Kenen valmistama tuoresuolattu kinkku on paras?
Keneltä paras tuoresuolattu kinkku
14
1294
Vastaukset
- Asiakasomistaja
Osta kinkku prismasta, ei se hyvän makuinen ole ja kalliskin se on, mutta siitä saa bonusta. Ajatteles.
- Ei asiakasomistaja
Kylläpäs asiakasoimistaja nyt bonusta mainostelee...
- kinku ilman bonuksia
Se on sama kenen kinkku? Syön sen kummikin, koska ostan sen viimeisillä euroilla. Ai, saisiko siitä vielä bonuksiakin? Toisilla on vara valita? Minulla ei. !
- Pätkä vaan
Kateeksi käy. Rikkaat ne vaan ostaa kinkkuja ja mulla ei ole kun lenkkimakkaran pätkään varaa joulunakin hätäisesti. Kai se pitää hengissä joulunakin.
- Lidlin roskis.
Oot juonut taas rahas.
Voi sua. - hauskaa joulunalkua
Älä murehdi Kyllä politiikot vielä löytää maanosia missä homma on vielä huononmin. Eli he ovat hoitaneet asiat (no jotenkin)
Aloittaja ei ole saanut yhtään vastausta laatutiedusteluun enkä minäkään voi auttaa koska en tiedä tuotteen alkuperää.
Tuo bonusjuttu on kiva keino kusettaa ostajia. Toinen millä ihmisiä höynäytetään on hintalappupelleily. Näyttääkö tutulta. 1,99 99,98 289,99 0,99 jopa auton hinnassa 16,999
Tossa ykspäivä etusivulla oli 20 tuotehintaa niin 18 päättyi noihin 99 numeroihin
On se pirun halpaa kun on sentti alle satosen ja saa bonusta päälle - läski panettaa
TANSKALAINEN sen olla pitää, muulla ei mitää välii, niit saa RAUTAkaupasta.
- Yks nainen
Mun päivittäistä herkkua on Pirkan Luomu palvikasler ja sitä aion syödä Joulunakin.
- yks herra
Suosittelen kaikille "kinkkua hinkuville" Veikko Huovisen novellia: "Pystyyn marinoitu nainen". Kirjastosta lainattuna kirja ei maksa paljoa.
- joku roti sentään
No mutta yks herra. Mitä sinä Tuksua täällä mainostat.
On siinä kyllä kinkkua mutta,,,, - niin sitä mennään
Katselin kaupassa noita kinkkuja 5-8 kiloo noin keskimäärin. Vitosen kilohintaa
tavoittelivat.
Tuli siinä sitten mieleen tämä ihmiskunnan kehitys. Tyytyväisenä totesin että olemme jo sian ohittaneet. Tuolla julkkisnainen Tuksulla on näet paljon tuhdimmat kinkut. Rasvakerrointa en tiedä,mutta mitat on selvästi suuremmat.- Puttepossu..
kattelin että robbarissa tanskalaista pakastettua 2.99€/kg, mutta ei minun uuniinn mahdu. Onkohan henkilökunta vienyt ne normaalikokoiset?
- Hyväääääää
s- marketista karhulasta. Harmaasuolattu luuton luomukinkku 4.99/kg
- tue paikallista
Mehevimmät kinkut on ne NEITTAMON tuoreet.. Loistavan mehevää paistamisen jälkeen ja varmuudella tuoretta. Ei mitään keskieuroopan rääkättyä ja jäädytettyä porsasta, mikä voi olla yhtä vanhaa kuin Özi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057