palstalta. Sillähän siitä pääsee, niin ei tarvi lukea näitä yksäreiden juttuja. Veikkaan että tän palstan yksärit on miehiä, joilla ei ole peräkammarissa muuta elämää.
Varmaan kannattaisi, jos sen noin ajattelee. Minä ajattelenkin toisin.
Pike - Anonyymi00079
VALE-PIKE
- Anonyymi00167
Anonyymi00079 kirjoitti:
VALE-PIKE
No etten sanois tästäkin palstaäijän taaperoille luodusta illustraatiosta. -TT
- Anonyymi00190
Anonyymi00071 kirjoitti:
Eihän se itseä haittaa se lukeminen täällä mutta se että näitä lukee ne joiden ei halua lukevan ja tietävän milloin olen ylhäällä millon liikun.
- Anonyymi00014
J Karjalainen ja mustat lasit?
- Anonyymi00037
T mies vois olla kyllä. Koska linkki on synnyin kuntaan. Isien teot kostetaan lapsille.
- Anonyymi00067
Anonyymi00037 kirjoitti:
T mies vois olla kyllä. Koska linkki on synnyin kuntaan. Isien teot kostetaan lapsille.
Täysin totta. Siksi ne lapset pelkäävätkin isäänsä. Huomio pitää ansaita. Naista ei kunnioiteta. Isältä pojalle. T
- Anonyymi00089
Anonyymi00067 kirjoitti:
Täysin totta. Siksi ne lapset pelkäävätkin isäänsä. Huomio pitää ansaita. Naista ei kunnioiteta. Isältä pojalle. T
Mitähän aktuaalista vttuaa minä gubbe just luin
- Anonyymi00102
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mene hoitoon siitä paskomasta!
- Anonyymi00113
Anonyymi00102 kirjoitti:
Mikäs sinua siellä närästää onko palstsäijän trollaama nimikirjain sinulle tuttu? Joko oma tai jonkun muun tutun nimikirjain? Koittakaahan lokapojat hardyboyssit jaksella siellä ei oo vissiin juhlavaa
- Anonyymi00191
Anonyymi00102 kirjoitti:
Paljastit itttes, olin oikeassa. BRuuum! Bruuum!
- Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Paljastit itttes, olin oikeassa. BRuuum! Bruuum!
Tekeekö se nyt tyttärensä takia tätä vainoa täällä?Eikö tyttären exät saa uusiin suhteisiin alkaa ulkopuolisten kanssa? Pelkääkö isäukko että exä mies paljastaa exän suvun asioita? JÄNNÄÄ.
- Anonyymi00209
Anonyymi00192 kirjoitti:
Tekeekö se nyt tyttärensä takia tätä vainoa täällä?Eikö tyttären exät saa uusiin suhteisiin alkaa ulkopuolisten kanssa? Pelkääkö isäukko että exä mies paljastaa exän suvun asioita? JÄNNÄÄ.
Sinun epämääräisessä mokelluksessa ei ole mitään jännää edes jälkeenjääneille toivottavasti ainakaan, gubbe
- Anonyymi00026
Sen minäkin haluaisin tietää. Samoin miehen puolesta. Voisi hankkia ihan oman elämän.
- Anonyymi00031
kuin vanha sää oot
- Anonyymi00050
Sitä samaa suosittelen hänelle, joka on kauan stalkannut!
- Anonyymi00058
Anonyymi00031 kirjoitti:
kuin vanha sää oot
Mitä sä sillä tiedolla teet? Olen täällä vain kaivatun vuoksi. Mites sä?
- Anonyymi00069
Anonyymi00031 kirjoitti:
kuin vanha sää oot
M43
- Anonyymi00092
Anonyymi00069 kirjoitti:
M43
😂😅
- Anonyymi00123
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sitä samaa suosittelen hänelle, joka on kauan stalkannut!
Sitä samaa itsellesi turha syyttää syytöntä.
- Anonyymi00165
Anonyymi00123 kirjoitti:
Sitä samaa itsellesi turha syyttää syytöntä.
Näinkö huonosti olet orientoitunut aikaan ja paikkaan nätisti muotoiltuna, että koet palstaäijän muminan olevan ”maalitusta”, ”mustamaalausta” ja mitä vielä fantasistista yli-ilmaisua sinua vastaan, syyttömänä netissä syytelty? Taitaa olla aika kartoittaa mielen hyvinvointia. T
- Anonyymi00027
Yksi M mies ja yksi T mies, ainaki tässä mukana. Voi niitä olla enempikin
- Anonyymi00035
Voisitko lähestyä ulkomaailmassa tämän tiedon kanssa?
- Anonyymi00038
On niitä enempi. Entä se S mies?
- Anonyymi00061
Anonyymi00038 kirjoitti:
On niitä enempi. Entä se S mies?
S miehestä en tiiä mutta ainaki eräs J mies oli kerran ainaki hommissa mukana.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Niin no alkaahan sen sukunimi ässällä
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ja on saattanut olla useammankin kerran
- Anonyymi00078
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kerrotko trollaava nimikirjaimilla pelaava setä enemmän näistä..hommista. Sivusta huvittunut
- Anonyymi00080
Anonyymi00062 kirjoitti:
Hmmm.
- Anonyymi00112
Anonyymi00080 kirjoitti:
Hmmm.
Lähes sinä hmm litomaan huomiseksi tarinaa kehräämästä palstaäijän erittäin tärkeillä trolololooviittauksilla. T
- Anonyymi00124
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jani mustasusi tunnetaan ja tiedetään m7kä on.
- Anonyymi00152
Anonyymi00112 kirjoitti:
Lähes sinä hmm litomaan huomiseksi tarinaa kehräämästä palstaäijän erittäin tärkeillä trolololooviittauksilla. T
Mihin pitäisi mielestäsi lähteä litomaan. Kunhan mietin vain noit kirjain yhdistelmiä.
- Anonyymi00164
Anonyymi00152 kirjoitti:
Mihin pitäisi mielestäsi lähteä litomaan. Kunhan mietin vain noit kirjain yhdistelmiä.
Kun näen, ettei olla hyvällä tahdolla liikkeellä, mainitsen siitä…
- Anonyymi00216
Anonyymi00124 kirjoitti:
Jani mustasusi tunnetaan ja tiedetään m7kä on.
No hänellä ei oo kyllä mitään tekemistä tämän trollilauman kanssa eikä ees oo tänne mitään kirjoitellu pitkään aikaan.
Ett voisit ihan itekkin jo lopetella sitä omaa maalittamistasi. 🤨
- Anonyymi00032
Joku hoitokodin asukki oisko niuvalta.
- Anonyymi00041
Miten sillä olisi noin paljon älykkyyttä?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Miten sillä olisi noin paljon älykkyyttä?
Kertonee sinusta jotain et pidät sitä älykkäänä toimintana.
- Anonyymi00081
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kertonee sinusta jotain et pidät sitä älykkäänä toimintana.
Taisi olla sarkasmia/ ivaa tällaisia maalittavia lallattelijoita kohtaan, näin minä sen halusin ymmärtää
- Anonyymi00185
Anonyymi00081 kirjoitti:
Taisi olla sarkasmia/ ivaa tällaisia maalittavia lallattelijoita kohtaan, näin minä sen halusin ymmärtää
Voipi voipi olla olematta. Oikeasti luulen et täällä käy vaan henkilö joka ymmärykseltää sen tasoinen et kirjoittelee juttuja itsestään joita toiset vois pitää jonkun pilkaamisena. Ei ehkä oikein ymmärrä mikä on soveliasta mikä ei. Eikä toisaalta ymmärrä kuinka tätä palsta toimii omii juttuja itselleen vaikka eivät mitenkään häneen liityisi.
- Anonyymi00043
Katkerat T- ja J- miehet ainakin ja ämmät K sekä A. K on sen P: n vaimoke joka tekee kaikkensa ettei pyhä yhteys toteudu, ahne kun on ja A taas on T: n eksä joka katkera siitä että T: llä yhä tunteita ensirakkauttaan kohtaan. J taas on kiusatun naisen katkera ja mt- ongelmista kärsivä eksä joka yritti rikkoa sen naisen totaalisesti ja uhmasi myös sen naisen lasten turvallisuutta. Se nainen lähti ja J ei voi sietää ettei voi kontrolloida enää.
- Anonyymi00045
Mie K naine en oo sit kenekää VAIMOKE. Koita painaa mätään kalliis se! Ymmärsitkö?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mie K naine en oo sit kenekää VAIMOKE. Koita painaa mätään kalliis se! Ymmärsitkö?
Kukaan P mies ei ole mulle yhtään mitään. Se siitä
- Anonyymi00129
Palsta tietää. Hyvä sinä 10 pistettä kun kerrot vatipäille miten asia on.
- Anonyymi00183
Anonyymi00129 kirjoitti:
Palsta tietää. Hyvä sinä 10 pistettä kun kerrot vatipäille miten asia on.
Ja kaikki vatipäät tulee kiltisti perässä ja hyvässä uskossa tottahan toki
- Anonyymi00217
Onpas trollitarinaa kerrakseen. Epäilemättä kuulut palstan trollikerhoon. Jospa sullekin jostain älyä sais lisättyä mut turhaa on sekin toive tyhmä kun tyhmänä pysyy koko ikänsä niin se vaan menee.
- Anonyymi00044
Eiköhän ole yhteinen projekti jollain hulluilla.
- Anonyymi00051
Mutta se pitäisi saada loppumaan! Se on jatkunut jo aivan liian kauan!
- Anonyymi00083
Pitäiskö minun vinkua jonkun hullun puolesta ironisesti lä lä lääkkeet1
- Anonyymi00126
Anonyymi00083 kirjoitti:
1 on teidän seko ketjuista ollut kaukana kuukausia.
- Anonyymi00132
Anonyymi00083 kirjoitti:
Syö omat munasi ja vinku sitten lehmä
- Anonyymi00163
Anonyymi00132 kirjoitti:
Syö omat munasi ja vinku sitten lehmä
Jäikö tämä aforismi nyt jotenkin kesken tjn? Putosin😆
- Anonyymi00166
Meillä on hänen kanssaan tärkeä projekti meneillään.... Kohta sekin loppuu🩷🤗💫
- Anonyymi00200
Siellä psykan osastollako se koko hullu porukka on tavanneet ja aloittaneet tän trollailun?
- Anonyymi00219
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mutta se pitäisi saada loppumaan! Se on jatkunut jo aivan liian kauan!
Kyllähän nuo kaikki on hyvin suomi24 ylläpidon tiedossa joka ikinen ett sieltähän ne tiedot saa.
Tosin varmaan ovat ite niin tyhmiä ett luulevat anonyymipalstan tarkoittavan sitä ett kukaan ei voi saada tietoonsa jenenkään kirjoittajan nimi- ym. tietoja.
VÄÄRIN!! Kyllä ne saa ja nimenomaan sieltä ylläpidon tietokoneilta. Anonyymiys ei tarkoita että täysin kenenkään tietämättä täällä vois kaikkee sontaa pistää tulemaan. Kyllä ne tekijät selvitetään.
- Anonyymi00049
ne yrottääsyödö ja viedä hyötyä muille. aina kun yrittää niitä päin vedetään etänä veitsin ja aina kun kiusaavat ja yrittävät alistaa. sai onneksi jo apua heitä kohtaan.
- Anonyymi00085
Varmaankin ymmärrätte, ettei aloittajaäijä oikeasti halua keskustella tästä aiheesta, vaan trollailla jonnin joutavia, se ei tietenkään estä muita keskustelemasta
- Anonyymi00162
Anonyymi00085 kirjoitti:
Varmaankin ymmärrätte, ettei aloittajaäijä oikeasti halua keskustella tästä aiheesta, vaan trollailla jonnin joutavia, se ei tietenkään estä muita keskustelemasta
Ja huom näkemys siitä, että palstaäijä on aloituksen takana perustuu lähinnä hyvinkin kaavamaisiin elämän ulos pursuaviin trollauksiin, mitä se aloituksiinsa tuottaa päästään himmeiden iloksi. Eli voin olla väärässä aloituksen suhteen
- Anonyymi00220
Anonyymi00162 kirjoitti:
Ja huom näkemys siitä, että palstaäijä on aloituksen takana perustuu lähinnä hyvinkin kaavamaisiin elämän ulos pursuaviin trollauksiin, mitä se aloituksiinsa tuottaa päästään himmeiden iloksi. Eli voin olla väärässä aloituksen suhteen
Täällä ei kukaan muu kuvittele palstaäijän aloitukseksi tätä ketjua. Oot sinäkin kyllä mielenvikainen ja takuuvarmasti sitä perustrollisakkia täällä.
- Anonyymi00052
niillä on sairas pintyymö saada, muita olemaan samanlaisia kuin he itse, myös lapsiaan. tosi sairaita.
- Anonyymi00056
Minua Jenni R naista maalittaa täällä ex mieheni ja hänet lukuisat uudet naiset! :) Kiitos yhteistyöstä!
- Anonyymi00087
No voi että, kiitos aloittajaäijä pikantista lisätiedosta👍
- Anonyymi00193
Minua maalittaa myös en sano kirjaimia. Olen nainen.
- Anonyymi00253
Anonyymi00193 kirjoitti:
Minua maalittaa myös en sano kirjaimia. Olen nainen.
Taitaa trollaajat olla teinejä. Jutut sen mukasia Yöt valvotaan trollataan ja voi juku ett o hauskaa. Jatko-opintoihin ei päästy ja yritetään nostaa heikkoo itsetuntoo. Siitähän tää pitkälti kertoo.
- Anonyymi00057
ne yhdistää voimiaan ja iskee, ainoa keinoa pulustustautua on hakata niitä etänä veitsin. toimii ja musertaa juuri takaisin saman verran ja ote niiltä irtoaa.
- Anonyymi00060
Miten hakata etänä? Lyönkö veitsellä ilmaa?
- Anonyymi00086
Anonyymi00060 kirjoitti:
Miten hakata etänä? Lyönkö veitsellä ilmaa?
Sinäkin voit palstaäijälle haffun haufkoja sutkautteleva kokea olevasi mitä tahansa täällä, kuten perussuomalaisissa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Sivusta T naiselta tsemiä studioosi
- Anonyymi00104
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sinäkin voit palstaäijälle haffun haufkoja sutkautteleva kokea olevasi mitä tahansa täällä, kuten perussuomalaisissa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Sivusta T naiselta tsemiä studioosi
Miksi perussuomalaiset vaikuttaa pääsi sisältöön?Epäilen, että ovat jonkun verran aikuismaisempia./sivusta
- Anonyymi00109
Anonyymi00104 kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset vaikuttaa pääsi sisältöön?Epäilen, että ovat jonkun verran aikuismaisempia./sivusta
No se oli vain sellainen sanonta. Heillä on kaikki maailman mahdollisuus todistaa, että ovat aikuismaisia eivätkö esim kaksinaismoralistista suhteetonta naisvihaa tukevia steroyyppisiä a wink pellejä. Sehän ois nääs positiivista vain
- Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
No se oli vain sellainen sanonta. Heillä on kaikki maailman mahdollisuus todistaa, että ovat aikuismaisia eivätkö esim kaksinaismoralistista suhteetonta naisvihaa tukevia steroyyppisiä a wink pellejä. Sehän ois nääs positiivista vain
Perussuomalaisilla en välttämättä tarkoittanut sitten xxxsia, vaan kyllä tarkoitin. Eikun. Apua olikohan kolassa kossua vahinkossa
- Anonyymi00155
Anonyymi00086 kirjoitti:
Miksi sä usein tarraudut kirjoituksiini. Eikö täällä saa kysellä?
- Anonyymi00156
Anonyymi00109 kirjoitti:
Minä kannatan tasa-arvoa enkä ole persujen puolella.
- Anonyymi00160
Anonyymi00156 kirjoitti:
Minä kannatan tasa-arvoa enkä ole persujen puolella.
Ja minulla ei ole sinänsä mitään esim oikeistoa vastaan, mutta katkeran ja k-päiden sukupuolittuneesti vihamielisen käytöksen puolustaminen ja oikeuttaminen vahvistaa esim persuihin liitettyjä stereotypioita. Sitä kannattaa miettiä imagon ja peeärrän kannalta
- Anonyymi00161
Anonyymi00155 kirjoitti:
Miksi sä usein tarraudut kirjoituksiini. Eikö täällä saa kysellä?
Saa kysellä- sinulla on ilmaisun vapaus ja minulla myös, vaikkei rupelia olekaan. Harasoo ?
- Anonyymi00064
Kerkesin nähdä, sanonpahan vain, ettei kukaan håmå voi tietää minusta niitä asioita, joiden avulla on tehty, mitä on tehty.
Pike- Anonyymi00065
Ketä maalitat
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ketä maalitat
En maalita. Kirjoitin, kun kerkesin nähdä kommentin, missä oli tuosta håmåsta kirjoittanut joku.
Pike - Anonyymi00084
Anonyymi00068 kirjoitti:
En maalita. Kirjoitin, kun kerkesin nähdä kommentin, missä oli tuosta håmåsta kirjoittanut joku.
PikeSinä olet VALE-PIKE. Pike on jäänyt eläkkeelle palstakuningattaruudesta.
- Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Sinä olet VALE-PIKE. Pike on jäänyt eläkkeelle palstakuningattaruudesta.
Enpä ole ikinä ollut mikään palstakuningatar. En myöskään vale.
Pike
Käytän tätä nimeä nyt täällä, koska sitä käyttivät muut sen verran hanakkaan ja toisekseen minua kaivattiin ihan tällä nimellä, niin nyt ei tarvitse miettiä, missä olen. - Anonyymi00108
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ketä maalitat
Jaa vai on se tämäkin palstaäijän pieraisema hologrammi joku maalittaja? Et vissiin itse tajua kuinka lapselliselta ja monotoniselta rassukalta vaikutat. -TT
- Anonyymi00184
Toi pike on guben nais hahmo!
- Anonyymi00210
Anonyymi00184 kirjoitti:
Toi pike on guben nais hahmo!
Näin se on vain psy koottiset ei tahdo sisäistää tätä lähinnä siitä syystä että takertuvat näihin hahmoihin kuin viimeiseen oljenkorteen
- Anonyymi00095
Mauno Käpynen ja Tauno Hukkanen, nämähän ne on, siis ainaki nämä.
- Anonyymi00110
Keksityt nimet siis kuten voipi päätellä! Ei oo kyllä mitään tarvetta heitä suojella
- Anonyymi00114
Ketä?
- Anonyymi00116
Hän on noin 45-vuotias ja pitää miehistä, koska on homo!
- Anonyymi00118
Ja sen takia hän haluaa naisen elämäänsä peitetarinaksi!
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Hänen on turha luulla että minä siihen koskaan alkaisin! Mieluummin hyppään bussin alle! Koen hänet todella vastenmielisenä ihmisenä kaiken sen jälkeen miten paljon pahaa hän sai aikaan stalkkaamalla minua!
- Anonyymi00125
Anonyymi00118 kirjoitti:
Kyllä tuo minulle sopii, eikö suoraan vaan yhteys ja sopimus alulle.
- Anonyymi00139
Anonyymi00119 kirjoitti:
Hänen on turha luulla että minä siihen koskaan alkaisin! Mieluummin hyppään bussin alle! Koen hänet todella vastenmielisenä ihmisenä kaiken sen jälkeen miten paljon pahaa hän sai aikaan stalkkaamalla minua!
Seurasi ei ole ikinä kiinnostanut.
Älä tule väkisin tyrkyttämällä jotain olematonta huuhaata. - Anonyymi00140
Anonyymi00118 kirjoitti:
Haluaa sinut omaksi, etkö hiffanut beibee
- Anonyymi00159
Anonyymi00139 kirjoitti:
Seurasi ei ole ikinä kiinnostanut.
Älä tule väkisin tyrkyttämällä jotain olematonta huuhaata.Haluatko palstaäijälle piikittää hiukan avata patologista ajatteluasi, että miten seuran tyrkyttäminen ja stalkkaaminen liittyy toisiinsa? Vielä enemmän käy sääliksi jos olet sattumalta nainen
- Anonyymi00142
Joku vääntää väkisin juttua
- Anonyymi00158
Joo tämä länkytys on ollut eilisestä lähtien se mitä tyrkytät tähän melko neutraaliin aloitukseen voimakkaasti. Onko jotain salattavaa tai jotain omallatunnolla kun mutiset tietyn tematiikan kirjoituksiin intensiivisesti? T
- Anonyymi00143
Jos ei ole pokkaa tulla ulkona itse vaihtamaan paria sanaa, niin antaa olla.
En tämän kautta sovi mitään. - Anonyymi00144
Maalittaja on usein joku persoonallisuushäiriöinen tai muu. Itsensä vain nolaa. Ei muuta.
- Anonyymi00225
Niin nolaa, todenteolla
- Anonyymi00237
Ikävä juttu vaan se, ett niitä persoonallisuushäiriöisii on täällä melko paljon. Onko suomen mielenterveyspalvelut ja -kuntoutus tosiaan näin huonolla tasolla?
Leikattu jo leijonanosa tuesta ja palveluista ja ne hullut hyppii täällä aamusta iltaan viljellen vinksallaan olevasta päästään kaikkee 💩 - Anonyymi00254
Todellakin! Typerää touhua mut ei ite tajua.
- Anonyymi00145
Kateus vie kalatkin vedestä
- Anonyymi00146
ryhmä kiduttaa aina jotakin maista että saa hyötyä itselleen ja apuja muille. sairasta touhua. pidetään orjana jotta muut nousee. hakataan, kiusataan, tuhotaan elämää ja, estetään kaikkea. yritetään saada huonoon elämään ja osaan.
- Anonyymi00230
No ensinnäkään jos et saa sitä kohdetta alistettua niin pieleen menee trollaukset.
Ja toisaalta täällä on selkeä enemmistö normaaleja normijärjellä olevia ihmisiä joihin ne trollaukset ei uppoa. Eli täysin turhaa touhua.
Toisaalta myös ne terveet ja normaali järjellä olevat ymmärtää ettei sillä trollaajalla ole ihan se pääkoppa terve eli siitähän se homma lähtee.
Trollaajat on säännönmukaisesti jonkun psyyken diagnoosin saaneita jotka ovat kotona 24/7 eivät pääse töihin tai eivät kykene työhön.
Toisaalta mielisairaalat on täynnä ei ole oikeestaan vapaita paikkoja joten sen lääkityksen turvin kotona. Valtion kassasta ei uusia sairaaloita rakenneta ja tää on sitten todellisuus kun sairaat täällä aikaansa kuluttaa.
- Anonyymi00148
Naapurin ammattikalastaja 500 verkkoo ei tuu kalaa
- Anonyymi00154
Maaginen luku sinulle tuo 5, on silliä ja jtms.
- Anonyymi00157
No nyt voivat kalastella kommentteja vähän vähemmän professionaaliset troolarit kun sivuston varmenteet on vanhentuneet
- Anonyymi00196
Anonyymi00157 kirjoitti:
No nyt voivat kalastella kommentteja vähän vähemmän professionaaliset troolarit kun sivuston varmenteet on vanhentuneet
”Kolmas osapuoli saattaa varastaa tietojasi” helevetin hyvä tässä tapauksessa kun
- Anonyymi00211
Anonyymi00196 kirjoitti:
”Kolmas osapuoli saattaa varastaa tietojasi” helevetin hyvä tässä tapauksessa kun
Ootteko muuten selvitelleet kaikessa hiljaisuudessa, että ketkä muut miespuoliset kuin gubbe täällä sekoilee niin ettei oikein kestäis päivänvaloa ilmaisutyylinsä
- Anonyymi00238
Anonyymi00211 kirjoitti:
Ootteko muuten selvitelleet kaikessa hiljaisuudessa, että ketkä muut miespuoliset kuin gubbe täällä sekoilee niin ettei oikein kestäis päivänvaloa ilmaisutyylinsä
Luulen että ovat joko älyllisesti erittäin heikkolahjaisia aikuisia jotka ei saa töitä ja vain pakollinen peruskoulu käyty tai sitten vastaavanlaiset teinit.
Ei oikein muiden voisi kuvitella täällä päästelevän sellaista törkyä ja sontaa. Ei noi voi olla normaaliälyisiä näkeehän sen jo viesteistään!
- Anonyymi00149
ne ei voi sietää minulla matkoja ostoja, omaa elämää ja että rahaa tulee. pitäisi suostua elämään niiden msllin mukaan. ovat iskrmery kaikkeen mistä rahaa tuli ja ovat yrittäneet vieläkin. jos vähän taas orjuutta ja hyötyä muille mutta ei mitään takaisin.
- Anonyymi00150
yrittävät varastaa ja pakottaa antamaan kaikkea itselleen. ja mitään eivät tee, eikä niitä tarvita mitä yrittää antaa. kun ei tarvita kun itsellä on sitä kaikkea parempana. ei ole mitään mitä niiltä halutaan eikä haluta antaa mitään.
- Anonyymi00151
toinen mitä me yrittää että ei huoluhtosibitsestä ja söisi huonosti. voisi huonosti.
- Anonyymi00153
Parempi syödä sitäkin kuin olla nälässä.
- Anonyymi00169
Niin kauan kun ihmiset eivät tule iholle, en enää välitä tuijotuksista.
Mun on nyt saatava oma elämä kasattua ja alettava elämään niin että en tiedosta mitä ympärilläni tapahtuu.
Kuluttaa ihan hirveesti omia energioitani.- Anonyymi00176
Auttaa, kun ajattelee itsestä positiivisesti ja miettii asioita, eikä ihmisiä. Ja ihmiset ei yleensä tuijota negatiivisessa mielessä joku sinussa silloin kiehtoo tai kiinnostavaa. Monesti jo tervehtiminen tai pieni hymy saa tilanteen vapautumaan molemmin puolin.
Joskus tulee katsottua ihmisiä, kun näkee jotain tuttua tai ihmisen liikkumisessa, eleissä tai tekemisessä on jotain hienoa. Joskus jään ajatuksiini katselemaan ja tekemään analyysia ihmisen luonteesta. En koskaan katso ihmistä pahalla ja siksi ehkä se hymy itseltä irtoaa useimmiten aika helposti... paitsi ihastuneena. - Anonyymi00213
Anonyymi00176 kirjoitti:
Auttaa, kun ajattelee itsestä positiivisesti ja miettii asioita, eikä ihmisiä. Ja ihmiset ei yleensä tuijota negatiivisessa mielessä joku sinussa silloin kiehtoo tai kiinnostavaa. Monesti jo tervehtiminen tai pieni hymy saa tilanteen vapautumaan molemmin puolin.
Joskus tulee katsottua ihmisiä, kun näkee jotain tuttua tai ihmisen liikkumisessa, eleissä tai tekemisessä on jotain hienoa. Joskus jään ajatuksiini katselemaan ja tekemään analyysia ihmisen luonteesta. En koskaan katso ihmistä pahalla ja siksi ehkä se hymy itseltä irtoaa useimmiten aika helposti... paitsi ihastuneena.En suosittele tervehtimään vastakkaista sukupuolta, silloin saat siitä vainoajan sekä seuraajan.Noin saman ikäisistä.
- Anonyymi00218
Anonyymi00213 kirjoitti:
En suosittele tervehtimään vastakkaista sukupuolta, silloin saat siitä vainoajan sekä seuraajan.Noin saman ikäisistä.
Kyllä mä aijon olla jatkossakin ystävällinen, enkä sitruunan niellyt hapan nainen.
Mun stalkkaajat ovat olleet nuorempia mua, on varmaan palkattuja jonkun hörhön toimesta.
Mitäköhän luulevat saavansa kun pitää varattua naista seurailla. - Anonyymi00239
Anonyymi00218 kirjoitti:
Kyllä mä aijon olla jatkossakin ystävällinen, enkä sitruunan niellyt hapan nainen.
Mun stalkkaajat ovat olleet nuorempia mua, on varmaan palkattuja jonkun hörhön toimesta.
Mitäköhän luulevat saavansa kun pitää varattua naista seurailla.Minäkin periaatteessa noin mutta vain niille jotka jo tunnen ja jotka tuntevat myös minut niin hyvin että tietävät trolliksi kaiken mihin ovat ehkä minuun liittyen netissä törmänneet.
Kun tietää mitä se gubbe maalaillu siellä trollikerhossaan niin en vieraiden tuijotuksista välitä.
- Anonyymi00182
En ole vaan tottunut että miehet jäävät tuijottamaan ja olen kääntänyt sen päässäni negatiiviseksi.
Täytyy uudelleen ohjelmoida pääni piirit ja ajatella että eivät millään pahalla katso.
Itsekin katselen iloisia miehiä kaupungilla ja se saa myös mieleni aurinkoiseksi.- Anonyymi00187
Mä taas en. Nautin huomiosta, joka ei tuke toksisista suunnista. Ja saan myös hyvää seksiä. =)
- Mi(n)na/Dina./Antiloveralways. - Anonyymi00257
Anonyymi00187 kirjoitti:
Mä taas en. Nautin huomiosta, joka ei tuke toksisista suunnista. Ja saan myös hyvää seksiä. =)
- Mi(n)na/Dina./Antiloveralways.No et ainakaan mummoa osaa näytellä.
- Anonyymi00186
Onko "sitä naista" kovinkin kollektiivisesti lähes pakkomielteisen yksilöivä fraasi?
- Anonyymi00194
Kyllä se taitaa olla sitä, päivänselvästi täällä pyörii sakeita kyttääjiä jotka ovat etsiskelleet merkkejä ”siitä naisesta” jo pidempäänkin. Säälittävää
- Anonyymi00195
Anonyymi00194 kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla sitä, päivänselvästi täällä pyörii sakeita kyttääjiä jotka ovat etsiskelleet merkkejä ”siitä naisesta” jo pidempäänkin. Säälittävää
Naisena esiintyvän banaalit emojipelleilyt ovat olleen omiaan lisäämään näitä toksisia pakkoajatuksia, joista ei suostuta päästämään irti ei sitten millään
- Anonyymi00202
Kommentaattori T nainen on hoidon tarpeessa pikaisesti.
- Anonyymi00204
Juu, joka väliin sörkkimässä omia mielipiteitään.
Onkohan noin rasittava irl myös. - Anonyymi00206
Maalitatko sinä ykSärinkertainen sitten jotain naista kun käyt vinkumassa tämän tyyppisiin aloituksiin tätä samaa monotonista soopaa kun kuvittelet, että teksti koskee sinua kun olet muutenkin narsisistinen minäminänäytöksiä pitävä huomionkipeä ihminen? Esim iloisesti kertoillut naiseen kohdistuvaan surmaamiseen liittyvän aloituksen tiimoilta se aloitus oli minulle naiselta naiselle? Sinä olet akuuttipsykiatrian tarpeessa de facto
- Anonyymi00233
Koetko pakkomiellettä T naista kohtaan?
- Anonyymi00236
Anonyymi00233 kirjoitti:
Koetko pakkomiellettä T naista kohtaan?
Ei sitä mitenkään huomaa..
- Anonyymi00248
Anonyymi00236 kirjoitti:
Ei sitä mitenkään huomaa..
Seinäruususta pois pyrkiminen on haastavaa, noinko itsesi koet?
- Anonyymi00251
TK hoitoon pikaisesti ja MP 🤢
- Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
TK hoitoon pikaisesti ja MP 🤢
Peliriippuvuus ja toisella velat maksuun kanttura.
- Anonyymi00207
Jos minua tarkoitat maalitetulla naisella, niin tulepa kysymään ihan minulta. Vastaan mielelläni kysymyksiisi, jopa toivon vierailuasi. Kerron koko tarinan, lähtien ennen 2000 -luvulle siirtymistä. Voisit hämmästyä miten somea voi käyttää apuna,os joku haluaa kostaa jollekin "vihaamalleen" ihmiselle.
Sivusta.- Anonyymi00212
Miksi se vihasi sinua?Minä en osannut edes käyttää tietokonetta tuolloin.
- Anonyymi00214
Missä asut ,olisi vertaistukintarpeen.
- Anonyymi00221
Anonyymi00214 kirjoitti:
Missä asut ,olisi vertaistukintarpeen.
Pitäisköhän suomi24 hankkia myös sivustoillaan maalitetuille terapiahoitoa ja suomi24 voipi maksaa omasta pussista kustannukset.
Olis ihan aiheellista koska niin huonosti on toiminut ylläpidon poistot ja reagointi kaikenlaiseen trollaukseen mitä sivustoillaan tehdään eikä oo tuo anonyymiys taattu aina näiden trollien maalittamisen ja trollauksen kohteena olevien osalta.. - Anonyymi00222
Hurjaa tuossa on se, ett joku taho ylipäätään mahdollistaa sen eli suomi24 joka sivustoa pitävänä mahdollistaa kaikenlaisille rikollisille/mielenvikaisille keinon ivata/pilkata ja trollata jotakuta.
Eihän tuollainen pitäisi olla mahdollista missään. Ylläpidon keinot näyttää olevan surkeat ja trollit jäävät rankaisematta ehkä hyvinkin sairaasta touhusta ja ikävistä seurauksista.
Ja eihän se trollaus tänne välttämättä jää tuo gubbekin on tehnyt kohteestaan feikkisivuja someen missä sitten pääseekin ihan kuvien kera tekemään kaikkea sairasta. - Anonyymi00224
Anonyymi00222 kirjoitti:
Hurjaa tuossa on se, ett joku taho ylipäätään mahdollistaa sen eli suomi24 joka sivustoa pitävänä mahdollistaa kaikenlaisille rikollisille/mielenvikaisille keinon ivata/pilkata ja trollata jotakuta.
Eihän tuollainen pitäisi olla mahdollista missään. Ylläpidon keinot näyttää olevan surkeat ja trollit jäävät rankaisematta ehkä hyvinkin sairaasta touhusta ja ikävistä seurauksista.
Ja eihän se trollaus tänne välttämättä jää tuo gubbekin on tehnyt kohteestaan feikkisivuja someen missä sitten pääseekin ihan kuvien kera tekemään kaikkea sairasta.Muutamaa profiilia somen WT- eukkojen ryhmissä olen katsonut vähän sillä silmällä kun äijä esittää naista elämänkoululaisille esittäen itsetarkoituksellisen typeriä kusymyksiä kutren vaikka että voiko rintamaitoa pumpata kaivon kuivaajalla ja bimbot kerkiää naureskella uffaffaa elämänkouluemojeita into piukassa kun toisille naureskelu on niin kivaa. Tuli vaan mieleen enkä väitä, mutta väitän
- Anonyymi00226
Anonyymi00221 kirjoitti:
Pitäisköhän suomi24 hankkia myös sivustoillaan maalitetuille terapiahoitoa ja suomi24 voipi maksaa omasta pussista kustannukset.
Olis ihan aiheellista koska niin huonosti on toiminut ylläpidon poistot ja reagointi kaikenlaiseen trollaukseen mitä sivustoillaan tehdään eikä oo tuo anonyymiys taattu aina näiden trollien maalittamisen ja trollauksen kohteena olevien osalta..Luotto mennyt 24 yllikseen
Ja ei terapia auta,vertaistuki auttaa. - Anonyymi00231
Anonyymi00224 kirjoitti:
Muutamaa profiilia somen WT- eukkojen ryhmissä olen katsonut vähän sillä silmällä kun äijä esittää naista elämänkoululaisille esittäen itsetarkoituksellisen typeriä kusymyksiä kutren vaikka että voiko rintamaitoa pumpata kaivon kuivaajalla ja bimbot kerkiää naureskella uffaffaa elämänkouluemojeita into piukassa kun toisille naureskelu on niin kivaa. Tuli vaan mieleen enkä väitä, mutta väitän
Uskooko jotkut tollasia jorinoita oikeesti?? Ei voi olla totta!!
Taitaa älykkyysvaje olla siellä päässä melkoinen no noita idioottityhmiä tarvitaan jotta trollaus onnistuu ja aina tarpeeks pöpejä sit ilmeisesti löytyy. 🤣 - Anonyymi00234
Anonyymi00224 kirjoitti:
Muutamaa profiilia somen WT- eukkojen ryhmissä olen katsonut vähän sillä silmällä kun äijä esittää naista elämänkoululaisille esittäen itsetarkoituksellisen typeriä kusymyksiä kutren vaikka että voiko rintamaitoa pumpata kaivon kuivaajalla ja bimbot kerkiää naureskella uffaffaa elämänkouluemojeita into piukassa kun toisille naureskelu on niin kivaa. Tuli vaan mieleen enkä väitä, mutta väitän
Mikä sivusto on WT? Nyt lyö täysin tyhjää.
No enpä itse ole kuin harvassa paikassa tuolla netissä. - Anonyymi00235
Anonyymi00231 kirjoitti:
Uskooko jotkut tollasia jorinoita oikeesti?? Ei voi olla totta!!
Taitaa älykkyysvaje olla siellä päässä melkoinen no noita idioottityhmiä tarvitaan jotta trollaus onnistuu ja aina tarpeeks pöpejä sit ilmeisesti löytyy. 🤣Joo, ei kyllä kaikki naisetkaan mitään ruudinkeksijöitä välttämättä ole olet varmaankin palstasetä hykerrellen tyytyväisenä itseesi eri alustoilla, vauva.fi:tä lukuunottamatta kun siellä on niitä nk ammattitrolleja jotka nauraa pihalle tuollaiset kekkeruusit mitä olen mutinastasi päätellyt, eikö vissiin laudallakaan ole niin lujaa mennyt vaikka miesvoittoinen alusta onkin, eli ei liity sinänsä aiheeseen. Jostain jodelista tai facesta saat varmaan eniten vastetta omahyväisyydellesi
- Anonyymi00240
Anonyymi00235 kirjoitti:
Joo, ei kyllä kaikki naisetkaan mitään ruudinkeksijöitä välttämättä ole olet varmaankin palstasetä hykerrellen tyytyväisenä itseesi eri alustoilla, vauva.fi:tä lukuunottamatta kun siellä on niitä nk ammattitrolleja jotka nauraa pihalle tuollaiset kekkeruusit mitä olen mutinastasi päätellyt, eikö vissiin laudallakaan ole niin lujaa mennyt vaikka miesvoittoinen alusta onkin, eli ei liity sinänsä aiheeseen. Jostain jodelista tai facesta saat varmaan eniten vastetta omahyväisyydellesi
Jaa muuten hyvä paitsi etten oo palstasetä. Ihan nainen oon.
- Anonyymi00246
Anonyymi00240 kirjoitti:
Jaa muuten hyvä paitsi etten oo palstasetä. Ihan nainen oon.
No et tasan ole, innostuit vähän liiankin ilmavasti tästä ideasta trässätä naissukupuolta, ei sillä etteikö jotkut lukijat mm olisi sitä ansainneet. Siksi kuvasinki tätä seiskasta hyvää päivää kääk katso myös kuvat- asennemaailmaa, mikä on osoitus yksinkertaisuudesta ja katkeruudesta toisia naisia kohtaan kun ei ole hyvä olla omissa nahoissa
- Anonyymi00255
Anonyymi00224 kirjoitti:
No jos toi törky menee läpi niin on aivoton!!! Ei ihan täysillä kulje myöskään se kirjoittaja joka tollasta kirjoittelee.
- Anonyymi00227
Vihaiset ukot. Eli mitättömät naitenhakkaajat.
- Anonyymi00241
Minulle sanoi itse hän vainoaja olevansa vaalea vanha nainen ja sanoi TUHOAVANSA MINUT.
- Anonyymi00244
Anonyymi00241 kirjoitti:
Minulle sanoi itse hän vainoaja olevansa vaalea vanha nainen ja sanoi TUHOAVANSA MINUT.
In what sense, gubbe? Seems like a wet dream more than else😏
- Anonyymi00245
Anonyymi00244 kirjoitti:
In what sense, gubbe? Seems like a wet dream more than else😏
Ja joku sieltä jo tulossa huulet töröllä ns vai miten kommentoinnit meneekään
- Anonyymi00247
Anonyymi00241 kirjoitti:
Ai sanoi olevansa ihan vaalea ja vanha nainen??😆🥱 olipa huono trolli!! Niin uskottavaa….noup!
- Anonyymi00242
Kenestä täällä puhutaan? Siis kummasta? Perheenäiti Sönköstä, joka huomasi yht' äkkiä olevansa trans. Vai siitä iäkkäästä vartijasta, joka haluaa thaikun, ja häiriköi jotain nuorta tyttöä. Vai joku muu? Olen pudonnut kärryiltä. Joku ainakin avautui asiasta tuolla sinkkujen puolella.
- Anonyymi00243
Onkohan se Bruno.
- Anonyymi00256
kaikki hänen neidit joidenka kanssa on vehtaillut varsilla vuosien
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti131725- 55626
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
- 40504
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55485