olen yrittänyt löytää uutta kantta&istuinta IDO87 pönttöön mitat pituus 380 x leceys 370, ei sitten mistään. Vanhassa kannessa lukee M-85. jos joku törmänny tuon kokoiseen niin vinkin otan vastaan, kiitos.
haussa IDO 87 pöntön kansi (M-85)
8
2306
Vastaukset
- jörkka poka
www.lvi-kauppa.fi,ehkä löytyy
- Berperi
Se on Ido Miniara kansi. Tilaamalla löytyi oikea. Kaupoissa en ole nähnyt.
- Ei nosteta vanhoja
Luulis kuitenkin et asia on 3v jo ratkaistu.
- Kummaa
Ei nosteta vanhoja kirjoitti:
Luulis kuitenkin et asia on 3v jo ratkaistu.
Omituinen ajattelu.
Jos jollain on painavaa sanottavaa johonkin ongelmaan, niin on asiaa tuoda se vanhaankin ketjuun. Googlella tieto löytyy myöhemmin muille. - Vanhamuttaajankohtainen
Juuri näin, itse just etsin tätä tietoa (2016)...
- Anonyymi
Etsin ja löysin näillä tiedoilla vionna 2020.
- Anonyymi
Päivitetään muillekkin etsijöille että olin yhteydessä IDO:n asiakaspalveluun ja sieltä vastatiin että näiden kansien tuotanto on päättynyt.
- kuhnaaja
Meillä on pönttö, jossa tunnus WC IDO Arbia 87. Kannessa on M-85. Saranat menivät jokunen vuosi sitten. Koska pönttö on pieneen tilaan tarkoitettu on myös saranoiden malli poikkeuksellinen, jotta voisi olla auki. Monesta paikasta olen hakenut löytyisikö tuota saranamallia ja sitten myös kantta, mutta toistaiseksi on tullut vesiperä. Netistä en ole löytänyt oikeata saranamallia yhdestäkään kuvasta ja kauppojen mallit eivät ole toimivia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983