Onko yleistä, että vesimiehet joutuvat aina kolmiodraaman pyörteeseen? Parisuhteessa oleva vesimies, joka ihastui ystäväänsä.
Vesimies ja kolmiodraama?
8
687
Vastaukset
- aquafox
täällä toinen samanlainen
- jjjjjjj
Tiedän/tunnen kolmannenkin.
- like a virgin.....
Minulla salasuhde vesimieheen. Ei ole kovin luotettava ollut koskaan edellisissä suhteissaan. Eikä tässään hänen nykyisessään. Nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta, on tehnyt lähtöä toisen naisen matkaan ennenkin, mutta nainen perunut.
Ei ole omien sanojensa mukaan ollut kovinkaan uskollinen, mutta en minäkään. Ikäeroa on meillä reilu 10 vuotta, eli vesimieheni on vanhempi. Olen muuten neitsyt. - vetskari ja neitsyt
like a virgin..... kirjoitti:
Minulla salasuhde vesimieheen. Ei ole kovin luotettava ollut koskaan edellisissä suhteissaan. Eikä tässään hänen nykyisessään. Nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta, on tehnyt lähtöä toisen naisen matkaan ennenkin, mutta nainen perunut.
Ei ole omien sanojensa mukaan ollut kovinkaan uskollinen, mutta en minäkään. Ikäeroa on meillä reilu 10 vuotta, eli vesimieheni on vanhempi. Olen muuten neitsyt.Mikä ihme teissä neitsyeissä vetää vesimiehiä puoleensa ja toisin päin? itse olen sen ajatellut johtuvan siitä, että neitsyt antaa vesimiehen pitää vapautensa eikä yritä sitoa, ja vesimies sekä neitsyt ovat älykkäitä merkkejä, itse vesimiehenä olen saanut huomata, että jos johonkuhun rakastuu, yksi syistä siihen on toisen ihmisen älykkyys ja ehkä mielikuvituskin. kumpikin merkki tarvitsee oman tilansa, mikä auttaa ymmärtämään toista ja oman ajan tarvetta. t: kolmoisdraamainen myöskin.
- kahden välissä
Itse en ollut suhteessa, mutta olin ihastunut yhteen poikaan ja yks kaks myös tämän veljeen... Lopulta kun en keksinyt kumman valitsin annoin heidän itse näyttää, kumpi haluaa minua enemmän... Nykyään ei enää mitään tunteita edelliseen ihastukseen.
- vetskariN
Olen vetsakari nainen, jolla yli 2 vuoden parisuhde nuorempaan vaakaM tällähetkellä.
Sattuipahan vanha ns. "heila" taas tulemaan n. 4v jälkeen juttusille (vanhempi vaakaM) ja eikiöhän sitä vanhat tunteet taas roihua pintaan... - vartsu68:-)
on, 25 vuoden vesimies kokemukseni pohjalta voin sanoa että se on ihan saatanan tavallista. itsekin joutunut kymmenien kolmidraamojen kiemuroihin.
https://www.youtube.com/watch?v=q4D239gaMtQ, ihaile
(ap on hompsu) - jontte788
Olen leijonamies Vantaalta, pitänyt vesimiesnaista hyvänä useita vuosia. Mutta nyt hän haluaa uusia tuulia, meidän elämästä tuli ilmeisesti tylsää ja tavallista. Kuvioissa on jo vesimies mies, joka tuntuu tuovan hänelle kuut ja tähdet taivaalta.. Puoliso elää kaksoiselämää, annan heidän mennä. En tiedä tuleeko enää takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769