en jaksa enää!!!

sairas nainen

en saa rauhaa hetkeksikään ajatuksistani,istun pimeässä ja mietin vain kuolemaa..en halua puhua kenenkään kanssa enkä olla kenenkään kanssa koska en ansaitse mitään, siksi olen eristäytynyt...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille
viinaa ja tenoxia taas illalla niin eikö ajatukset pysy vähän aikaa poissa..en tiedä miten jaksan enää elää..mun koko elämä on ollut pelkkää epäonnistumisia ja tuskaa kaikille...kuolemä kaikille parempi...

7

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mymmelin tytär

      Kyllä sinä ansaitset kaiken hyvän, minkä muutkin. Vaikkakin sinulla on varmasti huonoja kokemuksia menneisyydessä. Vaikuttaisi että tarvitsisit saada tuon kielteisten ajatusten noidankehän poikki. Ajatukset helposti ruokkii toisiaan ja sitten parannuskeinoiksi tarjoituu päihteet ym. On toki ihan ymmärrettävää, että tarkoitus on saada pahat ajatukset pois, mutta usein päihteet aiheuttaa vaan lisää ongelmia. Tarvitsisit varmaan jutella jonkun ihmisen kanssa nyt.

      Voisitko ottaa yhteyttä vaikka mielenterveystoimistoon? Itsellä ainakin on niin, että pahimmassa vaiheessa sitä vaan eristäytyy eikä halua nähdä mitään hyvää eikä ottaa apua vastaan, mutta kun saa varattua ajan ja mentyä vastaanotolle, niin helpottaa ja on tyytyväinen, että sai sen tehtyä.

    • koita jaksaa!
    • Mieti rauhassa, mistä olet huolestunut ja voitko tehdä asioille jotain.
      Elämässäsi on taatusti paljon hyvää ja arvokasta, jonka vuoksi
      kannattaa ponnistella. Tapaile ystäviäsi ja mene muiden pariin.
      Nuku tarpeeksi ja syö hyvin. Lue joku kiinnostava kirja tai käy
      elokuvissa, etsi ilonaiheita. Tuskin olet "epäonnistunut ihminen",
      olet vain alavireessä. Hyväksy itsesi. Puhu jollekulle avoimesti ja
      luottamuksellisesti . - Lääkkeet turruttavat, luovu niistä, jos voit.

    • Koita pärjätä =)

    • elämä kantaa

      sairas nainen;
      "...aina vaan pilaantoisten elämän siksi en halua olla toisten´kanssa tekemisissä ja tietää että olen pettymys kaikille...

      Kerrot juuri, että pilaat itse omaa elämääsi ja että olet pettymys itsellesi, projisoit nämä asiat toisiin.
      Vaikuttaa siltä, että sinulla on vahvat vaatimukset itsesi suhteen, millainen sinun tulisi olla. Tämä asenne estää sinua ottamata elämää vastaan avoimesti ja tekee sinut itsekeskeiseksi. Elämä on arvokas lahja myös sinulle. Pääset itsekeskeisyydestäsi, jos vaikka puoliväkisin yrität katsoa mitä hyvää elämä voi antaa ihmiselle.
      Mitä hyvää olet jo saanut, mitä lahjoja sinulla on, miten käytät niitä.
      Sinä itse voit auttaa itseäsi, jos todella tahdot!
      -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe