Alkuun vihasin Yotubea...

Keitti heti yli kun tubeb rinkula lähti pyörimään - niitä ikinä availlut. Mut kun musiikkitiedostoja hallinneet ystävät toivat esille hyvää musaa, jopa mieli muuttui.

Yotube on huikea innovaatio. Videokuvakkeita klikkaamalla löytää vastaavia esityksiä laajemmallakin otannalla.
Hyvä mielimusiikkiesitys valaisee mieltä kuin majakka vielä kauan jälkeenkin päin. Kulttuuri on muutakin kuin sanailua sieltä täältä.

9

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lorena*

Youtube on yksi suosikeistani varsinkin yksinäisinä hetkinä. Kuuntelen musiikkia melkein laidasta laitaan. Viimeaikoina olen kuunnellut Weichnacht liedereitä - joulunajan musiikkia, jotenkin se viehättää.

Mutta ylitse muiden suosikkeja ovat,
      En etsi valtaa loistoa, Rajattomien esittämänä sekä Sylvian joululaulu, Sulo Saarits.
      Suomalaiset joululaulut soivat sielläkin CD tai DVD esityksinä missä vietän joulua.

http://www.youtube.com/watch?v=ggpew-i5hSs

• Onhan ytuubi aivan verraton tietopankki mm. musiikinhakemisessa. Sieltä löytyy kaivatut sanat ja linkkejä vanhoihin suosikkilauluihin, niiden sanoituksiin.

• Lorena*

Tässä joulun odotus mieltä, Leif Lindemanin esittämänä. Onko tullut, eritoten CC,
        oltua kilttinä sillä tontut kurkistelevat ikkunan takana. Entäpä kaikkien kirjoittajien laita. En ole ollut kiltti tänä vuonna, joten paras painua pakoon muille maille jouluksi!
        http://www.youtube.com/watch?v=tQ8qrRdtrnc&feature=related

• Lorena* kirjoitti:

Tässä joulun odotus mieltä, Leif Lindemanin esittämänä. Onko tullut, eritoten CC,
        oltua kilttinä sillä tontut kurkistelevat ikkunan takana. Entäpä kaikkien kirjoittajien laita. En ole ollut kiltti tänä vuonna, joten paras painua pakoon muille maille jouluksi!
        http://www.youtube.com/watch?v=tQ8qrRdtrnc&feature=related

Epäilen sitä kilttinä pysymistäni. Jos olis mahiksii, niin jouluttomaan maisemaan häippäsisin. En kuitenkaan minnee piilopirttiin vaan aurinkorannoille.

Iloitsen siitä Lorena, että olet musiikki-ihmisiä. Meikällä menee niin, että ankeampaa on, sitä vankemmin mielessä soi joku, ihan mikä tahansa musakappale.
        Komeast Leif vetää tuon jouluisen kipaleen.

• Avaan aamun puhditusmusalla,itken ja avaan päivän,illalla suljen tunteet hillitysti.
      Voi ilman Yotubea en tulisi toimeen.On tietty minulla vinopino vinyyleitä,soitan niitä as.vaunussa joskus,kun siltä tuntuu

• ei jaksa ei yrittää.

Minua harmittaa, koska koneeni on niin hidas, että se pätkii musiikin. Ainoa hyväpuoli on siinä, jos haluaa kirjoittaa sanat muistiin, niin hyvin ehtii.

Etsin kyllä joskus mielimusaani, sillä jo alkusävelet saavat pääkoppani "soittamaan" koko levyn.

Vanhassa koneessani sain valita, tosin CD:ltä, mitä haluan kuunnella ja siksi minulla voikin pyöriä sama levy koko koneella olo ajan. Koskahan tuo youtube tuli? Lapsenlapsenikin (5-7)osaavat hakea jo hienosti siletä musaa, sillä nuorempikin hahmottelee jo kirjaimet ja kuvakkeet auttavat lisäksi.

Nykyisestä koneestani olen jotenkin hukannut tuon CD-soittomahdollisuuden ja yritin etsiä "vikaa", niin nyt se ilmoittaa jokatoinen minuutti, että jokin UBS-laite on väärin kytketty???

• .......

Yotubisa ei aivan kaikkia musiikkia ole, esm. Seppo Ruohosen laulut puuttuu, olen löytäny vain muutaman, mutta kauneimmat on jääny jonnekkin, omistin aikoinaan Seppo Ruohosen kasetin, mutta se katosi autostani, harmi.

• Lorena*

• niitä oli paljon ka-

setilla.

Juu, todellakin sieltä löytyy kauniita laulua aivan tuhottomasti, Seppo Ruohosen lauluja ei löydy kuin muutama, miksikökähän ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3574
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3103
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3064
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2885
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2710
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2446
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe