Olen tässä miettinyt että mikä minua vaivaa kun koko ikäni ( olen parikymppinen nainen ) olen aina ihastunut minua paljon vanhempiin miehiin joskus jopa 20-30vuottakin vanhempiin...Olin vuosi sitten pitkässä suhteessa oman ikäiseni miehen kanssa ja rakastinkin häntä kovin mutta ennen häntä ja hänen jälkeenkin olen aina ihastunut joko opettajiini tai jotakin muutakautta vanhempiin miehiin. Ei varmastikaan ole normaalia että parikymppinen nainen pistää aina silmänsä vähintään 40vuotiaaseen mieheen. Järjellä kun olen yrittänyt miettiä niin olisi tosi vaikea tulevaisuuden kannalta edes seurustella sen ikäisen miehen kanssa. Yleensä en ole näille mitenkään kertonut kiinnostuksestani. Näen heidät vain jotenkin viehettävämpinä ja tasapainosempina kuin minun ikäiset miehet. Luin joskus jostain isä-syndroomasta ja mietein johtuisiko se siitä että en ole koskaan ollut niin hirveän läheinen oman isäni kanssa. Vai onko minulla jotenkin niin heikko itsetunto että haluan huomiota vanhemmilta miehiltä...? Kiitos vastauksista jo valmiiksi, varmasti jokainen auttaa jotenkin minua ymmärtämään itseäni paremmin.
Aina ihastun paljon vanhempiin miehiin.
11
515
Vastaukset
- totuuksien mies
Sinulla on isi-syndrooma. Ettäs tiedät.
- höpötieteiden tohtori
Jos ihastuu omanikäisiin on sisko- tai velisyndrooma. Jos ihastuu nuorempiin on lapsisyndrooma. Jos ei ihastu keneenkään on itserakkaussyndrooma. Ei pidä ihastua eikä olla ihastumatta keneenkään.
- etre-her(v|m)
Ehkä haet sellaisia asioita joita omanikäisilläsi ei yleensä ole.
Kaksi ratkaisua:
1) Etsi ikäisesi mutta ikäistään kypsempi tyyppi.
2) Ota niistä vanhemmista se josta tykkäät eniten. Tuo kertoo ihan vaan siitä, että me yli 40-kymppiset miehet ollaan vaan helvetin itsevarmoja ja ei mitään sekoboltseja kuumaverisiä nuoria miehiä. Omaa sisäistä epävarmuuttasi tukee mies, joka on tosiaankin mies, eikä mikään BB-brotheri. Varoituksen sananen kuitenkin. Keskimääräisesti me miehet kuollaan naisia nuorempina ja lapsien haluaminenkin on vähän niin ja näin, joten se 30-kympin biologinen kello tulee sullakin jossain vaiheessa päälle ja sitten ei välttämättä se yhdessäolo ole niin helppoa. Onnea kuitenkin etsinnällesi. Oma isoisäni meni vähän yli 40:nä 22 vuotta nuoremman naisen kanssa naimisiin ja eli 98 vuotiaaksi. Hyvinhän tuo yhdessäolo onnistui.
- Vanha mies, nuori n
Ap:lle,
Olen yli viisikymppinen mies ja minulle oli lähes vuoden mittainen suhde ikäiseesi tyttöön. Koko juttu alkoi melkeinpä läpästä netissä, johti tapaamiseen...ja toiseen...sitten se olikin jo menoa. Kummankaan ei pitänyt päästää tunteita mukaan, mutta minkäs sille tekee, kun ne vievät. Niinpä suhteen päättyminen - sen oli päätyttävä, koska eihän tuollaisella voi olla tulevaisuutta - oli todella raskasta kummallekin. Siitä on jo kuukausia, kun lopetimme, mutta edelleen kaipaan häntä.
Mietin suhteemme aikana, miksi hän on kanssani. Mitä hän minusta haluaa? Eikö häntä häiritse ikäeromme? Ottaessani asian esiin huomasin käyväni yksinpuhelua. Hän ei halunnut ottaa mitään kantaa. Ehkä hänellä ei ollut vastauksia.
Hän oli elänyt lapsuutensa ja nuoruutensa ilman isää. Tähän oli ollut jonkinlainen kontakti, mutta sekin oli katkennut. Olinko isän korvike? En usko, sillä isän kanssa ei harrasteta sellaisia asioita, mitä me teimme. Olenkin sitä mieltä, että isäsyndroomat yms. sellaiset ovat psykiatrien sävellyksiä.
Mikelekkäintä on seurustella ikäistensä kanssa, mutta elämä ei ole ylipäätään mitenkään yksioikoista. - rakkaalle...
Saanko kertoa oman tarinani...
Muuttaessani asumaan suuremmalle paikkakunnalle, koulussa oli aivan täysin vastustamaton mieopettaja. Sydämeni suli joka kerta kun hänet näin, suustani pääsi vain huokauksia hänen tunneillaan.. Ihailin hänen älykkyyttään ja sitä miten hän oli niin ajan hermolla ja nykyaikainen, vaikka hän oli vanhempi mies.
Meille kehittyi suhde jossakin vaiheessa opiskelujani, ja edelleenkin olemme hyvissä väleissä vaikka suhde loppui. Hän sanoi minulle, että suhteen loppuminen johtuu siitä, ettei hän pysty tarjoamaan minulle, mitä tulevaisuudelta haluan. Tarkoittaen perhettä ja avioliittoa. Minä ymmärsin häntä täysin... Ja halusin kunnioittaa hänen mielipidettään..
Mutta tässä nuoruusvuosia on mennyt jo muutamia... Olen rakastanut miehiä, mutten kuitenkaan ketään sillä tavoin kuin tätä herraa. Ja voi hyvänen aika... Kun kuvittelen että jos sellainen tilanne vielä tulisi, että hän olisi täysin vapaa........ Huuuuuh... Luultavasti ottaisin häneen yhteyttä ja sanoisin, että olisin valmis luovuttamaan elämäni hänen käsiinsä. - Uskon,
jos herra 40-60v.olisi työtön. MUTTA ?
- Ap
Tälläkin hetkellä olen ihastunut meidän koulumme yhteen opettajaan. Mutta miten häntäkin nyt sitten lähentyisi,ei mitenkään. Hän ei edes opeta minulle mitään ja hän on varmaan jonkun 40v...yllättävää. Kai se on se kun vanhemmat miehet tietää jo mitä haluaa eikä ole niin lapsellisia mitä pari kymppiset pennut. Niin ja jotkut miehet tosiaan jopa komistuvat vaan vanhetessaan ;) No mutta en mä tällä tyylillä löydä ikinä ketään. Muutaman kerran olen ollut vahvasti ihastunut mutta en mä ikinä ole saanut sitä minkä tossissani olen halunnut, en ennen enkä varmasti nyt tätä opettajaakaan. Joo, aika pessimisti asenne mutta tää on nähty niin monta kertaa ennenkin.
- JouluRauhaa...
en tiedä mistä kertoo jos aina vain ja ainoastaan ihastut itseäsi huomattavasti vanhempiin miehiin enkä tiedä tarvitseeko sitä yrittää edes järkeistää, ei ihastumisia ja rakastumisia kai yleensäkään kannata liikaa järjellä miettiä.
Oon itse aivan korviani myöten rakastunut vähän (n.20v) vanhempaan mieheen, hän siis kuusissakymmenissä. Rakkaus on fyysistä, henkistä, aivan kaiken kattavaa, olisin valmis jakamaan loppuelämäni hänen kanssaan oli se sitten 5 tai 50 vuotta. En hae hänessä mitään "perinteisiä" itsevarman charmantin miehen piirteitä eikä niitä löydykään.
En itse näe omassa asetelmassani mitään perinteisiä "järkisyitä", yleensä kai pitäisi ensimmäisenä miettiä mitä toinen pystyy tarjoamaan (taloudellisessa mielessä!) ja ehkä mahdollista perheen perustamista ja v ieläpä tässä järjestyksessä. Itse en pystyi ikinä toimimaan tunteideni vastaisesti järkisyiden ja maallisen mammonan takia. Suoraan sanottuna ei vois vähempää kiinnostaa kun vaakakupissa on se mitä on tarjota toisilleen henkisellä tasolla.
Olisin valmis seuraamaan häntä maailman ääriin vaikka paljain jaloin, taskut tyhjänä ja taskun pohjalla vain reikä, ja tuntisin itseni maailman onnekkaimmaksi tytöksi.
Uskon että tällainen tunne on Rakkaus, olkoonkin yksipuolinen ja saavuttamaton..
Joulurauhaa kaikille!- hyh hyh
Voi hyvän tähden päivää että on taas jollain vanhalla taatalla päiväuni kun pitää haaveilla edes tollaisesta. Ettäs tiedät että aivot kehittyvät n. 20-vuotiaaseen saakka ja identiteetti vielä pitkälle tuonne 27-28-vuoden paikkeille vaikka muuten olisikin fyysisesti "aikuinen". Hyh hyh.
Tuskin noin nuori nainen kavahtamatta voi ajatella noin vanhaa jolla jo henki tuoksahtaa, mahdollisesti tekarit, hiukset lähteny, silmälasit, iso maha, löysä nahka, ryppyinen iho.
Mixet etsi oman ikäistä pervoa vierellesi ;D - niiiih
hyh hyh kirjoitti:
Voi hyvän tähden päivää että on taas jollain vanhalla taatalla päiväuni kun pitää haaveilla edes tollaisesta. Ettäs tiedät että aivot kehittyvät n. 20-vuotiaaseen saakka ja identiteetti vielä pitkälle tuonne 27-28-vuoden paikkeille vaikka muuten olisikin fyysisesti "aikuinen". Hyh hyh.
Tuskin noin nuori nainen kavahtamatta voi ajatella noin vanhaa jolla jo henki tuoksahtaa, mahdollisesti tekarit, hiukset lähteny, silmälasit, iso maha, löysä nahka, ryppyinen iho.
Mixet etsi oman ikäistä pervoa vierellesi ;Den tiedä taatojen päiväunista mutta mun mielestä sun ajatusmaailma on just pervoa, ahdasmielistä, kapeakatseista, että kaikkien pitäisi elää joidenkin ahtaiden normatiivien mukaan ja jos mikäli vaik sä et just jotain ymmärrä tai allekirjoita niin se on pervoa
" henki tuoksahtaa, mahdollisesti tekarit, hiukset lähteny, silmälasit, iso maha, löysä nahka, ryppyinen iho"...ei kuulosta välttämättä kovin hehkeältä mutta noihan on asiat jotka sä ainoastaan ihmisessä näet
Ja sulla onkin tarkkaa puuhaa toi kumppaninvalinta kun pitää tarkkailla aivojen kehitysastetta mut toisaalta tukka pitää olla viel päässä, ei siihen montaa vuotta jää sulle markkinarakoo
varsinkin muistakaa kaikki kaihtaa silmälasipäisiä----tooooosi perrrvoooo:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737