Tietääkö kukaan, saako Tallinnasta Hill´sin/Royal Canin kissanruokia mistä? Tarkoitan nyt sellaisia ruokia, jota suomessa saa ainoastaan eläinlääkreiltä (esim urinary-ruuat). On meinaan aika tyyristä sapuskaa täällä päin!
Tallinnasta kissanruokaa halvemmalla?
5
848
Vastaukset
- noora
RC ei ole kovin laadukas ruoka että turha sitä nyt ainakaan on mistä Tallinnasta ostaa.
Oletko katsonut zooplus.fi ?- ???
Millä perusteella kyseessä ei ole laadukas ruoka?
- väärä vastaus
Luitko ihan kunnolla mitä kysyjä edes kysyi? Hän ei kysynyt tavallisista kissanruoista vaan ns. lääkeruista esim. urinary, joita ei saa sieltä Zooplussalta eikä edes eläinkaupoista, vaan ovat klinikkatuotteita.
Toisaalta, kysyjä ei maininnut etsiikö hän kuiva- vai märkäruokia, joita molempia noissa lääkeruoissa on olemassa.
Lääkeruokien hintaerot jo Suomen sisällä on huimat, itse kun käytän Hill´s a/d purkkeja (ei saa kuivana), on hintaero pääkaupunkiseudun ja oman paikkakunnan välillä ollut sellaista 0,50 snt/purkki. Toisaalta hinnat Virossa on nousseet monilta osin jopa samoihin kuin meillä, joten saattaa olla hyvinkin samanhintaisia nuo lääkeruoat siellä kuin täälläkin.
- dhjdf
Sisältää aika paljon viljaa ja turhia sekä jopa vaarallisia aineita. Hintaan verrattuna ei todellakaan mikään hyvä ruoka.
- adel
Meillä toinen kissa syö urinary- ja toinen rena.-ruokaa, joita ei Zooplussasta tilailla. Pääsääntöisesti kuivaa. Ainakin näillä suomen hinnoilla kissojen ruokailut tulevat suhteellisen kalliiksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998