Yksinäisyydestä nainenkaan ei vapaudu helposti!

Tähti Ajatus

Aina täällä väitetään,että nainen pääsisi yksinäisyydestään helposti.
Pitäisi kuulemma vain hakea baareista tai netistä miesseuraa ja valita näistä paras,sellainen,joka haluaa oikean seurustelunkin,jos nainen ei pelkkää seksiseuraa kelpuuta.
Erityisesti kauniille naiselle tämän kuulemma pitäisi olla todella helppoa.
EI SE NIIN MENE!!!
Moni nainen ensinnäkin kaipaa enemmän ystäviä kuin seksiä tai seurusteluakaan.
Toisekseen monelle tuntuu mahdottomalta mennä suoraan asiaan eli heti tavata miehiä suhteiden merkeissä.
Moni pelkääkin tutustua miehiin noin,onhan niissä miehissä kaikkia hullujakin,joiden hulluus ei näy välttämättä heti tai netissä kirjoitellessa.
Joutuihan joku nettimiestään tapaamaan mennyt tämän murhaamaksikin.
Moni nainen ei varsinaisesti etsikään suhdetta,mutta korkeintaan hän voi ajautua siihen.
Ajautuminen tarkoittaa,että naisella on ystäväpiiri,jossa on miehiäkin,joista yhden kanssa ystävyytenä alkanut vähitellen lämpenee rakkaudeksi.

Moni nainen tarvitsisi siis ENSIN ystäväpiirin,josta hän voisi sen suhteenkin sitten löytää ehkä. Moni yksinäinen nainen ei kuitenkaan tällaista ystäväpiiriä koskaan saa. Ystävänaisten kautta voi tutustua miehiinkin,ja kauniita naisia moni nainen kateellisena inhoaa,joten ystäväpiirin kokoaminen voi kauniille naiselle olla jopa vaikeampaa.

37

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbdgfgn

      On se helppoa kun verrataan yksinäisen miehen elämään. Se epäsuhtahan täällä on ollut esillä.

      • onkostaoo

        Onko sitä epäsuhtaa niin?


    • M3302

      En sinänsä ymmärrä miksi meidän pitäisi verrata kummalla sukupuolella on helpompaa tai vaikeampaa. En ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi. Jos miehenä oleminen olisi helppoa, kaikkihan niin tekisivät. Samoin, jos naisena oleminen olisi helppoa, kaikkihan niin tekisivät. Uskoisin, että yksinäisyys on vaikea asia sekä miehelle, että naiselle, ehkä erilaisista syistä, mutta silti yhtä ahdistavana ongelmana.

      Luulenpa, että me miehet mielellämme yksinkertaistamme naisten yksinäisyyden ongelman, koska me itse sitä kumppania niin kovin haemme, ja täten oletamme että naisilla olisi tarjontaa riittämiin miehistä. Maailma ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen paikka, ja siihen, miksi naiset jäävät tästä "epäsuhdasta" huolimatta yksinäisiksi, on omat syynsä joihin ap viittaakin. Sinänsä oli mielenkiintoista lukea naisen näkökulma yksinäisyyden "ongelmaan", ja nähdä ettei asiat ole aina niin yksinkertaisia.

      Toivon ettemme sortuisi katkeruuteen ja syytöksiin. En usko, että yksinäisyytemme "paranee" sillä, että mietimme kuinka "helppoa" tai "vaikeaa" jollain muulla on, koska tosiasiahan on, että aina löytyy joku, jolle suhteen luominen toiseen ihmiseen/ihmisiin on helpompaa (tai vaikeampaa).

      Syytöksistä ja katkeruudesta on lyhyt tie vihaan, ja viha ei rakenna vaan tuhoaa. Tiedän että tämä on melko idealistista puhetta, mutta niin, idealisti minä olenkin. Siispä, toivon että jokainen meistä palstalaisista, niin miehet kuin naisetkin, löytäisivät ystävän / ystäviä, kumppanin ja rakkauden, koska yksin tämä elämän polku on kovin kivinen ja yksitoikkoinen.

    • mä vaan

      Kyllä puhut aivan asiaa. Minä yksinäisenä naisena kaipaan juurikin sitä ystäväpiiriä, ihan vaikka vaan muutamaakin ystävää joiden kanssa viettää aikaa ja tehdä kaikkea kivaa. Mutta sellaisen ystäväpiirin saaminen on kiven takana, miten sellaisen edes saisi. Kaikki meistä kaipaa niitä ystäviä, niin naiset kuin miehetkin. Eikä se kavereiden saaminen ole aina helppoa, on se sukupuoli kumpi tahansa, tämä olisi hyvä ymmärtää näiden katkerien miestenkin.

    • M3302

      Olisihan se mukavaa, jos voisimme tällä palstalla olla ystäviä keskenämme. Meitä on täällä aika paljon, molempia sukupuolia, eri ikäryhmistä ja eri puolilta Suomea. Käyttäisimme tätä palstaa ystävyyden ja rakkauden rakentamiseen, emmekä katkeruuteen, vihaan tai syytöksiin.

      Tiedän, tiedän, idealistinen näkemys, haihattelua, ei maailma vain toimi niin. Tiedän, tiedän, on todennäköisempää että jään yksinäiseksi, etten koskaan löydä rakkautta enkä koskaan saa perhettä. Tiedän sen kaiken. Mutta katkeruus siitä ei hyödyttäisi minua mitenkään, ja jos kaikki muu elämästä viedäänkin, meille aina jää unelmat.

      • sulla on ihastuttavan positiivinen lähestymistapa. Joiltakin sivustoilta mä olen löytänyt ystäviä ja ollaan ihan livenäkin sitä. Sekä miehiä että naisia.

        sosiaalisena pälättinä löydän kavereita helpostikin, mutta harvasta tulee oikea ystävä. Pinnalliset kaverit ovat itseasiassa aika tylsää seuraa.

        Mua aina naurattaa nää jutut "mee baariin ja ota ukko itelles". Kyllä sieltä sitä yhden tai jopa kahden illan seikkailuseuraa saa, mutta oikeeta parisuhdetta ei. Sama tilanne se varmaan on miehilläkin.


      • T190W

        Hyvä asenne!


    • näin se menee

      Nuorilla tuo seuranhaku baareista tai netistä ehkä onnistuukin, mutta toista se on meillä vanhemmilla koppeloilla. Tansseissakin kun mun ikäiset (56) ja vanhemmat ukot katselee ja tanssittaa vaan niitä pari-kolmekymppisiä typyköitä, niin turhaa sieltäkin on seuraa hakea.

      • wanha-homekorva

        Sun tarttee ottaa mieluisesta ukosta kädestä kii ja viedä siltä jalat alta tanssilaattialla.


      • toinenhomekorva
        wanha-homekorva kirjoitti:

        Sun tarttee ottaa mieluisesta ukosta kädestä kii ja viedä siltä jalat alta tanssilaattialla.

        potkaisenko ukkoa polviin vai?


      • vanha homekorva
        toinenhomekorva kirjoitti:

        potkaisenko ukkoa polviin vai?

        Ei kun viet sen tanssilaattialle ja tanssit sen kanssa.


      • toinenhomekorva
        vanha homekorva kirjoitti:

        Ei kun viet sen tanssilaattialle ja tanssit sen kanssa.

        Eine lähe mun matkaan.


      • vanha homekorva
        toinenhomekorva kirjoitti:

        Eine lähe mun matkaan.

        Otat kädestä, katsot silmiin ja sanot että tahdot tanssimaan hänen kanssaan. Vasmasti lähtee.. Jos mies ei lähde niin se o homppeli.öö.


      • Vanha Homekorva
        vanha homekorva kirjoitti:

        Otat kädestä, katsot silmiin ja sanot että tahdot tanssimaan hänen kanssaan. Vasmasti lähtee.. Jos mies ei lähde niin se o homppeli.öö.

        Sitten toivotat Oikein Hyvää Joulua Sinulle Rakas Homekorva.


    • korkea rima

      Niin mutta se iänikuinen kysymys kuuluukin voivatko nainen ja mies olla ystäviä. Tähän mennessä se ei ainakaan ole omalla kohdalla onnistunut, kun en ole kai tarpeeksi hyvä jätkä eli liian naisellinen sitten kaiketi. Ei tähän oikein muuta selitystä löydy. Mutta sitä päivää odotellessa..

      Niin ja mielestäni rakkauttakaan ei ole ilman ystävyyttä.

    • christabel

      Jotkut kyllä ajattelee, että mies ja nainen voi olla pelkkiä ystäviä tai kavereita, ilman mitään sen kummempaa säätöä. Se varmaan riippuu siitä, että miten tulee toimeen. Jotkut miespuoliset tulee paremmin juttuun vastakkaista sukupuolta olevien kanssa ja sama naisilla, että on enemmän niitä miespuolisia kavereita. Tai sitten ei tule juttuun kuin omaa sukupuolta olevien kanssa. Mutta voi olla kavereita myös kummastakin sukupuolesta. Itsekin toivoisin näin, että olisi. Mutta sitä on niin pirun ujo miespuolisten ihmisten seurassa. Ja vaatii aika paljon luottamusta, että tutustuisi paremmin.

    • gsdfgsdfsgdsf

      No on meillä naisilla helpompaa, aina löytyy jotain seuraa.

      Mutta ei se naisellekaan välttämättä helppoa ole löytää se sopiva kumppani. Minä en ole koskaan seurustellut vakavasti, ikää 23. Minulla on myös kavereita, mutta siltikään ei tahdo löytyä sopivaa, jonka kanssa tulisi molemminpuolinen ihastumisentunne ja elämäntilanne olisi sopiva jne.

      • suvaitsevainen

        Miehetkin löytää varmasti seuraa, jos menee etsimään homobaarista.


      • AikaJännä
        suvaitsevainen kirjoitti:

        Miehetkin löytää varmasti seuraa, jos menee etsimään homobaarista.

        Joo, jossei naiset tunnu tarttuvan niin homot ne suorastaan hyppää housuihin, jännä juttu.


    • 2342323332

      "Moni nainen ensinnäkin kaipaa enemmän ystäviä kuin seksiä tai seurusteluakaan."

      Tietysti kaipaa koska seurustelukumppanin saaminen on liian helppoa. En nyt tietysti ota kantaa siihen onko kumppani paras mahdollinen tai mukavin muuten mutta treffeille pääseminen on itsestäänselvyys.

      • awase

        Kyllä miehetkin pääsee varmasti treffeille, jos laskee riman tarpeeksi alhaalle.


      • 456455453443
        awase kirjoitti:

        Kyllä miehetkin pääsee varmasti treffeille, jos laskee riman tarpeeksi alhaalle.

        "Kyllä miehetkin pääsee varmasti treffeille, jos laskee riman tarpeeksi alhaalle. "


        Miehet eivät pääse treffeille usein silloinkaan vaikka rimaa laskettaisiin kuinka paljon tahansa.

        Ulkonäkö koska ei juurikaan korreloi sen suhteen että miten vaativia naiset ovat, vaan heikomman näköiset voivat olla jopa vaativampia kuin ns. paremman näköiset.

        Kyse on enemmänkin siitä että saako ylipäätään mahdollisuutta keneltäkään naiselta. Usein se on tuurista kiinni jos näin käy ja tietysti jos näin käy niin mahdollisuudet ovat useimmiten selvästi paremmat.


      • -
        456455453443 kirjoitti:

        "Kyllä miehetkin pääsee varmasti treffeille, jos laskee riman tarpeeksi alhaalle. "


        Miehet eivät pääse treffeille usein silloinkaan vaikka rimaa laskettaisiin kuinka paljon tahansa.

        Ulkonäkö koska ei juurikaan korreloi sen suhteen että miten vaativia naiset ovat, vaan heikomman näköiset voivat olla jopa vaativampia kuin ns. paremman näköiset.

        Kyse on enemmänkin siitä että saako ylipäätään mahdollisuutta keneltäkään naiselta. Usein se on tuurista kiinni jos näin käy ja tietysti jos näin käy niin mahdollisuudet ovat useimmiten selvästi paremmat.

        Heikomman näköiset ovat usein vaativia koska he eivät kestä rikkoutuvaa suhdetta. Tämän vuoksi heikot ihmiset ovat usein vaativampia kuin parempiosaiset. Parempiosaiset pystyvät nauttimaan elämästään kun heistä yleensä pidetään ja heitä arvostetaan joten he kelpuuttavat usein myös heikommankin osapuolen rinnalleen. Heikko-osaiset sen sijaan tarvitsevat vahvan/kauniin osapuolen jotta he voivat kokea onnistumista elämässään.

        Jos kaunis nainen hankkii puolisokseen vahvan/komean miehen, muodostuu tästä usein ongelmallinen suhde koska molemmat saavat usein huomiota muilta ihmisiltä kun molemmat ovat menestyviä ihmisiä. Tästä saattaa seurata epäilyjä ja mustasukkaisuutta jos molemmat nauttivat saamastaan huomiosta. Jos jompikumpi asettuu alistujan rooliin joka seuraa vahvempaa osapuolta, tarjoaa tämä heikompi osapuoli sellaista turvaa jota vahvempi ei tule ikinä saamaan niistä piireistä missä vahvat ihmiset liikkuvat. Tämän vuoksi usein kauniit ja komeat tai rumat ja hyljeksityt eivät välttämättä tule yhtä hyvin toimeen keskenään. Ihminen myös kaipaa toisenlaisia näkemyksiä elämäänsä ja jos kumppani on samanlainen mitä itse on, ei suhteessa ole mitään yllättävää.


      • 2342342342
        - kirjoitti:

        Heikomman näköiset ovat usein vaativia koska he eivät kestä rikkoutuvaa suhdetta. Tämän vuoksi heikot ihmiset ovat usein vaativampia kuin parempiosaiset. Parempiosaiset pystyvät nauttimaan elämästään kun heistä yleensä pidetään ja heitä arvostetaan joten he kelpuuttavat usein myös heikommankin osapuolen rinnalleen. Heikko-osaiset sen sijaan tarvitsevat vahvan/kauniin osapuolen jotta he voivat kokea onnistumista elämässään.

        Jos kaunis nainen hankkii puolisokseen vahvan/komean miehen, muodostuu tästä usein ongelmallinen suhde koska molemmat saavat usein huomiota muilta ihmisiltä kun molemmat ovat menestyviä ihmisiä. Tästä saattaa seurata epäilyjä ja mustasukkaisuutta jos molemmat nauttivat saamastaan huomiosta. Jos jompikumpi asettuu alistujan rooliin joka seuraa vahvempaa osapuolta, tarjoaa tämä heikompi osapuoli sellaista turvaa jota vahvempi ei tule ikinä saamaan niistä piireistä missä vahvat ihmiset liikkuvat. Tämän vuoksi usein kauniit ja komeat tai rumat ja hyljeksityt eivät välttämättä tule yhtä hyvin toimeen keskenään. Ihminen myös kaipaa toisenlaisia näkemyksiä elämäänsä ja jos kumppani on samanlainen mitä itse on, ei suhteessa ole mitään yllättävää.

        Olet varmaan ihan oikeassakin tuossa ajattelussa.

        AInakin itse laitoin joskus merkille että heikomman näköisillä naisilla itsetunto oli selvästi heikompi ja tämä näkyi juuri tylympänä käytöksenä. Normaalinäköisillä ja paremman näköisillä itsetunto oli selvästi parempi ja käytöskin hieman parempaa.

        Paitsi tuossakin tuntuu erottuvan naiset jotka ajattelevat itse olevansa hyvännäköisiä. Usein kyse on aika lailla normaalin näköisistä tai jopa vähän heikomman näköisistä naisista jotka ajattelevat olevansa "kauniita". Tällöin tuntuu että vaatimusrajat ovat aika korkeallakin....


    • terve :))

      huh huh tuo sama toimii näköjään toisinkin päin :) keskitytään me vain omana itsenämme olemiseen! olemme arvokkaita pilkattiin miten paljo tahansa½

      itse olen ainakin niin vahva ettei minua enää häiritse itseeni kohdistuva paska samalta sukupuolelta, tajusin nimittäin ettei se koskaan lopu.

    • zikka--

      Joo vaikeeta löytää itelle mies ja ystäviä, tarvis :( :D

    • rämeihminen

      Evoluutio vaan vaikuttaa meihin niin paljon, eli jos olet kaunis nainen niin sinäkin katselet miehiä jotka täyttävät sinun kriteerisi. Ei se seuran etsiminen varmaan ole kenellekään helppoa, oudosti arvostamme itseämme kauniimmiksi mitä olemme ja etsimme aina vain "parempaa" Olis mullakin vaikka kuinka paljon annettavaa toiselle, mutta miten päästä edes juttusille kun naiset tyrmää heti vaikka olen mielestäni ihan ok näköinen. Itse olen löytänyt ne kaverit ja kumppanit ystävyyssuhteiden kautta, ja mun kavereista suurin osa on naisia joiden kanssa on helpompaa jutella asioista kuin miesten kanssa. Ota nyt tosta selvää, ehkä niin että elä tyrmää ketään joka tule juttusille, kuuntele tarkkaan ja ole avoin ihmisille:)

    • HMH

      No en tiedä tuosta hankaluudesta saada ystäväpiiriä...
      Minulla on kyllä ystäviä mutta ei miestä... ja haluaisin oikeasti jo pitkän sinkkuusajan jälkeen vaikka rakastua loppuelämäkseni, mutta kun en käy missään enkä osaa flirttailla, niin en tapaakaan miehiä missään "niillä ajatuksilla".
      Minulla on duunissa ollut noin vuoden jo yksi tosi komea (minun mielestäni) silmäpelikaveri. Asia ei etene mihinkään koska en pysty tekemään työpaikalla aloitetta - eikä todennäköisesti hänkään. Sitäpaitsi emme tiedä toistemme elämäntilanteesta mitään muuta kun sen, että somuksia ei ole kummallakaan.

      Olen pohtinut sitä, että monesti kauniilla naisilla voi olla vaikeuksia löytää kumppania (varsinkin jos on ujo kuten minä). Minulle on noin puolitusinaa miestä aikojen saatossa sanonut, että he eivät todellakaan olisi uskoneet että olen sinuuku, tai jos vaikka olisinkin, niin minulla olisi kuitenkin jono miehiä ulos asti. Siksi he eivät uskalla tehdä aloitetta, pelkäävät saavansa pakit, koska olen heidän mielestään niin kaunis.....

      ulkonäöstä ei aina ole etua


      "kosijaa odotellessa...."

      • odottava...

        Juu, olen tasan samaa mieltä tuosta ulkonäköasiasta HMH:n kanssa. Mielestäni olen ihan ok näköinen, pitkä hoikka ja silti muotoja löytyy, ruskeat silmät ja kauniit kiiltävät hiukset. Laitan itseäni sopivasti mutta en kuitenkaan liikaa. Joku minussa vaan on sellainen piirre, että pidän miehet kaukana itsestäni. Yritän jutella ja olla kohtelias - en rääväsuu - ehkä joskus vähän liiankin virallinen kai...
        En vaan osaa antaa oikeaa singnaalia vastakkaiselle sukupuolelle. Käyn tosi harvoin ravintoloissa ja poikkeuksetta tulen sieltä yksin kotiin - tai sitten tyrkyllä on ollut jokunen elämän ehtoopuolella oleva itsestään huoltapitämätön hieltä haiseva rohjake.
        Joku sanoi minulle, että laske rimaa vähän alaspäin, laskin, ei tulosta sittenkään.

        Olen ollut suurimman osan elämääni sinkkuna (nyt 40v), ne muutamat "tärkeimmät" suhteeni ovat päättyneet aina miehen toimesta, eli olen tullut näistä jätetyksi. Toki olen joskus itsekin jollekin joutunut kertomaan, että ei oikein nappaa, mutta päällimmäisenä minulla on jätetyksi tullleen "leima otsassa".

        Minullekin on muutama mies sanonut ihan tosissaan selvin päin, että eivät olisi ikinä kuvitelleet että olen sinkku ja että miehet eivät tee aloitetta kanssani. Ja samat mietteet oli heilläkin, pelkäsivät tutustua kauniiseen koulutettuun naiseen, sillä pitivät itse itseään ihan "taviksina".....

        No - ehkä joku vielä joskus uskaltaa....


      • Omituinenko ?
        odottava... kirjoitti:

        Juu, olen tasan samaa mieltä tuosta ulkonäköasiasta HMH:n kanssa. Mielestäni olen ihan ok näköinen, pitkä hoikka ja silti muotoja löytyy, ruskeat silmät ja kauniit kiiltävät hiukset. Laitan itseäni sopivasti mutta en kuitenkaan liikaa. Joku minussa vaan on sellainen piirre, että pidän miehet kaukana itsestäni. Yritän jutella ja olla kohtelias - en rääväsuu - ehkä joskus vähän liiankin virallinen kai...
        En vaan osaa antaa oikeaa singnaalia vastakkaiselle sukupuolelle. Käyn tosi harvoin ravintoloissa ja poikkeuksetta tulen sieltä yksin kotiin - tai sitten tyrkyllä on ollut jokunen elämän ehtoopuolella oleva itsestään huoltapitämätön hieltä haiseva rohjake.
        Joku sanoi minulle, että laske rimaa vähän alaspäin, laskin, ei tulosta sittenkään.

        Olen ollut suurimman osan elämääni sinkkuna (nyt 40v), ne muutamat "tärkeimmät" suhteeni ovat päättyneet aina miehen toimesta, eli olen tullut näistä jätetyksi. Toki olen joskus itsekin jollekin joutunut kertomaan, että ei oikein nappaa, mutta päällimmäisenä minulla on jätetyksi tullleen "leima otsassa".

        Minullekin on muutama mies sanonut ihan tosissaan selvin päin, että eivät olisi ikinä kuvitelleet että olen sinkku ja että miehet eivät tee aloitetta kanssani. Ja samat mietteet oli heilläkin, pelkäsivät tutustua kauniiseen koulutettuun naiseen, sillä pitivät itse itseään ihan "taviksina".....

        No - ehkä joku vielä joskus uskaltaa....

        Kuulostaapa tutulta ! Olen eron jälkeen ollut sinkkuna muutaman vuoden ja uutta miestä ei vain löydy. Monet kehuvat kauniiksi, ihanaksi ja "saisit kenet vaan", mutta minua toi lähinnä loukkaa.
        Käyn monissa tapahtumissa, kavereiden kanssa baarissa, kuljen toreilla, istuskelen puistoissa katsellen ihmisiä, joskus kahvilassa...mutta kukaan, ei koskaan, ei missään tule juttelemaan kanssani.
        Baaritiskillä joskus joku umpijuopunut ehkä juttelee.
        Jotain minussa on vialla.
        Ehkä olen jotenkin torjuvan näköinen, ehkä jotkin eleet, olemus tai ilmeet tekevät minusta tylyn ja välinpitämättömän näköisen.
        Kunpa tietäisin mikä on, korjaisin asian, sillä juttelen kyllä mielelläni ihmisten kanssa..jos on tilaisuus

        mistä löytyisi mies vierelle..?


    • eronnutmies45v

      Täällä

      • Omituinenko ?

        Oi, sielläkö mun mies on ?
        Kerro lisää


      • eronnutmies45v
        Omituinenko ? kirjoitti:

        Oi, sielläkö mun mies on ?
        Kerro lisää

        Mitä haluaisit tietää minusta? Voinko kirjoittaa sinulle?


    • Omituinenko?

      Tietysti kaiken !
      Mistä päin olet, onko perhettä, kerro pari asiaa joista pidät..
      Kerro jotain...
      Ehkäpäpä voisitkin kirjoittaa

    • Tason laskija

      Minäkin olen päättänyt olla nirsoilematta ja jo kahdesti olen aloittanut suhteen miehen kanssa, jotka eivät olleet kovin tasokkaita kriteereissäni, mutta ei ihan vastenmielisiäkään. Enempää yksityiskohtiin menemättä totean vain, että nöyryytystä ja huonoa seksiä olisi riittänyt.

    • yksin kotona

      Ihan pas..ka aloitus. rumallekkin naiselle on miehiä tarjolla ja varmasti pääsee seksiäkin harrastamaan mut rumalla miehellä ei ole jakoa jos pitäis naiseen tutustua.

      • yksin kotona

        Ruma mies ei siis saa naista vaikka miten päin kävelisi. Rumilla naisilllakin on naamaraja ja rumat naiset eivät vastaa rumien miehien viesteihin vaikkapa suomi24 treffeissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe