Äijät himoitsevat teinityttöjä.

Irstasta menoa

Tyttöjen seksuaalinen ahdistelu ja huumekokeilut yleistyneet

Kouluterveyskysely kertoo karuja totuuksia raahelaisista nuorista. Yhä useampi nuori pössyttelee huumeita. Monet tytöt joutuvat seksuaalisen ahdistelun ja väkivallan kohteiksi.

– Ihan uskottavaa, tuumivat kauppaopiston nuoret naiset ja yksi mies viime keväisen kouluterveyskyselyn tuloksista.

Sen mukaan 28 prosenttia Raahen ammatillisten oppilaitosten ja kauppaopiston tytöistä on kokenut seksuaalista väkivaltaa. Vastaava luku 8–9 -luokkalaisilla tytöilläkin on peräti 23 ja lukion 1–2 -luokkalaisilla tytöillä 19. Kun mukana ovat pojat, seksuaalisen väkivallan pylväs laskee selvästi.
http://www.raahenseutu.fi/Uutiset/1194708313410/artikkeli/tyttojen seksuaalinen ahdistelu ja huumekokeilut yleistyneet.html


Teinitytöille yritetään tarjota seksistä siideriä tai vaatteita

Helsingin Sanomat kävi viikko sitten perjantain ja lauantain välisenä yönä haastattelemassa Kampin kauppakeskuksen edustalla oleilevia nuoria.

Heistä suuri osa kertoi kohdanneensa seksuaalista ahdistelua kaupungilla ja internetissä. Yleistä nuorten mukaan on myös houkuttelu tapaamiseen, muunlaiseen yhteydenpitoon tai suoraan seksuaaliseen kanssakäymiseen lupaamalla jotakin, kuten alkoholia tai ruokaa.
http://www.hs.fi/kotimaa/Teinitytöille yritetään tarjota seksistä siideriä tai vaatteita/a1305546330992

”Nämä horot ovat yhteiskunnan alinta saastaa.” ”Ei tuo 14 v enää mikään lapsi ole, vaan kylmäpäinen laskelmoiva bisnesnainen.”

Aikuiset miehet ovat päästäneet aggressionsa valloilleen internetin keskustelupalstoilla. Kohteena ovat teini-ikäiset tytöt. Nykyajan teineille on arkipäivää joutua aikuisen seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Heille ehdotellaan seksinostoa niin netin keskustelupalstoilla kuin kaupungilla.

Keskustelupalstojen törkysuiden mielestä nuoret haluavat seksiä itseään huomattavasti vanhemmilta ahdistelijoilta. ”Aikuisen miehen iskeminen on tytöille ”saavutus”, josta kehuskellaan kavereille.”
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=6224&start=105

Aikuiset ostavat seksiä alaikäisiltä rahaa tai muita hyödykkeitä vastaan.

Ilmiö on ollut olemassa jo vuosia, mutta viime aikoina se on räjähtänyt käsiin. Tänä vuonna THL:n Kouluterveyskyselyssä selvisi, että peräti 30 prosenttia tytöistä on kokenut häiritsevää seksuaalista ahdistelua puhelimessa tai internetissä. Jopa kahdeksalle prosentille tytöistä on tarjottu rahaa tai tavaraa seksiä vastaan.

Poikien kohdalla luvut ovat pienempiä, mutta ilmiö on olemassa heidänkin kohdallaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101114546089_uu.shtml

110

5036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Janne-.

      Minua ei aikuisena kolmekymppisenä miehenä kiinnosta ainakaan mitkään lapsenkasvoiset teinip*llut.

      Sen sijaan 25-40 vuotias aikuinen nainen kelpaa kyllä.

      Pedofiilit on sitten eri asia. Jos mies pitää seksikkäänä 20 vuotiasta niin se saattaa panna 12 vuotiastakin.

      • Sanotaan nyt ääneen

        On paljon äijiä, jotka ovat itse sitä alinta saastatasoa. Kannattaa tarkkailla.


      • mikä itse olet?

        12 vuotias on pikkulapsi. 20 vuotias on nuori nainen. On törkeää edes verrata tuon ikäisiä keskenään.


      • fakta
        mikä itse olet? kirjoitti:

        12 vuotias on pikkulapsi. 20 vuotias on nuori nainen. On törkeää edes verrata tuon ikäisiä keskenään.

        20 vuotiaana keho on suurinpiirtein saavuttanut aikuisen muotonsa.


      • HAJOITA JA HALLITSE

        HUUMEET JA RAISKAUKSET TULIVAT ULKOLAISTEN MUKANA EESTISTÄ VENÄJÄLTÄ HOLLANNISTA JNE.SUOMALAISET KATUJEN VAIVAISET OMAKSUIVAT NE HETI.PIENIÄ KATUJEN LIIGOJA JOHTAA AINA ULKOLAINEN KLOPPI JA PERÄSSÄ TULEVAT SUOMALAISET KUIN PIKKU PORSAAT.PIKKU PIMUT HALUAVAT OLLA KOVIKSIA MALLINA KATUJEN HAMPPARIT.PIKKUPIMUT JA JÄTKÄT PELAAVAT MITÄ VAIN SAADAKSEEN RAHAA DIILEREILLEEN JA ITSELLEEN.TÄMÄ PITI OLLA KIELLETTYÄ,MUTTA ONKO SE SITTEN RASISMIA JOS LOPETETAAN TAIKKA MITÄ?OLIKO SUOMEN LAKIEN MUKAISTA PAKATA POHJOISESTA JUNIIN SUSIA JA KULJETTAA ETELÄN ASUTUSKESKUKSIIN.MISSÄ KANSAMME TURVA NYT?


      • PITÄISKÖ TARKISTAA JOTAI

        SENSUURI VÄITTÄÄ ETTÄ MEILLÄ EI OLE HUUMEITA JA RATSKAUKSIA VAIKKA OTSIKOSSA NIIN SANOTAAN MIHIN VASTASIN?MISSÄ VIKA?


      • RYPPYILETTEKÖ?
        PITÄISKÖ TARKISTAA JOTAI kirjoitti:

        SENSUURI VÄITTÄÄ ETTÄ MEILLÄ EI OLE HUUMEITA JA RATSKAUKSIA VAIKKA OTSIKOSSA NIIN SANOTAAN MIHIN VASTASIN?MISSÄ VIKA?

        ONKO SENSUURISSA VAMMAISIA,ELLEIVÄT TIEDÄ MISTÄ ON PUHE?


      • RYPPYILETTEKÖ?
        PITÄISKÖ TARKISTAA JOTAI kirjoitti:

        SENSUURI VÄITTÄÄ ETTÄ MEILLÄ EI OLE HUUMEITA JA RATSKAUKSIA VAIKKA OTSIKOSSA NIIN SANOTAAN MIHIN VASTASIN?MISSÄ VIKA?

        LÄHETÄN KYSELYN OIKEUKSISTANI OSAANNOTTOON SUOMI24 KESKUSTELUUN JA TEIDÄN HÄIRNNÄSTÄNNE ASIASSANI?


      • Täältä pääsee kyllä?
        HAJOITA JA HALLITSE kirjoitti:

        HUUMEET JA RAISKAUKSET TULIVAT ULKOLAISTEN MUKANA EESTISTÄ VENÄJÄLTÄ HOLLANNISTA JNE.SUOMALAISET KATUJEN VAIVAISET OMAKSUIVAT NE HETI.PIENIÄ KATUJEN LIIGOJA JOHTAA AINA ULKOLAINEN KLOPPI JA PERÄSSÄ TULEVAT SUOMALAISET KUIN PIKKU PORSAAT.PIKKU PIMUT HALUAVAT OLLA KOVIKSIA MALLINA KATUJEN HAMPPARIT.PIKKUPIMUT JA JÄTKÄT PELAAVAT MITÄ VAIN SAADAKSEEN RAHAA DIILEREILLEEN JA ITSELLEEN.TÄMÄ PITI OLLA KIELLETTYÄ,MUTTA ONKO SE SITTEN RASISMIA JOS LOPETETAAN TAIKKA MITÄ?OLIKO SUOMEN LAKIEN MUKAISTA PAKATA POHJOISESTA JUNIIN SUSIA JA KULJETTAA ETELÄN ASUTUSKESKUKSIIN.MISSÄ KANSAMME TURVA NYT?

        Miksi uskallatte syyttää kaikesta vain suomalaisia tavallisia miehiä joiden heidänkin verovaroistaan usein elätätte koko perheenne sossun kautta.


      • Anonyymi

        "Pedofiilit on sitten eri asia. Jos mies pitää seksikkäänä 20 vuotiasta niin se saattaa panna 12 vuotiastakin."

        idiootin mielipide.
        20v on normaali kiinnostus kaiken ikäisille miehille. pillu on nuorella naisella juuri oikea.
        some suoltaa paskaa minkä kerkiää.

        t: janne jokinen nivala


    • fklsdjklsdjslk

      Tosi on. Minua ei ole koskaan ahdisteltu niin paljon kuin silloin kun olin 16-17. Kaikki olivat huomattavasti vanhempia miehiä. Sitä vanhempana meininki rauhoittui ja nyt kolmekymppisenä saan olla täysin rauhassa.

      Tästä ilmeisesti voi päätellä, että aika monissa miehissä on tätä pedofiilitaipumusta. Ehkä syy on myös se, että nuoret tytöt ovat melko suojattomia, he eivät vielä ole oppineet raadollista totuutta miehistä, eivätkä ymmärrä suojautua ja yrittävät olla ystävällisiä näillekin ahdistelijoille. Vanhempi nainen osaa tarvittaessa olla kylmä ja tyly, jopa vittumainen ja tekee sen rikosilmoituksen, soittaa poliisit paikalle ja huutaa vartijoita tulemaan poistamaan häirikön paikalta.

      • j7hgr3q

        Melkoista päättelyä harrastat. Älä vain koskaan omalla nimelläsi tee tuota päättelyäsi. Täällä voit tehdä sen nimettömänä, mutta oikeassa elämässä teet omasta itsestäsi naurettavan "päätelmilläsi".


      • AVAA SUUSI J7HGR3Q
        j7hgr3q kirjoitti:

        Melkoista päättelyä harrastat. Älä vain koskaan omalla nimelläsi tee tuota päättelyäsi. Täällä voit tehdä sen nimettömänä, mutta oikeassa elämässä teet omasta itsestäsi naurettavan "päätelmilläsi".

        MITÄ PÄÄTELMIÄ TARKOITAT? ONKO KALIKKA KOLAHTANUT KOIRLLE OMAAN KOIPEEN?


      • Mielivalta kunniaan

        Omituinen päätelmä, kun ottaa huomioon, että edes Suomen älyttömän lain mukaan 16 vuotiaiden kanssa makaavat eivät ole pedofiileja.

        Itse asiassa monet tiedemiehet epäilevät, onko sellaista asiaa kuin pedofiili objektiivisesti edes olemassa.


      • Anonyymi

        "Minua ei ole koskaan ahdisteltu niin paljon kuin silloin kun olin 16-17. Kaikki olivat huomattavasti vanhempia miehiä. Sitä vanhempana meininki rauhoittui ja nyt kolmekymppisenä saan olla täysin rauhassa."

        taitaa se "ahdistelu" olla oman mielesi tuotosta.
        entäs ne ikäisesi teinipojat, eikö ne sitten ahdistele vai?
        et vaan ole perillä maailmasta. luontoa ja himoja sinun on turha kieltää olemassaolostaan.
        ja nyt kun saat olla ilmeisesti rauhassa, kertoo siitä, että ne parhaat päiväsi ovat menneet, joten oletko nyt sitten tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Mielivalta kunniaan kirjoitti:

        Omituinen päätelmä, kun ottaa huomioon, että edes Suomen älyttömän lain mukaan 16 vuotiaiden kanssa makaavat eivät ole pedofiileja.

        Itse asiassa monet tiedemiehet epäilevät, onko sellaista asiaa kuin pedofiili objektiivisesti edes olemassa.

        "Omituinen päätelmä, kun ottaa huomioon, että edes Suomen älyttömän lain mukaan 16 vuotiaiden kanssa makaavat eivät ole pedofiileja."

        no eivät ole edelleenkään, pitääkö sinun pillun omaavan huoran päähän komauttaa vasaralla vai mikä tässä asiassa on niin outoa? ET AINAKAAN OLE MIES ,se huomataan heti. esim. järjen vähyydestä, pitää kiistää kaikki mitä ei itse hyväksy, mutta mikä on luonnollista.
        - janne jokinen nivala


    • tollot juhlii

      Teinityttöjä himoitsevat eivät ole pedofiileja, mutta turha kai näille hysteerikoille on selittää oikeita termejä.
      Joo mustakin 20v tytöt on kauniita ja sehän on sit sama vaikka panisin jotain 12 veetä.
      Voi ristus teidän kanssa, en paremmin sano.

      • siis mitä?

        Niinhän se menee, et 12 ja 20 vuotias on sama asia... ei herranjumala!


      • ketkä uhreja?

        onko perheiden sisäiset lapsiin kohdistuneet pedofiiliudet ja raiskaukset sitten jotain pyhempää laatuaan? heitä pidetään pyhempänä muita ainakin laitoksissa,joista potilaina ei kerrota muille olinpaikkoistaan kuin juuri alussamainituille ja usein juuri samoista syistä?


      • käärmeellekö myrkkyään?
        ketkä uhreja? kirjoitti:

        onko perheiden sisäiset lapsiin kohdistuneet pedofiiliudet ja raiskaukset sitten jotain pyhempää laatuaan? heitä pidetään pyhempänä muita ainakin laitoksissa,joista potilaina ei kerrota muille olinpaikkoistaan kuin juuri alussamainituille ja usein juuri samoista syistä?

        perheen isä saa tuheerata sexuaallisesti tytärtään ja on sossun uskottu,koka tämä puolestaan antaa viellä matkarahat tyttären luo joka on sairastunut.Ei kai rumat vanhat ämmätkään enää ketään kiihoita?kai heidän paras aikansa on jo ohi,jos saa pysyä totuudessa?


      • Mielivalta kunniaan
        siis mitä? kirjoitti:

        Niinhän se menee, et 12 ja 20 vuotias on sama asia... ei herranjumala!

        Hollannissa 12 vuotias saa harjoittaa vapaasti seksiä kenen kanssa haluaa.

        Suomella on kyseenalainen kunnia olla tiukkapipoisin seksiasenteiden kyttääjä Euroopassa. Tämä myös aikuisten ihmisten seksitavoista. Luepas kuukauden aikana otsikot iltapäivän roskalehtien etusivulta niin kyllä siellä yleensä useita seksiahdistusjuttuja löytyy.


    • Ole yksin!

      "Minua ei ole koskaan ahdisteltu niin paljon kuin silloin kun olin 16-17. Kaikki olivat huomattavasti vanhempia miehiä. Sitä vanhempana meininki rauhoittui ja nyt kolmekymppisenä saan olla täysin rauhassa."

      Voiskohan johtua siitä että 16-vuotiaanan et ollut vielä aivan järjetön läski, vaan edes siedettävän näköinen. Vanhempana kukaan ei enää halua sinua! Katkeraa?

      "Tästä ilmeisesti voi päätellä, että aika monissa miehissä on tätä pedofiilitaipumusta."

      Vain idiootin päättekyvyllä. koska ensinnäkään kukaan joka kiihottuu murrosiän saavuttaneesta nuoresta EI ole PEDOFIILI. Toiseksi 16-vuotias saa ihan vapaasti valita seksikumppaninsa, eli vaikka 100.vuotiaan ilman että sinulla olisi oikeutta herjata häntä "pedofiiliksi".

      "nuoret tytöt ovat melko suojattomia, he eivät vielä ole oppineet raadollista totuutta miehistä, eivätkä ymmärrä suojautua ja yrittävät olla ystävällisiä näillekin ahdistelijoille."

      Ahaa, itsekin siis panit teininä näitä "vanhoja äijiä" ja nyt koitat selitellä omaa lutkamaisuuttasi, syyllistämällä miehet?

      "Vanhempi nainen osaa tarvittaessa olla kylmä ja tyly, jopa vittumainen ja tekee sen rikosilmoituksen, soittaa poliisit paikalle ja huutaa vartijoita tulemaan poistamaan häirikön paikalta."

      Tässä varmaankin syy miksei (ulkonäöstäsi riippumatta) kukaan mies enää edes yritä sinua, vaan saat ihan rauhassa olla yksinäsi koko loppu elämäsi!

      • 5t3g4fre

        Touché !

        Osuit luultavasti asian ytimeen.


    • Normaali......

      13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää.

      Jos pedofiili tykkää 12-v ja teinienkyttääjä 13-v, niin eiköhän niillä aika samanlaiset intressit ole! Ja aika moni pedofiili käytännössä sekaantuu myös teineihin, samoin kuin 13-vuotiaan kyttääjät saattaa hyvin katsella myös 12-vuotiaita. Pedofiili tai teinienkyttääjä, sairaita molemmat!

      Turhaan te perverssit poikkeavat täällä täällä itsellenne ja toisillenne vakuuttelette olevanne normaaleja. Ette ole.

      • Anonyymi

        "Jos pedofiili tykkää 12-v ja teinienkyttääjä 13-v, niin eiköhän niillä aika samanlaiset intressit ole! Ja aika moni pedofiili käytännössä sekaantuu myös teineihin, samoin kuin 13-vuotiaan kyttääjät saattaa hyvin katsella myös 12-vuotiaita. Pedofiili tai teinienkyttääjä, sairaita molemmat!
        "

        paskanvitut ole! kunhan pupatat siellä vaan paskaasi asunnostasi, taitaa olla pahoja kokemuksia lapsuudesta ,vittu sinö olet nainen, et mies, nin tuki turpaläpesi ja ota selvää asioista. on normaaliam että aikunen mies pitää pintansa,jos tykkäsit 20veenä 17 huorista, tykkäät niistä myös 44 vuotiaana.


    • En ymmärrä miehiä jotka pitävät tosiaan reilusti alaikäisistä.. Mutta entäpä niin että minä joka tällä hetkellä olen 27 ikäinen, pidän itseäni reilusti vanhemmista miehistä, tekeekö se vaikkapa yli viisikymppisestä miehestä pedofiilin jos makaa kanssani? Ei!

    • JanneJ.

      "Tosi on. Minua ei ole koskaan ahdisteltu niin paljon kuin silloin kun olin 16-17. Kaikki olivat huomattavasti vanhempia miehiä. Sitä vanhempana meininki rauhoittui ja nyt kolmekymppisenä saan olla täysin rauhassa. "

      Joopajoo... ei sinua pyhäkoulutyttöä kukaan edes ahdistele vaan luulet liikaa ja teet asioista ylitsevuotavia. Ahdistelun kohteena ovat kolmekymppiset ravintoloissa ja baareissa minne ei 16v nulikka edes pääse.. Nuorisotalossako ne sinua ahdistelee... heh. Eihän sulla silloin ollut edes kauniin aikuisen naisen piirteitä.

      "En ymmärrä miehiä jotka pitävät tosiaan reilusti alaikäisistä.. Mutta entäpä niin että minä joka tällä hetkellä olen 27 ikäinen, pidän itseäni reilusti vanhemmista miehistä, tekeekö se vaikkapa yli viisikymppisestä miehestä pedofiilin jos makaa kanssani? Ei! "

      Ota huomioon että 17v on vielä lapsi ja ei ole kehittynyt, näkeehän sen jo päältäpäin ettei näytä edes kauniilta naiselta. Tulee traumoja kun aikuinen mies sorkkii pikkutyttöä. 27v on kaunis aikuinen nainen ja ymmärtää asiat joten ihan eri asia. taidat olla tollo. Erota lapsi ja aikuinen.

      • JanneJ.

        "Voiskohan johtua siitä että 16-vuotiaanan et ollut vielä aivan järjetön läski, vaan edes siedettävän näköinen. Vanhempana kukaan ei enää halua sinua! Katkeraa?"


        Tai sitten oli 16 vuotiaana järjetön läski ja 30 vuotiaana kaunis nainen kuten monasti on. Luulitko että läskejä on vain aikuisissa muttei koskaan pikkutytöissä?
        Taitaa olla niin että monet miehet haluaa just ikäisiään 30v naisia ,samoin jopa pikkupojat himoitsee heitä mutta p*llua ei tule ennenkuin on miehen näköä.
        Ei taida olla katkeraa siis vai kuksisitko sinä jotain ala-ikäistä amistyttöä jos sinulla olisi tilaisuus saada kaunista 30-40v naista jolla on tiukka hame, toppi ja korkosaappaat? :) Niinpä.


        "Vain idiootin päättekyvyllä. koska ensinnäkään kukaan joka kiihottuu murrosiän saavuttaneesta nuoresta EI ole PEDOFIILI. Toiseksi 16-vuotias saa ihan vapaasti valita seksikumppaninsa, eli vaikka 100.vuotiaan ilman että sinulla olisi oikeutta herjata häntä "pedofiiliksi"."


        Taidat olla itse pedofiili kun puolustat jatkuvasti järjetöntä aatetta että aikuisten naistenmiesten pitäisi kaapia 16v tyttöjä. Onko päässäsi mitään järkeä? Miten kukaan voi kiinnostua lapsesta jos tarjolla on kaunista naista? 16v voi mun puolesta valita mitä vaan mutta se mitä tarjottimelta löytää edestään ovat pedofiilit jos tarkoitat aikuisia.
        MIkäs v*tun urpo sinä olet kun jankutat täällä samaa koko ajan?
        hölmömpikin tajuaa että jos 30-50v mies haluaa panna 16-20v muijaa eikä enemmin 25-40v muijaa niin päässä on oltava vikaa ja paljon.
        Ei kukaan aikuinen lapsiaankaan pane paitsi sairaat. Mitä edes näet niissä jos vertaat kauniiseen aikuiseen naiseen? Olet selvä pedofiili.

        "Ahaa, itsekin siis panit teininä näitä "vanhoja äijiä" ja nyt koitat selitellä omaa lutkamaisuuttasi, syyllistämällä miehet?"

        Olen itse 34v mies ja 16v ei pane kyllä mitään. Käy koulua ja elää vanhempiensa tykönä kuten normaalit sen ikäiset.

        "Tässä varmaankin syy miksei (ulkonäöstäsi riippumatta) kukaan mies enää edes yritä sinua, vaan saat ihan rauhassa olla yksinäsi koko loppu elämäsi! "

        Miksi kutsut 30 vuotiaita naisia vanhemmiksi naisiksi? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jätkä mussuttaa täällä että naiset lähtisi sun logiikan mukaan 15v likoista ja 30v olis "vanhempi nainen". Ihme juttuja..
        mulle "vanhempi nainen" on tietenkin joku 50 , ei sen alle.
        Ja sitten 30v on muka rupsahtanut. Olet kyllä outo tyyppi, ehkä valtio leikkaa sulta kikulin joskus kun jäät kiinni. Itsekin tekisi mieli leipoa sinua turpaan.


      • Jannej.
        JanneJ. kirjoitti:

        "Voiskohan johtua siitä että 16-vuotiaanan et ollut vielä aivan järjetön läski, vaan edes siedettävän näköinen. Vanhempana kukaan ei enää halua sinua! Katkeraa?"


        Tai sitten oli 16 vuotiaana järjetön läski ja 30 vuotiaana kaunis nainen kuten monasti on. Luulitko että läskejä on vain aikuisissa muttei koskaan pikkutytöissä?
        Taitaa olla niin että monet miehet haluaa just ikäisiään 30v naisia ,samoin jopa pikkupojat himoitsee heitä mutta p*llua ei tule ennenkuin on miehen näköä.
        Ei taida olla katkeraa siis vai kuksisitko sinä jotain ala-ikäistä amistyttöä jos sinulla olisi tilaisuus saada kaunista 30-40v naista jolla on tiukka hame, toppi ja korkosaappaat? :) Niinpä.


        "Vain idiootin päättekyvyllä. koska ensinnäkään kukaan joka kiihottuu murrosiän saavuttaneesta nuoresta EI ole PEDOFIILI. Toiseksi 16-vuotias saa ihan vapaasti valita seksikumppaninsa, eli vaikka 100.vuotiaan ilman että sinulla olisi oikeutta herjata häntä "pedofiiliksi"."


        Taidat olla itse pedofiili kun puolustat jatkuvasti järjetöntä aatetta että aikuisten naistenmiesten pitäisi kaapia 16v tyttöjä. Onko päässäsi mitään järkeä? Miten kukaan voi kiinnostua lapsesta jos tarjolla on kaunista naista? 16v voi mun puolesta valita mitä vaan mutta se mitä tarjottimelta löytää edestään ovat pedofiilit jos tarkoitat aikuisia.
        MIkäs v*tun urpo sinä olet kun jankutat täällä samaa koko ajan?
        hölmömpikin tajuaa että jos 30-50v mies haluaa panna 16-20v muijaa eikä enemmin 25-40v muijaa niin päässä on oltava vikaa ja paljon.
        Ei kukaan aikuinen lapsiaankaan pane paitsi sairaat. Mitä edes näet niissä jos vertaat kauniiseen aikuiseen naiseen? Olet selvä pedofiili.

        "Ahaa, itsekin siis panit teininä näitä "vanhoja äijiä" ja nyt koitat selitellä omaa lutkamaisuuttasi, syyllistämällä miehet?"

        Olen itse 34v mies ja 16v ei pane kyllä mitään. Käy koulua ja elää vanhempiensa tykönä kuten normaalit sen ikäiset.

        "Tässä varmaankin syy miksei (ulkonäöstäsi riippumatta) kukaan mies enää edes yritä sinua, vaan saat ihan rauhassa olla yksinäsi koko loppu elämäsi! "

        Miksi kutsut 30 vuotiaita naisia vanhemmiksi naisiksi? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jätkä mussuttaa täällä että naiset lähtisi sun logiikan mukaan 15v likoista ja 30v olis "vanhempi nainen". Ihme juttuja..
        mulle "vanhempi nainen" on tietenkin joku 50 , ei sen alle.
        Ja sitten 30v on muka rupsahtanut. Olet kyllä outo tyyppi, ehkä valtio leikkaa sulta kikulin joskus kun jäät kiinni. Itsekin tekisi mieli leipoa sinua turpaan.

        "13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää. "


        Keski-ikä on pelkkä tilastollinen p*skapuhe. Ihmisten tulisi alkaa ymmärtämään ettei kukaan voi tietää kuolinpäiväänsä. Miksi puhua itsestään että olla jo elämänsä puolivälissä ja myöntää tämä surkea "totuus" ? yksilöllinen keski-ikä voi olla 50 vuottakin.

        Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. Tuo raja on sikäli tärkeä koska sen väliltä löytyy nimenomaan naisia, ei tyttöjä. Nainen on kauneimmillaan siinä 30v tienoilla ja yleensä pedofiili torjuu tämän koska pedofiili ei ole normaali vaan himot ovat jääneet sinne teinipoika-ikään jolloinka ei vielä ymmärretä kauneuden päälle mitään, eli kehitys on vielä kesken.

        Sepä siitä taas ja siinä taas mietittävää pedok*sipäille, hyvää päivänjatkoa ja terkkuja kouvolasta!


      • Pekka Lohjalta
        Jannej. kirjoitti:

        "13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää. "


        Keski-ikä on pelkkä tilastollinen p*skapuhe. Ihmisten tulisi alkaa ymmärtämään ettei kukaan voi tietää kuolinpäiväänsä. Miksi puhua itsestään että olla jo elämänsä puolivälissä ja myöntää tämä surkea "totuus" ? yksilöllinen keski-ikä voi olla 50 vuottakin.

        Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. Tuo raja on sikäli tärkeä koska sen väliltä löytyy nimenomaan naisia, ei tyttöjä. Nainen on kauneimmillaan siinä 30v tienoilla ja yleensä pedofiili torjuu tämän koska pedofiili ei ole normaali vaan himot ovat jääneet sinne teinipoika-ikään jolloinka ei vielä ymmärretä kauneuden päälle mitään, eli kehitys on vielä kesken.

        Sepä siitä taas ja siinä taas mietittävää pedok*sipäille, hyvää päivänjatkoa ja terkkuja kouvolasta!

        Kiitos viimeisestä, Sonni! ;)


      • Jannej.
        Pekka Lohjalta kirjoitti:

        Kiitos viimeisestä, Sonni! ;)

        Eipä kestä. Rehti & ronski miestenvälinen on poikaa.


      • JanneJ.
        Jannej. kirjoitti:

        Eipä kestä. Rehti & ronski miestenvälinen on poikaa.

        Sillä lailla. Et enää pärjännyt Jannelle niin piti ottaa Jannen nimi käyttöön.

        ps. On se nyt kumma jos mies kattelee pikkutyttöjä


      • I ride ur discostick
        JanneJ. kirjoitti:

        Sillä lailla. Et enää pärjännyt Jannelle niin piti ottaa Jannen nimi käyttöön.

        ps. On se nyt kumma jos mies kattelee pikkutyttöjä

        Janne, tiiät et mie en naisista piittaa..


      • 22 vuotias "tyttö"
        Jannej. kirjoitti:

        "13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää. "


        Keski-ikä on pelkkä tilastollinen p*skapuhe. Ihmisten tulisi alkaa ymmärtämään ettei kukaan voi tietää kuolinpäiväänsä. Miksi puhua itsestään että olla jo elämänsä puolivälissä ja myöntää tämä surkea "totuus" ? yksilöllinen keski-ikä voi olla 50 vuottakin.

        Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. Tuo raja on sikäli tärkeä koska sen väliltä löytyy nimenomaan naisia, ei tyttöjä. Nainen on kauneimmillaan siinä 30v tienoilla ja yleensä pedofiili torjuu tämän koska pedofiili ei ole normaali vaan himot ovat jääneet sinne teinipoika-ikään jolloinka ei vielä ymmärretä kauneuden päälle mitään, eli kehitys on vielä kesken.

        Sepä siitä taas ja siinä taas mietittävää pedok*sipäille, hyvää päivänjatkoa ja terkkuja kouvolasta!

        20-25 vuotias on myös nainen.


      • Sanos hei
        Jannej. kirjoitti:

        "13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää. "


        Keski-ikä on pelkkä tilastollinen p*skapuhe. Ihmisten tulisi alkaa ymmärtämään ettei kukaan voi tietää kuolinpäiväänsä. Miksi puhua itsestään että olla jo elämänsä puolivälissä ja myöntää tämä surkea "totuus" ? yksilöllinen keski-ikä voi olla 50 vuottakin.

        Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. Tuo raja on sikäli tärkeä koska sen väliltä löytyy nimenomaan naisia, ei tyttöjä. Nainen on kauneimmillaan siinä 30v tienoilla ja yleensä pedofiili torjuu tämän koska pedofiili ei ole normaali vaan himot ovat jääneet sinne teinipoika-ikään jolloinka ei vielä ymmärretä kauneuden päälle mitään, eli kehitys on vielä kesken.

        Sepä siitä taas ja siinä taas mietittävää pedok*sipäille, hyvää päivänjatkoa ja terkkuja kouvolasta!

        "Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. "

        Onks 24-vuotiaat ihan "off limits" vai voiko niitä erikoisluvan kanssa, herra Fundamentalisti?


      • Sivuistysvaltiomme.
        Jannej. kirjoitti:

        "13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää. "


        Keski-ikä on pelkkä tilastollinen p*skapuhe. Ihmisten tulisi alkaa ymmärtämään ettei kukaan voi tietää kuolinpäiväänsä. Miksi puhua itsestään että olla jo elämänsä puolivälissä ja myöntää tämä surkea "totuus" ? yksilöllinen keski-ikä voi olla 50 vuottakin.

        Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. Tuo raja on sikäli tärkeä koska sen väliltä löytyy nimenomaan naisia, ei tyttöjä. Nainen on kauneimmillaan siinä 30v tienoilla ja yleensä pedofiili torjuu tämän koska pedofiili ei ole normaali vaan himot ovat jääneet sinne teinipoika-ikään jolloinka ei vielä ymmärretä kauneuden päälle mitään, eli kehitys on vielä kesken.

        Sepä siitä taas ja siinä taas mietittävää pedok*sipäille, hyvää päivänjatkoa ja terkkuja kouvolasta!

        Jos kaupungilla astelee 13-16 vuotisia tyttöjä vastaan Täytyyhän senverran katsoa ettei törmää heihin ja ovat toisaalta aika hauskannäköisiäkin ja ikäisiksiin tyypillisen kivasti pukeeutuneetkin.Toivoisi että saisivat pitää pitkään iloisen mielensä ja näkönsä,mikä useimmiten piristää katukuvaa ennen kuin jo liikaa elämää nähneet ei toivotut jalantallaajat happamin kiukkuisin elein tärkeine naamoineen.Ellei nuorempia mielestänne voi kaduilla tarvatta antaa kulkea,yrittäkää saada heidät nunnaluostariin siksi aikaa kun mielestänne ilmeet eivät enää ketään kiinnosta .Taikka koulukodeista Vast.Aikuiskasvatuskoteihin?Pankaa jalkakäytävät kokonaan tyhjiksi jotta voisitte yksin paikallisena keisarinnana kiävellä kunniakkaasti.


      • M uualtakin jo tulvii?
        Jannej. kirjoitti:

        "13-16-v tyttöjä katselevat ei ole kyllä normaalejakaan, jos kiinnostus pysyy sen ikäisissä, kun mies lähestyy keski-ikää. "


        Keski-ikä on pelkkä tilastollinen p*skapuhe. Ihmisten tulisi alkaa ymmärtämään ettei kukaan voi tietää kuolinpäiväänsä. Miksi puhua itsestään että olla jo elämänsä puolivälissä ja myöntää tämä surkea "totuus" ? yksilöllinen keski-ikä voi olla 50 vuottakin.

        Sitten lisään vielä tähän aiheeseen liittyen että normaali 30v aikuinen mies himoitsee 25-40v naisia, ei sen alle. Tuo raja on sikäli tärkeä koska sen väliltä löytyy nimenomaan naisia, ei tyttöjä. Nainen on kauneimmillaan siinä 30v tienoilla ja yleensä pedofiili torjuu tämän koska pedofiili ei ole normaali vaan himot ovat jääneet sinne teinipoika-ikään jolloinka ei vielä ymmärretä kauneuden päälle mitään, eli kehitys on vielä kesken.

        Sepä siitä taas ja siinä taas mietittävää pedok*sipäille, hyvää päivänjatkoa ja terkkuja kouvolasta!

        Jannej. Hei,pyri polisipäälliköksi,ja hommaa itsellesi tarpeeksi tilava Hotelli henkilökuntineen ja hoitaisit tytöt vaikka 30 vuotiaaksi kävelyiästä,siellä Valtion laskuun jolloin he varmaan olisivat vastustuskykyisiä jo vanhoille äijille.Kurssittaisit tytöt kaikilla mahdollisilla itseppuolustus kursseilla ja aseenkäsittelyillä jolloin tuskin monikaan uskaltaisi katsoa heitä kadulla?Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä,joten ei luulisi kateuden ja mustasukkaisuuden olevan niin kovaa,että tällaistakin keskustelua käydään?Rumuus on viellä valttia,niin miksi juuri naisista on tehty oka selkään tyttärineen?Tehdäänkö Suomessa liikaa lapsia valittajat?


    • Teinit vedättää

      Itse olen joskus joutunut sellaiseen tilanteeseen että olen vastannut johonkin aikuisen naisen ilmoitukseen tekstarilla,myöhemmin sitten selvinnyt että kyseessä on nuori tyttö,kun on pyytämättä lähettänyt itsestään jonkun poseerauskuvan..
      Siinä ei paljo ole muuta vaihtoehtoa kun häipyä nolona vähin äänin.

    • Niin vedättääkin

      Sulla vatipäälllä menee täydestä, kun 16v yrittää esittää 30-35? Hohhoijaa, ei ole sulla ihan kaikki inkkarit kanootissa. Toisaalta jos jutut samaa tasoa, eihä sitä taukki edes huomaa eroa, kenen kanssa puhuu. Voit moralisoida vaikka miten paljon, 16v panee ihan ketä haluaa ja sinulla ei ole siihen mitään oikeutta mennä arvostelemaan, vaikka hakisi seuraa saattohoidoista. Sen sijaan perätön kunnianloukkaus ja julkinen herjaaminen tulee sinulle äärimmäisen kalliiksi ja maksat sitä vuosikymmeniä. Kokeile vaikka, jollet usko.

      15-16v tietää tasan tarkkaan, mitä tarkoittaa ottaa poskeen, olla nuoltavana tai miten panossa toimitaan, suurin osa on jo menettänyt sen jollekin kännipäissä. Jos meinaat jotain neitsytumpi-impeä hakea, paras osoite on jotkin seurat tai herättäjäjuhlat.

      Teillä ei näköjään ole aavistustakaan, mitä tuon ikäiset touhuavat keskenään bileissä tai jomman kumman luona kaksistaan, mäkeissä tai koulujen välitunneilla tai lintsaten yllättäen ihan tuntien aikana koulun eri tiloissa. Niistä ei nyt vaan sattumalta juurikaan tule julkisuuteen kuin törkeimmät tapaukset, opettajilla ei ole edes lupa puhua, kun ovat joutuneet häätämään oppilaansa kesken seksin. Samaa tekevät koulussa, flirttaavat, kokeilevat omaa viehätysvoimaansa ja kykyä hallita vastakkaista sukupuolta, härnäävät miehiä ja jos innostuu, on pois viralta, jos ei, on homo ja pillusta kieltäytyjä.

      Kuvitteleeko joku ihan tosissaan, ettei tuon ikäinen tajua, että tässä käydään vaihtokauppaa ja molemmat saa haluamaansa? Siksi sitä koko ajan on ja tulee olemaan, oli sitten kyseessä vaatteet, korut, meikit tai alkoholi ja tupakka, kaikki käy kun kaikki on kaupan, halusit tai et, näin se vaan menee. Noille vanhemmat miehet ovat vain puhtaan hyötymisen kohde ja siksi kohtelevat juuri niin asiakkaitaan. En ota kantaa, mikä on toista parempi vaihtoehto, mutta olisi korkea aika tietää, mitä tyttärenne touhuavat kaveripiirissä, kadulla, netissä ja vieraiden ihmisten luona ja autoissa ja umpitunnelissa alaikäisenä ravintolassa väärennetyillä papereilla.

      Että semmoinen enkeli se Tampereella aikoinaan kadonnut ja joka paikassa reportoitu Raisa Räisänenkin oli, puolipukeissa jäätävässä kelissä, alaikäisenä kännissä baarissa, jättäytyy kavereistaan ja nousee jätkäporukan autoon ja loput on Suomen rikoshistoriaa. Tekijöitä en puolustele, mutta hän suorastaan tilasi ongelmia ja sai oikein huolella. En osaa millään ihailla tai edes arvostaa noin kusipäistä ihmistä, vaikka olisi kuinka enkelimäinen ja lupaava koripalloilija ja muita verukkeita.

      • puhtaus on puolet

        Huoli näin äitinä ja uskonlahkoihin kuulumattomana on suuri, kun vanhat äijät pauhaa, miten kaikki 15v tytöt ovat panneet ja ottaneet suihin. Huh, huh. Minä olen kaunis ja olin silti neitsyt 20 vuotiaana. Oli nimittäin muuta mielenkiintoista puuhaa kuin sekstailut. Nyt neljästä lapsestani yksikään ei ole ollut nuoltavana tai pannut, vanhin heistä 20v tytär.

        Eli vanhat äijät, älää yleistäkö omien halujenne tueksi irstaita tapojanne meille toisinajatteleville.

        Kivaa kaunista uutta aikaa 2013 ja siitä etiäkin päin kaikelle kansalle.


    • -J.

      Olen samaa mieltä että tuon ikäiset teinit jotka noin toimivat, ovat k*sipäisiä pentuja vailla kuria. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että heidän kanssaan pitäisi aikuisen harrastaa moisia asioita, jos on yhtään järkeä päässä. Sen enempää ei ole oikeutta teinien keskenäänkään harrastella eli kaljat katuun ja koppiin jos ei kuri mene kaaliin.

    • Näin se menee

      Totuus on se, että jos se et ole sinä se on joku muu. Vaikka itse jättäisi kaikki tilaisuudet saada elämässään käyttämättä kyllä joku muu ne aina sitten käyttää. Elämä kun ei ole reilua.

      Hyvin harva on enää 16 vuotiaana neitsyt.

      Mitään aggressiota tämä ei ole vaan yksinkertaista tosiasioiden toteamista.

      • Mie vaan.

        Miten niin elämässään ? Mitä järkeä on edes 16 pikkup*llun kanssa reuhtoa kun saa vanhempaakin ? Oletko taas niitä miehiä jotka on onnettomia naisten kanssa niin ahdistellaan sitten lapsia?

        Olet pedofiili.


      • ISLAMISTI77
        Mie vaan. kirjoitti:

        Miten niin elämässään ? Mitä järkeä on edes 16 pikkup*llun kanssa reuhtoa kun saa vanhempaakin ? Oletko taas niitä miehiä jotka on onnettomia naisten kanssa niin ahdistellaan sitten lapsia?

        Olet pedofiili.

        Se on ihan sama mitä sinä sanot. Maailmassa on lukemattomia kulttuureita, jossa 16 vuotiaat on jo naimisissa ja heillä on useita lapsia. Menetkö heillekin sanomaan mikä on oikein ja väärin?

        Et mene, koska kuulut siihen ihmislajiin, joka on rohkea vain internetin välityksellä.

        Tämä länsimainen hömpötys on väliaikaista ja tulee tuhoutumaan muilla elinvoimaisemmilla kulttuureilla kuten islamilla ja sille sinunkaltaisesi äkittäjä ei voi mitään.

        Länsimaalaiset naiset ovat päästään vialla tekevät yhden lapsen kolmekymppisenä jos sitäkään ja kuvittelevat, että se on normaalia.


      • -J.
        ISLAMISTI77 kirjoitti:

        Se on ihan sama mitä sinä sanot. Maailmassa on lukemattomia kulttuureita, jossa 16 vuotiaat on jo naimisissa ja heillä on useita lapsia. Menetkö heillekin sanomaan mikä on oikein ja väärin?

        Et mene, koska kuulut siihen ihmislajiin, joka on rohkea vain internetin välityksellä.

        Tämä länsimainen hömpötys on väliaikaista ja tulee tuhoutumaan muilla elinvoimaisemmilla kulttuureilla kuten islamilla ja sille sinunkaltaisesi äkittäjä ei voi mitään.

        Länsimaalaiset naiset ovat päästään vialla tekevät yhden lapsen kolmekymppisenä jos sitäkään ja kuvittelevat, että se on normaalia.

        Mistä tiedät että olen rohkea vain internetissä?


      • Normaali...........
        ISLAMISTI77 kirjoitti:

        Se on ihan sama mitä sinä sanot. Maailmassa on lukemattomia kulttuureita, jossa 16 vuotiaat on jo naimisissa ja heillä on useita lapsia. Menetkö heillekin sanomaan mikä on oikein ja väärin?

        Et mene, koska kuulut siihen ihmislajiin, joka on rohkea vain internetin välityksellä.

        Tämä länsimainen hömpötys on väliaikaista ja tulee tuhoutumaan muilla elinvoimaisemmilla kulttuureilla kuten islamilla ja sille sinunkaltaisesi äkittäjä ei voi mitään.

        Länsimaalaiset naiset ovat päästään vialla tekevät yhden lapsen kolmekymppisenä jos sitäkään ja kuvittelevat, että se on normaalia.

        KUINKA MONI SUOMEN MUSLIMITYTTÖ ON NAITETTU 16-VUOTIAANA? TUSKIN YKSIKÄÄN. Se, jos jossain ÄÄRITAPAUKSESSA joku pedofiili on ottanut vaikkapa 9-vuotiaan vaimoksi, ei todellakaan tarkoita, että se olisi joku normi muslimienkaan kulttuurissa. On se jännä, miten nämä pedofiilit etsivät perusteita perversioilleen mitä oudoimmista asioista biologiasta islamin.


      • ...............

        "Hyvin harva on enää 16 vuotiaana neitsyt."

        Anonyymien yläasteiden terveyskyselyiden mukaan vain n. 20% 15-vuotiaista tytöistä on ollut yhdynnässä. Joten juttusi on täyttä paskaa.


      • Ollin Eno & Olli
        -J. kirjoitti:

        Mistä tiedät että olen rohkea vain internetissä?

        Ärhäkkä poeka siittämään miähii tuo Janne.. Varokaa vuan!!


      • Mielivalta kunniaan
        Normaali........... kirjoitti:

        KUINKA MONI SUOMEN MUSLIMITYTTÖ ON NAITETTU 16-VUOTIAANA? TUSKIN YKSIKÄÄN. Se, jos jossain ÄÄRITAPAUKSESSA joku pedofiili on ottanut vaikkapa 9-vuotiaan vaimoksi, ei todellakaan tarkoita, että se olisi joku normi muslimienkaan kulttuurissa. On se jännä, miten nämä pedofiilit etsivät perusteita perversioilleen mitä oudoimmista asioista biologiasta islamin.

        Mutta etpä voi kieltää, että sitä ei tapahtuisi.

        Seksuaalisia suojaikärajoja:

        - Suomi 16
        - Tanska 15
        - Espanja 13

        Näyttää aika mielivaltaiselta, no?


    • todellakinff

      Toi on totta, harmi että suurin osa miehistä ei tiedä mikä on oikein ja mikä väärin. Sellaset miehet pitäs tappaa.

      • todellakinff

        Niin vedättääkin nimimerkille vielä että se on AINA vanhemman osapuolen syy tälläsissä asioissa. Ja ei todellakaan kouluissa välitunneilla tai mäkissä harrasteta seksiä, paitsi ehkä 0,00001%. Yrität vaan puolustella sitä asiaa, et se syy ois nuorissa tytöissä. Kun on kesä ja jos on shortsit jalassa niin siinäkin on jotain väärää, koska tytöt muka yrittää jotain silläkin. Ja jos vähän hymyilee et ois ystävällinen ni se on muka flirttailua. Sä tässä oot se kusipää.


      • Mies78.
        todellakinff kirjoitti:

        Niin vedättääkin nimimerkille vielä että se on AINA vanhemman osapuolen syy tälläsissä asioissa. Ja ei todellakaan kouluissa välitunneilla tai mäkissä harrasteta seksiä, paitsi ehkä 0,00001%. Yrität vaan puolustella sitä asiaa, et se syy ois nuorissa tytöissä. Kun on kesä ja jos on shortsit jalassa niin siinäkin on jotain väärää, koska tytöt muka yrittää jotain silläkin. Ja jos vähän hymyilee et ois ystävällinen ni se on muka flirttailua. Sä tässä oot se kusipää.

        Ja jos 16 vuotias tyttö on aikuisen mielestä seksikäs niin silloin aikuinen on pedofiili. Normaali mies himoitsee aikuisia naisia lähtien jostain 25 .
        Näkeehän sen nyt muutenkin mikä on lapsi ja mikä aikuinen. teineissä ei ole kauneutta ja sitä seksikkyyttää mitä aikuisissa on.


      • ikärasismia
        Mies78. kirjoitti:

        Ja jos 16 vuotias tyttö on aikuisen mielestä seksikäs niin silloin aikuinen on pedofiili. Normaali mies himoitsee aikuisia naisia lähtien jostain 25 .
        Näkeehän sen nyt muutenkin mikä on lapsi ja mikä aikuinen. teineissä ei ole kauneutta ja sitä seksikkyyttää mitä aikuisissa on.

        20-25 vuotias on kuule ihan aikuinen ihminen. Ihmisen kehokin on saavuttanut suurinpiirtein aikuisen muotonsa 20 vuotiaana ja aivot ovat valmiit välillä 22-25.


      • Faktoja kaivattais
        Mies78. kirjoitti:

        Ja jos 16 vuotias tyttö on aikuisen mielestä seksikäs niin silloin aikuinen on pedofiili. Normaali mies himoitsee aikuisia naisia lähtien jostain 25 .
        Näkeehän sen nyt muutenkin mikä on lapsi ja mikä aikuinen. teineissä ei ole kauneutta ja sitä seksikkyyttää mitä aikuisissa on.

        "jos 16 vuotias tyttö on aikuisen mielestä seksikäs niin silloin aikuinen on pedofiili. Normaali mies himoitsee aikuisia naisia lähtien jostain 25 ."

        Siinä tapauksessa EU:n alueen ihmisistä suurin osa on epänormaaleja pedofiileja.

        Katsopas suojaikäraja nuorilla on Suomessa 16 vuotta. Tanskassa se on 15 vuotta, Hollannissa 12-16 vuotta (tämän ikäinen voi vapaasti päättää seksikumppaneistaan) ja Espanjassa 13 vuotta. Toisaalta pedofilian lääketieteellinen raja on 12 vuotta. Siten voidaan nähdä, että seksuaaliset suojaikärajat ovat puhtaasti mielivaltaisia ympäri Euroopan.

        "teineissä ei ole kauneutta ja sitä seksikkyyttää mitä aikuisissa on. "

        Taidat olla joku, joka ei tunne kovin montaa teiniä tai aikuista. Kauneus on katsojan silmissä. Charlie Chaplin esimerkiksi meni 1918 vuonna 17 vuotiaan tytön kanssa naimisiin. Stalin höyläs Siperian vuosinaan 13 vuotiasta paikallista tyttöä, joka ei ollut tunnettu kylän seinäruusuna. Kyllä noita esimerkkejä riittää.


      • Elvis % Pricilla
        Faktoja kaivattais kirjoitti:

        "jos 16 vuotias tyttö on aikuisen mielestä seksikäs niin silloin aikuinen on pedofiili. Normaali mies himoitsee aikuisia naisia lähtien jostain 25 ."

        Siinä tapauksessa EU:n alueen ihmisistä suurin osa on epänormaaleja pedofiileja.

        Katsopas suojaikäraja nuorilla on Suomessa 16 vuotta. Tanskassa se on 15 vuotta, Hollannissa 12-16 vuotta (tämän ikäinen voi vapaasti päättää seksikumppaneistaan) ja Espanjassa 13 vuotta. Toisaalta pedofilian lääketieteellinen raja on 12 vuotta. Siten voidaan nähdä, että seksuaaliset suojaikärajat ovat puhtaasti mielivaltaisia ympäri Euroopan.

        "teineissä ei ole kauneutta ja sitä seksikkyyttää mitä aikuisissa on. "

        Taidat olla joku, joka ei tunne kovin montaa teiniä tai aikuista. Kauneus on katsojan silmissä. Charlie Chaplin esimerkiksi meni 1918 vuonna 17 vuotiaan tytön kanssa naimisiin. Stalin höyläs Siperian vuosinaan 13 vuotiasta paikallista tyttöä, joka ei ollut tunnettu kylän seinäruusuna. Kyllä noita esimerkkejä riittää.

        Eräs varakas julkismies tapasi 14-vuotiaan tytön johon rakastui. Tyttö muutti miehen luo toisen maahan asumaan. Kun laillisesti oli mahdollista he menivät naimisiin, saivat yhteisen lapsen. Kun nainen oli 27-vuotias, hän petti miestään valmentajansa kanssa. Pariskunta erosi. Mies masentui syvästi ja alkoi käyttää lääkkeitä ja muita päihteitä, jotka johtivat muutamassa vuodessa hänen kuolemaansa.

        Oliko mies mielestänne pedofiili? Arvatkaas kuka tämä mies oli?

        Suuri osa ihmisistä maailmassa ihailee ja kaipaa edelleen tätä miestä, siitä huolimatta että hän rakastui 14-vuotiaaseen teinityttöön ja oli tämän kanssa.

        Ylihysteeristen tätien takia eräs maailman tunnetuimmista rakkaustarinoista olisi jäänyt toteutumatta.

        Heidän onnekseen tämä nuori nainen asui Saksassa jossa tämä rakkaussuhde oli mahdollista.

        P.S. Tämä tarinan nainen edelleen rakastaa ja kaipaa tuota teidät "pedoksi" kutsumaa miestä. Voitteko väittää ettei kyseessä olisi ollut aito rakkaus?


    • mies22vuotias

      Oli seksikäs 16-vuotias tyttö tai ei, väärin joka tapauksessa

    • Mies 34v.

      Ei sen ikäinen voi olla seksikäs, sehän on teinipissis vielä. Nainen on seksikäs, ei tytöt ja nainen alkaa 25 .

      • mies 34v.

        "Teinityttöjä himoitsevat eivät ole pedofiileja, mutta turha kai näille hysteerikoille on selittää oikeita termejä.
        Joo mustakin 20v tytöt on kauniita ja sehän on sit sama vaikka panisin jotain 12 veetä."


        Mitä kaunista on 20v teinissä? Kauneus tulee ensinnäkin laittautumisella, kampaukset jne. 20v häviää jo luonnollisessa kehitysprosessissa aikuiselle 25-40v naiselle. Nainen on se mitä mies haluaa, ei tyttö.
        Mun mielestä 20 vuotias on vain uhmaikäinen nirppanokka ja lapsenkasvoinen pikkup*llu. ei mitään seksikästä.
        Kukapa normaali mies ei ennemmin valkkaisi 30v nuorta naista kumppanikseen, jossa on kaikki piirteet ja kroppa kohdillaan. Niinpä.


      • ikärasismi loukkaa
        mies 34v. kirjoitti:

        "Teinityttöjä himoitsevat eivät ole pedofiileja, mutta turha kai näille hysteerikoille on selittää oikeita termejä.
        Joo mustakin 20v tytöt on kauniita ja sehän on sit sama vaikka panisin jotain 12 veetä."


        Mitä kaunista on 20v teinissä? Kauneus tulee ensinnäkin laittautumisella, kampaukset jne. 20v häviää jo luonnollisessa kehitysprosessissa aikuiselle 25-40v naiselle. Nainen on se mitä mies haluaa, ei tyttö.
        Mun mielestä 20 vuotias on vain uhmaikäinen nirppanokka ja lapsenkasvoinen pikkup*llu. ei mitään seksikästä.
        Kukapa normaali mies ei ennemmin valkkaisi 30v nuorta naista kumppanikseen, jossa on kaikki piirteet ja kroppa kohdillaan. Niinpä.

        Kyllä 20-25 vuotias on ihan aikuinen ihminen, ei mikään teini. Etkös ole opetellut koulussa ihmisen biologiaa? 1. Ihmisen aivot ovat valmiit välillä 22-25. 2. Ihmisen keho on saavuttanut suurinpiirtein aikuisen muotonsa 20 vuotiaana.
        Itse olet säälittävä 34 vuotias rollaattorin kanssa tepasteleva papparainen. Vanhainkotiin mars.


    • Pekka Lohjalta.

      Samaa mieltä mies 34v.
      Netissä suurin osa on just näitä outoja ukkoja jokka on pedofiilejä jne.
      Siksi niitä täälläkin pyörii

      • .....

        Äläpä huora valehtele!


    • Jani19v.

      Ei kyl itekään ymmärrä miten enää aikusena jotku 20v pissikset kiinnostaa. ite ainaki ihan lääpällään kaikki 30 kybäsiin

      • Kouvolan Janne

        Kypsän miähen pyllynsilimää.. Janoan sitä kuin enovainaan käyrää!!

        Millos oot Pekka taas tien päällä?


      • Pekka (Lohja)
        Kouvolan Janne kirjoitti:

        Kypsän miähen pyllynsilimää.. Janoan sitä kuin enovainaan käyrää!!

        Millos oot Pekka taas tien päällä?

        Tammikuussa 16.1-20.1 oon taas niillä nurkilla ;)

        Laitatko saunan päälle?

        t: BTM-Peksi


      • JanneJ.
        Pekka (Lohja) kirjoitti:

        Tammikuussa 16.1-20.1 oon taas niillä nurkilla ;)

        Laitatko saunan päälle?

        t: BTM-Peksi

        Kalenterimerkintä! Ottaa keppiin saatanasti... huhhuh.. painan ku härkä takaa sua.. be prepared!!


    • Myös toisinpäin

      Se että vanhempi mies himoitsee kauniita teinityttöjä on kyseessä vain miehen luonnollinen seksuaalisuus.

      • ....................

        Ei se ole luonnollista. Luonnollista on, kun teini seurustelee toisen teinin kanssa ja vasta opettelee tuntemaan vastakkaista sukupuolta. Luonnollista on, kun teini kasvaa ja perustaa perheen myöhemmin jonkun ikäisensä kanssa.

        Siinä, että 40-v äijä katselee 15-v tyttöjä, ei ole mitään luonnollista tai biologisessa mielessä kannattavaa, koska 40-v miehen sperma on lisääntyneestä solunjakautumisesta johtuen geneettisesti huonompilaatuista kuin nuoren miehen ja nuorille tytöille riittää aina nuoria miehiä, joiden kanssa he voivat sitten myöhemmin parhaassa hedelmällisyysikää lisääntyä. Nuoret naiset eivät tarvitse vanhoja ukkoja lisääntymistä varten, kun nuoria miehiä on aina tarjolla.

        40-v äijä kyyläämässä 13-v tyttöjä ei ole luonnollista, se on vain vastenmielistä.


      • mites tämä?
        .................... kirjoitti:

        Ei se ole luonnollista. Luonnollista on, kun teini seurustelee toisen teinin kanssa ja vasta opettelee tuntemaan vastakkaista sukupuolta. Luonnollista on, kun teini kasvaa ja perustaa perheen myöhemmin jonkun ikäisensä kanssa.

        Siinä, että 40-v äijä katselee 15-v tyttöjä, ei ole mitään luonnollista tai biologisessa mielessä kannattavaa, koska 40-v miehen sperma on lisääntyneestä solunjakautumisesta johtuen geneettisesti huonompilaatuista kuin nuoren miehen ja nuorille tytöille riittää aina nuoria miehiä, joiden kanssa he voivat sitten myöhemmin parhaassa hedelmällisyysikää lisääntyä. Nuoret naiset eivät tarvitse vanhoja ukkoja lisääntymistä varten, kun nuoria miehiä on aina tarjolla.

        40-v äijä kyyläämässä 13-v tyttöjä ei ole luonnollista, se on vain vastenmielistä.

        entäs 35v mies ja 22v nainen? onko sekin vastenmielistä?


    • Ihmiskunta Sinde

      "I'm the suicider, die in every night and day, i'm the suicider dying in ghosts of light...."


      Niin, tai toimi voi olla joku sulle kuulumaton, jossa olet farkkujen takataskussa, et ihan "Ihahhaa, ihhahaa, hepo hirnahtaa, aaaa-a, ihanaa, ihanaa, onhan ratsastaa.... Juokse hepo hiljaa, kanna pikkusijlaa, kanna kotiin saakka, kaunis, kallis taakka."
      -Joku vain välivaihe elämässä.
      - Ettei se tosiaan sulle kuulu. Hei, fear of the dark, ei kai tollasesta nyt muuta voi kuvailla. Gulla-kirjojenkin, kaunis paronitar Regina vain suistui hevosen selästä syvään rotkoon, halvaantui ja vammautui. Koska Gulla kärsi nälkää, ja oli päässyt näin hyvään perheeseen, tilallisen paronin luo. Siitä Regina sitten pyörätuolissa istui uhkeat rinnat pystyssä, mutta aina raipan kanssa, yhyttäen takaraivoon painon ja naiskuvan sanomaa, ei suinkaan oman vammaisuutensa.
      - Kai Reginankin koruton komeus, kauneus oli jotenkin pyörätuolissa kadonnut tai karaistunut. Ihan itse voi kuulemma päättää miten siinä ollaan. Voi että mua vaivaa tämä raiskattujen kohtelutapa.

      - Siis Piss Off jo, missä on mun kunnollinen plastiikkakirurgia?!

      Jaa, ja jatkuu....ja jatkuu....
      - Mutta en mä pyörätuolia, ilman ihmissyöntiä.
      - Otattehan huomioon federaalisen sekavuustilan, manipulaation, uhkailun ja muut konservatiiviset tyttökirjat nuo. Lähestymiskieltoineen, frustraation osalta.
      - Eihän S.B.:lläkään ongelmaa....?
      - Varsinkaan ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfrenioiden kanssa.

    • poreopepro

      Jaa onkohan siinä nyt hirveesti eroa ulkonäöllisesti että onko mittarissa se 20wee vai 25? Eihän tuol nytkää ota selvää iästä et onko sitä 16 vai 30 jos ohi suhasee.

      • 20v nuori nainen

        Siinä oon samaa mieltä, et 20 vuotias ja 25 vuotias ei nyt niin paljon eroa ulkonäöllisesti. Itse olen opsikelija ja ei sitä todellakaan erota niin helposti, et onko ihminen 21 22 23 24 vai 25.


    • Keskiverto Jorma

      olisiko noilla alle 20V tyttöjen metsästäjillä yhteinen piirre, pieni jorma? Siksi täytyy hakea pikku tyttöjä, joilla on tietysti pieni tavara ja pääsee toteuttamaan sen mikä näkee kun katselee pornofilmejä???

    • Misha P

      Toi on ihan totta et teini-iässä oli jatkuvasti keski-ikäset äijät ehdottelemassa..

      Perkele,pitää jättää oma äijä kun se tulee himaan,mitä se tällasen 24vuotiaan kans,sairas saatana :D

      Ei helvetti näitä juttuja.

    • PErse

      Kyllä jokainen erottaa mikä on hyväksi käyttöä ja mikä on toisesta välittämistä. 16 vuotiaat eivät ole enään lapsia. Heidän käytöksensä ei eroa 20 vuotiasta mitenkään samoja asioita tehdään baarissa ravataan sekä kaljaa ryystetään ulkona. Helvetin vaikeahan se on erottaa joskus ketä on 15 tai 16. Jos tapauksessa on ollut selkeästi hyväksikäyttöä eli ikä eroa enemmän kuin 5 vuotta on siis liittyen 15-16 vuotiaisiin. On mielestäni hieman pimeetä jo että 25 vuotias enään katselis teinejä mutta 20ppinen jannuhan höylää niitä niin paljon kun kerkiää koska ei sitten vanhempana enään voi. Ja onhan se aika imartelevaa se huomion määrä jota ainakin kaveripiirissäni nautimme nuoremmilta naisilta tai tytöiltä se on aivan sama kumpaa sanaa käyttää. Sekä en näe ongelmaa jos kaksi henkilöä tahtoo olla yhdessä sano tä vanha laki sitten mitä tahansa. Se myös että eine 15-16 vuotiaat jotka on vielä naiiveja kulje tuolla juopottelemassa ja tapaamassa porukkaa. Te olette niitä vanhoja ämmiä jotka on uutta aikaa vastaan paikalleen jämähtäneitä juntteja.

    • JK

      N INKÖ

    • sorry man

      Öm nyt varmaa suututte kaikki.. Oon 15v tyttö ja MÄ kattelen vanhempia miehiä! 25-35 vuotiaat miehet on niitä hottimpii!

      • Itsemääräämisoikeus

        Olet ihan normaali, kuten nekin miehet jotka "katselevat" murrosiän ylittänyttä lisääntymiskykyistä yksilöä, mikä 15-vuotias on.

        Ihminen voi säätää vaikka minkälaisia lakeja, mutteivät ne muuta luonnon lakeja, jotka määräävät kuka kiinnostuu seksuaalisesti kenestäkin.

        Kun nuori nainen tulee murrosikään häneltä alkaa emättimestä erittyä Kopuliini-nimistä ferromonia, jonka takoitus on nostaa miehen testosteroni taso jopa 150 %. Kyseiset feromonit kiinnittyvät häpykarvoihin. Tästä syystä häpykarvoitus on merkki lisääntymiskykyisyydestä.

        Pedofiilit kiihottuvat VAIN ALLE murrosikäisistä, joilla EI ole HÄPYkarvoitusta, eivätkä he eritä kopuliinia. Siksi on EPÄnormaalia kiihottua ALLE MURROSikäisestä.

        Kun taas on täysin normaalia ja luonnolista kiihottua ferromoneja erittävästä ihmisestä. Siksi ne ylipäätään erittyvät, jotta "urokset" kiinnostuisivat.

        Vaikka Suomessa suojaikäraja on 16-vuotta, niin on aivan luonnollista ja normaalia että teini-ikäinen haluaa seksiä. Suojaikäraja tarkoittaa ainoastaan sitä ettet sinä saa ITSE päättää kenen kanssa seurustelet ja rakastelet, vaan viranomaiset haluavat päättää sen sinun puolestasi.

        Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta.

        Espanjassa vain 13 eli kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee!

        Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

        Mikä tekee suomalaisista nuorista niin "jälkeen jääneitä" ettei heille tätä samaa oikeutta suoda?


      • Sijaiskärsijä
        Itsemääräämisoikeus kirjoitti:

        Olet ihan normaali, kuten nekin miehet jotka "katselevat" murrosiän ylittänyttä lisääntymiskykyistä yksilöä, mikä 15-vuotias on.

        Ihminen voi säätää vaikka minkälaisia lakeja, mutteivät ne muuta luonnon lakeja, jotka määräävät kuka kiinnostuu seksuaalisesti kenestäkin.

        Kun nuori nainen tulee murrosikään häneltä alkaa emättimestä erittyä Kopuliini-nimistä ferromonia, jonka takoitus on nostaa miehen testosteroni taso jopa 150 %. Kyseiset feromonit kiinnittyvät häpykarvoihin. Tästä syystä häpykarvoitus on merkki lisääntymiskykyisyydestä.

        Pedofiilit kiihottuvat VAIN ALLE murrosikäisistä, joilla EI ole HÄPYkarvoitusta, eivätkä he eritä kopuliinia. Siksi on EPÄnormaalia kiihottua ALLE MURROSikäisestä.

        Kun taas on täysin normaalia ja luonnolista kiihottua ferromoneja erittävästä ihmisestä. Siksi ne ylipäätään erittyvät, jotta "urokset" kiinnostuisivat.

        Vaikka Suomessa suojaikäraja on 16-vuotta, niin on aivan luonnollista ja normaalia että teini-ikäinen haluaa seksiä. Suojaikäraja tarkoittaa ainoastaan sitä ettet sinä saa ITSE päättää kenen kanssa seurustelet ja rakastelet, vaan viranomaiset haluavat päättää sen sinun puolestasi.

        Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta.

        Espanjassa vain 13 eli kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee!

        Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

        Mikä tekee suomalaisista nuorista niin "jälkeen jääneitä" ettei heille tätä samaa oikeutta suoda?

        vanhat suonikohjuiset ämmät ovat vain mustasukkaisia nuorille 17 vuotiaille tytöille,joita ei saisi edes ihailla kauneuttaan?Jumala on rakkaus ja taivas on lasten kaltainen.Mitä nämä uhoilijat sitten ovat kun kaiken väestömme ovat synnyttäneet? He ovat heidän geenejään joita nyt haukkuvat.Nämä perheet haluaisivat itse naida tyttärensä ja pitää liekassa lopun elämäänsä.Näine patoutumineen sitten päästävät tyttärensä torien kulmille katsomaan silmät pyöreinä tulevaisuuttaan.Monen tytön isä on melko karju pitäessään kullastaan kiinni,joissa on melko jäljet kropassaan kyseisestä rakkaudestaan.Taidatte akat haukkua paljon myös vääriä puita,kunnette muuhunkaan kykene välineillänne.


      • PERUSTAKAA HAAREMI
        Itsemääräämisoikeus kirjoitti:

        Olet ihan normaali, kuten nekin miehet jotka "katselevat" murrosiän ylittänyttä lisääntymiskykyistä yksilöä, mikä 15-vuotias on.

        Ihminen voi säätää vaikka minkälaisia lakeja, mutteivät ne muuta luonnon lakeja, jotka määräävät kuka kiinnostuu seksuaalisesti kenestäkin.

        Kun nuori nainen tulee murrosikään häneltä alkaa emättimestä erittyä Kopuliini-nimistä ferromonia, jonka takoitus on nostaa miehen testosteroni taso jopa 150 %. Kyseiset feromonit kiinnittyvät häpykarvoihin. Tästä syystä häpykarvoitus on merkki lisääntymiskykyisyydestä.

        Pedofiilit kiihottuvat VAIN ALLE murrosikäisistä, joilla EI ole HÄPYkarvoitusta, eivätkä he eritä kopuliinia. Siksi on EPÄnormaalia kiihottua ALLE MURROSikäisestä.

        Kun taas on täysin normaalia ja luonnolista kiihottua ferromoneja erittävästä ihmisestä. Siksi ne ylipäätään erittyvät, jotta "urokset" kiinnostuisivat.

        Vaikka Suomessa suojaikäraja on 16-vuotta, niin on aivan luonnollista ja normaalia että teini-ikäinen haluaa seksiä. Suojaikäraja tarkoittaa ainoastaan sitä ettet sinä saa ITSE päättää kenen kanssa seurustelet ja rakastelet, vaan viranomaiset haluavat päättää sen sinun puolestasi.

        Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta.

        Espanjassa vain 13 eli kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee!

        Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

        Mikä tekee suomalaisista nuorista niin "jälkeen jääneitä" ettei heille tätä samaa oikeutta suoda?

        ONKOHAHAN TOSIKOILLA MYÖS KROONISEN KOVA KAKKA?


      • Katsoa saa

        Nuorten naisten katselu ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä!
        Vaikka olis papparainen!


      • a guess

        Olet joko tavallinen 15v tyttö, joka pursuaa sukuhormoniensa tuomia viestejä aivoilleen ja ulkoisille sukupuolielimilleen TAI pedofiilimies naamioituneena "sorry man" -nimimerkin taakse.

        Ensimmäisesä tapauksessa perheesi tehtävä on ohjata sinua oikeaan, eli välttämään keikahtamista vanhemman miehen pauloihin. Sitä sinä et todellakaan tarvitse! Ja kun huomaat sen, voi olla liian myöhäistä. Siksi THINK FIRST AND ASK HELP FROM YOUR NEAREST.

        Jälkimmäisessä tapauksessa, ota yhteyttä lähimpään psykiatriseen hoitopaikkaan pikaisesti. Voit kuntoutua, mikäli aloitat jo tänään tuon uuden ajan.

        Onnea matkaan niin tytölle kuin miehellekin.


      • Katsoa saa kirjoitti:

        Nuorten naisten katselu ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä!
        Vaikka olis papparainen!

        Ei ne ajatukset vaan teot on kiellettyjä.


    • KAHDNKAUPPA

      KUKA TUOLAISIA VANHOJA AKKOJA ENÄÄ AHDISTELISI,KUIN HUUMEVEIKOT KÄSILAUKKUJENSA TAKIA?MUILLAKIN ON OLLUT NUORUUTENSA,EI SIITÄ KANNATA OLLA KATEELLINEN.

    • Metrin halosta ennen.

      Oletko kateellinen ettet ole enää pikkutyttöäikäinen? ettei enää huolita kuin loppuunpalanneitten seuraan?Nykymeno on valitettavaa,mikä ei haukkumalla parane.Itse olette lapsenne synnyttäneet ja kasvattaneet,mutta kuinka?

    • huolestunutäippä

      onko väärin jos 16 vuotias seurustelee 20 vuotiaan kanssa? mitä sellaisesta olette mieltä.Haluaako parikymppinen jätkä vaan tiukkaa..vai mikä siinä on

      • PEDO

        Huolestunut äippä

        Et ole äiti. Äitinä sen tiedän. Olet pedo naamioituneena äipäksi. Kukaan äiti ei tyttärensä kohdalla puhu tiukkuudesta yhtään mitään. HÄPEÄ S...N PEDO!!


    • Entä sukupuolitaudit?

      Jos Peruskoulun ihmelapset ja kauppaopiston välkyt tytöt viisaudessaan haluavat kokeilla muutakin kuin vanhempiensa hellimistä ja rippikoulussa papin kosketusta,on kai rasismia kieltää heiltä mitään?Asioiden ollessa perheiden yksinnoikeus on toinen asia?Kumpaa sitten yhteiskunta enemmän uskoo ulkopuolisia vai perhettä?Onko asia noin yksiviivainen?

    • ...,

      Totta se on. Yläasteiässä ja lukioikäisenä kun oltiin reput selässä ja hupparit päällä kylällä niin monia kertoja pyydeltiin lähtemään veneelle, hotelliin, baariin jne. Ja pyytäjinä 25-60v miehet, joista osa tietty kamalia spurguja, mutta osa ihan kunnollisia(?) perheenisiä. Eipä koskaan tullut lähdettyä vaan aina jollakin tekosyyllä paettiin paikalta. Ja sitten, pienestä paikkakunnasta kun oli kyse, niin niitä' samoja naamoja saattoi seuraavana päivänä nähdä Prismassa tai Cittarissa vaimoineen ja lapset rattaissa mukana ja kerran törmäsin kahteen tällaiseen heppuun kesätyöpaikassani. Olipa mukava työskennellä siellä 15-vuotiaana kun nämä 35-45v välillä olevat perheenisät ahdistelivat viikonloppuisin.

      Surullista ja pelottavaa, ja inhottavaa.

      Nykyään olen vanhaa ja riippunutta lihaa (25v) eikä tuollaista ylipäätään tapahtunut juurikaan sen jälkeen kun saavutti täysi-ikäisyyden, eli vaikutelmaksi nimenomaan jäi, että teinejä metsästämässä nämä "urokset". Kyllähän nuo äijät jo vaatteista ja olemuksesta ja siitä että olimme pihalla emmekä baarissa näkivät, että pikkukakaroita oltiin.

    • JanneJ.

      "Siinä oon samaa mieltä, et 20 vuotias ja 25 vuotias ei nyt niin paljon eroa ulkonäöllisesti. Itse olen opsikelija ja ei sitä todellakaan erota niin helposti, et onko ihminen 21 22 23 24 vai 25. "


      Sinä nyt et tyttö tiedä hevonp*skaakaan tästä asiasta. Kyllä sen vaan erottaa kuule onko 20v lapsenkasvoinen teini vai 30v kaunis ja seksikäs nainen.
      Turha sun on siinä lässyttää just ja just teini-iän ohittaneista silkohapsista.

      Tuolla sun perusteella ei erota onko 25 vai 35.

      • Herääätyyys!!

        Ite vehtaat jonku homon kanssa lohjalta.. etkö erota miestä naisesta?


    • Maailmassa monta on

      Iltapäivälehtien roskauutistasoa. Jos todellisia lukuja käytetään, niin 2002 vuonna lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä oli ilmoitettu(!) 635 tapausta. Viime vuonna 1682

      http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline; filename=liitetaulukot.pdf&SSURIsscontext=Satellite Server&blobwhere=1342019398880&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

      Tämä muutos kymmenen vuoden aikana tuskin on kovin dramaattinen. Muutamaa vuotta aiemmin, 2008 tapauksia oli ilmoitettu yli 1300, mutta seuraavana vuonna tapauksia oli vähemmän.

      "Ilmiö on ollut olemassa jo vuosia, mutta viime aikoina se on räjähtänyt käsiin. "

      Tai niin pedofiliakortilla bluffaajat ainakin haluaisivat uskotella muille. Kuten tositilastot kertovat, niin lisäys ei ole ollut missään vaiheessa ilmoitettujen(!) tapausten osalta kovin dramaattinen.

      Sitä paitsi eikös poliisi käytännössä pidä monopolia uuden lapsipornon laittamisessa nettiin rikollisten "kalastelemiseksi". Sanotaan, että tilanne tekee varkaan ja onhan se aika epäeettistä poliisilta tehdä rikos ja sillä asettaa kompastuskivi jonkun ehkä pitkäänkin seksinpuutteessa olleen ihmisen eteen.

      Feministit ovat tietenkin innoissaan tästä miesten vainoamisesta. Vai etkö ole huomannut, että iltapäivän roskalehdet julkaisevat jatkuvalla syötöllä yhä uusia miesten seksihaluja syyllistäviä kirjoituksia. Sellaisia älyttömyyksiä kuin "Mieskansanedustaja halusi istua naiskollegan syliin --> seksuaalista ahdistelua"

      "Helsingin Sanomat kävi viikko sitten perjantain ja lauantain välisenä yönä haastattelemassa Kampin kauppakeskuksen edustalla oleilevia nuoria.

      Heistä suuri osa kertoi kohdanneensa seksuaalista ahdistelua "

      Siis suomalaisten asenteiden muokkaukselle omistautunut Hyysäri sai yhtäkkiä tuollaisia tuloksia. Mitä olivat esitetyt kysymykset? Kun esittää sopivat kysymykset vastaukset yleensä ovat haluttuja. Vrt "Miten usein olet kokenut seksuaalista ahdistelua?" vs "Oletko kokenut seksuaalista ahdistelua?".

      "Kouluterveyskysely kertoo karuja totuuksia raahelaisista nuorista. Yhä useampi nuori pössyttelee huumeita. Monet tytöt joutuvat seksuaalisen ahdistelun ja väkivallan kohteiksi."

      Kysely? Ei siis edes rikosilmoitukset. Femakot ja roskalehdistö heidän tukenaan tietenkin kelpuuttavat juorut ja linnunlaulamat todisteiksi kun pitäisi syyllistää suomalaista miestä. Tytöt täyttävät noita lappuja, kun femakot ovat viikkokaupalla aivopesseet heitä mantralla "Miehet ovat raiskaajia..." Sitten he "kokevat" seksuaalista ahdistelua. Kuinka ollakaan...

    • SuomenLaki vääristää

      Oikeita pedofiiliejä Suomessa on äärettömän VÄHÄN.

      Suomessa lapsen seksuaalisten juttujen tuomioiden asianomistajista 67% oli 12-16 vuotiaita eli murrosikäisiä teinejä eikä suinkaan pikkulapsia.

      Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitut ovat tyypillisesti iältään 17–30-vuotiaita.

      Lähes 40% tuomituista oli 17-25 vuotiaita eli kyseessä oli yleensä normaalit seurustelusuhteet.

      Kautta aikojen teinitytöt ovat seurustelleet heitä hiukan vanhempien n. parikymppisten nuorukaisten kanssa.

      Pitäisikö näille kaikille nuorukaisille pistää "panta nillkaan" tai heidät kastaroida?


      "lapsen seksuaalisen hyväksikäytön asianomistajat ovat Suomessa tyypillisesti 12-15-vuotiaita"

      Muiden EU-maiden suojaikäraja on juuri tuo 12-15 ikäraja. Jos Suomenkin
      suojaikäraja olisi alempi kuten muissa EU-maissa, niin lasten seksuaalisista hyväksikäyttörikoksista katoaisi jopa 2/3 osaa, jolloin luku ei olisikaan enää suuri.

      Suomen valtavat lapsen seksuaaliset hyväksikäyttörikokset johtuvat siis lainsäädännöstä eikä siitä että Suomessa olisi poikkeuksellisen paljon "pedareita". Suomen luvut eivät siis ole vertailukelpoisia muihin EU-maihin nähden.

      Kun suomalainen tuomitaan "pedariksi" suhteesta 15-vuotiaan kanssa, niin naapurimaissamme samaa tekevät eivät ole lainkaan seksuaalirikollisia, vaan ihan normaali parisuhteessa.

      Kun nykyinen rikoslain 20 luku 1990-luvun lopussa säädettiin, suojaikäraja ehdotettiin Suomessakin alennettavaksi 15 vuoteen. Tuolloin viitattiin tutkimustuloksiin sukukypsyyden aikaisemmasta saavuttamisesta ja siihen, että useissa Suomeen verrattavissa maissa suojaikäraja on alempi.

      Eli asiantuntijatkin ehdottivat Suomeenkin tuota 15-vuotta, mutta Eduskunnan lakivaliokunta ei suostunut siihen.

      Miksi vain suomalainen 15-vuotiaan kanssa seurusteleva olisi "pedari" vaikkei ruotsalainen, saksalainen, ranskalainen, virolainen, italialainen, espanjalainen jne. ole?

    • Outo SeX laki

      Lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä rikoksentekijä on tyypillisesti nuori mies ja uhri teinityttö. Näiden tapausten osuus kaikista rikoksista on noin 90 prosenttia.

      Tarkasteltaessa lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä viikonpäivittäin havaitaan, että rikokset keskittyvät viikonloppuihin Yli 55 % tapahtuu pe-su päivinä, eli viikkonloppuisin kun teinit bilettävät ja kännäävät yhdessä.

      .
      Alle teini-ikäisten asianomistajien kyseessä ollessa tuomiot ovat yleensä tulleet mm. normaaliin kanssakäymiseen tai lapsen hoitamiseen kuuluvat lapsen halaaminen, nostelu, syliin ottaminen, kylvettäminen ja riisuminen, jotka on tietyissä tapauksissa luettu syyksi vahingoittavina seksuaalisina tekoina. Perhepiirissä tapahtunut alasti kulkeminenkin on arvioitu rangaistavaksi!

      Eli 1/3 osaa kaikista tuomioista eivät todellakaan pikkulapsen "raiskaamisesta" (kuten sairaassa mielessäsi kuvittelet), vaan esim. lapsen kanssa saunomisesta ja pesemisestä.

      .
      Seksuaalisväritteisten tekstiviestien, sähköpostien ja kirjeiden lähettäminen lapselle on kuitenkin jo nykyään oikeuskäytännössä luettu syyksi lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä.

      Ei ymmärretä että tuomio tulee jo seksuaalisesti tunkeilevien tai alatyylisten viestien lähettämisestä teinille. Esim. siitä että nuorukainen kommentoi teinitytön herutuskuvaa kuvagalleriassa, kuten "sulla on hyvä perse" tai tissit.

      Seksuaalisesti latautuneiden tapahtumien kertomisesta esimerkkeinä aineistosta löytyivät tapaukset, joissa vastaaja oli kehunut teinin vartaloa tai
      tehnyt seksuaalissävytteisiä tai riisuutumista koskevia ehdotuksia

      Rangaistavaksi on arvioitu myös seksuaalisväritteisten tekstiviestien, sähköpostien sekä kirjeiden lähettäminen teinille sekä seksuaalissävytteinen keskustelu pikaviestiohjelman (esim. Messenger) välityksellä.

      Tälläistä tapahtuu varmasti päivittäin ja lähes jokainen teini on kokenut.

      Tuomio tulee jopa tilanteessa, joissa vastaaja katselee teiniä tämän riisuessa, pukeutuessa tai sovittaessa alusvaatteita. (Velipuoli, isäpuoli, valmentaja, huostaanottolaitoksen työntekijä, opettaja liikuntatunnilla, jne.)

      Pelkkä itsetyydytystä kuvaavien eleiden esittäminen vaatteet päällä, ilman että oikeasti masturboi, tuo tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Eli periaatteessa jokainen rokkistara joka tekee härkejä liikkeitä (Elvis lanteillaan 50-luvulla) voi syyllistyä lapsen hyväksikäyttöön jos joku alaikäinen kokee sen seksuaalisena. Mitä ihmeen järkeä tälläisessä laissa on?

