Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin odottaa tuota siirtoa.
Vastaukset 175
- Anonyymi00001
Hän haluaa pitää kontrollin tilanteesta eli määrittellä itse, kuinka lähelle toinen pääsee ja milloin. Hän haluaa välttää vastuuta. Kun hän ilmoittaa olevansa ”varattu”, hän voi ajatella, ettei hän lupaa toiselle mitään, vaikka samalla hän pitää yhteyttä naiseen tai hakee jotain hyötyä itselleen.
Hän haluaa pitää oven raollaan. Tämä on hyvin tavallista, jos ihminen ei halua sitoutua, mutta ei myöskään halua menettää toisen kiinnostusta. Hän haluaa haluamansa ilman emotionaalista sitoutumista. Jos hänen toimintansa on ristiriidassa puheidensa kanssa, teot kertovat yleensä enemmän kuin selitykset.
Hän saattaa myös suojella omaa egoaan. On mukavaa tietää, että toinen on kiinnostunut, vaikka itse ei olisi valmis tarjoamaan vastaavaa.
Toivon paljon vauvoja! Pillut rinnuksilla ehkä suhteuttaa ymmärtämään, mitä naisen käyttäminen seksiobjektina aiheuttaa.- Anonyymi00020
Uskon, että näin ajattelevia ja toimivia naisiakin on olemassa. Kelvollinen mies voi olla monen sattuman summa lopuksi? Monella naisella on ajatus, että pitää tuntea itsensä prinsessaksi, josta huolehtii ja pitää todella hyvänä lahjoen ja palkiten kaikesta hyvästä.
Muut ovat hänelle silloin toisarvoisia. Kokeman kautta kirjoitan ja olen heitä nähnyt ihan läheltäkin. Sinkkuna yleensä on toisarvoinen suhteessa olijaan nähden ja tällaiset tulevat korostuneesti esille silloin. Olenko riittävä, harvemmin olen. - Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Uskon, että näin ajattelevia ja toimivia naisiakin on olemassa. Kelvollinen mies voi olla monen sattuman summa lopuksi? Monella naisella on ajatus, että pitää tuntea itsensä prinsessaksi, josta huolehtii ja pitää todella hyvänä lahjoen ja palkiten kaikesta hyvästä.
Muut ovat hänelle silloin toisarvoisia. Kokeman kautta kirjoitan ja olen heitä nähnyt ihan läheltäkin. Sinkkuna yleensä on toisarvoinen suhteessa olijaan nähden ja tällaiset tulevat korostuneesti esille silloin. Olenko riittävä, harvemmin olen.Tässä ehkä nyt mennään sen miehen käytöksen kautta. On paljon naisia jotka oikeasti haluavat niitä vauvoja. Sitten on liian paljon miehiä jotka ei kykene minkäänlaiseen sitoutumiseen. Oletko siis sitä mieltä ettei monet naiset halua sitoutua vai tulkitsenko oikein
- Anonyymi00032
Ja tämä aapeeäijän älyvapaa teatteriko ei muka ole naisvihan muoto? Pllut tunnuksilla, ookoo
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Muut ovat hänelle silloin toisarvoisia. Kokeman kautta kirjoitan ja olen heitä nähnyt ihan läheltäkin. Sinkkuna yleensä on toisarvoinen suhteessa olijaan nähden ja tällaiset tulevat korostuneesti esille silloin. Olenko riittävä, harvemmin olen.Tai tarkoitatko että nainen arvottaa valmiiksi suhteessa olevan miehen korkeammalle kuin sinkun, minkä vuoksi aloituksen kuvaana mies teeskentelee varattua?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja tämä aapeeäijän älyvapaa teatteriko ei muka ole naisvihan muoto? Pllut tunnuksilla, ookoo
Rinnuksilla* mutta niin
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miksi ajattelet aloittajan olevan mies. Voihan nainenkin toimia naisvihamielisesti. Se on jopa yleistä
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tai tarkoitatko että nainen arvottaa valmiiksi suhteessa olevan miehen korkeammalle kuin sinkun, minkä vuoksi aloituksen kuvaana mies teeskentelee varattua?
Tällä lähti taas apäijän kanssa psy koodit päälle
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Rinnuksilla* mutta niin
Mun puolesta voi olla märkä tavara vaikka äijän naamalla, kunhan se on jonkun oikein tuiman tädin
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miksi ajattelet aloittajan olevan mies. Voihan nainenkin toimia naisvihamielisesti. Se on jopa yleistä
Oletko kenties hieman kompulsiivinen assosiaatiodesi kanssa ja jokainen aloitus on juntattava naisen tekemäksi?
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oletko kenties hieman kompulsiivinen assosiaatiodesi kanssa ja jokainen aloitus on juntattava naisen tekemäksi?
Ja jonkun tietyn obdession kohteen tietysti joka vastaa myös jokaisesta negaatiosta tällä saitilla. Hyi olkoon mik k-naama
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oletko ikinä harkinnut mahdollisuutta, että tänne muuttaa aloituksia erittäin kuuma, seksikäs, eroottinen, nainen. Se on kuule juurikin niin.
- Anonyymi00055
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ja jonkun tietyn obdession kohteen tietysti joka vastaa myös jokaisesta negaatiosta tällä saitilla. Hyi olkoon mik k-naama
Mikä se sellainen k-naama on? Kaunis naama?
- Anonyymi00061
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tällä lähti taas apäijän kanssa psy koodit päälle
Pat koodia sinulle tässä seurustelumarkkinoiden luonnonlain ominaisuudessa:
Mies tosiaan yrittää pitää kaikki vaihtoehdot avoinna.
Kohtalo:
”Selvä. Saat yhden vaihtoehdon.”
Mies: ”Minkä?”
Kohtalo:
”Vaihdatko vaipan vai lämmitätkö maidon?”
Mies: ”Voinko miettiä?”
Kohtalo:
”Et. Se toinen vauva heräsi.” - Anonyymi00062
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tässä ehkä nyt mennään sen miehen käytöksen kautta. On paljon naisia jotka oikeasti haluavat niitä vauvoja. Sitten on liian paljon miehiä jotka ei kykene minkäänlaiseen sitoutumiseen. Oletko siis sitä mieltä ettei monet naiset halua sitoutua vai tulkitsenko oikein
Ajattelen, että on naisia, jotka kokevat epäonnistumisia suhteissaan ja kostona kokemastaan ovat seikkailuilleen alttiita ja aktiivisiakin. Heillä kuitenkin paljon paremmat mahdollisuudet löytää sitä seuraa, kun eivät uskalla olla yksin?
Sitoutuminen vaatii vastavuoroisuutta, markkinoilla paljon heitä, jotka ajattelevat itsekkäästi, jolloin luottamus toiseen ei ole kovin korkealla. Ja mennään itsekkäästi eläten vain hetkessä, ajattelematta suuremmin tulevaa. - Anonyymi00063
Anonyymi00047 kirjoitti:
"En halua draamaa.”
Sanoo mies, joka on käyttänyt kolme vuotta siihen, että luo ympärilleen niin monimutkaisen ihmissuhdeverkoston, että NASA joutuu piirtämään siitä kartan.
Sitten joku tomera nainen tulee paikalle:
”Selvä. Nyt puhelin pois ja vauva syliin.”
Ja yhtäkkiä koko mies on hiljaa.
Ei siksi, että olisi saavuttanut zen-tilan.
Vaan koska vauva pissasi hänen paidalleen.
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Hyvä vauva! - Anonyymi00070
Anonyymi00051 kirjoitti:
Oletko ikinä harkinnut mahdollisuutta, että tänne muuttaa aloituksia erittäin kuuma, seksikäs, eroottinen, nainen. Se on kuule juurikin niin.
En ole ottanut ko mahdollisuutta huomioon kuule lainkaan. -Ta To ja heitä jo sinäkin fribas tmv hevon vttuun
- Anonyymi00073
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mikä se sellainen k-naama on? Kaunis naama?
Päässä fiiraa jos naisen aloitukseksi kuvittelee tätä guben retar dia teatteria sitä se tarkoittaa. Ta To
- Anonyymi00080
Anonyymi00070 kirjoitti:
En ole ottanut ko mahdollisuutta huomioon kuule lainkaan. -Ta To ja heitä jo sinäkin fribas tmv hevon vttuun
PSYKOLOGINEN LUENTO, JOTA KUKAAN EI TILANNUT
”Miksi mies tekee näin?”
Koska mahdollisesti:
– hän haluaa kontrollia
– hän välttelee haavoittuvuutta
– hän tarvitsee vahvistusta omalle haluttavuudelleen
– hän haluaa läheisyyttä ilman velvoitteita
– hän pitää vaihtoehtoja avoinna
– tai hän on yksinkertaisesti itsekäs
Keskustelupalstan diagnoosi:
”Todennäköisesti tarvitsee vaipanvaihtoharjoittelua.”
Tieteellinen näyttö:
Puuttuu.
Kansan kokemukseen perustuva näyttö:
Massiivinen. - Anonyymi00081
Anonyymi00073 kirjoitti:
Päässä fiiraa jos naisen aloitukseksi kuvittelee tätä guben retar dia teatteria sitä se tarkoittaa. Ta To
Vetoa voisi lyödä, että sinä joka sitä gubbe sanaa viljelet olet ap;)
- Anonyymi00084
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mitä fiirataan? Vauvan syntymäpäivää? Pääsenkö kumminksi? Pliiiiiiiis pliiiiiiiis pliiiiiiiis
- Anonyymi00086
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sen me ainakin osaamme sanoa, että mieheksi luulija on palannut linjoille, tervetuloa vaan sinnekin.
- Anonyymi00127
Anonyymi00063 kirjoitti:
"En halua draamaa.”
Sanoo mies, joka on käyttänyt kolme vuotta siihen, että luo ympärilleen niin monimutkaisen ihmissuhdeverkoston, että NASA joutuu piirtämään siitä kartan.
Sitten joku tomera nainen tulee paikalle:
”Selvä. Nyt puhelin pois ja vauva syliin.”
Ja yhtäkkiä koko mies on hiljaa.
Ei siksi, että olisi saavuttanut zen-tilan.
Vaan koska vauva pissasi hänen paidalleen.
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Hyvä vauva!Aika saakelin urpo feikkidialogi itsesi kanssa aapeeäijä. Miljöö ei ihan oo elossa ns. TT
- Anonyymi00128
Anonyymi00080 kirjoitti:
PSYKOLOGINEN LUENTO, JOTA KUKAAN EI TILANNUT
”Miksi mies tekee näin?”
Koska mahdollisesti:
– hän haluaa kontrollia
– hän välttelee haavoittuvuutta
– hän tarvitsee vahvistusta omalle haluttavuudelleen
– hän haluaa läheisyyttä ilman velvoitteita
– hän pitää vaihtoehtoja avoinna
– tai hän on yksinkertaisesti itsekäs
Keskustelupalstan diagnoosi:
”Todennäköisesti tarvitsee vaipanvaihtoharjoittelua.”
Tieteellinen näyttö:
Puuttuu.
Kansan kokemukseen perustuva näyttö:
Massiivinen.Minua ei kuule naista esittävä spede kiinnosta sinun teennäisen dramaattiset solkotukset millään tavalla, mutta pääseehän sillä nääs trendaa viiniä elämänkoululaisten ruodittavaksi
- Anonyymi00129
Anonyymi00081 kirjoitti:
Jaa , no kerro ihmeessä lisää tästä superteoriasta. Taidat vaan inttää inttämisen vuoksi kun on oikeassa olemisen tarve
- Anonyymi00130
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sen me ainakin osaamme sanoa, että mieheksi luulija on palannut linjoille, tervetuloa vaan sinnekin.
Ja mikä konsepti tämä guben lanseeraama miesluulija taas olikaan? Kerro siitä lisää nk ätmihunter. Kovin junnaa sullakin mikroskooppista kehää nämä päätelmät, vaikka niin fiksu olet kun itse niin kehaiset. No wayyy m-fuckaas jne oot aika täynnä ittees
- Anonyymi00175
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nainen misogyynikko. Mitä vielä?
- Anonyymi00176
Anonyymi00127 kirjoitti:
Aika saakelin urpo feikkidialogi itsesi kanssa aapeeäijä. Miljöö ei ihan oo elossa ns. TT
Uu. Se on löytänyt uuden sivistyssanan taas varastoon. Huikeaa. 👏🏻
- Anonyymi00177
Anonyymi00129 kirjoitti:
Jaa , no kerro ihmeessä lisää tästä superteoriasta. Taidat vaan inttää inttämisen vuoksi kun on oikeassa olemisen tarve
Ei ole tarvetta olla oikeassa, kun on aina absoluuttisesti oikeassa joka tapauksessa 🤷🏿
- Anonyymi00002
Me naiset toivomme hänen kaltaisilleen miehille elämää, jossa miehen pitäisi lopulta kohdata tekojensa seuraukset. Parhaiten tämä toteutuu, että joku tomera nainen laittaa miehen vaihtamaan vaippoja.
- Anonyymi00014
Jos ois mun nk ongelma, niin kyllä aapeeäijä sanoisin, että ei sun tartte- älä vaan tule sohlaamaan mtn tänne. Hymähdys
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos ois mun nk ongelma, niin kyllä aapeeäijä sanoisin, että ei sun tartte- älä vaan tule sohlaamaan mtn tänne. Hymähdys
Minä voisinkin olla nainen joka haluaa olla iso joka synnyttää. Eikö ole söpö ajatus?
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä voisinkin olla nainen joka haluaa olla iso joka synnyttää. Eikö ole söpö ajatus?
Tarkoitat varmaankin isi, ei iso
- Anonyymi00027
Mun täytyy sinulle kertoa. Olen ollut erittäin vahvan narsistin kanssa. Sitä ei saa oppimaan. Lopulta se vaikka myrkyttää sinut tai hoitaa pienen äksidentin että saa sinut kuviosta jos asiat ei mene niinkuin HÄN haluaa. Se ei ole kiva leikki.
Se on naiset ihan totta. Punaiset liput kun heiluu. Ota jalat allesi jos vielä voit hyvin fyysisesti tai psyykkisesti.
Ei itseään kannata antaa näille pahoille. Etsikää hyviä asioita - Anonyymi00037
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kyllä yhtään, apäijä
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mun täytyy sinulle kertoa. Olen ollut erittäin vahvan narsistin kanssa. Sitä ei saa oppimaan. Lopulta se vaikka myrkyttää sinut tai hoitaa pienen äksidentin että saa sinut kuviosta jos asiat ei mene niinkuin HÄN haluaa. Se ei ole kiva leikki.
Se on naiset ihan totta. Punaiset liput kun heiluu. Ota jalat allesi jos vielä voit hyvin fyysisesti tai psyykkisesti.
Ei itseään kannata antaa näille pahoille. Etsikää hyviä asioitaNarsisteja on joo. Ne meneekin teoissaan next levelille. Ehkä tämän keissin ukko on pikkupahis, sitoutumiskammoinen. Onko se sitten narsismin. Varmaan on.
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei kyllä yhtään, apäijä
Minä pystyn kykenen siihen! Usko jo! On se oikea tavara!
- Anonyymi00064
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei kyllä yhtään, apäijä
Me naiset emme toivo tällaisille miehille pahaa.
Päinvastoin.
Toivomme heille rakkautta.
Perhettä.
Onnea.
Ja erityisesti sellaista tomeraa naista, joka eräänä kauniina sunnuntaiaamuna katsoo miestä silmiin ja sanoo:
”Rakas, tänään sinä opit vihdoin, mitä vastuun kantaminen tarkoittaa.”
Mies: ”Mitä tapahtui?”
Nainen: ”Vauva kakki.”
Mies: ”…”
Nainen: ”Onnea. Elämän oppitunti alkoi.” - Anonyymi00069
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei kyllä yhtään, apäijä
Jotkut miehet käyttävät valtavasti energiaa siihen, ettei kukaan nainen vain pääse liian lähelle.
Sitten elämä tuo paikalle yhden pienen ihmisen, joka päättää:
”Minä nukun tässä.”
”Minä itken nyt.”
”Minä tarvitsen sinua.”
”Ja muuten, kukaan ei kysynyt sinulta.”
Siinä sitä on emotionaalista läheisyyttä
Vieläpä ilman peruuttamismahdollisuutta - Anonyymi00131
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei itseään kannata antaa näille pahoille. Etsikää hyviä asioitaJa missä maailmassa näin tapahtuu, ko aiheilla mässäilevä palstaäijä ja aapee?
- Anonyymi00132
Anonyymi00038 kirjoitti:
Narsisteja on joo. Ne meneekin teoissaan next levelille. Ehkä tämän keissin ukko on pikkupahis, sitoutumiskammoinen. Onko se sitten narsismin. Varmaan on.
Jep jep joo uunot koittakaa piereksiä guben pakinoihin joku identiteettiin liittyvä kuningasteoria, se on varmaan paras vastaus kaikkiin psyykkisiin ja juridisiin ongelmiin
- Anonyymi00133
Anonyymi00131 kirjoitti:
Ja missä maailmassa näin tapahtuu, ko aiheilla mässäilevä palstaäijä ja aapee?
Tää yks väijyi tippa sanonko minkä päässä tuota kommenttia taas. Lisäys
- Anonyymi00178
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei kyllä yhtään, apäijä
Ajattelit asiaa kuitenkin. Se herätti sinussa tunteita, kun palasit tänne sitä kommentoimaan oikein kunnolla mietittyäsi.
- Anonyymi00179
Anonyymi00133 kirjoitti:
Tää yks väijyi tippa sanonko minkä päässä tuota kommenttia taas. Lisäys
Huikeaa retoriikkaa sinulta. Haluat saada meidät lukijat miettimään sitä tippaa oman m*****si päässä.
- Anonyymi00003
Elämänhallintakurssi sekä varatuille että varattua esittäville miehille voisi mennä seuraavasti:
Tomera nainen ilmoittaa:
”Rakas, vauva itkee. Sinä vaihdat vaipan.”
Mies: ”Mutta olen varattu.”
Nainen: ”Niin olet. Vauvalle.” 😂
Minua suuresti naurattaa siinä vaiheessa, kun näen tämän miehen työntävän lastenrattaita.- Anonyymi00012
💋 millainen on inasen kriippaava
Osaatko kuvailla tarkemmin
Alkaa kiinnostaa - Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
💋 millainen on inasen kriippaava
Alkaa kiinnostaaNo nämä sinun vaipan vaihtojutut on naisena esiintyvä keke kerrassaan karmaisevia. Jos sitä ei sisäistä niin on aika vajuck
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
No nämä sinun vaipan vaihtojutut on naisena esiintyvä keke kerrassaan karmaisevia. Jos sitä ei sisäistä niin on aika vajuck
Mikä näissä sinua karmii? Minulta kuin sinulta on vaihdettu vaippaa, ja kenties tullaan vielä joskus vaihtamaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
No nämä sinun vaipan vaihtojutut on naisena esiintyvä keke kerrassaan karmaisevia. Jos sitä ei sisäistä niin on aika vajuck
Ps mikäli nämä hekumalliset emojit harhauttaa niin ajautukoon vaikka walhallaan tms en tiiä mitä sanoa edes enää
- Anonyymi00030
Voi tyttökulta. Narsistille lapsi on punainen vaate. Viimeistään sittenkun se ei enää tottele. Hän jättää sinut yksin lapsen kanssa. "Se on äidin tehtävä koska hänellä ei ole tissejä"
Heippa se huutaa ovelta.
Lapsessa on vain vikaa kun sille tulee oma tahto.
Nainen ei saa huomata kuin narsisti isän.
Taidat olla vielä aika naivii kun kuvittelet että voit hoitaa tai laittaa narssistn kuntoon. Ha ha - Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ps mikäli nämä hekumalliset emojit harhauttaa niin ajautukoon vaikka walhallaan tms en tiiä mitä sanoa edes enää
Missä näit hekumallisia emojeita? Voih, täällä nähdään jo harhoja tänä aamuna.
- Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikä näissä sinua karmii? Minulta kuin sinulta on vaihdettu vaippaa, ja kenties tullaan vielä joskus vaihtamaan.
En minä ala näitä viimeisen päälle fasilitoimaan miksi karmii kun aikuinen mies vetää perheeäitiperformaatioita tai tätä näin mitä nyt teet. Joku ymmärrys pitää lukijallakin olla
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
En minä ala näitä viimeisen päälle fasilitoimaan miksi karmii kun aikuinen mies vetää perheeäitiperformaatioita tai tätä näin mitä nyt teet. Joku ymmärrys pitää lukijallakin olla
Miksi et? Kuitenkin haluat analysoida jokaisen viestin tarkasti diskurssianalyyttisesti. Odotamme kaikki sinun sivistyssanakirjalöydöksiäsi - ne pelastaa monen työpaikan kahvitunnin. Senhän sinä jo tiesitkin.
- Anonyymi00060
Fiksu mies ilmoittaa naiselle lopuksi: ”Niin varattu! Tiedäthän ettei mies osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa!” 😄
- Anonyymi00067
Anonyymi00060 kirjoitti:
Fiksu mies ilmoittaa naiselle lopuksi: ”Niin varattu! Tiedäthän ettei mies osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa!” 😄
Ai että vessa on varattu, eikä mies kykene hoitamaan molempaa hätää yhtä aikaa, enkä tarkoita nyt numero kakkosta.
- Anonyymi00075
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ai että vessa on varattu, eikä mies kykene hoitamaan molempaa hätää yhtä aikaa, enkä tarkoita nyt numero kakkosta.
Yritin heittää hieman huumoria. Oikeasti se mies pystyy tekemään mitä vaan, älä aliarvioi häntä.
- Anonyymi00079
Anonyymi00039 kirjoitti:
Missä näit hekumallisia emojeita? Voih, täällä nähdään jo harhoja tänä aamuna.
"💋 millainen on inasen kriippaava
Alkaa kiinnostaa " Esim tässä aapeeäijä 🥱 - Anonyymi00087
Anonyymi00075 kirjoitti:
Yritin heittää hieman huumoria. Oikeasti se mies pystyy tekemään mitä vaan, älä aliarvioi häntä.
Sinä siis kuvittelet nyt olevasi tämän keskusteluketjun kuvailema mies. No tervetuloa vaan sinullekin. Tunnemmeko jostain?
- Anonyymi00134
Anonyymi00030 kirjoitti:
Voi tyttökulta. Narsistille lapsi on punainen vaate. Viimeistään sittenkun se ei enää tottele. Hän jättää sinut yksin lapsen kanssa. "Se on äidin tehtävä koska hänellä ei ole tissejä"
Heippa se huutaa ovelta.
Lapsessa on vain vikaa kun sille tulee oma tahto.
Nainen ei saa huomata kuin narsisti isän.
Taidat olla vielä aika naivii kun kuvittelet että voit hoitaa tai laittaa narssistn kuntoon. Ha haOnko gubbe äidin kanssa selvittämättömiä asioita?
- Anonyymi00135
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kai te kaikki ymmärrätte edes sen, että tämä kekkeruusi kehuu itseään kolmanessa persoonassa? Tämä älöittäjä siis
- Anonyymi00180
Anonyymi00134 kirjoitti:
Onko gubbe äidin kanssa selvittämättömiä asioita?
Eiköhän tuo ole ihan naisen kirjoittama teksti. Valitettavasti suurimmalla osalla naisista on inasen negatiivisia kokemuksia kriippaavista limasista äijistä.
- Anonyymi00181
Anonyymi00135 kirjoitti:
Kai te kaikki ymmärrätte edes sen, että tämä kekkeruusi kehuu itseään kolmanessa persoonassa? Tämä älöittäjä siis
Kuules sensaatiohakuinen. Älöittäjällä oli ihän öikeä keskystely jonkhyn fänin känssä. Just live with it.
- Anonyymi00004
Moniko teistä tuntee pistoksen?!?
- Anonyymi00013
En tunne yhtäkä queeria, mutta semmosen pistoksen kyllä. -sivu
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sait sellaisen gueer -pistoksen ja tunget parhaillaan sukkiksia jalkaan? Näinkö on? Ja puutarhatontut on aseteltu sievään riviin perinnoista 30 asteen kulmaan, eikös juu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä vaan sinäkään gubelle päätä aukovq lisäänny jos selkään joskus ees pääset. Trendikästä sanastoa btw lol. T naiselta
- Anonyymi00046
Anonyymi00022 kirjoitti:
Älä vaan sinäkään gubelle päätä aukovq lisäänny jos selkään joskus ees pääset. Trendikästä sanastoa btw lol. T naiselta
Lol indeed
- Anonyymi00054
Ei kukaan, eikä tälläkään ole mitään vaikutusta edes lopputulokseen.
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Taisi siis osua 😁
- Anonyymi00077
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tämä on ihmissuhteiden versio noutopöydästä:
”Otan tuosta läheisyyttä.”
”Tuosta huomiota.”
”Tuosta seksiä.”
”Mutta sitoutumista en ota, kiitos.”
Nainen:
”Entä vastuu?”
Mies:
”Se ei kuulu tähän pakettiin.”
Tarjoilija:
”Valitettavasti kaikki paketit sisältävät nykyään vastuun.”
Mies:
”Onko teillä mitään halvempaa mallia?” - Anonyymi00136
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mihin tun lopputulokseen kun kyseessä on kuitenkin vain spede joka pitää lukijoiden kustannuksella hauskaa esiintymällä naisena? Taidat kelailla hieman liikaa tjn
- Anonyymi00137
Anonyymi00077 kirjoitti:
Tämä on ihmissuhteiden versio noutopöydästä:
”Otan tuosta läheisyyttä.”
”Tuosta huomiota.”
”Tuosta seksiä.”
”Mutta sitoutumista en ota, kiitos.”
Nainen:
”Entä vastuu?”
Mies:
”Se ei kuulu tähän pakettiin.”
Tarjoilija:
”Valitettavasti kaikki paketit sisältävät nykyään vastuun.”
Mies:
”Onko teillä mitään halvempaa mallia?”Onko sinulla todettu palstaäijä neurologisia erityispiirteitä, voisiko se selittää osittain näin ke haria tekstiä? -TT
- Anonyymi00183
Anonyymi00137 kirjoitti:
Onko sinulla todettu palstaäijä neurologisia erityispiirteitä, voisiko se selittää osittain näin ke haria tekstiä? -TT
Ei voi mitään kun TT:llä silmät harmittaa eri suuntiin, niin ettei tekstin alkeellisesta silmäilystäkään tule mitään. 👀
- Anonyymi00005
Kiva aloitus ihanalta.
- Anonyymi00007
Tämä mies haluaa pitää kaikki ovet avoinna....
Kohtalo: ”Totta kai. Tässä sinulle talo, kolme lasta, yksi koira ja nainen, joka ei hyväksy sinulta "en tiedä missä lasten kurahousut ovat’.”
Universumi hoitaa vielä perehdytyksen loppuun asti, niin en ole kovinkaan suruinen👏🏻😂 Ei tarvita minua perehdyttämään, vaan jää jonkun toisen ongelmaksi.- Anonyymi00044
Juu juu apäijä koputa oveen ja jätä koko paketti porstuaan. Eh hee meneekö yli hilseen kun sitäkään pääomaa ei ole? -TT
- Anonyymi00057
Anonyymi00044 kirjoitti:
Juu juu apäijä koputa oveen ja jätä koko paketti porstuaan. Eh hee meneekö yli hilseen kun sitäkään pääomaa ei ole? -TT
TT hunajapupu
Tulet aina perässäni keskusteluihin
Pidät minua viehättävänä vaikka emme tunnekaan - Anonyymi00065
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mies haluaa päättää:
Milloin tavataan.
Milloin puhutaan.
Milloin ollaan läheisiä.
Milloin otetaan etäisyyttä.
Eli käytännössä hän haluaa olla parisuhteensa toimitusjohtaja.
Valitettavasti kukaan ei kertonut, että toimitusjohtaja joutuu myös hoitamaan reklamaatiot.
”Rakas, vauva on reklamoinut palvelusta klo 03.17.”
”Miten?”
”Huusi.”
”Mitä hän haluaa?”
”Johtoryhmän päätös on yksimielinen: puhtaan vaipan kakkavaipan tilalle ja p*llyn pesun. Isi hoitakoon, tämä on 2020-luku!" - Anonyymi00066
Rakas, älä aliarvioi minua.
- Anonyymi00088
Anonyymi00066 kirjoitti:
Olet siis kokenut vaihtamaan vaippoja? Ihanko palvelutalossa olet harjoitellut
- Anonyymi00090
Anonyymi00066 kirjoitti:
😲 te todella luulette kirjoittavanne jollekin tietylle
Ihmiset valot päälle - Anonyymi00105
Anonyymi00090 kirjoitti:
😲 te todella luulette kirjoittavanne jollekin tietylle
Ihmiset valot päälleEthän voi tietää mitä toisen ihmisen elämässä tapahtuu. Jos joku on antanut selkeästi ja piilosta vinkkejä ja ne kolahtaa omaan elämään, niin saahan silloin vähintään kommentoida, eihän kukaan oleta että hän olisi juuri se ihminen, jota miettii kommentoidessaan tai voi vaikka ollakin ja tämä on vain sanojen vaihtoa, ei muuta.
- Anonyymi00138
Anonyymi00057 kirjoitti:
TT hunajapupu
Tulet aina perässäni keskusteluihin
Pidät minua viehättävänä vaikka emme tunnekaanNyt tässä on joku väärinkäsitys, aapeeäijä🥱
- Anonyymi00139
Anonyymi00088 kirjoitti:
Olet siis kokenut vaihtamaan vaippoja? Ihanko palvelutalossa olet harjoitellut
Onnea vaan niillekin, jotka joutuu tuollaista narsistista massiivista naista kääntelemään
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Onnea vaan niillekin, jotka joutuu tuollaista narsistista massiivista naista kääntelemään
Ps koska on ne käräjät majakka ja perävaunu?
- Anonyymi00009
Toivon hänelle paljon vauvoja. En siksi, että olisin julma.
Vaan siksi, että joskus miehen on hyvä oppia, ettei kaikki elämässä ole ”minä haluan, minä saan”.
Joskus se on myös näin:
”Minä haluan nukkua.”
”Et saa.”
”Miksi?”
”Koska vauva on päättänyt toisin.”- Anonyymi00010
Ei missään nimessä mitään semmoisia sulle aapeeäijä
- Anonyymi00016
Ei sem tyypin menoa oo pahimin lapsien olemmassaolokaan hidastanu niiku monella muulla .
Jotku vaan jää korvienvälistä 20v ...
Sivusta - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei sem tyypin menoa oo pahimin lapsien olemmassaolokaan hidastanu niiku monella muulla .
SivustaNo jos ei hidasta menoa, niin vaikeuttaa. Kaikki rahat menee niihin vaippoihin. Eikö se ole ihan oikein ja kohtuullista?
- Anonyymi00041
Anonyymi00016 kirjoitti:
SivustaVähän takkuaa tekstin tuotto ooks soseessa tjn? Sivusta
- Anonyymi00048
Anonyymi00041 kirjoitti:
Vähän takkuaa tekstin tuotto ooks soseessa tjn? Sivusta
Sieniäkin löytyy....nyt on se aika -sivustaN
- Anonyymi00015
Miksi tästä ketjusta poistui heti asiallisia vastauksia
- Anonyymi00025
Joo apäijän performanssia ei saa taas yhtään kritisoida jollakin kalsaria hiertää
- Anonyymi00049
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo apäijän performanssia ei saa taas yhtään kritisoida jollakin kalsaria hiertää
Tampaxin naru on mennyt takkuun stringinarun kanssa 🤔
- Anonyymi00058
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kuutamo kuppi
🌛+🍵 - Anonyymi00059
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mies ilmoittaa olevansa varattu, jotta naiset eivät jää roikkumaan. Todella vastuullista.
Seuraava luonnollinen kehitys on tietenkin se, että hän päätyy suhteeseen naisen kanssa, joka ilmoittaa:
"Olet varattu tänään lastenhoitoon klo 16–21.”
Mies: ”Mutta—”
Nainen: ”Ei keskustella nyt. Kakkaa on tulossa.” - Anonyymi00078
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mies tämä tuohtuja taitaa olla, kuten sinäkin melkein. TT
- Anonyymi00089
Anonyymi00078 kirjoitti:
Mies tämä tuohtuja taitaa olla, kuten sinäkin melkein. TT
Minulla ei ole Tampaxia. Pidän enemmän Ob:n tuotteista, mutta niistä sinä aito mies et mitään ymmärräkään. Minä sentään olen aito nainen.
- Anonyymi00141
Anonyymi00089 kirjoitti:
Minulla ei ole Tampaxia. Pidän enemmän Ob:n tuotteista, mutta niistä sinä aito mies et mitään ymmärräkään. Minä sentään olen aito nainen.
Joo joo tietenkin sinä palstaäijä olet se aito nainen tisut ja tusut löytyy tulkaa vaikka katsomaan kuten näille olet joskus rehvastellut ja minä varmaan joku wannabehitleruberroadmankivitalonprseraiskuri tmv, naiset kun ei osaa puhua kaikkien mukaan muuta kuin mies haluan emoji jee
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Joo joo tietenkin sinä palstaäijä olet se aito nainen tisut ja tusut löytyy tulkaa vaikka katsomaan kuten näille olet joskus rehvastellut ja minä varmaan joku wannabehitleruberroadmankivitalonprseraiskuri tmv, naiset kun ei osaa puhua kaikkien mukaan muuta kuin mies haluan emoji jee
Ja obn tuotteet mainittu- kiinnosti syystä että? Masentavaa tebbana
- Anonyymi00017
Minä inasen kriippaan asiaa eteenpäin, mikäli suotte
Tämä on aihe, joka vaatii syvempää kaivautumista ilmiöön, että kauniimpi sukupuoli kykenee toimimaan tavatessaan ap:n kuvailemia inasen kriippaavia yksilöitä
Väittävät että on lupa vaimolta, mutta kun ei ole sitä vaimoa. Mielestäni se on inasen kriippaavaa toimintaa, vai kuinka te penaali teroitinta vailla olevat - mitä sanotte? - Anonyymi00024
Mitä ihmet.. hassua xd
- Anonyymi00053
Tulkaa aloituksen kaltaiset miehet uudelle verkkokurssilleni. Se on säälistä ilmainen.
VAIPPA 101 – Johdatus seurauksiin.
Kurssin suorittaminen tapahtuu käytännön harjoitteluna.
Teoriaa ei ole.
Poissaoloja ei hyväksytä. - Anonyymi00068
Olen varattu siinä vaiheessa kun me naisen kanssa niin yhteisesti sovimme. Eihän etäyhteyden kuvaa voi varata. Henkilö voi toki olla oikea, mutta kuvan lähettäjä voi olla väärä.
- Anonyymi00074
Jos ihminen pitää toisen kiinnostusta jatkuvasti yllä, hän ei välttämättä halua suhdetta. Hän saattaa haluta varmistuksen siitä, että suhde olisi mahdollinen, jos hän joskus haluaisi sen.
Eli toinen ihminen toimii vähän kuin varavoimala.
Ei sitä käytetä. Mutta hyvä tietää, että sähköä tulee tarvittaessa.
Sitten nainen löytää uuden miehen. Varavoimala suljetaan.
Mies:
”Miten niin suljettiin?”
Nainen:
”Koska et koskaan käyttänyt sitä.”
Mies:
”Mutta se oli siellä.”
Nainen:
”Niin. Nyt ei ole.” - Anonyymi00092
Anonyymi00074 kirjoitti:
Jos ihminen pitää toisen kiinnostusta jatkuvasti yllä, hän ei välttämättä halua suhdetta. Hän saattaa haluta varmistuksen siitä, että suhde olisi mahdollinen, jos hän joskus haluaisi sen.
Eli toinen ihminen toimii vähän kuin varavoimala.
Ei sitä käytetä. Mutta hyvä tietää, että sähköä tulee tarvittaessa.
Sitten nainen löytää uuden miehen. Varavoimala suljetaan.
Mies:
”Miten niin suljettiin?”
Nainen:
”Koska et koskaan käyttänyt sitä.”
Mies:
”Mutta se oli siellä.”
Nainen:
”Niin. Nyt ei ole.”Ensinnäkin, oikea elämä tapahtuu oikeassa elämässä. Vaaditko mieheltä, että hänen pitää olla ehdottoman uskollinen jo etäyhteyden takaa kun tapaamista ei ole edes ollut? Jos mies vaikka juttelee, onpa työn tai vapaa-ajan puitteissa naisten kanssa, koetko että mies jotenkin pettäisi sinua. Puhumattakaan nettiyhteyksistä, joissa kommunikointi on pohjimmiltaan anonyymia ennen ensimmäistä tapaamista. Ei miestä saa lynkata etukäteen ja elää elämää etukäteen pahimman skenaarion mukaan, jos mitään konkreettista ei ole vielä oikeassa elämässä tapahtunut.
- Anonyymi00097
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ensinnäkin, oikea elämä tapahtuu oikeassa elämässä. Vaaditko mieheltä, että hänen pitää olla ehdottoman uskollinen jo etäyhteyden takaa kun tapaamista ei ole edes ollut? Jos mies vaikka juttelee, onpa työn tai vapaa-ajan puitteissa naisten kanssa, koetko että mies jotenkin pettäisi sinua. Puhumattakaan nettiyhteyksistä, joissa kommunikointi on pohjimmiltaan anonyymia ennen ensimmäistä tapaamista. Ei miestä saa lynkata etukäteen ja elää elämää etukäteen pahimman skenaarion mukaan, jos mitään konkreettista ei ole vielä oikeassa elämässä tapahtunut.
Silloin, kun tunteita on enemmän kuin pelkkä alkukiinnostus, niin ei siinä pidetä enää vaihtoehtoja auki. Jos osoitat toiselle haluavasi toisen ja molemmat tietää tunteista, niin muiden kanssa pelleily pitää loppua ja yksi kortti katsotaan kerrallaan.
Noin toimin itse, enkä muuta huoli toiselta.
Sivusta - Anonyymi00099
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ensinnäkin, oikea elämä tapahtuu oikeassa elämässä. Vaaditko mieheltä, että hänen pitää olla ehdottoman uskollinen jo etäyhteyden takaa kun tapaamista ei ole edes ollut? Jos mies vaikka juttelee, onpa työn tai vapaa-ajan puitteissa naisten kanssa, koetko että mies jotenkin pettäisi sinua. Puhumattakaan nettiyhteyksistä, joissa kommunikointi on pohjimmiltaan anonyymia ennen ensimmäistä tapaamista. Ei miestä saa lynkata etukäteen ja elää elämää etukäteen pahimman skenaarion mukaan, jos mitään konkreettista ei ole vielä oikeassa elämässä tapahtunut.
Ensinnäkin tässä menee nyt kaksi asiaa iloisesti sekaisin: ihmisten kanssa keskusteleminen ja romanttisten vaihtoehtojen aktiivinen ylläpitäminen.
Kukaan ei ole väittämässä, että miehen pitäisi lakata puhumasta naisille työpaikalla, kaupassa, harrastuksissa tai internetissä. Eikä uskollisuus tarkoita sitä, että mies joutuu kulkemaan silmälaput päässä aina kun vastaan tulee nainen.
Uskollisuus tarkoittaa sitä, että jos olet valinnut yhden ihmisen, et samanaikaisesti pidä muita naisia varalla siltä varalta, että tämä nykyinen vaihtoehto ei lopulta miellytäkään.
Ja juuri tässä kohtaa ”ei olla vielä tavattu oikeassa elämässä” ei automaattisesti vapauta ihmistä kaikesta vastuusta.
Jos mies sanoo yhdelle naiselle rakentavansa hänen kanssaan jotain, mutta samaan aikaan flirttailee, lämmittelee muita vaihtoehtoja, pitää naisia tarkoituksella kiinnostuneina ja perustelee sitä sillä, että ”eihän mitään konkreettista ole vielä tapahtunut”, kyse ei ole enää tavallisesta keskustelusta. Se on VARASUUNNITELMIEN keräämistä.
Ja jos mies itse haluaa tulla kohdelluksi niin, että nainen valitsee hänet, eikä pidä viittä muuta miestä odottamassa katsomossa, saman säännön pitäisi koskea myös häntä.
Ei tässä tarvitse elää ”pahimman skenaarion” mukaan. Pitää vain elää sen mukaan, että omat teot vaikuttavat siihen, mitä toinen ihminen voi sinuun luottaa.
Koska uskollisuus ei ala siitä hetkestä, kun vihkisormus napsahtaa sormeen. Luottamus alkaa paljon AIKAISEMMIN.
Ja tässä on se ydin:
Jos haluat yhden naisen valitsevan sinut, sinun pitää myös itse valita hänet.
Jos haluat pitää muut naiset mahdollisuuksina, sinä et oikeastaan ole valinnut ketään.
Ja jos joku nainen huomaa olevansa miehelle vain yksi vaihtoehto muiden joukossa, hänellä on täysi oikeus sanoa: "Heippa. Minä en kilpaile paikasta, jonka olisi pitänyt olla minulle varattu.”
Sillä siinä vaiheessa mies ei menetä naista siksi, että nainen olisi ”ylireagoinut”. Hän menettää naisen siksi, että nainen huomasi oman arvonsa ennen kuin mies huomasi hänen arvonsa. - Anonyymi00100
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut yhdestä naisesta ja rakentaa hänen kanssaan suhdetta, mutta pitää samalla muita naisia lämpiminä ”koska eihän tässä ole vielä oikeassa elämässä tapahtunut mitään”, kyse ei ole enää viattomasta kanssakäymisestä.
Se on VARASUUNNITELMIEN hallinnointia.
Ja tuo ”ei ole vielä tavattu” on muuten aika mainio perustelu. Sillä logiikalla mikään ei oikeastaan ala ennen kuin fyysisesti seisotaan samassa huoneessa. Kiinnostus ei ala ennen tapaamista. Luottamus ei ala ennen tapaamista. Eikä toisen huomioiminen tietenkään ala ennen tapaamista. - Anonyymi00101
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ja tiedoksi sinullekin, että kyllä osa naisista elää pahimman skenaarion mukaan, koska miehet antaa siihen aihetta toiminnallaan. Onneksi osa meistä naisista ymmärtää ajoissa kikata aloituksen kaltaiset tyypit ulos. Osa jää roikkumaan suoraan sanottuna henkisen väkivallan noidankehään.
- Anonyymi00102
Anonyymi00097 kirjoitti:
Silloin, kun tunteita on enemmän kuin pelkkä alkukiinnostus, niin ei siinä pidetä enää vaihtoehtoja auki. Jos osoitat toiselle haluavasi toisen ja molemmat tietää tunteista, niin muiden kanssa pelleily pitää loppua ja yksi kortti katsotaan kerrallaan.
Noin toimin itse, enkä muuta huoli toiselta.
SivustaSinäkin luotat enemmän etäyhteydellä kommunikointiin kuten tämäkin kirjoittelu täällä osoittaa. Itse miehenä olen saanut kokea että iljettävät äijät lähestyvät minua naisena esiintyen jopa linjoja pitkin. Tuollaisen kokemuksen jälkeen uskoo enää tosielämän kasvotusten kohtaamisia, missä naisen näkee oikeasti ja todistettavasti.
- Anonyymi00107
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ensinnäkin tässä menee nyt kaksi asiaa iloisesti sekaisin: ihmisten kanssa keskusteleminen ja romanttisten vaihtoehtojen aktiivinen ylläpitäminen.
Kukaan ei ole väittämässä, että miehen pitäisi lakata puhumasta naisille työpaikalla, kaupassa, harrastuksissa tai internetissä. Eikä uskollisuus tarkoita sitä, että mies joutuu kulkemaan silmälaput päässä aina kun vastaan tulee nainen.
Uskollisuus tarkoittaa sitä, että jos olet valinnut yhden ihmisen, et samanaikaisesti pidä muita naisia varalla siltä varalta, että tämä nykyinen vaihtoehto ei lopulta miellytäkään.
Ja juuri tässä kohtaa ”ei olla vielä tavattu oikeassa elämässä” ei automaattisesti vapauta ihmistä kaikesta vastuusta.
Jos mies sanoo yhdelle naiselle rakentavansa hänen kanssaan jotain, mutta samaan aikaan flirttailee, lämmittelee muita vaihtoehtoja, pitää naisia tarkoituksella kiinnostuneina ja perustelee sitä sillä, että ”eihän mitään konkreettista ole vielä tapahtunut”, kyse ei ole enää tavallisesta keskustelusta. Se on VARASUUNNITELMIEN keräämistä.
Ja jos mies itse haluaa tulla kohdelluksi niin, että nainen valitsee hänet, eikä pidä viittä muuta miestä odottamassa katsomossa, saman säännön pitäisi koskea myös häntä.
Ei tässä tarvitse elää ”pahimman skenaarion” mukaan. Pitää vain elää sen mukaan, että omat teot vaikuttavat siihen, mitä toinen ihminen voi sinuun luottaa.
Koska uskollisuus ei ala siitä hetkestä, kun vihkisormus napsahtaa sormeen. Luottamus alkaa paljon AIKAISEMMIN.
Ja tässä on se ydin:
Jos haluat pitää muut naiset mahdollisuuksina, sinä et oikeastaan ole valinnut ketään.
Ja jos joku nainen huomaa olevansa miehelle vain yksi vaihtoehto muiden joukossa, hänellä on täysi oikeus sanoa: "Heippa. Minä en kilpaile paikasta, jonka olisi pitänyt olla minulle varattu.”
Sillä siinä vaiheessa mies ei menetä naista siksi, että nainen olisi ”ylireagoinut”. Hän menettää naisen siksi, että nainen huomasi oman arvonsa ennen kuin mies huomasi hänen arvonsa.Eli sinun mukaan miehen pitäisi keskustella vain sen valitun kanssa vaikka etäyhteyden takaa vaikka vuoden ajan. Koko sen ajan nainen ja mies puhuvat rakastettavasti kauniita sanoja toisistaan linjojen takaa. Sitten yllättäen nainen ilmoittaa miehelle, olen raskaana ja menin kihloihin, anteeksi, tämä meni nyt vain näin. Mies on hukannut vuoden elämästään ja nainen kuittaa kaiken pienellä anteeksiannolla. Vain tosielämän teot ja kohtaamiset ratkaisevat. Se on fakta.
- Anonyymi00117
Anonyymi00107 kirjoitti:
Eli sinun mukaan miehen pitäisi keskustella vain sen valitun kanssa vaikka etäyhteyden takaa vaikka vuoden ajan. Koko sen ajan nainen ja mies puhuvat rakastettavasti kauniita sanoja toisistaan linjojen takaa. Sitten yllättäen nainen ilmoittaa miehelle, olen raskaana ja menin kihloihin, anteeksi, tämä meni nyt vain näin. Mies on hukannut vuoden elämästään ja nainen kuittaa kaiken pienellä anteeksiannolla. Vain tosielämän teot ja kohtaamiset ratkaisevat. Se on fakta.
Joo, olet oikeassa. Vain tosielämän teot merkitsee. Kun sain selville, että miehellä oli niitä varavaihtoehtoja jonossa, niin tosielämän ei ollut enää vaihtoehto.
- Anonyymi00118
Anonyymi00107 kirjoitti:
Eli sinun mukaan miehen pitäisi keskustella vain sen valitun kanssa vaikka etäyhteyden takaa vaikka vuoden ajan. Koko sen ajan nainen ja mies puhuvat rakastettavasti kauniita sanoja toisistaan linjojen takaa. Sitten yllättäen nainen ilmoittaa miehelle, olen raskaana ja menin kihloihin, anteeksi, tämä meni nyt vain näin. Mies on hukannut vuoden elämästään ja nainen kuittaa kaiken pienellä anteeksiannolla. Vain tosielämän teot ja kohtaamiset ratkaisevat. Se on fakta.
Todella hauskasti sinä imet itseesi nyt koko ketjun annin. Esität siis naisille varattua miestä, sinä kierimys. Toivon sinulle kaksosia ensalkuun. Siitä tulee hauskaa!
- Anonyymi00123
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ja tässä on se ydin:
Sillä siinä vaiheessa mies ei menetä naista siksi, että nainen olisi ”ylireagoinut”. Hän menettää naisen siksi, että nainen huomasi oman arvonsa ennen kuin mies huomasi hänen arvonsa.Juuri näin!
- Anonyymi00143
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sulla on taas ollut naista esittävän kanssa hermot aivan riekaleina
- Anonyymi00144
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sinäkin luotat enemmän etäyhteydellä kommunikointiin kuten tämäkin kirjoittelu täällä osoittaa. Itse miehenä olen saanut kokea että iljettävät äijät lähestyvät minua naisena esiintyen jopa linjoja pitkin. Tuollaisen kokemuksen jälkeen uskoo enää tosielämän kasvotusten kohtaamisia, missä naisen näkee oikeasti ja todistettavasti.
No mitäpä luulet, että tässä naista tavallisen päättömästi esiintyvän äijän kanssa tapahtuu- toistaako historia tavallaan itseään? Niin ymmärtääkseni näitä nk cat fishaajia löytyy muutenkin kuin ammattimaisten nk romanssi huijaajien keskuudessa. Em ilmiötä ei luulis joutuvan myös nk ammattiväelle avaamaan. Mutta joku häikii ehkä siinä mielessä
- Anonyymi00145
Anonyymi00107 kirjoitti:
Sää oot kehitellyt oikein viimeisen päälle dystopian mistä tilittää naista esittävälle. Otahan iisisti soturi. Ei vihtu
- Anonyymi00157
Anonyymi00144 kirjoitti:
No mitäpä luulet, että tässä naista tavallisen päättömästi esiintyvän äijän kanssa tapahtuu- toistaako historia tavallaan itseään? Niin ymmärtääkseni näitä nk cat fishaajia löytyy muutenkin kuin ammattimaisten nk romanssi huijaajien keskuudessa. Em ilmiötä ei luulis joutuvan myös nk ammattiväelle avaamaan. Mutta joku häikii ehkä siinä mielessä
Hello Markku-Juhani from Luvia Lavia what ever I am a top model from Australia I am looking for a Finnish husband
- Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
Hello Markku-Juhani from Luvia Lavia what ever I am a top model from Australia I am looking for a Finnish husband
Ghhhh kekekekeke roosperit roosperit
- Anonyymi00071
TAPAUSTUTKIMUS: VARATUN MIEHEN PARADOKSI
Tutkimusten mukaan mies haluaa samanaikaisesti kolme asiaa:
olla vapaa
saada huomiota
ettei kukaan odota häneltä mitään
Tätä kutsutaan tieteessä nimellä:
”Minä haluan kaikki parisuhteen edut ilman parisuhteen käyttöehtoja.”
Ongelma syntyy siinä vaiheessa, kun nainen lukee käyttöehdot.
”Tässä lukee, että mies ei sitoudu.”
”Kyllä.”
”Ja silti odottaa uskollisuutta, huomiota, seksiä ja saatavuutta?”
”Kyllä.”
”Eli tämä on ilmainen kokeilujakso?”
”Niin.”
”Peruutettu.” 😂- Anonyymi00096
On aivan uskomatonta kuinka moni mies oikeasti olettaa tällaista.
- Anonyymi00146
Ahaa ja montako kokeilu jaksoa sulla naisia esittävä keke on ollu vaikka viime vuosina?🥱
- Anonyymi00076
Mies sanoo: "En ole luvannut sinulle mitään.”
Teknisesti täysin mahdollista. Mutta ihmissuhteissa on pieni ongelma: ihmiset reagoivat tekoihin, eivät pelkästään sopimuspykäliin.
Jos käyttäydyt kuin haluaisit ihmisen lähellesi, haet läheisyyttä, pidät yhteyttä ja nautit hänen kiinnostuksestaan, mutta vedät aina viime hetkellä ”en ole luvannut mitään” -kortin...
Onneksi olkoon. Olet juuri perustanut: emotionaalisen veroparatiisin. Hyödyt kotiutetaan, vastuu ulkoistetaan.- Anonyymi00094
Naurattaisi, jos ei olisi niin todellista.
- Anonyymi00083
PSYKIATRIN VASTAANOTTO
Psykiatri:
”Mikä tuo teidät vastaanotolle?”
Mies:
”Haluan pitää kaikki naiset kiinnostuneina, mutta en halua kenenkään odottavan minulta mitään.”
Psykiatri:
”Aivan.”
Mies:
”Haluan myös kontrolloida etäisyyttä.”
Psykiatri kirjoittaa reseptiä.
Mies:
”Mitä määräsitte?”
Psykiatri:
”Kaksi tuntia päivässä lastenhoitoa ja yksi erittäin suorapuheinen nainen.”
Mies:
”Miksi?”
Psykiatri:
”Kliininen tutkimus.” - Anonyymi00085
Kiitos railakkaasta ilmaisuista nainen. Joku voisi jo miettiä et sitä ollaan viihteellä, tosin naisten kesken vaan, käsilaukut sievästi heiluen kun pistetään ihan tanssiksi. Ja hyvä että sinulla huumoria riittää. Mutta jos olet vakavissasi sen miehen kanssa, suhtaudu häneen vakavemmin, ota hänet tosissaan ja ennenkaikkea, älä aliarvioi häntä. Hymyä pyllyyn päivääsi 💋
- Anonyymi00093
Kiitos. En ota häntä mitenkään vakavasti. Toivon hänelle suurperhettä, sen hän ansaitsee. Mietin asioita enemmän poliittisesta näkökulmasta:
EU:lle UUSI DIREKTIIVI
Euroopan parlamentin täytyy nyt on hyväksyä uusi direktiivi
Jokaisen miehen, joka ilmoittaa:
”En halua sitoutua.”
on jatkossa toimitettava 14 päivän sisällä seuraavat asiakirjat:
☑ Mitä oikeasti haluat
☑ Mitä et halua
☑ Miksi pidät yhteyttä
☑ Miksi flirttailet
☑ Miksi vedät välillä pois
☑ Miksi palaat takaisin
☑ Kuka vaihtaa vaipan, jos tilanne eskaloituu
Viimeinen kohta aiheuttanee parlamentissa pisimmän keskustelun. - Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kiitos. En ota häntä mitenkään vakavasti. Toivon hänelle suurperhettä, sen hän ansaitsee. Mietin asioita enemmän poliittisesta näkökulmasta:
EU:lle UUSI DIREKTIIVI
Euroopan parlamentin täytyy nyt on hyväksyä uusi direktiivi
Jokaisen miehen, joka ilmoittaa:
”En halua sitoutua.”
on jatkossa toimitettava 14 päivän sisällä seuraavat asiakirjat:
☑ Mitä oikeasti haluat
☑ Mitä et halua
☑ Miksi pidät yhteyttä
☑ Miksi flirttailet
☑ Miksi vedät välillä pois
☑ Miksi palaat takaisin
☑ Kuka vaihtaa vaipan, jos tilanne eskaloituu
Viimeinen kohta aiheuttanee parlamentissa pisimmän keskustelun.Ja korjaan: vetäydyt välillä pois
Keskeytetty yh*yntä on ehdottomasti kielletty. Pitää syntyä niitä vauvoja sille miehelle!!!!!! - Anonyymi00098
Ai tuollaisen jälkeen pitäisi mies ottaa vielä vakavasti. Hemmetti, mun mahaan sattuu 😂😂
Onko monetkin miehet hieman harhaisia 🤔
Sivusta - Anonyymi00103
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ai tuollaisen jälkeen pitäisi mies ottaa vielä vakavasti. Hemmetti, mun mahaan sattuu 😂😂
Onko monetkin miehet hieman harhaisia 🤔
SivustaSepä. Tämä ketju Sai alkunsa siitä, että en ole ottanut sitä miestä vakavasti oikeastaan missään vaiheessa. Harmi. Ei ole ukko antanut aihetta ottaa vakavasti, ja väkisinkin näen kehityksen menevän vain alaspäin. Pian ei kyseinen gentlemanniksi itseään kuvaileva ?herrasmies? pääse koskemaan naista pitkällä tikullakaan. Harmi. Minä toivoisin hänelle massiivisisia vaipanvaihtotalkoita, joita en kuitenkaan itse hänelle todellakaan aio milloinkaan tarjota. Saa joku muu tehdä toimeksiannon. Se tomera nainen.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Sepä. Tämä ketju Sai alkunsa siitä, että en ole ottanut sitä miestä vakavasti oikeastaan missään vaiheessa. Harmi. Ei ole ukko antanut aihetta ottaa vakavasti, ja väkisinkin näen kehityksen menevän vain alaspäin. Pian ei kyseinen gentlemanniksi itseään kuvaileva ?herrasmies? pääse koskemaan naista pitkällä tikullakaan. Harmi. Minä toivoisin hänelle massiivisisia vaipanvaihtotalkoita, joita en kuitenkaan itse hänelle todellakaan aio milloinkaan tarjota. Saa joku muu tehdä toimeksiannon. Se tomera nainen.
Sinunhan piti olla positiivinen, aito, ihmisistä välittävä ihminen.
- Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
Sinä olet varmaankin mies?
Hän hän on, mutta itseään pitää arvostaa, eikä suostua huonoon kohteluun.
Sivusta - Anonyymi00116
Anonyymi00104 kirjoitti:
Anteeksi kenen? Keneksi kuvittelet?
- Anonyymi00124
Anonyymi00095 kirjoitti:
Ja korjaan: vetäydyt välillä pois
Keskeytetty yh*yntä on ehdottomasti kielletty. Pitää syntyä niitä vauvoja sille miehelle!!!!!!Olisi sitoutunut 10+ jos ei vetäisi välillä pois.
- Anonyymi00154
Anonyymi00124 kirjoitti:
Olisi sitoutunut 10 jos ei vetäisi välillä pois.
Isäs ois kyllä voinut aapeeäijä
- Anonyymi00155
Anonyymi00104 kirjoitti:
No jopa sinä olet guben posi- nega akseleita tarkkaan syynännynnä. Sivusta
- Anonyymi00156
Anonyymi00103 kirjoitti:
Sepä. Tämä ketju Sai alkunsa siitä, että en ole ottanut sitä miestä vakavasti oikeastaan missään vaiheessa. Harmi. Ei ole ukko antanut aihetta ottaa vakavasti, ja väkisinkin näen kehityksen menevän vain alaspäin. Pian ei kyseinen gentlemanniksi itseään kuvaileva ?herrasmies? pääse koskemaan naista pitkällä tikullakaan. Harmi. Minä toivoisin hänelle massiivisisia vaipanvaihtotalkoita, joita en kuitenkaan itse hänelle todellakaan aio milloinkaan tarjota. Saa joku muu tehdä toimeksiannon. Se tomera nainen.
Mitäs jos aapeeäijä aloittaisit siitä että vedät vaikka ihan kuivat alkuun ja mietit näitä hoivavastuita vasta sitten
- Anonyymi00161
Anonyymi00155 kirjoitti:
No jopa sinä olet guben posi- nega akseleita tarkkaan syynännynnä. Sivusta
Ihanasti viette asiaa eteenpäin kotityökahvitunnilla vai osastollako vedätte sumpit
- Anonyymi00162
Anonyymi00156 kirjoitti:
Mitäs jos aapeeäijä aloittaisit siitä että vedät vaikka ihan kuivat alkuun ja mietit näitä hoivavastuita vasta sitten
Minua arveluttaa, että oletko noutanut luukulta jo aamulääkkeet. 😬
- Anonyymi00091
Näin se kuitenkin lopulta menee
Mies:
”Minä päätän, milloin lähestyn.”
Nainen:
”Selvä.”
Mies:
”Minä päätän, milloin otan etäisyyttä.”
Nainen:
”Selvä.”
Mies:
”Minä päätän, mitä tämä tarkoittaa.”
Nainen:
”Selvä.”
Mies:
”Miksi olet noin rauhallinen?”
Nainen:
”Koska sinä et enää päätä, mitä minä teen.” - Anonyymi00108
Toivottavasti tämä kakki tapahtuu irlissä eikä suolessa. Naiset, opetelkaa irtautumaan huonoista miehistä nopeasti, fallo subito!
- Anonyymi00109
Kaikki tapahtunut voi olla myös käännetty ”toisinpäin”. Nainen on saattanut pelata miehellä ja saanut hänet käyttäytymään tietyllä, ehkä epäluotettavalla tavalla. Naisella on saattanut olla ihan motiivi sotkea miehen elämää jostain epäloogiselta syystä.
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Kaikki tapahtunut voi olla myös käännetty ”toisinpäin”. Nainen on saattanut pelata miehellä ja saanut hänet käyttäytymään tietyllä, ehkä epäluotettavalla tavalla. Naisella on saattanut olla ihan motiivi sotkea miehen elämää jostain epäloogiselta syystä.
Ai kaivatulla vai esimerkiksi ystävällä?
- Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
puhutaan naisen logiikasta ihan syystä! Joten en usko sekuntiakaan naisen epäloogisiin syihin.
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
puhutaan naisen logiikasta ihan syystä! Joten en usko sekuntiakaan naisen epäloogisiin syihin.
Jokainen ihminen on erilainen. Jos tässä ketjussa kuvattiin miestä, aivan hyvin voi olla myös samalla tavalla käyttäytyviä naisia. Ja aina tarinassa on toinen puoli, se ei ole ikinä mustavalkoinen.
- Anonyymi00113
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ai kaivatulla vai esimerkiksi ystävällä?
Tosiaan, tämä voikin olla naisen ”ystävän” kirjoittamaa, ehkä hyvässä tai pahassa tarkoituksessa
- Anonyymi00114
Anonyymi00112 kirjoitti:
Jokainen ihminen on erilainen. Jos tässä ketjussa kuvattiin miestä, aivan hyvin voi olla myös samalla tavalla käyttäytyviä naisia. Ja aina tarinassa on toinen puoli, se ei ole ikinä mustavalkoinen.
Tottakai voi olla. Kysyinkin, että onko kyseessä kaivattu vai joku muu esim. ystävä?
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Tottakai voi olla. Kysyinkin, että onko kyseessä kaivattu vai joku muu esim. ystävä?
Minusta kaivattu kuullostaa hirveältä sanalta; rakastettava nainen.
- Anonyymi00125
Anonyymi00115 kirjoitti:
Minusta kaivattu kuullostaa hirveältä sanalta; rakastettava nainen.
Tarkoittaa kaivettua eli jo korkattua. Miehet saa sulan hattuun jokaisesta.
- Anonyymi00148
Anonyymi00113 kirjoitti:
Tosiaan, tämä voikin olla naisen ”ystävän” kirjoittamaa, ehkä hyvässä tai pahassa tarkoituksessa
Just just, kämäistä telenovelaa käsikirjoittava aapeeäijä. Entä sukulainen/ klaanin kateellinen osapuoli tai vaikka Suomen hallituksen paperin pyörittäjä?
- Anonyymi00149
Anonyymi00109 kirjoitti:
Joo tottakai aapeeäijä, myös äidin osallisuus tähän nondraamaan on hyvä ottaa huomioon
- Anonyymi00150
Anonyymi00148 kirjoitti:
Just just, kämäistä telenovelaa käsikirjoittava aapeeäijä. Entä sukulainen/ klaanin kateellinen osapuoli tai vaikka Suomen hallituksen paperin pyörittäjä?
Ei mene piilovihtuilu kaaliin sensaation pierijä?
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Ei mene piilovihtuilu kaaliin sensaation pierijä?
Nää on liian sekaisin siihen havaintoon selvästi
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Nää on liian sekaisin siihen havaintoon selvästi
Aika kakkamaista tällainen suhteettomuuksiin perustuva sana sanaa vastaan tilanne
- Anonyymi00174
Anonyymi00149 kirjoitti:
Joo tottakai aapeeäijä, myös äidin osallisuus tähän nondraamaan on hyvä ottaa huomioon
mammapojat on huomionhakuisimpia, veit sanat suustani
- Anonyymi00119
Ei kannata yrittää kalastella tuntomerkkejä. Niitä kun ei tule tippumaan. Nääs tarinan naisosapuoli on muuttanut elämäänsä siten, ettei ole mitään motivaatiota "paluulle", sillä hänen elämänsä peruspilarit eivät horju miesten vaikutuksesta. Sekin oli varmasti tuuli järkyttävää jollekin.
- Anonyymi00120
Olette ihmiset ihania. Eräskin valopää kutsuu tätä "gupen täkyksi". Teidän tähden ihmiset minä jaksan kirjoittaa. Olette niin inspiroivia.
- Anonyymi00147
Edelleen olen gubbe sitä mieltä, että aloitus on sinun halpa ragebaitti
- Anonyymi00160
Anonyymi00147 kirjoitti:
Edelleen olen gubbe sitä mieltä, että aloitus on sinun halpa ragebaitti
Ragebaitteja kaikki minun tekeleeni ovat olleetkin
- Anonyymi00121
Ei tartti esittää varattua sen kun sanoo suoraan kysyttäessä kiinnostaako vaiko eikö mikä v ittu siinä muka sen vaikeampaa on miehille taas jokka naisilta p illua vonkaa se lisää vaan haastetta ja mielenkiintoa kun menet sanomaan seurustelevasi eletään yhteiskunnassa jossa kilpaillaan paremmuudesta missä asiassa kysymyksenä siitäkö kuka saa eniten parisuhteita rikottua vaiko siitä kuka eniten lapsilta perheitä rikkoo mitä seurannu ni aika hyvin osaavat sen ilman apuakin
- Anonyymi00122
Kyllä teatterissa on kulttuuria, vaan ulkoilmassa raittiimpaa. Näkee eri suuntiin, voi hengittää....
T.hei hei hevoinen.....
hähähähähä
PS.hae se perämoottori ittekses, tervemenoa.
https://m.youtube.com/watch?v=OumXyQGOkuk&list=RDOumXyQGOkuk&start_radio=1 - Anonyymi00126
Minua hän ei ainakaan saa, yhtä imhottavaan mieheen olen harvoin törmännyt!
- Anonyymi00159
Hän taisi ottaa omansa.
- Anonyymi00165
Uusi ammatti salarakas niin pääset julkisuuteen
- Anonyymi00166
Olen sen verran laadukasta ainesta että minusta riittää pienempikin annos, ja näin useampi nainen pääsee osingolle. Eikö se ole reilua etten omistaudu.
- Anonyymi00167
Näinkö tosiaan? 🥱
- Anonyymi00168
Gubella heittää
- Anonyymi00169
Aina kun nainen tai romani lähestyy, käsi lompakon päälle.
Ei ole mitään mielenkiintoa taksikuskin ja maksajan paikalle.
Rahdatkoon "uussuomalaiset" kehitysmaista.- Anonyymi00170
Kyllä uus***** hallitus pakottaa sinutkin vielä spermanluovutustalkoisiin, älä huoli.
- Anonyymi00171
Lisäksi, että pääset todellakin tomeran naisen taksikuskiksi ja maksajiksi, roolituksesi on paljon laajempi, mitä voit kuvitella. Olet siivooja, kokki, lastenvahti, hieroja, puutarhuri, automekaanikko, remonttireiska ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä pool boy. Tervetuloa tosielämään miesoletettu!
- Anonyymi00172
Sitä vielä mietin, että onko sinulla todellakin lompakko eli plombuuki. Olet siis joku yli 50 vee. Eihän sitä tarvitse pitää kiinni kukkarostaan. Voit ihan vilauttaa sitä mobilepaytä. Se on helppo ratkaisu.
Toki helpoimmalla päästään, kun otat sille vaimollesi rinnakkaisluottokortin. Kyllä me naiset itsekin osataan höylätä. Niitä limiittejä me ei tarvita. - Anonyymi00173
Toivon sinun tapaavan oikein iloisen ja tomeran uussuomalaistehtailijan mahdollisimman pian. Tossun alle vaan, siellä sinun on hyvä olla.
- Anonyymi00182
Aika hyvä, harvemmin törmää sellaiseen taktiikkaan, ehkä elokuvissa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574