Inkeroisten oudot kuviot

keke roosperi

Inksassa omituista porukkaa, huumehemmoja ja hemmottaria, Kantrissa omituista porukkaa, kysellään kummia ja silmät pyörii porukoilla päässä, monilla inksalaisella omn näköjään päässä vikaa, kun alteaan tuntemattomalle Kantrissa vittuilemaan, onko teillä siellä Inksassa isokin huumeongelma? Miks iec poliisi puutu?

33

3027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihhiidiasjpjdasp

      Taitaa kirjoittajallakin olla ihan yhtä paljon vikaa korvien välissä tai sitten jotain muuta ainetta kun ei kirjaimet ihan osu?

    • Hyvästi selvä päivä

      Onk se Kantri joku juattola?
      Jos on nii sit kyl ymmärtää kirjoitusvihreet.

    • Inksan susku

      Inksan molemmissa juottolassa samat hemmot. Usein näyttää et jotain muutakin päidyttävää otettu kuin pelkkä alko. Itse pyrin välttämään nämä kuppilat ja kun sidulle menen pyörähtää, ajan Anjalaan Marikseen siel ihan eri meininki ja saa juodaa siiderinsä rauhassa.

      • jbgieirkiqvievpemöv

        Molemmissa? Eihän siellä ole kuin se yksi sama paikka.Vai lasketko ylä-ja alakerran eri paikoiksi samassa räkälässä?


      • Inksan Susku
        jbgieirkiqvievpemöv kirjoitti:

        Molemmissa? Eihän siellä ole kuin se yksi sama paikka.Vai lasketko ylä-ja alakerran eri paikoiksi samassa räkälässä?

        Kaksi eri juottolaa, Kantri Star ja K-Kaupan sivussa toinen Severi.


    • hyvin hoidettu

      Kotka johtaa huumetouhussa,mutta ei tuo kaukana ole. Eli tavaraa saa.
      Käyttö lisääntyy sitä mukaa kun porukka työttömänä lojuu ja ikävystyy.
      Etten sanoisi kyr**intyy koko valtioon.

      Joten hommataan mamuja lisää. Sehän on politiikkojen ase työttömyyteen,on jokin sakki mitä paapotaan, ja huumehörhöt on seuraava ryhmä.

    • No hei.Inksa on Inksa..

      • ihme paikka

        tosiaankin inksa on inksa,autoja on mutta ei niissä vilkkuja ole kuin harvassa,toisissa vakio varusteena kyseinen ominaisuus. ajateaan pyörällä väärällä puolella tietä ei väistellä pahemmin ketään,porukka enimmäkseen omissa oloissaan, ja maailmoissaan ei tarvitse mennä kun keskustaan kouvolaan niin sielläkin on juttelevampaa porukkaa kuin inksassa. tylsä paikka muutenkin.


    • se oli kivaa silloin

      Tehdastyö jättänyt jälkensä Sekä tehtaiden myrkyt, joita ei iletä kymijoen pohjasta poistaa.

      • paikkakuntalainen

        Pahimmat myrkyt on kyllä Keltin kohdalla Kuusankoskella, joten pidähän mölyt mahassas.


      • Kalaa syödään

        jos vaan onkeen käy ?


    • exinksalainen

      Inksa on nykysen Kouvostoliiton huumekulttuurin kehto sanon minä. Kaikkea mahdollista huumaavaa on joka toisella kujalla saatavilla. Nuoret että vanhemmat niitä vetelee. Kaikista ette sitä vältsii edes huomaa. Inksa on paska paikka. Kotkan pikkusisko näissä piireissä.

      • paikkakuntalainen2

        Älä yleistä.
        Inkeroisissa on ihan hyvä asua.
        Huumeongelmaan en ole törmännyt, vaikkakin eräs mummo yritti minut käyttäjäksi kaupassa leimata.
        Moni teistä mollaajista ei ole ikinä edes asunut täällä. Tavalliselle työssäkäyvälle/yrittävälle ihmisille Inksa on hyvä paikka asua ja yrittää.


    • suutteri

      Inkeroinen on kylläkin ihan perse paikka perseilevine asukkaineen.. Onhan se hörhöjen ja hamppien paratiisi, mutta mikäs siinä jos tykkää..

      • "jatkan nukkumista

        Kumma juttu, asun ihan keskustassa, enkä tiedä mistään mitään.


    • tiuku

      Olkoon hörhö tai härhö, ihan sama..mutta kaikkein idiootein ihminen on naapuri joka istuu pimeässä keittiön ikkunan nurkassa ja kyttää kaiken aikaa naapurinsa tekemiset. Miten helvetin säälittävää...Tämä helvetin elekäläiskurppahan ei tartte sähköjä mihinkään koska se ei niitä edes käytä..Valoja ei voi laittaa huoneeseen koska saattais tulla nähdyksi. Ihan vittuillessani olen seurannut, miten se kurppa kuvittelee että sitä ei nähdä sieltä ikkunan nurkasta kyyläämästä. Vahdataan toisten tekemiset ja sitten jauhetaan paskaa ympäri kylää. Keksikääs inksan vanhuksille jotain kehittävämpää. Mä ehdotan että ne painuis töihin koska ovat tyhjäntoimittajia ja lojuvat turhan panttina vahtaamassa ja kyttäämässä työssäkäyviä naapureitaan. Mittari täyttyy, ja sitten on mummukalla tukalat oltavat.

      • kiikari naapurii

        Sairaan ikäihmisen ainoa ajankulu. Nyt kuulemma jo nuoretkin syrjäytyy elämästä joten tätä tautia tulee esiintymään lisää.


      • jatketaan nukkumista
        kiikari naapurii kirjoitti:

        Sairaan ikäihmisen ainoa ajankulu. Nyt kuulemma jo nuoretkin syrjäytyy elämästä joten tätä tautia tulee esiintymään lisää.

        Aika sairasta on nuorempikin väki. Johtuu kait niistä Kymijoen pohjamyrkyistä ja kohdalle osuneesta Tsernobylin laskeumasta. :P


    • Mitähittoateselitätte

      Joo moro.oon asunun KOKO IKÄNI täs"hörhö" kylässä enkä oo yhtäkään huumeenkäyttäjää nähnyt.Okei tiiän kyl yhen mut se asuu jo muissa maissa (: kyl tääl vitusti juoppoja on sen myönnän.mut ei ne mitää tee ellei oo velkaa viinoist ym(;

    • luodetuulta.3m.sek

      Parhaillaan katotaan Inksassakin Usa:n presidentin virkaanastumisjuhlallisuuksia. Iäkästä porukkaa näen ma, tulee maan johtoon.

      • Eiks_jeh

        Pääseepähän nopeammin siitä sikariportaasta eroon! :D

        Nojoo. Eihän siitä pääse lopullisesti eroon ennen ku itse kuolee. Sehän nimittäin vaihtuu kokoajan.


    • Hödööhööfö

      Kerran kyyditsin yhtä huumeveikkoa, joka oli kadottanut yön seikkailuissa kenkänsä postiautolla.

    • whtex

      Kyllä on inkeroisissa huumeiden käyttäjiä monia. Tiedän useita eläviä ja edesmenneitä. Mutta on niitä muuallakin, eihän sellaista paikkaa olekkaan, missä niitä ei olisi.

      Väkilukuun suhteutettuna inkeroisissa ihan reippaasti. Jo pelkästään ratatieltä löytyy useitakin.

      Mutta en sano että se olisi jotenkin huono asia, päinvastoin. Eipä niistä haittaa ole niinpaljoa ainakaan kun viinan juojista. Vaikka huumeiden käyttäjillä onkin skinitaustaa ym., mut eipä ne syyttömästi kellee mitään harmia tee.

      • Härregoooddd

        Narkit varastelevat inksassa omakotitalojen autotallista tavaraa. Avaa silmäsi.


      • joitse

        Ei varasta. Juopot varastaa. Ja nuoriso ketkä tulee jäähallilta viettämästä aikaa. Näin mulle kerrottii.


      • Narkitonruipeloita

        Ei varasta koska ite oot narkki. Kaikki inksassa tietää narkkien varastelevan ja haluavat helvettiin nämä laihat reppanat.


      • Miesnimeltämolo

        Käytät itse tai et ole asunut narkkarien läheisyydessä. Viinanjuojat on yleensä miljoona krt parempia naapureita kun narkkarit. Millon näkevät harhoja, ovat alasti rappu käytävässä hakkaamassa ovia ja milloin tapp3lemassa puukolla. Ja ne todellakin elävät ihan eri todellisuudessa. Todellakin tekevät ilman mitäön syytö jos mielikuvitus olento päässä niin sanoo.


      • kraakkraakk
        Narkitonruipeloita kirjoitti:

        Ei varasta koska ite oot narkki. Kaikki inksassa tietää narkkien varastelevan ja haluavat helvettiin nämä laihat reppanat.

        Taidat itse olla huutaja Pirjon nivusien nuolija ja klitoriksen lipsuttaja.


      • läskiäitisikö

        kuka on pirjo??


    • nähtyon

      Inkeroisiin on rantautunut myös isomman liigan isoja, tatuoituja ja treenanneita vankilakundeja.

      • Petriiiiiii

        Koso se korkki kiinni oon naurettava ufo juttujes kaa :Dd

        Onko mr gay finland kisat inksassa keskustiellä vai????


      • Mikäsesellainenon

        Oot.


      • nähtyon

        Järjestetään suomen levein selkä kilpailu. Järjestäminen tulee edulliseksi. Ei tartte järjestää kisaa kuin nimellisesti. Koska tiedetään, että sen voittaa tatuoitu linnankundi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe