Eteenpäin?
Oletko päässyt minusta
17
135
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pitäisikö päästä? Ja vähän jos tunnisteita...
- Anonyymi00002UUSI
En ole menossa eteen- enkä taaksepäin. Olen alistunut tilanteeseen ja tunteet laimenee muutamassa vuodessa.
- Anonyymi00003UUSI
Päässyt yli? Sitäkö toivot?
- Anonyymi00004UUSI
Kuvittelitko jotakin suhteeni?
Täällähän se on hyvä todeta sanoa suoraan. Ei ole miehessä mitään jälhellä entisestä. - Anonyymi00005UUSI
Pusikosta vuosikymmeniä neiti ihmisenä. Lopputulos....
- Anonyymi00013UUSI
Vuosikymmeniä eri neiti-ihmisinä esiintyen tarkoista varmaankin aloittajaäijän bravuuria kuvailla muina miehinä?
- Anonyymi00006UUSI
Johtopäätökset....
- Anonyymi00011UUSI
Ihan tämän aloittajaäijän täkyn perusteellako ajattelit pierrä johtopäätöksiä?
- Anonyymi00007UUSI
No en!
- Anonyymi00008UUSI
Miten voisin muka? Kai mä vaan annan periksi ja luovutan.
- Anonyymi00010UUSI
Missä asiassa luovutat tai mitä vastaan olet taistellut?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Missä asiassa luovutat tai mitä vastaan olet taistellut?
Koko elämän
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Koko elämän
Joskus on hyvä ottaa mietintämyssy päähän ja katsoa, mitkä ovat ne asiat johon voit vaikuttaa ja asia kerrallaan hoitaa ne. Oli ne sitten henkisen puolen juttuja tai ihan konkreettisia asioita. Asioiden suoraan ja oikein katsominen voi myös olla välillä vaikeaa.
Monesti tuo luovuttamisen tunne tulee siitä, jos ajattelee, ettei pysty vaikuttamaan mihinkään, ikään kuin oma elämä vain tapahtuisi. Näinhän se ei ole. Elämässä ei ole kovin montaa asiaa tai tapahtumaa, mitkä vain tapahtuu. Töitä pitää tehdä, niin henkisellä kuin fyysisellä puolella.
Tsemppiä
- Anonyymi00009UUSI
otti ja lähti heihei
- Anonyymi00014UUSI
täällä jauhan enimmäkseen vanhoista asioista uusista en jaksa hirveemmin avautuu ne ei kuulu tänne
- Anonyymi00017UUSI
Erikoinen ajatus... 😔
- Anonyymi00018UUSI
Ei satu yhtään niin paljon, kun viime vuonna tähän aikaan 🙄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553