en saa rauhaa hetkeksikään ajatuksistani,istun pimeässä ja mietin vain kuolemaa..en halua puhua kenenkään kanssa enkä olla kenenkään kanssa koska en ansaitse mitään, siksi olen eristäytynyt...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille
viinaa ja tenoxia taas illalla niin eikö ajatukset pysy vähän aikaa poissa..en tiedä miten jaksan enää elää..mun koko elämä on ollut pelkkää epäonnistumisia ja tuskaa kaikille...kuolemä kaikille parempi...
en jaksa enää!!!
7
255
Vastaukset
- Mymmelin tytär
Kyllä sinä ansaitset kaiken hyvän, minkä muutkin. Vaikkakin sinulla on varmasti huonoja kokemuksia menneisyydessä. Vaikuttaisi että tarvitsisit saada tuon kielteisten ajatusten noidankehän poikki. Ajatukset helposti ruokkii toisiaan ja sitten parannuskeinoiksi tarjoituu päihteet ym. On toki ihan ymmärrettävää, että tarkoitus on saada pahat ajatukset pois, mutta usein päihteet aiheuttaa vaan lisää ongelmia. Tarvitsisit varmaan jutella jonkun ihmisen kanssa nyt.
Voisitko ottaa yhteyttä vaikka mielenterveystoimistoon? Itsellä ainakin on niin, että pahimmassa vaiheessa sitä vaan eristäytyy eikä halua nähdä mitään hyvää eikä ottaa apua vastaan, mutta kun saa varattua ajan ja mentyä vastaanotolle, niin helpottaa ja on tyytyväinen, että sai sen tehtyä. - koita jaksaa!
Mieti rauhassa, mistä olet huolestunut ja voitko tehdä asioille jotain.
Elämässäsi on taatusti paljon hyvää ja arvokasta, jonka vuoksi
kannattaa ponnistella. Tapaile ystäviäsi ja mene muiden pariin.
Nuku tarpeeksi ja syö hyvin. Lue joku kiinnostava kirja tai käy
elokuvissa, etsi ilonaiheita. Tuskin olet "epäonnistunut ihminen",
olet vain alavireessä. Hyväksy itsesi. Puhu jollekulle avoimesti ja
luottamuksellisesti . - Lääkkeet turruttavat, luovu niistä, jos voit.Koita pärjätä =)
- elämä kantaa
sairas nainen;
"...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille...
Kerrot juuri, että pilaat itse omaa elämääsi ja että olet pettymys itsellesi, projisoit nämä asiat toisiin.
Vaikuttaa siltä, että sinulla on vahvat vaatimukset itsesi suhteen, millainen sinun tulisi olla. Tämä asenne estää sinua ottamata elämää vastaan avoimesti ja tekee sinut itsekeskeiseksi. Elämä on arvokas lahja myös sinulle. Pääset itsekeskeisyydestäsi, jos vaikka puoliväkisin yrität katsoa mitä hyvää elämä voi antaa ihmiselle.
Mitä hyvää olet jo saanut, mitä lahjoja sinulla on, miten käytät niitä.
Sinä itse voit auttaa itseäsi, jos todella tahdot!
-- non-psyk.
"Sinä itse voit auttaa itseäsi" pitää paikkansa. Psykiatrit eivät auta asiassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10334682
- kopeliisaaa
Tässä luettavaa:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=tommy hellsten terveeksi terapialla&source=web&cd=6&ved=0CH0QFjAF&url=http://www.ystavyydenmajatalo.fi/wp-content/kirjoitukset/pdf/terapia_ja_parantava_kohtaaminen.pdf&ei=8YP1Tv6SFJHoOc_IudYC&usg=AFQjCNHwhIpgzE_eBsYra2oDzTyDwVTd3Q&cad=rja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004423
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!462073- 631733
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331383Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581357Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93979SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26943Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10909Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186716