en saa rauhaa hetkeksikään ajatuksistani,istun pimeässä ja mietin vain kuolemaa..en halua puhua kenenkään kanssa enkä olla kenenkään kanssa koska en ansaitse mitään, siksi olen eristäytynyt...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille
viinaa ja tenoxia taas illalla niin eikö ajatukset pysy vähän aikaa poissa..en tiedä miten jaksan enää elää..mun koko elämä on ollut pelkkää epäonnistumisia ja tuskaa kaikille...kuolemä kaikille parempi...
en jaksa enää!!!
7
291
Vastaukset
- Mymmelin tytär
Kyllä sinä ansaitset kaiken hyvän, minkä muutkin. Vaikkakin sinulla on varmasti huonoja kokemuksia menneisyydessä. Vaikuttaisi että tarvitsisit saada tuon kielteisten ajatusten noidankehän poikki. Ajatukset helposti ruokkii toisiaan ja sitten parannuskeinoiksi tarjoituu päihteet ym. On toki ihan ymmärrettävää, että tarkoitus on saada pahat ajatukset pois, mutta usein päihteet aiheuttaa vaan lisää ongelmia. Tarvitsisit varmaan jutella jonkun ihmisen kanssa nyt.
Voisitko ottaa yhteyttä vaikka mielenterveystoimistoon? Itsellä ainakin on niin, että pahimmassa vaiheessa sitä vaan eristäytyy eikä halua nähdä mitään hyvää eikä ottaa apua vastaan, mutta kun saa varattua ajan ja mentyä vastaanotolle, niin helpottaa ja on tyytyväinen, että sai sen tehtyä. - koita jaksaa!
Mieti rauhassa, mistä olet huolestunut ja voitko tehdä asioille jotain.
Elämässäsi on taatusti paljon hyvää ja arvokasta, jonka vuoksi
kannattaa ponnistella. Tapaile ystäviäsi ja mene muiden pariin.
Nuku tarpeeksi ja syö hyvin. Lue joku kiinnostava kirja tai käy
elokuvissa, etsi ilonaiheita. Tuskin olet "epäonnistunut ihminen",
olet vain alavireessä. Hyväksy itsesi. Puhu jollekulle avoimesti ja
luottamuksellisesti . - Lääkkeet turruttavat, luovu niistä, jos voit.Koita pärjätä =)
- elämä kantaa
sairas nainen;
"...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille...
Kerrot juuri, että pilaat itse omaa elämääsi ja että olet pettymys itsellesi, projisoit nämä asiat toisiin.
Vaikuttaa siltä, että sinulla on vahvat vaatimukset itsesi suhteen, millainen sinun tulisi olla. Tämä asenne estää sinua ottamata elämää vastaan avoimesti ja tekee sinut itsekeskeiseksi. Elämä on arvokas lahja myös sinulle. Pääset itsekeskeisyydestäsi, jos vaikka puoliväkisin yrität katsoa mitä hyvää elämä voi antaa ihmiselle.
Mitä hyvää olet jo saanut, mitä lahjoja sinulla on, miten käytät niitä.
Sinä itse voit auttaa itseäsi, jos todella tahdot!
-- non-psyk.
"Sinä itse voit auttaa itseäsi" pitää paikkansa. Psykiatrit eivät auta asiassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10334682
- kopeliisaaa
Tässä luettavaa:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=tommy hellsten terveeksi terapialla&source=web&cd=6&ved=0CH0QFjAF&url=http://www.ystavyydenmajatalo.fi/wp-content/kirjoitukset/pdf/terapia_ja_parantava_kohtaaminen.pdf&ei=8YP1Tv6SFJHoOc_IudYC&usg=AFQjCNHwhIpgzE_eBsYra2oDzTyDwVTd3Q&cad=rja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701