minulla on merkkejä soskussa vähän kaikesta ja viimeksi kun kävin siellä niin sanoivat että seuraavasta huostaanottoon ja tämä muori siellä pöydän päässä oli tosissaan... mutta nyt on Huume epäily niin voivatko he laittaa laitokseen pelkän epäilyn takia jos se on kantautunut soskutantan korviin? ilman että minulta on mitään ikinä löydetty tai ollut veressä yms. kyse hasiksesta
17v
17.5v
1
140
Vastaukset
- en_kerro
Itse oon samassa tilassa. Seuraavasta merkinnästä huostaanotto siis. Olen 16v tyttö siis.
emmää usko, että ne ketään laitetaan "tuntumalla" laitokseen tai sijaisperheeseen. Kuitenkin tuossa kuukaus sitten jäin huumeiden käytöstä kiinni vanhemmille ja he ottivat psykologiini yhteyttä. Aineita ei minulta kotoa löytynyt ja huumeseula näytti negatiivista, mutta sieltä sairaalasta otettiin silti yhteyttä lastensuojeluun. Todisteita käytöstä ei ollut muuta kuin vanhempien sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289