Jeesuksen syntymään, kärsimiseen, ristin puulla kuolemiseen ja ylösnousemukseen ja elämään Isän luona, VAAN se ON USKOA Jeesuksen
SANOMAAN mitä Hän eläessään täällä maan päällä Isän sydämeltä on tuonut.
JA tässäpä SE ON ihmiset on tuuditettu uskomaan vain Jeesuksen täytettyyn työhön JA SE OLISI SIINÄ Jumalan lapseus ja pelastus, siksipä sitä sitten eletään
täydellisessä pimeydessä ja etsitään vaan mieleistä sanomaa ja uskoa jne.
JOKA SIIS USKOO POIKAA, ETTÄ PELASTUISI, sekään EI ole sanottu, joka uskoo
Poikaa PELASTUU.
PELASTUS EI ole alkuunkaan sellainen automaatio jota täällä "hurskaasti"
mainostetaan.
Vaan näin on JUMALALLE SE ON MAHDOLLISTA. KUN näin on, ETTÄ VAIN
JUMALALLE SE ON MAHDOLLISTA, NIIN se todellakin sulkee pois KAIKKI ihmisten keksimät salatiet joita Jeesuksen uskon nimissä tuodaan.
Se, että jotkut sanovat olevansa "totuuden torvia", niin JUMALALLINEN totuus
ja Jumalallisen TOTUUDEN tuojan tuntee siitä, ETTÄ HÄN PITÄÄ ESILLÄ
Jeesuksen sanomaa, hän pitää esillä todellisen pelastuksen tien sanomaa, EIKÄ VALHEELLISTA ilosanomaa.
USKO Jeesukseen ON kuin onkin AINUT TIE ISÄN LUO
JA tämä usko EI siis OLE VAIN Jeesuksen sovitustyön totena pitämistä ja vain siihen uskomista, VAAN USKOA SIIHEN MITÄ JEESUS SANOO, EI VALIKOIDEN
Jeesuksen sanomia VAAN KAIKKI on "syötävä."
Pelastava usko Jeesukseen
32
646
Vastaukset
Älä huuda Armirukka. Koetapa tiivistää sekava sepustuksesi yhteen tai kahteen lauseeseen.
Uusille palstalaisille haluaisin sanoa että käykääpä tutustumassa vuodelta 2006 ennen syksyä, kuinka Armi silloin kirjoitti erilailla, täysin erilailla ja oli Teuvolle kiivas kiistakumppani nimimerkillä "muukalainen 4".- Kiinnostais tietää?
Etkös sinäkin ollut samaisen Teuvon oppipoika niihin aikoihin. Kertoisitko omista oppivuosistasi "Mestarin sotilaan" opissa. Pitääkö sinun kohdalla paikkansa sanonta, että mitä koulu kovempi, sitä oppi ottavampi.
Kiinnostais tietää? kirjoitti:
Etkös sinäkin ollut samaisen Teuvon oppipoika niihin aikoihin. Kertoisitko omista oppivuosistasi "Mestarin sotilaan" opissa. Pitääkö sinun kohdalla paikkansa sanonta, että mitä koulu kovempi, sitä oppi ottavampi.
****Etkös sinäkin ollut samaisen Teuvon oppipoika niihin aikoihin. Kertoisitko omista oppivuosistasi "Mestarin sotilaan" opissa. Pitääkö sinun kohdalla paikkansa sanonta, että mitä koulu kovempi, sitä oppi ottavampi.***
En ole ollut Teuvon oppipoika koskaan, päinvastoin Teuvo ahmi kertomuksiani Ellen Whiten opeista, joista hän poimi rusinat pullasta tyyliin "pappien valheen paljastaminen" ja "porttokirkot ja -papit"Kiinnostais tietää? kirjoitti:
""Etkös sinäkin ollut samaisen Teuvon oppipoika niihin aikoihin. Kertoisitko omista oppivuosistasi "Mestarin sotilaan" opissa.""
Melkein päivälleen yhdeksäntoista vuotta sitten otin Teuvoon yhteyttä kun hän kampanjoi sitä vastaan kun vanhoillislestadiolaiset harjoittavat omaa oppiaan kirkon sisällä ja ilmoittavat tilaisuuksistaan kirkollisissa ilmoituksista. Ystävystyimme sitä myötä. Ainoa vika vain kun Teuvo edellytti että ystävyyden nimissä minun pitäisi hyväksyä hänen profetiansa ja kummalliset Raamatunkäsityksensä. Hän antoikin minun olla rauhassa omine uskoineni siihen saakka kunnes tulimme tänne palstalle ja hän löysi Arminsa- hormin
Devoit kirjoitti:
""Etkös sinäkin ollut samaisen Teuvon oppipoika niihin aikoihin. Kertoisitko omista oppivuosistasi "Mestarin sotilaan" opissa.""
Melkein päivälleen yhdeksäntoista vuotta sitten otin Teuvoon yhteyttä kun hän kampanjoi sitä vastaan kun vanhoillislestadiolaiset harjoittavat omaa oppiaan kirkon sisällä ja ilmoittavat tilaisuuksistaan kirkollisissa ilmoituksista. Ystävystyimme sitä myötä. Ainoa vika vain kun Teuvo edellytti että ystävyyden nimissä minun pitäisi hyväksyä hänen profetiansa ja kummalliset Raamatunkäsityksensä. Hän antoikin minun olla rauhassa omine uskoineni siihen saakka kunnes tulimme tänne palstalle ja hän löysi ArminsaMinkälaisia nämä Teuvon kummaliset raamatun käsitykset ovat?
hormin kirjoitti:
Minkälaisia nämä Teuvon kummaliset raamatun käsitykset ovat?
Jos olet vähänkään lukenut palstaa, niin et ole voinut välttyä näkemästä Teuvon Raamatunkäsityksiä.
- Kiinnostais tietää?
Devoit kirjoitti:
Melkein päivälleen yhdeksäntoista vuotta sitten otin Teuvoon yhteyttä kun hän kampanjoi sitä vastaan kun vanhoillislestadiolaiset harjoittavat omaa oppiaan kirkon sisällä ja ilmoittavat tilaisuuksistaan kirkollisissa ilmoituksista. Ystävystyimme sitä myötä. Ainoa vika vain kun Teuvo edellytti että ystävyyden nimissä minun pitäisi hyväksyä hänen profetiansa ja kummalliset Raamatunkäsityksensä. Hän antoikin minun olla rauhassa omine uskoineni siihen saakka kunnes tulimme tänne palstalle ja hän löysi Arminsa"Melkein päivälleen yhdeksäntoista vuotta sitten otin Teuvoon yhteyttä kun hän kampanjoi sitä vastaan kun vanhoillislestadiolaiset harjoittavat omaa oppiaan kirkon sisällä ja ilmoittavat tilaisuuksistaan kirkollisissa ilmoituksista."
Et kai voi väittää, että Teuvo olisi tässä asiassa väärässä, näinhän se nimenomaan on. Eipä ne Raamatunkäsitykset täälläkään näytä yksiin käyvän. Ainoa varma asia on, että jokainen on omasta mielestään oikeassa. - Niin kiinnostaisi
Kiinnostais tietää? kirjoitti:
myös tietää mitä on ollut ennen kuin tiesin näiden olemassa olostakaan mitään.
Mitä se meininki oli ja mihin se sitten päättyi jne...kun täällä saa lukea aivan päättömiä juttuja.
En voi kuin vain kummastella noita puheita mitä devoit vääntää Teuvon suhteesta
minuun tai minun suhteestani Teuvoon?????
Tosiasia on, että Teuvon kanssa en ole ollut paljonkaan tekemisissä.
Ei Teuvo kirjoitellut en minäkään en nähnyt mitään aihettakaan kirjoittaa.
Joskus vaan ihmettelin, että hän tuntui olevan kyllä yhteydessä muihin voisiko sanoa paljonkin (tämä on vain tuntuma ja joidenkin huhujen aikaansaama käsitys
joten EN sano tuosta mitään varmaa KUN EN VOI TIETÄÄ, asian omaiset tietävät itse.)
Jälkeenpäinhän sen olen ymmärtänyt miksi ei yhteyden pitoa ollut enempää.
Se mitä tulee Teuvoon, niin toden totta se mitä hän silloin toi Hän oli Jumalalta saanut sillä AIVAN saman oli Jumala ITSE minulle kirkastanut, mutta se henki
joka hänessä oli, oli vieras ja näin hän toi sellaistakin välissä (esim k- päätä jne)
jota ihmettelin.
MUTTA ja suuri MUTTA, se, mitä oli NIIN OLI JUMALAN TAHTO tätä kautta
Jumala sai minulle osoittaa sen minkä jo hengessäni olin saanut tietää,
Teuvo ei ole Jumalan Hengen johdatettavana . On ollut mutta se milloin on
joutunut pois Jumala tietää ja itsekin olen saanut siitä hengessäni käsityksen.
KAIKEN kaikkiaan se, että ihmiset ovat jääneet menneisyyden vangeiksi on osoitus siitä, että uudeksi luova Jumala EI saa heissä vaikuttaa.
Jeesus sanoo;"Ei kukaan, joka laskee kätensä auraan ja katsoo taaksensa, ole sovelias Jumalan valtakuntaan."
Yksi vuosi on taas kohta mennyttä aikaa, miksi tahtoa jäädä puimaan omassa
mielessään asioita, eikä ole tahtoa ottaa selvää sieltä mistä saisi todella
kuulla totuuden? - Siinäpä se.
hormin kirjoitti:
Minkälaisia nämä Teuvon kummaliset raamatun käsitykset ovat?
Helppoa on tokaista, "itsepähän sen näet."
Tosiasia on se, että Teuvo on aikoinaan OLLUT Jumalan johdatettavana
ja näin hän tuo tänään sitä oikeaa sanomaa kun on joskus saanut, mutta
nyt ne näyt mitä hän Paavalista tuo eivät ole Jumalan Hengestä Teuvo kun
ei ole Jumalan Hengen johdatuksessa ollut pitkiin aikoihin. Siinäpä se. kirjoitti:
Helppoa on tokaista, "itsepähän sen näet."
Tosiasia on se, että Teuvo on aikoinaan OLLUT Jumalan johdatettavana
ei ole Jumalan Hengen johdatuksessa ollut pitkiin aikoihin.***Tosiasia on se, että Teuvo on aikoinaan OLLUT Jumalan johdatettavana
ei ole Jumalan Hengen johdatuksessa ollut pitkiin aikoihin.***
Millä todistat tuon "tosiasian"?
Teuvo on ollut alusta lähtien harhassaKiinnostais tietää? kirjoitti:
"Melkein päivälleen yhdeksäntoista vuotta sitten otin Teuvoon yhteyttä kun hän kampanjoi sitä vastaan kun vanhoillislestadiolaiset harjoittavat omaa oppiaan kirkon sisällä ja ilmoittavat tilaisuuksistaan kirkollisissa ilmoituksista."
Et kai voi väittää, että Teuvo olisi tässä asiassa väärässä, näinhän se nimenomaan on. Eipä ne Raamatunkäsitykset täälläkään näytä yksiin käyvän. Ainoa varma asia on, että jokainen on omasta mielestään oikeassa.Teuvo käytti lestadiolaisasiaakin vain keppihevosenaan, tavoitteena oma kunnia ja valheensa levittäminen. Eipä siinä paljoa hätä häviä jos vaihtaa lestadiolaisuuden sunivalheeseen.
Niin kiinnostaisi kirjoitti:
myös tietää mitä on ollut ennen kuin tiesin näiden olemassa olostakaan mitään.
Mitä se meininki oli ja mihin se sitten päättyi jne...kun täällä saa lukea aivan päättömiä juttuja.
En voi kuin vain kummastella noita puheita mitä devoit vääntää Teuvon suhteesta
Tosiasia on, että Teuvon kanssa en ole ollut paljonkaan tekemisissä.
Ei Teuvo kirjoitellut en minäkään en nähnyt mitään aihettakaan kirjoittaa.
Joskus vaan ihmettelin, että hän tuntui olevan kyllä yhteydessä muihin voisiko sanoa paljonkin (tämä on vain tuntuma ja joidenkin huhujen aikaansaama käsitys
joten EN sano tuosta mitään varmaa KUN EN VOI TIETÄÄ, asian omaiset tietävät itse.)
Jälkeenpäinhän sen olen ymmärtänyt miksi ei yhteyden pitoa ollut enempää.
Se mitä tulee Teuvoon, niin toden totta se mitä hän silloin toi Hän oli Jumalalta saanut sillä AIVAN saman oli Jumala ITSE minulle kirkastanut, mutta se henki
joka hänessä oli, oli vieras ja näin hän toi sellaistakin välissä (esim k- päätä jne)
jota ihmettelin.
MUTTA ja suuri MUTTA, se, mitä oli NIIN OLI JUMALAN TAHTO tätä kautta
Jumala sai minulle osoittaa sen minkä jo hengessäni olin saanut tietää,
Teuvo ei ole Jumalan Hengen johdatettavana . On ollut mutta se milloin on
joutunut pois Jumala tietää ja itsekin olen saanut siitä hengessäni käsityksen.
KAIKEN kaikkiaan se, että ihmiset ovat jääneet menneisyyden vangeiksi on osoitus siitä, että uudeksi luova Jumala EI saa heissä vaikuttaa.
Jeesus sanoo;"Ei kukaan, joka laskee kätensä auraan ja katsoo taaksensa, ole sovelias Jumalan valtakuntaan."
Yksi vuosi on taas kohta mennyttä aikaa, miksi tahtoa jäädä puimaan omassa
mielessään asioita, eikä ole tahtoa ottaa selvää sieltä mistä saisi todella
kuulla totuuden?***En voi kuin vain kummastella noita puheita mitä devoit vääntää Teuvon suhteesta
Tosiasia on, että Teuvon kanssa en ole ollut paljonkaan tekemisissä.***
ÄLäpä valehtele Armi, olitte Teuvon kanssa kompuksessa kuin ne kuuluisat paita ja perse. Kävihän Teuvo jopa luonasi vantaalla, silloin kun piditte noitakonfferenssinne jossa juonitte minua vastaan.
Jokainen voi lukea yhteistyönne hedelmiä loppuvuodesta 2006 aina siihen asti kun teidänkin välinne rikkoutui.- huutajat koettu
Devoit kirjoitti:
***Tosiasia on se, että Teuvo on aikoinaan OLLUT Jumalan johdatettavana
ei ole Jumalan Hengen johdatuksessa ollut pitkiin aikoihin.***
Millä todistat tuon "tosiasian"?
Teuvo on ollut alusta lähtien harhassaDevoit!
Ei Armi mitään koskaan perustele. Ei hän sellaiseen kykene. Hän vaan huutaa "totuutta", aivan samoin kuin Teuvokin. Mutta huutaminen ei vielä totuutta tee.
Huutaisivat Jumalalta armoa itselleen. Mutta ei - he huutavat vain lähimmäisensä kuuroiksi.
- Totuus esiin
Hyvä aloitus.
Kielitieteilijät sanovatkin, että Raamatussa ei olunpitäen käytetä ollenkaan "uskoa" -sanaa, vaan sillä paikalla on sana "luottamus" Jumalaan/Jeesukseen ja sen pohjalta sanan noudattaminen, totteleminen, kuuliaisuus Jeesuksen/Jumalan ilmoitukseen. Ja koko kirjakäärö on syötävä, maistui se miltä tahansa.- Niin sana usko ei
ole mikään pelastuksen tae.
Tämän Jeesus sanoo näin, "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Ja niin kuin aloituksessa oli tuo usko tulee kohdistua täydellisesti myös KAIKKIIN Jeesuksen sanoihin.
Oikea usko voi syntyä juuri näin,"Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta."
JA TUO TARKOITTAA JUURI NIIN KUIN SANOO; Kristuksen JEESUKSEN sanojen kautta.
JEESUS on kuin ONKIN TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ eikä mikään eikä kukaan muu.
Niin paljon kun tuotakin raamatun sanaa käytetään, niin todellisuudessa se on vain huulten höpinää, samaan hengen vetoon ollaan kiroamassa Jeesuksen
sanomat ja Hänen omansa.
Silloin kun Jeesus ON SAANUT tulla TOTUUDEKSI, PÄÄKSI JA ELÄMÄKSI
EI silloin enää katsota olemattomaan ihmiseen, vaan Jumalaan, sillä silloin eletään Jumalan yhteydessä Jeesuksessa ja samalla tavalla ollaan yhtä kuin
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yhtä. Tämä on asia jota ei ulkopuolella olevat
voi millään ymmärtää mitä se on ja siksipä he tuovat kaiken maailman
valheita sellaisesta joka elää Jumalan yhteydessä Pojan kautta.
Joku tuolla kysyi miten ne pelastuivat jotka elivät ennen Jeesusta, niin näin on
kun oli Nooan laita;"Nooa sai armon Herran silmien edessä. 9. Tämä on kertomus Nooan suvusta. Nooa oli aikalaistensa keskuudessa hurskas ja nuhteeton mies ja vaelsi Jumalan yhteydessä."
Tästä Nooasta vielä ja Jumalan sanomasta;
"Tee itsellesi arkki honkapuista, rakenna arkki täyteen kammioita, ja tervaa se sisältä ja ulkoa. 15. Ja näin on sinun se rakennettava: kolmesataa kyynärää olkoon arkin pituus, viisikymmentä kyynärää sen leveys ja kolmekymmentä kyynärää sen korkeus. 16. Tee arkkiin valoaukko, ja tee se kyynärän korkuiseksi, ja sijoita arkin ovi sen kylkeen; rakenna siihen kolme kerrosta, alimmainen, keskimmäinen ja ylimmäinen. 17. Sillä katso, minä annan vedenpaisumuksen tulla yli maan hävittämään taivaan alta kaiken lihan, kaiken, jossa on elämän henki; kaikki, mikä on maan päällä, on hukkuva. 18. Mutta sinun kanssasi minä teen liiton, ja sinun on mentävä arkkiin, sinun ja sinun poikiesi, vaimosi ja miniäsi sinun kanssasi. 19. Ja kaikista eläimistä, kaikesta lihasta, sinun on vietävä arkkiin kaksi kutakin lajia säilyttääksesi ne hengissä kanssasi; niitä olkoon koiras ja naaras. 20. Lintuja lajiensa mukaan, karjaeläimiä lajiensa mukaan ja kaikkia maan matelijoita lajiensa mukaan tulkoon kaksi kutakin lajia sinun luoksesi, säilyttääksesi ne hengissä. 21. Ja hanki itsellesi kaikkinaista ravintoa, syötäväksi kelpaavaa, ja kokoa sitä talteesi, että se olisi ruuaksi sinulle ja heille." 22. Ja Nooa teki näin; aivan niinkuin Jumala hänen käski tehdä, niin hän teki."
Niin näin on tänäänkin; Jumala on sama ja sen minkä pelastuksen tien HÄN ON
valinnut, tehnyt VAIN se voi johdattaa pelastukseen, säästää hukkumasta.
"Nooa teki näin; aivan niinkuin Jumala hänen käski tehdä, niin hän teki."
JA PELASTUI.
Joten mitä tietä ihminen lähtee kulkemaan, mitä uskoa rakentelemaan, EI OLE YKSI LYSTI jos tahtoo
sielunsa hukkumasta pelastaa.
- GBril
Jeesus: "Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon? Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on. Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu. Mutta joka kuulee eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri." (Luuk 6:46, 47)
Tässä Jeesus pyytää väkijoukkoa tekemään mitä hän on opettanut ja kertoo miten käy, jos vain kuulee, eikä tee. Lukekaa nyt tuo viimeinen lause: ”…Mutta joka kuulee eikä tee…” Pelastus ei ole ulkoisessa palvonnassa, vaan siinä, että noudattaa Jeesuksen opetuksia; laittaa kaiken pahan pois elämästään.
Jeesus: ”Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa.” (Joh 8:51)
Jeesus: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle". (Matt 4:17)
Jeesus halusi eläessään kaikki pelastaa, mutta huomioikaa, että hän ei koskaan paljastanut kansalle olevansa vapahtaja. Pelastus ei siis voi olla siinä, että uskoisi vain että hän on vapahtaja. Miten siis kansa olisi voinut pelastua, kun eivät tienneet, että Jeesus on vapahtaja? Uskovaiset ovat tulkinneet pelastuksen siis päin mäntyä! Taivaaseen mennään sen perusteella oletko elänyt Jeesuksen rakkaudellisen opin todeksi. Tätä hän nimenomaan terotti: ”pitäkää minun sanani.” Unohtakaa harhaoppisuutenne ja lukekaa, mitä Jeesus raamatussa sanoo! On valitettavaa, että kaikki hänen opetuslapsistakaan eivät kyenneet täysin ymmärtämään, mitä Jeesus aikanaan opetti.
Uskokaa Jeesukseen ja tehkää kuten hän opetti, niin pelastutte! Pelkkä uskominen, että Jeesus on vapahtaja ei riitä! Tätä Jeesus juuri haluaa teille sanoa! - nasja
Hyvin puhuit GBril.
- Ismo R
Hienoa ja kiitos sinulle GBril.
- Uskollisuus on Uskoa
Pelastus tulee niille uskollisille uskoville, jotka tekevät Isän Jumalan tahdon, jonka Jeesus Isässä esille toi ja Isä on Pojassa tänäänkin kun Poika antaa anoville elävää vettä ja Pyhän Hengen kasteen öljyksi astioihin.
Viisautta tarvitaan ja anoen sitä saadaan ja vähäinenkin tyhmyys kannattaa panna pois Isän Jumalan opetuksen mukaan! - Hyvä hedelmä
lahjana annetaan uskollisille ja Herraan Jeesukseen turvaaville.
- GBril
Pitää myös tehdä, niin kuin Jeesus opetti, jotta pelastus osuu kohdallesi. Pelkkä uskominen, että Jeesus on vapahtaja ei riitä!
- Tämä sana on
luja ja varma; Jeesuksessa YKSIN ON PELASTUS.
Kaiken tämän sekamelskan keskellä jota tälläkin keskustelu palstalla on, NIIN
todella SEN SAA jättää ja lähteä seuraamaan Jeesusta Jumalan tahdon tiellä.
Tiellä jolla yksin voi tulla kohtaamaan pelastuksen.
KOSKAAN et pelastu, jos lähdet seuraamaan valheen puhujien teitä jotka sanovat;
"ole turvallisella mielellä sinun syntisi ovat anteeksi annetut jne..."
SINUN TULEE TÄSSÄ ajassa kohdata Jeesus ja Hänen anteeksi antonsa
muutoin Hän ei sinua kerran tunne.- Te jotka todella
olette TUSKASSA omasta SIELUSTANNE, niin teille sanon jonka "miljoonia"
kertoja olen jo ilmi tuonutkin, lähtekää Jeesuksen viitoittamalle tielle JA PYSYKÄÄ
sillä tiellä NIIN kauan, että Jumala saa "nisunjyvän kuoleman" työtään tehdä
ja ahtaan portin kautta yhteyteensä saattaa.
Jeesus sanoo;"etsikää ENSIN Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa NIIN KAIKKI muukin tarpeellinen TULLAAN ANTAMAAN.
TÄMÄ ON TOTTA.
EI usko siihen, että Jeesus on KAIKKIEN ihmisten synnit sovittanut SINUA PELASTA. Se, että sinulle ihminen lukee "miljoonia" kertoja syntejä anteeksi
on saatanan syntien anteeksi antaminen, Jumalalla EI OLE TUOSSA MITÄÄN VIRKAA.
Jumalan itse Poikansa kautta tulee saada sanoa sinulle;"sinun syntisi ovat anteeksi
annetut" JA SE ON KUULKAA AIVAN TOISTA, kun ihminen saa kohdata Pojan
ja Hänen anteeksi antonsa ja vapautuksensa SYNNIN JA SAATANAN ORJUUDESTA. SYNNIT ovat silloin ANTEEKSI ANNETUT kaikki entinen ON
poissa JA UUSI ON SIJAAN TULLUT JEESUKSESSA.
TÄMÄ TOTEUTUU;" Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. 10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
Ps. en meuhkaa en huuda, vaan korostan asioita, mutta tämäkään ei voi mennä perille muille kuin niille joille Jumala saa TÄNÄÄN puhua.
Taas täällä on ollut Armi melskaamassa...
***luja ja varma; Jeesuksessa YKSIN ON PELASTUS.****
Kuka on vastaan väittänytkään, mutta kerrotko miten Jeesuksessa on pelastus?
****Kaiken tämän sekamelskan keskellä jota tälläkin keskustelu palstalla on, NIIN
todella SEN SAA jättää ja lähteä seuraamaan Jeesusta Jumalan tahdon tiellä.
Tiellä jolla yksin voi tulla kohtaamaan pelastuksen.****
Kerro miten se sinun mieliksi tehdään Armi
***KOSKAAN et pelastu, jos lähdet seuraamaan valheen puhujien teitä jotka sanovat;
"ole turvallisella mielellä sinun syntisi ovat anteeksi annetut jne..."***
Eivätkö synnit olekaan anteeksi annetut Armi? Eikö Jeesus kuollutkaan Golgatalla, onko meille valehdeltu? Onko sinulla parempaa tietoa?
***SINUN TULEE TÄSSÄ ajassa kohdata Jeesus ja Hänen anteeksi antonsa
muutoin Hän ei sinua kerran tunne***.
Kerrotko käytännön esimerkillä miten?- armin mekastus
Ei Armi voi perustellen mitään kertoa. Hänen tehtävänään on huutaa ja melskata. Kyllähän sinä sen tiedätkin.
- Kavahtakaa niiden
sanomia jotka hehkuttavat "raamattua", sillä sitä tämän maailman herra tahtoo
hehkuttaa, raamattua kirjana jumaloida pitää ITSE JUMALANA.
Silloin kun KIRJA on tullut Jumalaksi, niin itse Jumala on hylätty ja näin ovat
seuraamukset ties mitä monimuotoisemmat pahimpana Jumalan yhden kasteen
rikkominen, joka on Jumalan armosta annettu.
Kun kirja on "Jumala", niin toden totta ITSE JUMALA EI silloin voi mitään puhua, vaan ihminen sokeasti uskoo omiin näkyihinsä uskoihinsa ja pysyy heikkona, vajavaisena ainaisena armon kerjäläisenä JA LUULEE todella OLEN PYHÄ
näin kurjana jne...
EIKÄ tajuta MITÄ ELÄMÄ JUMALAN YHTEYDESSÄ POJASSA TODELLA ON, se
ON sitä elämää johon Jumala on ALUNPERIN IHMISEN LUONUT.
Turhaksi JÄÄ Jeesuksen sovitustyö ihmisten kohdalla ELLEIVÄT TULE ELÄMÄÄN TODEKSI SITÄ MITÄ ON KUN JEESUS ON VOITTANUT
SYNNIN JA SAATANAN JA KUOLEMAN VALLAN. - GBril
Täyttäkää Jumalan tahto pitämällä Jeesuksen sanat. Pelkkä usko että Jeesus on vapahtaja ei riitä!
- Ei riitä ei
noita uskoja Jeesukseen Vapahtajaan kyllä piisaa ihan tavallisilla kirkkouskovillakin tuo usko on ja elävät ihanassa "rauhassa" kun heille julistetaan,
"menkää Herran rauhaan" jne.....
Ihmisiä on petetty ja edelleen petetään väärään rauhaan joka kantaa kuin kantaakin vajavaisesti tämän elämän ajan mutta siihen se sitten romahtaakin.
Ei usko kuin usko PELASTA YHTÄKÄÄN ihmistä. Tekohurskaus oma vanhurskaus on Jumalan silmissä kauhistus.
- toisen usko.
>Ei usko kuin usko PELASTA YHTÄKÄÄN ihmistä. Tekohurskaus oma vanhurskaus on Jumalan silmissä kauhistus.<
Rauhaa Armi sinulle.....
Luuk. 8:50
Mutta kun Jeesus kuuli tämän, hän sanoi esimiehelle: "Älä pelkää. Usko, niin hän pelastuu."- Voi sinua
väärän rauhan toivottajaa.
Olit ottanut taas raamatusta sanomaa pettäen itsesi ja muut.
Se, että Jeesus sanoi nuo sanat esimiehelle EIVÄT tänään ole mikään automaatio
että Jeesus nyt nuo kaikille sanoo kun kirjaimista saa lukea tuon, EI TODEN
TOTTA. Tämän totuuden voi tulla näkemään niin kuin KOKO raamatun sanoman
totuuden VAIN NE jotka saavat JUMALAN ARMON lähteä Hänen tahtonsa tielle.
Kirjain uskossa EI tulla totuutta näkemään ennen kuin on liian myöhäistä.
ÄLKÄÄ SIIS olko kirjaimen uskossa sillä se tekee kuoleman virkaa, vaan KÄÄNTYKÄÄ KOKO sydämestänne JUMALAN PUOLEEN, että HÄN teidät
TOTUUTEENSA johdattaisi SILLÄ vain tällä tiellä josta Jeesus sanoo;"Etsikää
ENSIN Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa... "voidaan tulla kohtaamaan PELASTUS.
- Kun Jeesus tulee
niin nähdään kuinka on itse kukin rakentanut Jeesuksessa, siinä elävässä Sanassa vai omassa. Autuaat ne, jotka tekevät Jumalan tahdon, sillä se on rakkautta.
Suokoon Isä runsaasti kaikille armoaan ja totuutta elää tahtonsa mukaan armossaan, joka meitä kasvattaa pyhityksessä.- Todellakin, mutta
silloin jo liian myöhäistä.
Täällä ajassa on Isän yhteyteen Pojassa päästävä tämän elämän jälkeen se on mahdottomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842149Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811012Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990- 131898