tämä on milestäni kauheaa.kukaan muu kuin minä ei halua panostaa kissan terveyteen ja ruokintaan tai hyvinvointiin.Kissani minulle on todella tärkeä ja rakas mutta muut vain naureskelevat asialle.ostan hienoja ruokia mutta kuulen heiltä vain kommentteja liian pieniä purkeja ja tollasia herkkupaloja ei aleta syöttämää!he laskevat kissan pilkkopimeällä ulos ja nauravat että kyllä kissa pitää itsestään huolen he myös tietävät hyvin että edellinen kissa kuoli juuri niin että pimeään jätettiin ja jioku vei:(olen huolissani mikä avuksi??ja mikä ruoka olisi sitte hyvää ja tasapainoista nuorelöle kissalle??:)
kissanhoito-ongelma
4
115
Vastaukset
- maisemanvaihto?
Älä välitä siitä miten muut kommentoivat kissasi hoitoa. Itse olen saanut samaa kritiikkiä aikoinaan mutta kun totesin että niinkauan kun teen ostokset omilla rahoillani niin en tarvitse muilta huomautuksia elämäntavastani. En kyllä tajua tollasta ilkeyttä niin sinua kuin kissaasikin kohtaan että kissa asetetaan vaaralle alttiiksi laittamalla yöksi ulos.He haluavat kohdistaa ilkeytensä sinuun ja käyttävät välikappaleena sinulle rakasta kissaa. Olisikohan asunnon vaihto paikallaan?
- fiiksekäs
olen alaikäinen..eli muita vinkkejä??
- lukko oveen
Eipä paljon muu taida auttaa kuin hankkia huoneesi oveen lukko ja laittaa kissa lukontaakse siksiaikaa kun olet pois.Pysyy ainakin turvassa.
- persulainen86
Älä välitä! Hienoa että pidät kissastasi hyvää huolta:).
Julmuus eläimiä kohtaan on kamalaa, ja tuollaisilla kuvaamillasi ihmisillä taitaa olla sisällään aika paha olo. Totta kai kissa tarvitsee hyvää, laadukasta ruokaa jotta se eläisi ilonasi mahdollisimman pitkään. Itsekin ostan persialaisilleni vain parasta ruokaa ja saavat possuakin silloin tällöin. Mikään ei ole ihanampaa kuin onnellinen, leikkisä kissa joka tulee viereen kehräämään. Surullista ettei jotkut ihmiset arvosta sitä rakkautta, mitä kissa (tai joku muu eläin) voi tuoda omaan elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993