Selittämätön yskä

B-vitamiini2

Minulla on ollut nyt kaksi kuukautta mystinen yskä joka tuntui alkavan yhtäkkisesti. Se on ollut välillä parempi, mutta tullut aina takaisin. Syön nyt antibiootteja viidettä päivää ja yskä vielä oleilee. Törmäsinkin netissä selatessani tällaiseen artikkeliin mystisestä yskäepidemiasta ympäri maailmaa:

http://www.lionsgrip.com/cosymptoms.html

Artikkelissa (ei ole tieteellinen artikkeli vaan ilmeisesti jonkun yksityisehenkilön kirjoittama) todetaan, että yskän saisi ihmiset joilla on heikko B-vitamiinipitoisuus ja että yskän voisi parantaa syömällä paljon B-vitamiinipitoisia ruokia (ei pillereitä) ja välttelemällä sokeria sekä valkoista vehnää. Ajattelin näin kasvissyöjänä testata josko B-vitamiineilla lähtisi.

Onko kenelläkään ollut tällaista outoa (tavallisimmat yskän aiheuttajat poissuljettuna) pitkää kuumeetonta yskää? Onko kukaan kokeullut tällaista B-vitamiinipitoista ruokavaliota?

4

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen kipee

Pyydä lääkäriltä lähetettä verikokeisiin, että näkee onko sulla mykoplasma. Ei lähde b-vitamiineilla eikä muillakaan. Tulehdussairauksiin ja vastustuskyvyn vahvistamiseen D-vitamiinia ja C-vitamiinia.

Itse olen ollut aina joka talvi pariin otteeseen hengitystieinfektiossa, milloin bronkiitti ja milloin sinuiitti ja lopulta tuli mykoplasma, joka yskitti melkein vuoden.

Kun aloin nauttia D-vitamiinia 50mikrogrammaa päivittäin purkista, olen siitä lähtien ollut terve ilman mitään tulehdussairauksia. Jos olet kasvissyöjä, kärsit varmasti D-vitamiinin ja terveellisten rasvahappojen kuten omegan puutteesta.

• tuutikki

Mulla oli kans mystistä yskää kuukausia. Verikokeissa todettiin mykoplasma bakteeri. Sain antibiootit siihen, mutta yskä vaan jatkui.Sit huomasin,että mun verenpainelääkkeet voi aiheuttaa kuivaa, jatkuvaa yskää. Vaihdoin verenpainelääkkeet ja yskä katosi.

• Ap

Kiitos vastauksista! Täytyy kattoo kuuri loppuun ja käydä sit verikokeissa jos loppua ei näy. Kalanmaksaöljyä vetelen kyl päivittäin.

• ap

No ajattelin ite vielä vastata tähän kun on tullut käytyä lääkäreissä. Ilmeisesti kyseessä on infektio astma..:/

Hyvin ikävää. Huomenna pitäisi aloittaa pef-mittaukset. Ja kalliiks tulee kun piti kovan keuhkokivun takia raahautua yksityiseen.. :( :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1848
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1620
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      110
      865
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      297
      799
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      644
    Aihe