Kaisa Liski??

Jos antais?

Onko täti kotoisin jostain balkanin tai välimeren maista. on niin ulkomaalaisen naisen näköinen. panisin kuiteskin..

80

6363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen on hotti

      Veikataan jugoslavian kulmia.?? sieltä kaisa vois olla. ja vaihtanu nimeeän sit ku tullut sohlaan suomeen.

      • Anonyymi

        Virosta


    • JK

      BALKANIN MAISTA

    • ...........( I )---

      Samat ajatukset ollet jo pitkään. sieltä veikataan.onkohan rikollinen mimmi??

      • Anonyymi

        Johan oikeus päätti rikollinen


    • Panomiehet vonkailee

      Kaisa on tyrkytin. muistakaa naida ku on hollilla. varmaankin kunnon kyyvit ja vauhtia sekä vaarallisia tilanteita.

      • Anonyymi

        Kyllä kaisa tulee kovaa ja korkealta alas. Muistan kun telkkarissa esitteli monen sadan euron puseroita ym ym ostoksia. Ei olis kannattanut kehua. Ylimielistä käytöstä. Onneksi laki löytyi viimeinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaisa tulee kovaa ja korkealta alas. Muistan kun telkkarissa esitteli monen sadan euron puseroita ym ym ostoksia. Ei olis kannattanut kehua. Ylimielistä käytöstä. Onneksi laki löytyi viimeinkin

        Telkkarissa ei tehnyt muuta kuin kehu itseään. Kannattiko. Kalliit ostokset taitaa olla mennyttä. Raha ei tee onnelliseksi. Vaan rehellisyys


    • tiijä hänt mutta

      Kaisalla on ruskeat silmät.

      • Anonyymi

        Romani tai olla, tavat ainakin samanlaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romani tai olla, tavat ainakin samanlaiset.

        Veikkaisin juuria balkanin suuntaan, voi olla veljeskansaa Ukrainan suunalta? Is kertoi vuosikymmen sitten Liskin tulleen vaikeista oloista kyllä, mieleen tuli romanitaustan mahdollisuus mutta käytöksen saattaa selittää tosiaan lapsuuden vaikeudet tuo juttu oli silti miljonääriajalta, meillähän julkisuus nostaa ja sitä haetaan menstyksen vuosina ja tarjotaan sitten kun kaikki menee päin helvettiä ja kiinnekin jostain jäädään on kuitenkin edelleen julkisuudelle jotain käyttöä ,kyllä media artikkelista kurjuuttakin maksaa, lihat on jäljellä eihän luuta vielä kaluta?


      • Anonyymi

        Peruukki vai vety .


      • Anonyymi

        Ruskeasilmäiset on petollisia


      • Anonyymi00088
        Anonyymi kirjoitti:

        Romani tai olla, tavat ainakin samanlaiset.

        Mustalainen se on ja tavat sen mukaiset.


    • Anonyymi

      Nimi voi olla muutettu, olisko ollut ennen Läski ? Tuo viitaisi tuonne karjalaan lotinapellon suuntaan, voi olla evakkoperheestä vaalea venäläiset piirteet muutoin mutta persjalkainen olisiko sittenkin savolaista sukua seassa ?

    • Anonyymi

      Kaisa Liskillä on ollut useita nimiä ennen nykyistä.
      Syntyjään Katja Nyqvist, sittemmin Katja kallio, Kaisa Haverinen ja nyt Kaisa Liski.
      On sellaista vähemmistösakkia, äitinsä käyttää mustaa pitkää samettihametta, ja pitsipaitaa.
      Sai ensimmäisen lapsensa 18 vuotiaana, oma äitinsä tämän Amandan hoiti ja kasvatti, kun Katja-Kaisalla oli kiire juosta sugar-daddyjen perässä.
      Kaisa on oikeasti ulosottovelkainen ja petostuomion saanut tummatukkainen romani.

      • Anonyymi

        Oli miten oli, mutta kaunis nainen Kaisa on...päihittää mennen, tullen ja palatessa nämä nykyajan nuoret naikkoset. Kauniimpi omaa tytärtäänkin.


      • Anonyymi

        Totta Kaisa on vaihtanut nimrä kuin kameleontti väriä. Kts vanhat keskustelut suomi24


      • Anonyymi

        Ilmankos on niin rikas ja nyt helvetin köyhä. Ei kannata kerskua rahoilla joita nyt ei enää ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli, mutta kaunis nainen Kaisa on...päihittää mennen, tullen ja palatessa nämä nykyajan nuoret naikkoset. Kauniimpi omaa tytärtäänkin.

        Kaunis on sitä ei voi kieltää. Vielä tuon ikäisenäkin ihan varteenotettava ulkonäöllisesti vrt esim Aitolehti tai leikelty Sofia jostain IIdasta puhumattakaan. Teki vielä lapsenkin suhteellisen iäkkäänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli, mutta kaunis nainen Kaisa on...päihittää mennen, tullen ja palatessa nämä nykyajan nuoret naikkoset. Kauniimpi omaa tytärtäänkin.

        Hanki urpo lasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis on sitä ei voi kieltää. Vielä tuon ikäisenäkin ihan varteenotettava ulkonäöllisesti vrt esim Aitolehti tai leikelty Sofia jostain IIdasta puhumattakaan. Teki vielä lapsenkin suhteellisen iäkkäänä.

        Jaa ettei tuo huijari ole feikki ja maskissaan muutettu doopattuja leikelty kohenneltu, on.


      • Anonyymi

        Selvä romani nimeä myöten, Katja Nyqvist.


      • Anonyymi

        Ohoh veikkasin siis oikein hän on romanitaustainen? Selittää suurpiirteisen käytöksen ja sujuvan valehtelemisen minkäpä sitä geeneilleen voi, sitten eikuin pitsiliinakaupalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh veikkasin siis oikein hän on romanitaustainen? Selittää suurpiirteisen käytöksen ja sujuvan valehtelemisen minkäpä sitä geeneilleen voi, sitten eikuin pitsiliinakaupalle.

        Tuo romanikultuurin mahdollisuus tuli ehkä mieleen kävelytavasta tuossa oikeusjutun yhteydessä seon tosiaan tyypillistä tälle lajille, harmi ettei rotututkimus ole enää sopivaa, uskoisin jotta tuo tulee ryminällä takaisin viimeistään sodan jälkeen jos eijo sen aikana.


      • Anonyymi

        Moni KATJA onkin ollut Ekaterina. Ja moni Dima Dimitri. Ja moni Svetlana on Lana ja Ruslan RUS.


      • Anonyymi

        Onko se kuin MATAHARI kameleontti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta Kaisa on vaihtanut nimrä kuin kameleontti väriä. Kts vanhat keskustelut suomi24

        Wikipedia MATA-HARI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo romanikultuurin mahdollisuus tuli ehkä mieleen kävelytavasta tuossa oikeusjutun yhteydessä seon tosiaan tyypillistä tälle lajille, harmi ettei rotututkimus ole enää sopivaa, uskoisin jotta tuo tulee ryminällä takaisin viimeistään sodan jälkeen jos eijo sen aikana.

        Ai onko Tuksu romaneja myös?


      • Anonyymi

        Minä olen ollut siinä uskossa että Kaisa olisi puolmustalainen, onko ihan täysmanne?


      • Anonyymi

        Katja on venäläinen juutalainen leikkiminen Kata ja katjuska Dennis on muuten ihan venäläisisraelilais siberilainen miehen nimi juutalaisilla arabeilla myös hellareissa.Jeesuksesta ei oikein välitetä Mooses taas on rikottu älä varasta. ..no niin lainrikkojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä romani nimeä myöten, Katja Nyqvist.

        Viron mafia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo romanikultuurin mahdollisuus tuli ehkä mieleen kävelytavasta tuossa oikeusjutun yhteydessä seon tosiaan tyypillistä tälle lajille, harmi ettei rotututkimus ole enää sopivaa, uskoisin jotta tuo tulee ryminällä takaisin viimeistään sodan jälkeen jos eijo sen aikana.

        Ei romani ole mikään rotu ne on yx sekaheimo niinku vähän kaikki on. Arabiasta Egyptistä. Eikä Mooses ollut siinailla Egyptissä.


    • Anonyymi

      Romani se on etnisesti.

      • Anonyymi

        Ilmankos on outoja liiketoimia 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos on outoja liiketoimia 🤣

        Tosi kaunis nainen!! Kyllä luurangon näköiset, silikonitissiset ankkahuulet ovat kaukana naisekkaasta naisesta verrattuna kauniiseen Kaisaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kaunis nainen!! Kyllä luurangon näköiset, silikonitissiset ankkahuulet ovat kaukana naisekkaasta naisesta verrattuna kauniiseen Kaisaan!

        Ilo katsella aikuista naista, jota ei ole kiristelty ja täytetty. Kaunis.


    • Anonyymi

      Vanhat tarinat kertoo,että Kaisassa olisi ihan kotimaista heimoverta,Sukua Nyman,kauniitahan nuo naiset ovat ,tosin tummia.Kaisa taitaa olla tekoblondi.

      • Anonyymi

        Kaisa on kaunis, oli muuten mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Kaisa aikoinaan joka paikassa kehui huimia tulojaan ja kalliita ostoksia. Nyt on velkaa silmät ja korvat täynnä. Kannattaa ihmisten kaks kertaa miettiä kannattaako kehua tulee mahalasku. Sara sieppi kans kehuu kuinkahan käy

      • Anonyymi

        Onko sen mies varastellut siltä. Miehetkin varastaa huijaa vaikka naisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sen mies varastellut siltä. Miehetkin varastaa huijaa vaikka naisetkin.

        mies otti avioeron jo kaisasta


    • Anonyymi

      En. Koskisi tuollaiseen itseään umpitäynnä olevaan narsistimaiseen narisijaan, sopii navettapiiaksi ehkä jos sinnekään.

    • Anonyymi

      Muistan, kun tv-ohjelmassa menivät tyttären kanssa boutiqueen ja
      törsäsivät oikein kunnolla...niistä ajoista taitaa olla valovuosi.

      • Anonyymi

        Huoh...

        Valovuosi ilmaisee matkaa.


    • Anonyymi

      Jaa, välimeren maita ne Balkanin maat, ainakin useimmat ovat....

      • Anonyymi

        Vanha sotalaulu on Balkanin rantaa monet on haudattu ja myös silmien väliin on vanha sota ajan laulu.


    • Anonyymi

      Onko Kaisan tytär jo aviossa?

      • Anonyymi

        Onko se kaatanut lapsensa juutalaiseksi vai Jeesukseksi .


      • Anonyymi

        varmaan jonkun 80 vuotiaan rikkaan ukon kanssa


    • Anonyymi

      Oikea nimihän on Katja Nyqvist. Romani.

      • Anonyymi

        Ekaterina tai katjushka


    • Anonyymi

      Kohta Kaisa masentuu ja rupee syömään velkojensa vuoksi muuttaen jälleen nimensä.Tulevaisuudessa hän on Kaisa Läski.

    • Anonyymi

      Näin voi käydä...

    • Anonyymi

      Ei kai...

    • Anonyymi

      MIKSEI?

    • Anonyymi

      Aito manne.

    • Anonyymi

      Ne ketkä tietää niin tietää että Suomessa liiketoimintakielto on yhtä kuin ei mitään. Eli Kaisan tapauksessa hän voi esimerkiksi omistaa eri yritysten osakkeita ja laittaa vaikka oman aviomiehen hallituksenpuheenjohtajaksi. Näin tämä suomalainen LIIKETOIMINTAKIELTO on laillisesti kierretty! Suomi.....

    • Anonyymi

      Meilläpäin sanotaan että ahneella on paskanen loppu.

    • Anonyymi

      Lisko onko Israelista siellä on liskoja.

      • Anonyymi

        Lisko on kuule ihan oikea tuomittu RIKOLLINEN..ehehehhee


    • Anonyymi

      Lisko on tuomittu oikeudessa RIKOKSESTA...maksettavaa lienee lähes MILJOONA EUROA?

      • Anonyymi

        Kyllä, pitää paikkansa. Velkaa on ihan helvetiiiisti.


    • Anonyymi

      Kyseessä on ihan oikea rikollinen..................

    • Anonyymi

      Niinpä niin, Lisko jätti vuokratkin maksamatta ja syytti Riihimäen kaupunkia. Tuli lähtö!

    • Anonyymi

      Lisko sai oikeudessa tulta munilleen.............

    • Anonyymi

      Niinkun Frederik on sanonut, missään ei ole niin kateellisia ihmisiä kun Suomessa. Näkyy tässä ketjussakin. Henkilö yritti käynnistää uudelleen liiketoimintaansa. Liika velkaa niskassa ja poikkeusajat. Nyt on mukava lyödä lyötyä.

      Onneksi ihmiseltä ei kuitenkaan voi ammattitaitoa ryöstää.

      • Anonyymi

        En ole kateellinen Liskon ulosottoveloille ja rikostuomioille.


    • Anonyymi

      En ole kateellinen, että jätti vuokrat maksamatta.

    • Anonyymi

      Ihana Kaisa Liski ❤️

      • Anonyymi00086

        Panisin


    • Anonyymi

      Kaikki romanit on kiiltävän perään eikä tämä Kaisa tee poikkeusta

    • Anonyymi

      heh heh heh heh hehe heh ehhee hehehe!

    • Anonyymi

      Et panisit kummiskan kummillakan

    • Anonyymi

      Ei edes vanhaa polkupyörää Kaisalta ostaisi🙃

    • Anonyymi

      Kaisa ei oikein ota vastuuta tekemisistään,On juuri niin hyvä ammattitaitoinen,että todettiin rikokseen syylliseksi oikeudessa.Ravibtolan pitoon ei edes kerro että osaa,No ei osannut ja siitäkin syytti muita tahoja.Ota vastuuta tekemisistäsi Kaisa.

    • Anonyymi

      Martina Aitolehti kulkee noita Riihimäkeläisen kanssasisarensa jalanjälkiä. Tuskin Martinaa sentään kutsutaan kaupungin uuden vuoden vastaanottajaisiin, kuten sen kaupungin junttihallitus teki, kun Liskin sellaiseen kutsui kunniavieraana. Mahtaa heitä nolottaa. Samat jalanjäljet noilla kahdella huijarinaisilla on, kun ovat samoilta huudeiltakin.

    • Anonyymi00087

      Mites hulppean omakotitalon nyt käy ? Onko nuorimman pojan nimissä ?

      • Anonyymi00090

        Näin se varmaankin on. Jotkut ne osaa.


    • Anonyymi00089

      On komea uusi mies. Sileä iho miehellä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe