Kenen valmistama tuoresuolattu kinkku on paras?
Keneltä paras tuoresuolattu kinkku
14
1302
Vastaukset
- Asiakasomistaja
Osta kinkku prismasta, ei se hyvän makuinen ole ja kalliskin se on, mutta siitä saa bonusta. Ajatteles.
- Ei asiakasomistaja
Kylläpäs asiakasoimistaja nyt bonusta mainostelee...
- kinku ilman bonuksia
Se on sama kenen kinkku? Syön sen kummikin, koska ostan sen viimeisillä euroilla. Ai, saisiko siitä vielä bonuksiakin? Toisilla on vara valita? Minulla ei. !
- Pätkä vaan
Kateeksi käy. Rikkaat ne vaan ostaa kinkkuja ja mulla ei ole kun lenkkimakkaran pätkään varaa joulunakin hätäisesti. Kai se pitää hengissä joulunakin.
- Lidlin roskis.
Oot juonut taas rahas.
Voi sua. - hauskaa joulunalkua
Älä murehdi Kyllä politiikot vielä löytää maanosia missä homma on vielä huononmin. Eli he ovat hoitaneet asiat (no jotenkin)
Aloittaja ei ole saanut yhtään vastausta laatutiedusteluun enkä minäkään voi auttaa koska en tiedä tuotteen alkuperää.
Tuo bonusjuttu on kiva keino kusettaa ostajia. Toinen millä ihmisiä höynäytetään on hintalappupelleily. Näyttääkö tutulta. 1,99 99,98 289,99 0,99 jopa auton hinnassa 16,999
Tossa ykspäivä etusivulla oli 20 tuotehintaa niin 18 päättyi noihin 99 numeroihin
On se pirun halpaa kun on sentti alle satosen ja saa bonusta päälle - läski panettaa
TANSKALAINEN sen olla pitää, muulla ei mitää välii, niit saa RAUTAkaupasta.
- Yks nainen
Mun päivittäistä herkkua on Pirkan Luomu palvikasler ja sitä aion syödä Joulunakin.
- yks herra
Suosittelen kaikille "kinkkua hinkuville" Veikko Huovisen novellia: "Pystyyn marinoitu nainen". Kirjastosta lainattuna kirja ei maksa paljoa.
- joku roti sentään
No mutta yks herra. Mitä sinä Tuksua täällä mainostat.
On siinä kyllä kinkkua mutta,,,, - niin sitä mennään
Katselin kaupassa noita kinkkuja 5-8 kiloo noin keskimäärin. Vitosen kilohintaa
tavoittelivat.
Tuli siinä sitten mieleen tämä ihmiskunnan kehitys. Tyytyväisenä totesin että olemme jo sian ohittaneet. Tuolla julkkisnainen Tuksulla on näet paljon tuhdimmat kinkut. Rasvakerrointa en tiedä,mutta mitat on selvästi suuremmat.- Puttepossu..
kattelin että robbarissa tanskalaista pakastettua 2.99€/kg, mutta ei minun uuniinn mahdu. Onkohan henkilökunta vienyt ne normaalikokoiset?
- Hyväääääää
s- marketista karhulasta. Harmaasuolattu luuton luomukinkku 4.99/kg
- tue paikallista
Mehevimmät kinkut on ne NEITTAMON tuoreet.. Loistavan mehevää paistamisen jälkeen ja varmuudella tuoretta. Ei mitään keskieuroopan rääkättyä ja jäädytettyä porsasta, mikä voi olla yhtä vanhaa kuin Özi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864