Kaverikutsu ei tule

Pleeh menee hermot

Eli kaveri poisti mut vahingosta mesestä, ja kun lähetti uudestaan kutsun niin ei mulle ole tullut mitään noottia että pitäis hyväksyä lisäys niinkuin normaalisti tulee.
Mikähän tässä nyt mahtaa mätätä?
Eikös kuitenkin ihan normaalisti pitäisi tulla että se ja se yrittää lisätä sinua jne niinuin joskus kauan sitten ennen kun mese taas uudistui tuli?

5

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pleeh menee hermot

Lisäyksenä vielä että tuossa äsken huomasin, että hotmailissa kyllä tää tyyppi näkyy olevan mesessä(eli kun kirjaudun sähköpostiin niin siel sen etusivulla on ne ketkä on mesessä), mutta sitten itse mese ikkunassa kaveria ei näy

• Pleeh menee hermot

Okey nyt sit huomattiin että voidaan puhua keskenämme, mutta mulle tää kaveri näkyy et ois offline tilassa vaikka ei sitä muiden kavereiden mukaan ole .__.

• Missä kohtaa ne näky

(eli kun kirjaudun sähköpostiin niin siel sen etusivulla on ne ketkä on mesessä)

Missä kohtaa siinä hotmail sähköpostin etusivulla näkyy ketkä on mesessä?Minulla ei ole ikinä näkynyt siinä mitään sellaista eikä näy nyt eikä siinä oo ees sellasta kohtaa missä ne voisi olla.

• Missä kohtaa ne näky

ja vielä lisäyksenä että mulla ei ole nuo kaveripyynnöt toiminu senjälkeen kun tää uusin mesepaska tuli ja oli pakko ottaa se kun muut ei toimi enää.
      Ei menen minun pyynnöt eikä minulle tule pyynnöt,99% näin.

• Pleeh menee hermot

Ne näkyy siin heti kun on kirjautunu sähköpostiin ja sit siin ons e aloitus sivu jossa on niitä "kohokohtia" että kenellä on minkälainen meseviesti ja kuka vaihto itselleen uuden kuvan yms, niin ne on siellä ruudun oikeassa laidassa, siin lukee messenger-ystävät ja sit siin alla on ketkä on onlinena.
        Nyt ku mainitsit ton uuden mesen niin tuli mieleen että vamraan siitä johtuu -_-, mulla on vielä se vanha(jostain kumman syystä mulla ei vaihtunut uuteen ees sillo ku pakotettiin päivittämään, pysy vanhana päivityksen jälkeenkin, kavereilla muuttui), ja kaverilla on uusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3786
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      87
      1704
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1452
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      164
      1327
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1118
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1087
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1038
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1031
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      124
      979
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      814
    Aihe