      .
      Tuomio riippuu siitä kuka tutkiva rikospoliisi on. Jos se on joku vanha ylihysteerinen ämmä, niin varmasti juttu lähtee syyttäjälle, Jos syyttäjä on samanlainen tiukkis, niin se nostaa syytteen ihan mitättömästäkin teosta ja kun tuomarit ovat vielä vanhempia mummeleita, niin tuomiokin tulee 100% varmuudella (Kuten Auerin ja Kukan tapauksessa, jossa järkevä miestuomari olisi vapauttanut kummatkin saman tien, mutta naistuomarit määräsivät älyttömät tuomiot).

      Ovelinta tässä on että kaikki on salaista, joten kukaan ei pääse arvostelemaan naurettavistakin jutuista tulleita vankeustuomioita.

      .
      Pahinta on että tuomio tulee lähes yksinomaan asianomistajan väitteiden perusteella, eikä mitään todellisia todisteita tarvita! Eli lähes kuka tahansa voi joutua tuomituksi, jos joku teini niin haluaa.

      Seksuaalirikossyytöksissä on noitavainon piirteitä. Usein tehdyt rikosilmoitukset seksuaalisesta hyväksikäytöstä osoittautuvat täysin perättömiksi.

      - Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin. Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla. Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänviraston Joensuun toimistosta.

    • Tuomio VÄITTEELLÄ

      ""eikös laki sano jokseenkin näin "jos on vain sana vastaan sana, ratkaistaan juttu syytetyön hyväksi" ...millä todistan ettEI mitään ole tapahtunut? "

      No et millään, sehän näissä jutuissa ovelinta onkin!!!

      Taas uusi tuomio PELKÄN asianomistajan VÄITTEEN perusteella:

      "Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäilty kiisti syytteen. Puolustuksen mukaan pitää paikkansa, että syytetty on hoitanut poikaa. Puolustuksen mukaan väitetty koskettelu perustuu kuitenkin ainoastaan lapsen kertomaan ja lapsi on voinut tulkita lähelläpitoa väärin.

      Isä uskoi, että pojan joskus ilmennyt vastahakoisuus mennä miehen luokse johtui siitä, ettei ystävän kotona ollut tietokonetta, eli siellä oli lapsen mielestä tylsää.

      Oikeus kuitenkin tuomitsi miehen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vuoden pituiseen vankeusrangaistukseen.

      Tuomitun tulee maksaa uhrilleen 5 000 euron kärsimyskorvaus."

      Oikeusvaltion perusperiaatteisiin kuuluu että "jos on vain sana vastaan sana, ratkaistaan juttu syytetyn hyväksi".

      Valitettavasti Suomi EI ole oikeusvaltio jossa noudatetaan näitä oikeusvaltion periaatteita. Ei ainakaan kun kyseessä on seksuaalirikokset.

      Suomessa seksuaalirikoksissa tuomio PELKÄSTÄÄN asianomistajan VÄITTEEN perusteella. MITÄÄN MUITA TODISTEITA EI TARVITA!!

      Siksi lähes kuka tahansa saa kenet tahansa tuomituksi seksirikolliseksi, jos vain haluaa ja on riittävän hyvä valehtelemaan poliisille ja oikeudelle. Riittää että väittää jonkun tehneen jotain seksuaalista, sillä ei ole mitään väliä onko oikeasti mitään tapahtunut vai ei.

      Jutun asiakirjat ovat salaisia, niin kukaan ei pääse edes tutkimaan kuinka naurettavien väitteiden perusteella niitä tuomioita annetaan.

    • OMA VASTUU

      KAI TYTÖILLÄ HIMOT OVAT SIINÄ KUIN POJILLAKIN,PERHEIDEN VANHEMMAT OVAT TUTKINEET TYTTÖNSÄ KOKO PIENEN IKÄNSÄ IHME KUN EIVÄT OLE MENNEET AVIOON NÄIDEN KANSSA?kAI TYTÖILLÄ JA POJILLAKIN ON OIKEUS VAPAUTEEN EIKÄ VAIN NUNNALUOSTARIA JA MUNKKILUOSTARIA LOPUN IKÄÄNSÄ?TUOLLAISESTA SADISMINNOMAISESTA AHDASMIELISYYDESTÄ ON PALJON HENKIS-ALKUPERÄISIÄ SAIRAUKSIAKIN JOISTA TEKOPYHYYTTÄÄN EI KUKAAN MAINITSE,VAIN KUVIA KUMARRETAAN.

    • MasterZeromus

      No ei ne teinitytöt mitään enkeleitäkään ole ja kokeilevat aivan vapaaehtoisesti sekä huumeita että seksiä. Se että mies pitää teinityttöjä viehättävinä on aivan luonnolista ja mielestäni ollaanki antauduttu liikaa noitten siionistejen aivopesuun. Paskan kanssa leikkiminen on eläimiin sekaantumista joihin bakteeritkin kuuluvat mutta sitähän taas pidetään kunniassa nykypäivinä. Harmi vaan ettei teinitytöissäkään helpolla neitsyiä löydy kun aloittavat jo aikaisin kouluissa.

      • syvästihalveksin

        kuulostat pedofiililta. juuri noin. ei mitään tajua siitä, että lapselle on annettava rsuha kasvaa.


    • kummallista porukkaa

      Onneksi minä menetin neitsyyteni 20v ja silloin vasta,kun itse tiesin olevani siihen valmis nykyisen kumppanini kanssa. Iloinen olen,että vain yhden miehen kanssa olen seksiä harrastanut ja toista ei ole tulossa,vaikka kuinka jotkut miehet seksiä yrittävät ehdottaa jopa baarissa oman miehen ollessa vieressä. Ärsyttäviä sellaiset miehet,jolla ei ole kun seksi mielessä ja sitä koko ajan ehdottavat, selvästi puutteessa ovat. Vetäisivät mieluummin käteensä,kun ei seksiä heru meiltä naisilta!

      • KorkeaMoraalinen

        Niin naisen nimenomaan pitäisikin ITSE KIELTÄYTYÄ seksistä satunnaisten hoitojen kanssa.

        Ei olisi ongelmaa "seksuaalisten hyväksikäyttöjen" lisääntymisestä,
        JOS naiset eivät itse jakaisi itseään kenelle tahansa joka suostuu
        seksiin l-utka naisten kanssa.

        Valitettavasti Suomessa on enää niin vähän itseäänkunnioittavia naisia,
        jotka tietäsivät oman arvonsa, eivätkä suostuisi joka pojan patjaksi!

        Ne naiset jotka poraavat joutuneensa hyväksikäytetyiksi,
        voisivat katsoa peiliin ja miettiä mikä heissä itsessään on vikana?!


    • äijälät

      On julkinen salaisuus että yksi pahimpia seksuaalisen häirinnän ja hyväksikäytön pesiä ovat hevostallit. Tyttöjä on helppo lahjoa kun omistaa hevosia,sosiaalisin sekä aineellisin palkinnoin. Pyllyyn taputtelu ja kaksimielinen viestintä kuuluu kuvaan aivan jo 12 vuotiaiden kanssa. Siitä homma jatkuu nopeasti vakavammaksi. Solidaarisuus ja ryhmäpaine kova. Kallis harrastus tulee itsensä haavoittamisella mahdolliseksi, ja vasta myöhemmin dilmät näillä teineillä avautuvat. kilpailureissujen kuumeinen ilmapiiri hämärtää rajoja. Itse lapsenamonella tallilla työskennelleenä en edes ymmärtänyt tällaisen olevan väärin. Kehittymässä olevia tyttöjä on helppo ohjailla viettelyksen vaunuun hevostallien sisäänlämpiävissä ympäristöissä. On hyvä että pedofiliasta puhutaan nykyisin selkein sanoin ja tytöt ovat tietoisempia siitä,mikä ei kuulu normaaliin vuorovaikutukseen aikuisten miesten. kanssa. Edes tallilla.

    • Miehen Ikäinen

      Jatkuvasti seksiä ehdotteleva mies on monesti itsensä kanssa hukassa. Itsekäs, eikä ymmärrä elämän olevan vuorovaikutusta.

      Itse 39v mies, kauniita ovat nuoret naiset, mutta itse en mitenkään pysty kuvittelemaan itseäni 15v nuoremman naisen kanssa.

      Tosiaan joissakin tapauksissa tuntuu seksilaki menevän liiallisuuksiin, mutta toki sekin menee, että mies ajelee ympäri kaupunkeja etsien ja vongaten teineiltä.

      Toiset naiset muuten haluavat itseään paljon vanhemman miehen. Moni nainen haluaa irtoseksiäkin jossain elämän vaiheessa, kuten mieskin. Toki mies varmasti enemmän.

    • Eläkeläinen

      Voisiko kukaan teistä teini-iässä, mutta laillisessa sellaisessa olevaan nuoreen naiseen, ajatella olevansa seksisuhteessa 63 vuotiaan miehen, juuri työeläkettä nauttimaan alkaneen kirjanpitotaiturin kanssa? Minä 63-vuotias mies haluasin nuoren naisen elämään kanssani.

      • awdawxdawd

        Oikeasti? 63 vuotiaan miehen on jo vaikea löytää nuorta naista joka pitäisi paljon itseään vanhemmista miehistä, saatika että se löytyisi tuollaisella räpellyksellä suomi24:n seksuaalinen väkivalta palstalta... Ilmiselvästi älyä tai ulkonäköä ei kyseinen neiti saa vaatia, välillä menee usko ihmiskuntaan....


      • Voisi ajatella laillisten teinien harvemmin haaveilevan seksistä 63-vuotiaan kanssa.
        Mutta meitä on moneen junaan. Ja osa vielä lasten lipulla, siis alle 18.


    • ....................

      Niin himoitsevat ämmätkin teinipoikia. Tässä listaa jenkeissä kärähtäneistä tietyn ammattikunnan edustajista, joille maistuu nuorempi pippeli ja pimppikin, vaikka kotona olisi omaakin ukkoa tarjolla. Tähän päälle muiden ammatin edustajat ja muut, jotka ovat päässeet kuin koira veräjästä, niin aivan turhaan te muijat moralisoitte ja olette olevinanne niin vitun pulmusia. Ainut ero onkin vain se, että naiset saavat mitättömän pieniä tuomioita miehiin verrattuna.

      http://www.wnd.com/2013/06/39783/

    • tiedänpäsvaan

      haha xd.
      ai teinipoikia himoitsevat?
      luulenpa että olet väärässä sillä teinipojissa ei kyllä ole mitään miehekkyyttä.
      30-50v mies kelpaa taatusti paremmin.

      • Anonyymi

        Voi kun tietäisitte mitenkä entisaikaan sitä pyllylle taputeltiin ja nuoret piiat sai munaa ihan tosissaan isänniltä ja rengeiltä!
        Eipä siinä paljoa monessakaan perheessä tyttö ollut mitään,oli vaikka kuinka hyvä perhe niin pyllyyn taputtelijoita oli ja niitä jotka juottivat tyttöjä humalaan että pääsi puristelemaan.
        Jos tuli paksuksi niin linnaan siitä joutui,siksipä moni olikin varuillaan ja hommat pidettiin salassa,moni tyttö ja sen perhe maksettiin hiljaseksi jos rahaa oli enempi kuin tytön vanhemmilla,rikkaat on aina saanu rahoillaan ihan mitä vaan jopa sen nuoren neitsyenkin.
        Että tämmösiä ovat tositarinat entisajoilta,tänäpäivänä on moni nuorityttö todella turvassa kun katsoo aikaa taakseppäin jolloin omaa vaimoaankin sai ihan luvan kanssa piestä jos mieli teki,että on ajat kyllä parantuneet katsoi miten päin vaan!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varmaan haluavat aitoa posliini pillua...

    • Taitavat kyllä himoita niin tyttöjä kuin poikia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe