Amisviikset

Tytöt mitä mieltä te ootte amisviiksistä? Itse oon hyvin ylpeä mun amisviiksistä. Ne tuo mulle selvää miehisyyttä ja niiden myötä ,mun itsetunto paranee. :D

24

9993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -J78-

      Ne tekee susta amiksen niiq

      Mulla on oikeat miehen viikset muuten.

      • qivnhewop

        Lähe nyt vittuu ennen ku tarvii vetää lättyy


      • rtgertert

        Haasta Jesse Pynnertäjä lätynvetokisaan. Kumpi vetää enemmän lättyjä lättyyn


    • Mielipide tytöltä:

      Viikset on aliarvostettuja. Itse tykkäisin viiksekkäästä

    • juuuh.

      ite en koskaa ole kasvattanu sellasia, jotenki sellasia näkee vaa kaikilla maahanmuuttajilla. sitten kannattaa antaa karvan kasvaa kun tulee oikeaa partaa.

    • asdfawdferf

      JÄRKYTTÄVIÄ

      • girl

        ei viiksiä eikä partaa ); jos on niin mielellään lyhyet ja luokitellut. ei oo kiva pussata viiksekkäitä :P mut en tarkottanut että pitäis olla täys posliini kuitenkaan..


      • helen96

        Omasta mielestä mukavampi pussata jos on pehmeet amikset. Ei semmosii monta kertaa ajeltuja ku niistä tulee kovat sitte että antakaa vaa kasvaa!


    • 20vvv

      ei ei eieeieieieiie viiksiä, etenkään mitään muutamaa haihtuvaa siinä nenän ja huulten välissä kuten yleensä amispojilla näkee. mulle viikset on täys turn off.

      paitsi joillekin viikset sopivat ihan hyvin, mutten kuitenkaan sellaista pidä hyvännäköisenä

    • näinnnnn

      Viikset on ällöttäviä, oli ne sitte kenellä tahansa tai minkälaisia tahansa.

    • k:18

      Amis viikset on aivan saatanan nolot!!!

    • ffffffffffffffuck

      IHAN VlTUN KARSEEN NÄKÖSET!

    • Epäkelpo

      Hihi. Pakko todeta tähän, että mun poikaystävällä on kunnon viikset sekä kiva parta kaverina, amisviikset ajelisin tyypin nukkuessa veks. :)
      Tosin kyllä hän nuo viiksensä välillä ajaakin pois, tykkään hänestä viiksillä ja ilman. :D

    • kaikki muu paitsi

      en pystyisi seurustelemaan miehen kanssa joka pitäisi amisviiksiä, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin ._.

    • SamsuSam

      Jos onpi tuulipuku ja lippis niin kyllähän ne menee :D 1.

    • lahenjorma

      amisviikset aivan pakolliset jos naista haluu saada. Myös rasvainen tukka, karjala-lippis ja verkkarit lisää saamisen todennäkösyyttä huomattavasti.

    • tyttö:3

      Amisviikset on ebin :---DDDD

    • 100%tyttöö!

      En tykkää.Ja tyttö olen joo :D

    • homomomo

      Luulette vain epätoivoisesti näyttävänne niissä mieheltä :D

    • Amisviikset on VITUN sexyhhh

    • Prklprkl5

      Mulla on amisviikset ja ne on 6/5!

    • eiviiksiä

      yööhh t tyttö

    • Niilo222

      Mun koira kelluu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe