mulla niitä on 300 erilaista. Jotenkin vaan tuntuu, että niiden leimat ovat väärennettyjä, kun liimapintakin on tallella. Onko kukaan nähnyt kulkenutta merkkiä?
Minkälainen käsitys ihmisillä on bulgarialaisista merkeistä?
3
266
Vastaukset
- Ei minkäänlainen
Leimat eivät ole väärennettyjä. Leimat voi lyödä aivan hyvin merkin päälle käyttämättä niitä postitukseen. Näin on tehty, kun on myyty merkkejä ulkomaille keräilytarkoituksiin, sillä monet elleivät useimmat keräävät merkkejä käytettyinä. Eri asia on , ovatko ne todella kulkeneita.
Bulgariasta löytyy myös kulkeneita merkkejä, se on varsin suosittu aurinkolomakohde ja sieltä saapuu korttia ja kirjettä Suomeen. - ruokotonta touhua
kiitos tiedoista! Sitä vähän pelkäsinkin. Yleensähän suosioleimattujen merkkien leimat ovat olleet siistejä kuin painokoneen jälki, mutta nämä ovat melko töhryisiä ja monet vinossakin.
- JP-hki
Vanhat Bulgarian ja Romanian merkkien hinnat on edelleen nousussa. Kannattaa säästää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726