Asianajaja hakee apua

Veikeä:Naurusn

Cosmopolitanissa oli hyvin kyseenalainen juttu vuosituhannen alkupuolella, keväällä. Se kertoi heroiinin käyttäjä-tytöstä, joka oli kuollut ja kuivunut asuntoonsa. Hän kuoli yksin. Asianajajan aloittaman Stressi ja Burn-out-hoito ei sopinutkaan jatkuvasti, ympäristöstä ja kapitalismista aiheutuneen psyykkisen kivun takia. Siis vielä sairaslomallakin työskennellä jonkun toisen ympäristön ja kapitalismin, kapittaalin ja epiteelin eteen. Euforiaa ei voi enää esitellä tai puhua, kun on jo ajat sitten todettu yksityisyyden, ja sukupuolipisteistön edut. Ne kertovat meille yhteiskunnasta ja luonnosta.
Magnetismi on vastakkaisten sukupuolten välistä florismia. Florismi ei ole mitään julkisesti tutkittavaa, tai paranormaali-perusteista. Kokeilemme Savallia, kokeilemme nimeä, se oli kai jutun pääpointti. Ei suinkaan hallusinaatioihin ja harhaan yllyttämistä. Juttu oli todentuntuinen ja realistinen, sitä alusti vuodenaika kevät ja kissojen kamppailualusta: rasismi. Tieteellinen tutkimus ei tarkoita vaeltelemista leikkaamattoman kolli-kissan tavoin. Se ei yltänyt millekään post-modernitasolle, jolla asianajaja halusi huomauttaa ja tavoittaa. Hän oli oman henkilökohtaisen elämänsä osalta realistisuuden ulkopuolelta ja psyykkisesti pahoinpidelty.
- Aina ei voi itse päättää saamastaan post-modernista, vai voiko? Onko syytä asettua post-modernittoman psyykkisen pahoinpitelyn uhriksi?
Siteeraan Stanley Witkinsiä ja totean:
" Etiikka on läsnä yhtä lailla olemisessa, vuorovaikutuksessa, tekemisessä ja tekemättä jättämisessä." Itse osata vietti-, vaisto-, ja normijärjestelmää. Sitten kuolet kaltoin kohdeltuna yhtäkkiä asuntoosi ja omaisesi löytävät ruumiisi kuivuneena. Noudatat ja olet vietti-, vaisto-, ja normijärjestelmää ja sitten ikäänkuin taivaiden tehtaiden antamana lahjana sinut tapetaan, koska ympäristössä (ei) on tässä aukko yleistiedossa ja yleissivistävyydessä. Miksi sukupuolipisteistön etuja ei ollut myönnetty osana vaisto-, vietti-, j anormijärjestelmää ja tämäkin tyttö kai menetti henkensä oikeasti? Kuin teloitettavana väkivallan uhrina, polvillaan.

2

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmaiseksi:Sinde-82

      SItä ei tule hyväksyä sitä hoitamista, koska hoitaja hyökkää äidilläni kimppuun esittäen hänestä kolli-kissaa. Hän saa näin mielestään, etenkin päihdepsykiatrisella kopioida esim. ulkonäköä; ikää, näkö, kokoa ja sisintä.
      - En saakaan suorittaa tätä koulutusta enää ollenkaan.
      - Siksi minä olen nykyään ilmaiseksi syötävä.

      • RyhmäKokkolaSinde

        Haluaisitko tähänkin Siniltä singneeraukset tukemaan sairaanhoitoyksikköä:
        - " Siksi minä olen nykyään ilmaiseksi syötävä." jonkun diakonissa sanomaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe