en jaksa enää!!!

sairas nainen

en saa rauhaa hetkeksikään ajatuksistani,istun pimeässä ja mietin vain kuolemaa..en halua puhua kenenkään kanssa enkä olla kenenkään kanssa koska en ansaitse mitään, siksi olen eristäytynyt...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille
viinaa ja tenoxia taas illalla niin eikö ajatukset pysy vähän aikaa poissa..en tiedä miten jaksan enää elää..mun koko elämä on ollut pelkkää epäonnistumisia ja tuskaa kaikille...kuolemä kaikille parempi...

7

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mymmelin tytär

      Kyllä sinä ansaitset kaiken hyvän, minkä muutkin. Vaikkakin sinulla on varmasti huonoja kokemuksia menneisyydessä. Vaikuttaisi että tarvitsisit saada tuon kielteisten ajatusten noidankehän poikki. Ajatukset helposti ruokkii toisiaan ja sitten parannuskeinoiksi tarjoituu päihteet ym. On toki ihan ymmärrettävää, että tarkoitus on saada pahat ajatukset pois, mutta usein päihteet aiheuttaa vaan lisää ongelmia. Tarvitsisit varmaan jutella jonkun ihmisen kanssa nyt.

      Voisitko ottaa yhteyttä vaikka mielenterveystoimistoon? Itsellä ainakin on niin, että pahimmassa vaiheessa sitä vaan eristäytyy eikä halua nähdä mitään hyvää eikä ottaa apua vastaan, mutta kun saa varattua ajan ja mentyä vastaanotolle, niin helpottaa ja on tyytyväinen, että sai sen tehtyä.

    • koita jaksaa!
    • Mieti rauhassa, mistä olet huolestunut ja voitko tehdä asioille jotain.
      Elämässäsi on taatusti paljon hyvää ja arvokasta, jonka vuoksi
      kannattaa ponnistella. Tapaile ystäviäsi ja mene muiden pariin.
      Nuku tarpeeksi ja syö hyvin. Lue joku kiinnostava kirja tai käy
      elokuvissa, etsi ilonaiheita. Tuskin olet "epäonnistunut ihminen",
      olet vain alavireessä. Hyväksy itsesi. Puhu jollekulle avoimesti ja
      luottamuksellisesti . - Lääkkeet turruttavat, luovu niistä, jos voit.

    • Koita pärjätä =)

    • elämä kantaa

      sairas nainen;
      "...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille...

      Kerrot juuri, että pilaat itse omaa elämääsi ja että olet pettymys itsellesi, projisoit nämä asiat toisiin.
      Vaikuttaa siltä, että sinulla on vahvat vaatimukset itsesi suhteen, millainen sinun tulisi olla. Tämä asenne estää sinua ottamata elämää vastaan avoimesti ja tekee sinut itsekeskeiseksi. Elämä on arvokas lahja myös sinulle. Pääset itsekeskeisyydestäsi, jos vaikka puoliväkisin yrität katsoa mitä hyvää elämä voi antaa ihmiselle.
      Mitä hyvää olet jo saanut, mitä lahjoja sinulla on, miten käytät niitä.
      Sinä itse voit auttaa itseäsi, jos todella tahdot!
      -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe