Elämän päätepysäkki

ei voi mitään

Yle-vero on minulle käytännössä elämäni päätepysäkki. En ole koskaan suostunut maksamaan osuuttani television katsomisesta, enkä suostu tulevaisuudessakaan maksamaan paskasta, joten tilanne on nyt se, että aloitan elämäni viimeisen vuoden.

En ole mitenkään katkera siitä, että tämän on loputtava alle vuodessa, enkä ole kenellekään vihainen. Sain oman osani elämää sen mittaisena kuin oli varmasti tarkoituskin ja nyt olen täysin valmis lopettamaan. Tämä oli nyt se, mikä oli minulle tarkoitettu kakku kaikkiaan.

Herra antaa, Herra ottaa ja nyt Herra ottaa.

4

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gaaprielix

Ja lehmät lentää joo!

• halle, lujaa !!

Hyvää matkaa vaan.

Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.

• ei voi mitään

Niin tyydynkin, ihan täysin ja vastustamatta. Miksi ihmeessä kävisin Herran tahtoa vastaan? Kun Jumala on kutsunut niin Jumala on kutsunut. Herra tosiaan antaa ja Herra ottaa ja siten kuin hän yksin päättää. Ihmiselle se on päivä vain ja hetki kerrallansa kunnes Herra kutsuu pois täältä.

• Herra päättää

Siihen on tyytyminen lopulta sinunkin, koska riippumatta tv-lupasi maksun tilanteesta, Kaikkivaltias Jumala päättää milloin sinäkin lähdet. Päiviäsi et voi päättää itse vaan ne määrätään. Kun aika on niin aika on ja silloin sinä lähdet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      110
      5558
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4774
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2225
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      118
      2065
    6. 108
      1807
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 371
      1318
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1151
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      222
      1135
    Aihe