Elämän päätepysäkki

ei voi mitään

Yle-vero on minulle käytännössä elämäni päätepysäkki. En ole koskaan suostunut maksamaan osuuttani television katsomisesta, enkä suostu tulevaisuudessakaan maksamaan paskasta, joten tilanne on nyt se, että aloitan elämäni viimeisen vuoden.

En ole mitenkään katkera siitä, että tämän on loputtava alle vuodessa, enkä ole kenellekään vihainen. Sain oman osani elämää sen mittaisena kuin oli varmasti tarkoituskin ja nyt olen täysin valmis lopettamaan. Tämä oli nyt se, mikä oli minulle tarkoitettu kakku kaikkiaan.

Herra antaa, Herra ottaa ja nyt Herra ottaa.

4

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gaaprielix

Ja lehmät lentää joo!

• halle, lujaa !!

Hyvää matkaa vaan.

Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.

• ei voi mitään

Niin tyydynkin, ihan täysin ja vastustamatta. Miksi ihmeessä kävisin Herran tahtoa vastaan? Kun Jumala on kutsunut niin Jumala on kutsunut. Herra tosiaan antaa ja Herra ottaa ja siten kuin hän yksin päättää. Ihmiselle se on päivä vain ja hetki kerrallansa kunnes Herra kutsuu pois täältä.

• Herra päättää

Siihen on tyytyminen lopulta sinunkin, koska riippumatta tv-lupasi maksun tilanteesta, Kaikkivaltias Jumala päättää milloin sinäkin lähdet. Päiviäsi et voi päättää itse vaan ne määrätään. Kun aika on niin aika on ja silloin sinä lähdet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe