Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

363

  1. Niin väärin ja epäreilua

    Exäni teki kolme kuukautta sitten itsemurhan. Se oli niin väärin ja epäreilua. Mun sydäntä särkee poikani puolesta joka
    Kuolema ja suru
    11
    136
  2. Kunpa löytäisin Ukon kupelon

    Kunpa löytäisin mukavan miehen joka haluis elää sitä ihan tavallista arkea. Miehen joka haluis ja uskaltaisi tulla pysyv
    Naisen logiikka
    2
    74
  3. HD kanavat ei näy

    Asun antennitalossa ja yhtiö ilmoittaa että meillä on HD ready antenna. Mun telkkari on Samsungin LE32S joka ilmoittaa o
    Kotiteatterit
    1
    98
  4. Onko parisuhde jossa asutaan yhdessä vanhanaikainen?

    Deittiprofiileja selaillessa ja miesten kanssa viestejä vaihdellessa olen törmännyt yhä useammin kevytsuhteilijoihin. To
    Nettideittailu
    14
    256
  5. SOME

    Kun täällä erinäisiä kitkeriä kommentteja on somesta niin galluppia pystyyn. 1. Mitä some palveluita käytät ja minä vuo
    Sinkut
    20
    346
  6. Uutta putkeen

    Mua itseäni ärsyttää kun ihmiset sanoo heti eron jälkeen et uutta kehiin tai isket itelles yhden yön huvia. En halua ku
    Sinkut
    8
    123
  7. missä mättää?

    tänään yks mies kysyi multa ihmeissään miks mulla ei ole miestä tai miehiä. No en hänelle deiteistäni puhunut, et oma vi
    Miehen logiikka
    23
    120
  8. Kurkotanko kuuta?

    Mun ihanne mies on helppo. sil ei oo menneisyydestä angesteja tai kiellettyjä puheenaiheita. Hän ei myöskään pelkää mun
    Ihannemies
    15
    273
  9. Mitä miehet tekevät?

    Kun parisuhde karahtaa kiville ja tulee ero, naiset soittavat ystävilleen ja puhuvat, juovat kimpassa kahvia, syövät loh
    Miehen logiikka
    37
    245
  10. Onks paha?

    Lounaalle jälleen puhuimme kollegan kanssa seksistä. Mikä on kyl epistä, koska sil on mies jolta saa säännölisesti ja mu
    Miehen logiikka
    8
    84
  11. Mikä logiikka miehillä?

    Mä myönnän olevani vanhaikainen kukkahattu täti monessa asiassa, kun vietin 20 tynnyrissä nimeltä avioliitto. Nykyisin i
    Suhteet
    34
    160
  12. parisuhteessa saanti on aina varmaa vai onko??

    Tällä palstalla miehet valittelee ettei sinkkuna saa seksiä kun naiset on niin sitä ja tätä. ja kuvittelevat että parisu
    Sinkut
    0
    215
  13. Testaajaksi??

    nykyisessä työssäni päädyin järjestelmäprojektiin lopputestaajaksi. Itse piti laatia testimatriisi, suunnitella millaisi
    IT-alan työ
    9
    1472
  14. Miitti 10.2 Vltava klo 19.00

    Moikkelis koikkelis, laitetaanpas lähestyvän ystävänpäivän kunniaks kunnon miitti pystyyn. Eli kaikki palstalla viihtyv
    Sinkut
    120
    1058
  15. Löytyykö kellään mitään posiitivista kerrottavaa nettideiteistä?

    Tän palstan juttuja ku lukee niin alkaa masentaan oikeen urakalla. Kaikki vaan kuorossa kertoo kuin laaduttomia huijarei
    Nettideittailu
    27
    923
  16. Mikä miehiä vaivaa netissä?

    Mikä ihme saa miehet kuvittelemaan, et jos naiselle on asiallinen deitti-ilmo et innostuis tälläsestä: Tuota, kiinnostai
    Nettideittailu
    49
    1401
  17. Miesten logiikka deitti ilmoihin vastatessa

    on mulle mysteeri. Miks jotku lähettää kaikille mahdollisille naisille saman viestin? Sopivat he sitten haettuihin speks
    Miehen logiikka
    7
    80