viikonloppu luettavaa

ei ruostu ei

16

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan
      • voort pohojanmaa

        Mistä olet jaksanu näin vanhoja juttuja repiä!!!
        Eipä o pahemmin focus ruostunu, vaikka on kuuluisaa 2001 mallia!!! Ovia ei o vaihrettu, eikä maalia uusittu!!!!

        Kylä kuule tojotista ja muista "ikuisista" autoista löytyy vähintään noin paljon linkkejä!!
        Tojolta jo tämän vuoren takasin kutsuista 10linkkiä!!!REVI SIITÄ!!!

        Ja suomalaisten suosikeista vw ja skoodasta, sekä volvosta ihan yhtälailla!!!!


    • karrikointia

      mondeoissa sama juttu,mut antaapi olla
      tämä tarina on karrikoitu kovin,mutta turha on parin ford teinin pyöriä täällä joka merkin sivuilla ettei ford ruostu eikä ongelmaa ole.ford on auto siinä missä muutkin ja muillakin on samoja ongelmia,mutta on helvetin helppo provosoida ja etsiä kaikkea paskaa ihan joka merkistä,tämän sivun valvoja voi poistaa koko tämän jutun vaik maanantaina,tämä oli vaan esimerkki joidenkin toiminta tavasta näillä sivuilla,minun osalta tämä oli tässä.

      • Vain fordilla

        Eipä taida millään muulla merkillä noin laajaa ruoste ongelmaa olla


    • Hekoheko Hessu

      EIPÄ OLE TUNTUNUT RUOSTUVAN!!!!!!
      Pihalla kuitenkin -04 ja -08Mondeo ja pojalla -00 Focus!!
      Ei ole mikään ruosteessa, eikä o korjaamolla käytetty!!

      Pojan Focukseen ne heikot vetarit vaihdettiin 220000km paikkeilla!!

      • Suuttunut!

        Voi perhana meillä oli joku maanantai versio -01Focuksesta, kuo joutu vetarit vaihtaan jo 200tkm kohdalla...


    • heti kotiin nulikka

      ja ikää oli taas se 17v, missähän nuo fordit näit,varmaan kun pyöräilit romuttamon ohitse,niin näit kasan fordeja sulattoon menossa.

      • Naurettava provohomo

        ÖÖÖÖÖÖ.ketähän se nulikka täälä on...on päässy amiksen jälki istunnosta vähän ennen kuutta ja kommentoinu toinen toistaan tyhmempiä kommentteja 3kpl!!!

        Eikö vanhemmillasi ole varaa ku johonkin ladaan ja sitä kiukkua purat täälä???


      • Vai mökissä teini
        Naurettava provohomo kirjoitti:

        ÖÖÖÖÖÖ.ketähän se nulikka täälä on...on päässy amiksen jälki istunnosta vähän ennen kuutta ja kommentoinu toinen toistaan tyhmempiä kommentteja 3kpl!!!

        Eikö vanhemmillasi ole varaa ku johonkin ladaan ja sitä kiukkua purat täälä???

        Jokos teini näki pihassa neljänen mondeon.vai pojalla focus.juma mikä ford urpo.missäs nyt oot mökil ja millä paskalla ja monen äpärän kans. Transitil varmaan siel kairas. Voi jeesus mikä taneli.


      • omaa kivaa??
        Vai mökissä teini kirjoitti:

        Jokos teini näki pihassa neljänen mondeon.vai pojalla focus.juma mikä ford urpo.missäs nyt oot mökil ja millä paskalla ja monen äpärän kans. Transitil varmaan siel kairas. Voi jeesus mikä taneli.

        eikö ääliö tajuu ettei kaikki o yhtä pimeitä et keksii juttuja ja vastailee itselleen!! Pelkkä ajatuskin tuntuu sairaalta, tutkituta pääsi ja etsi kavereita...jos tuolla järjellä saa, äitin oma provo-jannepetteri!

        Tai harrastaisit ennemmin vaik run***usta..tai on varmaa häiriköinnin lisäks toine harrastus, öopon kuvia katellen!


      • Pärnänen tietää
        omaa kivaa?? kirjoitti:

        eikö ääliö tajuu ettei kaikki o yhtä pimeitä et keksii juttuja ja vastailee itselleen!! Pelkkä ajatuskin tuntuu sairaalta, tutkituta pääsi ja etsi kavereita...jos tuolla järjellä saa, äitin oma provo-jannepetteri!

        Tai harrastaisit ennemmin vaik run***usta..tai on varmaa häiriköinnin lisäks toine harrastus, öopon kuvia katellen!

        Jokos helmat maalattu ja ovien saranat .lukot ja takajarrut herkistetty


      • Mondeo 1.8 2002
        Pärnänen tietää kirjoitti:

        Jokos helmat maalattu ja ovien saranat .lukot ja takajarrut herkistetty

        Juu on lukot voideltu ja takajarrut pelittää, ku heitin rasvaa renkaan vaihdon yhteydessä!!!
        Helmoihin ei o koskettu, mut kitin joskus 2004 uusittu!!

        Siinäpä ne suurimmat murheet oliki mitä mondeossa on ollu!!!!!


    • Rallifantti

      Älkää nyt kaikille kailottako miten hyviä fordit on, antaa epäilijöidän pysyä niitten tojotiensa kanssa niin saadaan sitten halvemmalla fordeja itsellemme :)

    • pärnäsen!!

      pajalla EI korjata muita kuin tyojottia eipäs sekooteta muita merkkiä tuliko seleväksi!!!!

    • Fordmeinaan

      Paska kärry..eihän noita kukaan enää ostakkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe