Mr.Mallorca-ohjelma on sikäli mielenkiintoinen että siinä on ,kuten filmeissä muutenkin,katsojan mielikuvat johdettu näppäräsi uskomaan,että ollaan esim.Mallorcalla.Varmaan yli puolet kohtauksista on tehty kotimaassa,jopa jotkut ulkokuvatkin.Tietysti siteeksi välillä ollaan hotelli Bosquen nurkilla,että tuntuisi todenperäiseltä.Ei siinä mitään,mutta kokonaisuus on niin kehno,että ohjelman voisi jättää näyttämättä.
näin meitä"huijataan"
6
1157
Vastaukset
- ??+
Ymmärsit kai että ohjelma on viihdeohjelma?
- don Luis
Kehnohkoa viihdettä.Katsonkin sitä vain tuttujen paikkojen näkemisen toivossa,mutta ulkokuvissa toistuu samat pätkät pienellä lisällä/jakso.Siitä olisi varmaan tullut parempaa jos olisi suosiolla tehty homma kokonaan suomessa.No,ainakin reilusti parantamisen varaa on tuleviin jaksoihin.
- hr67
Minä yritin silmät tarkkana löytää jotain tuttua vuosien takaa,paljon aikaa mallorcan matkaltani,ja en edes hoksannut että sitä olisi kuvattu osittain suomessa,mutta niin se varmaan on.Kari Hietalahden sekoilut ainakin on voitu tehdä suomessa.Katedraali näyttää kyllä hienolta edelleen ja toivottavasti tekevät pienen vuoristoretken ja näyttävät sen
- Skeidaaja
Ohjelma oli huonoin koskaan näkemäni
- Mr mallorcalla
Viestin aloittajalle tiedoksi, etta se on kuvattu mallorcalla. Tama on fakta
- don Luis
Tämä mielestäni vain osittain,sisäkuvat toimistoissa ,jopa baarissa ,sekä muutama ulkokuvakin on pienin osin kotimaan kamaralla.Olen jopa sitä mieltä että muutamat näyttelijät eivät poikenneet Mallorcalla kuin viikon,jos sitäkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4332568Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912276Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1361962- 4721923
- 991919
- 71494
- 2381134
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.171057Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41882Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut24803