kirjoittelin tuonne odotus palstalle tuntemuksista ja sain vastauksen että vois olla veri tulppa olen siis edelleen kotona ja nyt pelottaa että vauva kuollut mahaani sillä sen liikkeitä ei ole tuntunut kuin tänä aamuna viimeksi pitäisikö lähteä sairaalaan vai odotella supistuksia on tullut tänään melkein koko päivän noin 8min välein huono vai hyvä asia
pelottaa pirusti
apuuuuuuuaaaaaaaaa
3
271
Vastaukset
- no hohhoi
Tämä on taatusti provoilua. Mutta jos nyt ei ole, niin MENE HYVÄ IHMINEN SAIRAALAAN ÄITIYSPOLIN PÄIVYSTYKSEEN HETI. En voi uskoa, että olisit niin typerä, että tuossa tilanteessa odottelet kotona supistuksia (miksi ihmeessä?!?!?!).
- ;((((((((((((
Provoahan tuo aloitus on, tämä sama provoilija on eri palstoilla;((
- yli vuoden myöhäs
Pääskö kakka housuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03850- 433442
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563177Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343038- 163028
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452820- 442470
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392381- 422235
- 451999