Vesimies ja kolmiodraama?

pilleri_

Onko yleistä, että vesimiehet joutuvat aina kolmiodraaman pyörteeseen? Parisuhteessa oleva vesimies, joka ihastui ystäväänsä.

8

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aquafox

      täällä toinen samanlainen

    • jjjjjjj

      Tiedän/tunnen kolmannenkin.

      • like a virgin.....

        Minulla salasuhde vesimieheen. Ei ole kovin luotettava ollut koskaan edellisissä suhteissaan. Eikä tässään hänen nykyisessään. Nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta, on tehnyt lähtöä toisen naisen matkaan ennenkin, mutta nainen perunut.
        Ei ole omien sanojensa mukaan ollut kovinkaan uskollinen, mutta en minäkään. Ikäeroa on meillä reilu 10 vuotta, eli vesimieheni on vanhempi. Olen muuten neitsyt.


      • vetskari ja neitsyt
        like a virgin..... kirjoitti:

        Minulla salasuhde vesimieheen. Ei ole kovin luotettava ollut koskaan edellisissä suhteissaan. Eikä tässään hänen nykyisessään. Nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta, on tehnyt lähtöä toisen naisen matkaan ennenkin, mutta nainen perunut.
        Ei ole omien sanojensa mukaan ollut kovinkaan uskollinen, mutta en minäkään. Ikäeroa on meillä reilu 10 vuotta, eli vesimieheni on vanhempi. Olen muuten neitsyt.

        Mikä ihme teissä neitsyeissä vetää vesimiehiä puoleensa ja toisin päin? itse olen sen ajatellut johtuvan siitä, että neitsyt antaa vesimiehen pitää vapautensa eikä yritä sitoa, ja vesimies sekä neitsyt ovat älykkäitä merkkejä, itse vesimiehenä olen saanut huomata, että jos johonkuhun rakastuu, yksi syistä siihen on toisen ihmisen älykkyys ja ehkä mielikuvituskin. kumpikin merkki tarvitsee oman tilansa, mikä auttaa ymmärtämään toista ja oman ajan tarvetta. t: kolmoisdraamainen myöskin.


    • kahden välissä

      Itse en ollut suhteessa, mutta olin ihastunut yhteen poikaan ja yks kaks myös tämän veljeen... Lopulta kun en keksinyt kumman valitsin annoin heidän itse näyttää, kumpi haluaa minua enemmän... Nykyään ei enää mitään tunteita edelliseen ihastukseen.

    • vetskariN

      Olen vetsakari nainen, jolla yli 2 vuoden parisuhde nuorempaan vaakaM tällähetkellä.

      Sattuipahan vanha ns. "heila" taas tulemaan n. 4v jälkeen juttusille (vanhempi vaakaM) ja eikiöhän sitä vanhat tunteet taas roihua pintaan...

    • vartsu68:-)
    • jontte788

      Olen leijonamies Vantaalta, pitänyt vesimiesnaista hyvänä useita vuosia. Mutta nyt hän haluaa uusia tuulia, meidän elämästä tuli ilmeisesti tylsää ja tavallista. Kuvioissa on jo vesimies mies, joka tuntuu tuovan hänelle kuut ja tähdet taivaalta.. Puoliso elää kaksoiselämää, annan heidän mennä. En tiedä tuleeko enää takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe