Yhdessä kaikki onnisttuu. Taivaan täydeltä hiutaleita lumipilvestä leijuneta henkäys pilven valtiaan kimaltena saa loistamaan..
Sydämmessä pienessäkin asuu joulun taika, Pysähdy sis sinäkin,nyt on juhlan aika... JOULUN TUOKSUINEN HALAUS HETA..
Kun näköjään vanhaksi tullaan,tehdään mukavaa joulurunoutta.
17
111
Vastaukset
- xxxx
Sin'' se jaksat kopioida noita kauniita lauseita ja ominasi niitä esittää....
Eripari: Sydämessä pienessäkin asuu joulun taika
eripariset.blogspot.com/.../sydamessa-pienessakin-asuu-joulun-taika.h...
Estä kaikki sivuston eripariset.blogspot.com tulokset
2. joulukuu 2010 – Sydämessä pienessäkin asuu joulun taika. Joulukorttiaskartelut alkaa olla tältä vuodelta kasassa. Monta vuotta meillä onkin ollut ihan lasten . - +++++++++++++++
EN HALUA HETAN HAJUISTA HALAUSTA:
- joulurauhaa
Voi teitä loanheittoon eksyneitä,
olemmeko kaiken ansainneita.
Sivistyskansa ja käyttäydymme,kuin käytöshäiriöiset keskustelupalstalla.
Jollei aloitus ole tietyn kirjoittelijan mieleen,niin heti roviolle viedään ja poltetaan ja ollaan niin hyviä kirjoittajia,kun muutamat peukutylös vielä itse hilaamme,lapsellista pentujen touhua,ei tervejärkistä
- kaiOlenTulluVanhaksi
Mä täältä kerron ku olen kyllästyny joulukortteihin,
en millää viitis niitä enään kellekkää postittaa, mutta ku aina vaan tulee noita jotka mua muistaa ei kehtaa olla vastaamatta,
kuinka sen voisi kokonaan lopettaa, ku jokatapauksesa muistaa vaikka ei kortilla heittäisikään?
Nytkin päätin että lopetan koko touhun, mutta viimetingassa viimesenä päivänä piti laittaa parikymmentä kortti,
jospa ensi vuonna mä voi lopettaa koko touhun.
Parempi olisi kilauttaa puhelimella kuin kortteja postittaa, tuntus mukavemmalta. - he
Uudestaan on lapsiksi tultu. Hyvä olisi ajatella, olisiko helpompi kuolla kun oltaisiin kilttejä ja ystävällisiä toisillemme. Tuoksun muuten ihan joululle,kun äsken tuossa pyöräitin tortut tähti sellaiset. "olisi kiva nähdä naamasi haukkuja".
VOISIT PIKKUISEN HÄVETÄ.- kohta kylmenee!
Osa näyttää olevan terminaalihoidossa
ja ottavan loppukiriä. Hop, hop!
- santerisavotalta
ONKO VAIPAT MÄRKINÄ, ÄLÄ VÄLITÄ KOHTA NE PUNNITSEE TARTTEEKO VAIHTAA.
jospa ne eduskunnassa päättävä että hoitopaikan saapi myö hölöttäjät... - ullamirjami****
Älkää välittäkö , näitä tällaisia Huonojapäiviä tulee meille naisihmisille
( vieläkin) , katsokaahan papat --olette unotaneet --ne halaukset. - halata voi mullostikin, kun että siittä seurais ,otakin enempää.
Nyt me mummut kaivataan halauksia , vaikka se ei olekkaan meidän Suomalaisten tapana.
Ei siihen tarvita Äiti Ammaa , otetaas iso kimppahalaus.- P.S--- u.m****
Tuli niin halipula --kun kuuntelen Kansanratioo --ja se aihe on se hali.
Mukana halauksessa,unohtakaa toi iänikuinen paremmusjärjestys,että vain minun ajatukseni ovat niitä oikeita.
Antakaa Joulumielen tulla sydämiinne ja unohtakaa toi vihanpito.
Olemme vihakansaa,senhän jo tietyt kansanedustajat tuovat esille,lietsomme vihaa täälläkin palstalla.
Haluan kaikki kirjoittelijat joita olen loukannut yhteiseen halaustapahtumaan,
Olkoon maan päällä rauha ja ihmisillä hyvä tahto Ama- mötöne
Kritiikkiä
Intialainen skeptikko Sreeni Pattathanam on kirjoittanut kriittisen kirjan Äiti Ammasta. Teoksessaan Matha Amritanandamayi: Divya Kathakalum Yatharthyavum hän kyseenalaistaa Äiti Amman ihmetekoja ja yhdistää hänet useisiin epäselviin kuolemantapauksiin.
Samat ongelmat kaikilla kansanliikkeillä.
- parempaa mieltä,,,
Hyvä rituliini, hyvää joulua kaikille !
- askeltaa joskus..
Täällä onkin jotain opittu erikoisen värikäs palsta. T UNTUU KAIPUUTA OLEVAN USELLA HYVÄÄNKIN ,JOKU AINAHAN MUKISEE, MUTTA KAI HÄN PÄÄSEE ,jodkus jo hoitoon. jOULUKSI siunausta hyville ja vähän heikommille..
- hyi hitto
Kyllä sulla tuo hiki tosiaan haisee. Pysy etäällä. Kukaan ei kirjoita niin huonoa suomea kuin sinä....
,jodkus jo hoitoon. - erämies72v
Ei kaikki ole täydellisiä. Olkaamme ystävällisiä edes joulun alla.
- meikävaan souvalta
Kaikilla vatsat täynnä, olkaamme tyytyväisiä. Monet elävät nälän orjuudessa.
- Atolfia
Tiukalla on mahanahka,
maha on kuin iso pahka.
Syöty on monenlaista,
nyt en enää mitään maista.
Tässä hetken lueskelen,
ehkä vähän kirjoittelen.
Hiukan tässä aikailen,
pian vaivun uneen suloiseen.
Hyvää Yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018