Kummat on kivempii?

Emppu...

Kummat teistä joilla on isoveli tai/ja isosisko on kivempii?
Ite haluisin isovelin...:)
Mul on pikkuveli ja pikkusisko ni en oikein osaa sanoo ite ja siks kysynki.
Kiitos etukäteen!

P.S: Asiallisii vastauksii sit!

21

2342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KeTTu

      isoveli.

    • mukavampia?!

      veljet ja siskot taitaa kyllä olla

      • ....

        ...itelläni on isosisko ja en voi sanoo että se ei ois mukava...voi johtua kyllä 11 vuoden ikäerostakin


    • cry

      paha sanoo.. isoveljien mukana tutustuu ittee vanhempiin jätkiin, mut kyllä joo nii isosiskonki. ne on omalla tavallaan molemmat tosi ihania :) ei voi sanoo, et jommatkummat ois ihanempia.



      ps. mulla 4 isoveljee ja yks isosisko - tiedän siis mistä puhun :)

    • yksin.

      mul on 3 pikkubroidii..ja haluaisin isobroidin tai vaikkapa 2..mut ei se ikinä onnistu..ellei mun perhe kuole tai jotain ja sit saisin uuden perheen mut toi kuulostaa ikävält..ei se et mun vanhemmat kuolis..ei me muutenkaa olla väleis,se jokin on kuollu,mut kyl mä mun pikkubroideist välitän..surullista..

    • Anni

      Molemmat on eri tavalla yhtä kivoja!En mä pysty valitsemaan...= /

    • mä..

      isovelit on oikestaa paljo kivempiä...
      ne antaa aina kaikkee kivaa.. siis niinku karkkia ja tällästä tarkotan.. ja niitten kaa on kiva tapella... :D

    • Kukkanen

      en ainakaan haluis isosiskoo. Oon ite niin paskamainen isosisko, että ihan hirvittää. Isoveljet on jees. Mut haluisin kyllä pikkuveljenkin.

    • Vihaan sisaruksia RY

      Kummatki on ihan pölkkypäitä! Mun pikkusisko valittaa koko ajan ja kaikkee! ja pikkuveli vaan ärsyttää... et sillee...

    • *sarianna*

      mulla on kummatkin, siis isosisko ja isoveli ja ei se ole oikeestaa yhtään kivaa kun ne koko ajan kiusaa ja kaikkee.. mutta on ne silti joskus kivoja.. isoisisko on kiva koska se on ystävällinen ja ostelee mulle kaikkee.. vaikka oonkin 13 ja se on nyt 18 (täyttää 19).. se toi mulle kotiloita ja kaikkee.. isosikot on kivoja.. mieluummin kyllä haluaisin pikku siskon.. :)

      • Oinas

        mulla on iso- ja pikkusisko, mutta oon aina halunnu isoveljen. se vaan tuntuis niin turvalliselta,kun olis joku puolustamassa tossa vieressä...


      • cry
        Oinas kirjoitti:

        mulla on iso- ja pikkusisko, mutta oon aina halunnu isoveljen. se vaan tuntuis niin turvalliselta,kun olis joku puolustamassa tossa vieressä...

        heh.. isoveljet tosiaan puolustaa.. ainaki mun nuorin isoveli - se on 21.
        kerran se tapas mut yhen jätkän kanssa juttelemasta mun sängyllä. (ollaan sen jätkän kanssa vaan kavereita, joten ei mitää ihmeellistä et istuttii sängyllä) Tää mun veli katto hirveen ihmeissään ja ku tää jätkä oli lähteny, ni veli kysy mitä se oli ja et oottekste ihan vaa kavereita ja kaikkee vastaavaa.. se on niin suojelevainen :)


    • minä^^

      isoveli, tottakai! =) ne on rennompia kuin isosiskot! mistäköhän muuten sekin johtuu?

    • Emppu...

      Niin, tästä sen näkee, ettei ihminen ikinä oo tyytyväinen mitä on saanu.:)
      Te joilla on isoveli tai isosisko haluisitte pikkusisaruksia ja me joilla on niitä ni haluttais isommat...jne...
      Mut en kyl haluis luopuu niistä pienemmistä!
      Tietenki toi riippuu vähän;
      Jotkut pojat pitää enemmän isoveljistä ja toiset tytöt taas isosiskoistaan.
      Jotkut taas ei oo niin läheisiä isosisaruksiinsa.
      Aika surullista se kieltämättä on ettei ne jotka haluis just vaikka isoveljen ni ei voi sitä ikinä saada...:)
      Paitsi jos vanhemmat eroo, ni iso velipuoli on tietenki mahollinen...mut kyl ihan oikee isoveli ois kaikkein paras...:)
      Kiitos teille kaikille vastanneille! Jatkakaa vaan, näit on kiva lukee.

      • Delirium

        ite oon perheen nuorin,mulla on yksi isosisko ja kaksi isoveljeä,oon kai sit jo niin kiintyny tähä "nuorimman" titteliin perheessä,mutta EN haluis pikkusiskoja/veljiä,enkä osaa todellakaan päättää kuka sisaruksistani on paras,kaikkihan niistä on. ;)


    • niceguy

      mä oon meillä nuorin ja mulla on isoveli ja isosisko. mun isoveli on tosi kiva! se on opettanu mulle kaikkea ja puolusti aina kun olin pienempi.
      tähän mennessä en ole tavannut ketään parempaa tyyppiä kuin mun isoveli on, tuskin tapaankaan koskaan. se vaan on niin kiva tyyppi ja me ollaanki tosi läheiset sen kanssa. ei mun isosiskokaan mikään tyhmä tyyppi ole, päinvastoin, mut kuitenkin.
      ja jos mä olisin saanu valita, niin mä olisin halunnut saada pikkuveljen joskus. sille olis ollu tosi kiva opettaa kaikkea ja suojella sitä ja sais olla itekin vähän lapsellinen hyvällä tekosyyllä, kun leikkis kaikkea sen kanssa.. :D
      mut kuitenkin näin on just paras.

    • jansku

      mulla itellä ei oo yhtään isoveljee tai isosiskoo enkä tavallaan edes haluais,mut pikku veljiä lyötyy tarpeeks ja yks pikku siskokin vaikka ne nyt on sillon tällön ärsyttäviä niin jokaisesta niistä silti löytyy jotain hyvää et en sit tiä kummat niistä olis kivempia,veljet vai siskot.kaikissa niissä on omat hyvät puolet joten mitä niitä suotta järjestykseen laittaa...

    • SiiRi

      mulla on isosisko ja isoveli.Isoveljen kanssa 18 vuotta ikäeroa ja siskon kanssa 10 vuotta.
      Mun mielestä molemmat ovat tasavertaisesti hyviä!
      Isosiskon kanssa voi aina puhua näitä naisten juttuja,ja suunnitella kaikkea kivaa..että millon esim.lähtis baariin.Kaikesta sen kanssa voi höpötellä!
      Isoveli nyt vaan on isoveli,sellanen jonka kanssa voi myös puhua kaikista omista kommelluksista ja välillä ehkä myös väittää hieman vastaan ;) siltä voi lainata aina leffoja,ja se polttaa mulle cd.eitä ja pitää muutenki aina mun puolta.Se heittää mut kavereille aina välillä ja muutenki kuskailee joka paikkaan.Sen kanssa voi myös aina vitsailla kaikesta.
      molemmat ovat tosi rakkaita mulle,ja samalla todella hyviä ystäviä.

    • santra_jee

      voi... Jees mulla on aivan mielettömän ihana isoveli meillä on hauskaa aina muiden sisaruksieni kustannuksella kun nähdään :D ja sitten taas isosiskojeni kanssa... hmm... Kummankin kanssa puhutaan henkeviä aivan ihania tapauksia kummatkin :D Todella vaikee sanoa että kumpi on parempi ehkä kuitenkin mun kannalta veli meil on aina niin hauskaa :D

    • Anonyymi

      Iso siskot on parempia

    • Anonyymi

      Iso siskot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe