Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi.
En enää tiedä, mitä tehdä. Harkinnut itsemurhaa. Kerran jo yrittänyt.
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
429
1812
Vastaukset 429
- Anonyymi00001
:(
- Anonyymi00020
Hae ihmeessä apua itsellesi, sitä saa jos haluaa.
- Anonyymi00049
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hae ihmeessä apua itsellesi, sitä saa jos haluaa.
Älä hulluja puhu, Virallinen "apu" se vasta ongelmia luokin.
Raamattu on suurin apu tai siis usko Jeesuskeen. Oiekastaan kaikki muu onkon saatanan potaskaa..
Saatana luo pahan olotilan ja ajatukset tunteet - Anonyymi00261
Anonyymi00049 kirjoitti:
Raamattu on suurin apu tai siis usko Jeesuskeen. Oiekastaan kaikki muu onkon saatanan potaskaa..
Saatana luo pahan olotilan ja ajatukset tunteethenkisesti väsyneelle suomi24 ja tämä palsta on vihoviimeinen paikka jonne kannattaisi tulla asiaa setvimään
- Anonyymi00313
Anonyymi00261 kirjoitti:
henkisesti väsyneelle suomi24 ja tämä palsta on vihoviimeinen paikka jonne kannattaisi tulla asiaa setvimään
yksin voi olla ihan hyvin, satanistit joiden paskaa joka paikassa on paskaa...
parasta olisi kun satanistit tapettaisiin heti... ei ole mitään ongelmaa, kun ymmärtää mitä on suomi ja uskoo Jeesukseen - Anonyymi00359
Anonyymi00049 kirjoitti:
Saatana luo pahan olotilan ja ajatukset tunteetMitä raamattu on minulle opettanut on se, että mitä enemmän rukoilet, sitä enemmän joutuu läheisesi kärsimään. Olen todennut tämän muutaman läheiseni kohdalla, enkä enää taida uskoa Jumalaan. Miksi hän lisää kärsimystä sellaisille, jotka taistelevat jo muutenkin viimeisten voimarippeidensä äärirajoilla rukouksista huolimatta.
- Anonyymi00002
itsari ei kannata , koska kuolema mahdollisesti tulee kumminki jokaiselle väitetään.
ja seuraava elämä samat jutut edessä.
onko sit parempi lähteä Putinin joukkoihin sotiin,, kuten mä aina teen... joko kuole, tai palaa sotasankarina kunnioitettuna takasin...- Anonyymi00003
Kiitos "henkisestä tuesta". Vaikeaa mennä elämässä eteenpäin, kun kaiken joutuu yksin tekemään. Onnistumiset ja varsinkin virheet. Tarvitsisi sosiaalista tukea.
Haluaisi päästä takaisin työelämään tekemään jotain hyödyllistä, mutta kyllästynyt paskaan kohteluun. Ei oikein sielu kestä enää sitä. :( - Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos "henkisestä tuesta". Vaikeaa mennä elämässä eteenpäin, kun kaiken joutuu yksin tekemään. Onnistumiset ja varsinkin virheet. Tarvitsisi sosiaalista tukea.
Haluaisi päästä takaisin työelämään tekemään jotain hyödyllistä, mutta kyllästynyt paskaan kohteluun. Ei oikein sielu kestä enää sitä. :(työmarkkinat on nyt paskaa... mutta saattaa se työkin löytyä
muutoin monis paikoissa on jonkinlaisia ilmaisia päivä-tapahtumia tai vain esim kahvia ja muuta joissa voi tavata samanlaisissa oloissa olevia ne on esim syrjäytyneille, köyhille tai työttömille, jne... ihan tavallisia ihmisiä, mutta voi niissä olla kaikenlaista sakkia eri aikoina...
Ne ei työtä korvaa , mutta on ihan hyvä kun tapaa samoja ongelmia olevia ihmisiä. ehkä auttaa jos kokee esim yksinäisyyttä, ...iite saanut konta arvokasta vinkkiä niistä omissa ihan käytännön ongelmissa
yksinäisyys ei mulla ole ongelma - Anonyymi00033
Anonyymi00014 kirjoitti:
työmarkkinat on nyt paskaa... mutta saattaa se työkin löytyä
muutoin monis paikoissa on jonkinlaisia ilmaisia päivä-tapahtumia tai vain esim kahvia ja muuta joissa voi tavata samanlaisissa oloissa olevia ne on esim syrjäytyneille, köyhille tai työttömille, jne... ihan tavallisia ihmisiä, mutta voi niissä olla kaikenlaista sakkia eri aikoina...
Ne ei työtä korvaa , mutta on ihan hyvä kun tapaa samoja ongelmia olevia ihmisiä. ehkä auttaa jos kokee esim yksinäisyyttä, ...iite saanut konta arvokasta vinkkiä niistä omissa ihan käytännön ongelmissa
yksinäisyys ei mulla ole ongelmaon arvokasta jos edes tajuaaa jotain...
menneyt on mennyttä, jaei kannata välittää,,, no muut kylläelää menneessää... tiedetään..
mutta voi aina päättää tehdä hyviäasioita, ja se kaionkin Jumalan tarkotus...
ei ole väliä mitä on mennesiyydessä... nyt voi tehdä yrittää tehdä paremmpaa..
ohje on että Tekee sen minkävoi ja pystyy !
...
Jumalalla on kaikelle tarkoitus..joaiselle ihmiselämälle, mutta meilä on vapaa tahto, vioimme tehä mitä itse päätämme, mutta jokainen voi tehdähyviä asioita...ja pääasia on että välttää pahoja asioita.
Raamattua lukee - Anonyymi00054
Anonyymi00033 kirjoitti:
on arvokasta jos edes tajuaaa jotain...
menneyt on mennyttä, jaei kannata välittää,,, no muut kylläelää menneessää... tiedetään..
mutta voi aina päättää tehdä hyviäasioita, ja se kaionkin Jumalan tarkotus...
ei ole väliä mitä on mennesiyydessä... nyt voi tehdä yrittää tehdä paremmpaa..
ohje on että Tekee sen minkävoi ja pystyy !
...
Jumalalla on kaikelle tarkoitus..joaiselle ihmiselämälle, mutta meilä on vapaa tahto, vioimme tehä mitä itse päätämme, mutta jokainen voi tehdähyviä asioita...ja pääasia on että välttää pahoja asioita.
Raamattua lukeemennyt on mennyttä
sitä ei kannata surra'
vaan tehdä senminkä voi tehdä yrittää kohti parempaa
- ja siis Raamatun mukaan - Anonyymi00158
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluaisi päästä takaisin työelämään tekemään jotain hyödyllistä, mutta kyllästynyt paskaan kohteluun. Ei oikein sielu kestä enää sitä. :(Voisit kirjoittaa siitä paskasta kohtelusta päiväkirjaa miten tekisit toisin kun tällaineb tilanne tulee vastaan.Ihmiset toistavat samoja kaavoja, joten on helppo varautau saman kaltaisiin tilanteisiin Oletko varma, että tiedät miten oikeuksistasi pidetään kiinni? Yleensä kun jokin qsia tuntuu todella paskalta esim. työasioissa niin se johtuu aina siitä että lakia on rikottu
- Anonyymi00179
Putinin joukoista palataan halveksuttuna rikollisena. Vain Ukrainan puolella on sankareita.
- Anonyymi00217
Ja välttämättä kuoleman jälkeen ei olekaan sitä uutta elämää vaan ikuinen pimeys, ei mitään. Menisi elämän jatkokatselun mahdollisuus pois. Ei hyvä. Jaksa vaan, rentoudu, mene kuppilaan, etsi sellainen jossa vielä käy porukkaa. Turise, juo, iske nainen (tai jos olet nainen iske mies). ELÄ!
- Anonyymi00005
Siis jos ei kiinnosta ja et ole työskentely kelpoinen....päätä päiväsi. Ketään ei kiinnosta elättää ylimääräisiä loisijoita. Vahinko bsin jos olet kanta suomalainen.....meitä tarvitaan pistämään suomen asiat kuntoon.
- Anonyymi00006
Työkelpoinen ja työhalukas oikeassa ympäristössä, oikeiden ihmisten kanssa. Mulkkujen kanssa ei onnistu.
- Anonyymi00009
Mitä se sinua liikuttaa jos joku ei ole töissä. Minä olen loisinut Suomessa 12 vuotta eikä kiinnosta yhtään tuollaisen perskärpäsen mielipiteet joten anma aloittaja olla rauhassa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä se sinua liikuttaa jos joku ei ole töissä. Minä olen loisinut Suomessa 12 vuotta eikä kiinnosta yhtään tuollaisen perskärpäsen mielipiteet joten anma aloittaja olla rauhassa
Teetkö työskentely sinusta jotenkin suositun?
- Anonyymi00011
Päätä itse
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Työkelpoinen ja työhalukas oikeassa ympäristössä, oikeiden ihmisten kanssa. Mulkkujen kanssa ei onnistu.
Tuo on totta. Hyvässä työpaikassa, oikeitten ihmisten seurassa on helpompi olla ja tehdä töitä, töihinmenokin on helpompaa. Huonossa työpaikassa, jossa on huono työilmapiiri, on eriarvoista kohtelua ja pomo ei puutu työpaikkakiusaamiseen, sellaisessa on helvettiä olla töissä, ei ihme jos jotkut sairastuu ahdistukseen ja masennukseenkin.
On niitä hyviäkin paikkoja olemassa, jossa muilla työntekijöillä ei ole tarve kiusata muita työntekijöitä ja pomolla on oikea asenne, ei kohtele työntekijöitä eriarvoisesti. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuo on totta. Hyvässä työpaikassa, oikeitten ihmisten seurassa on helpompi olla ja tehdä töitä, töihinmenokin on helpompaa. Huonossa työpaikassa, jossa on huono työilmapiiri, on eriarvoista kohtelua ja pomo ei puutu työpaikkakiusaamiseen, sellaisessa on helvettiä olla töissä, ei ihme jos jotkut sairastuu ahdistukseen ja masennukseenkin.
On niitä hyviäkin paikkoja olemassa, jossa muilla työntekijöillä ei ole tarve kiusata muita työntekijöitä ja pomolla on oikea asenne, ei kohtele työntekijöitä eriarvoisesti.Saisivat nuo persut lopettaa sairauden kiusaamisen ja työttömien. Islamissa vähä osasia autetaan. Kristityt persut sudet lammasten vaatteissa
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Saisivat nuo persut lopettaa sairauden kiusaamisen ja työttömien. Islamissa vähä osasia autetaan. Kristityt persut sudet lammasten vaatteissa
työ ei ole mikään ihmisarvon mitta,
Mutta onhan työ hyvä asia, ja etenkin palkka, mutta kannattaa ymmärtää että valtion asia on että kansalla on työtä, jos valtio luo työttömyyttä ei pitäsi ottaa siitä itselle syytä. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta onhan työ hyvä asia, ja etenkin palkka, mutta kannattaa ymmärtää että valtion asia on että kansalla on työtä, jos valtio luo työttömyyttä ei pitäsi ottaa siitä itselle syytä.joo Raamattu sitten on se pääasia ja usko Jeesuskseen kaikessa, saatana muutoin laittaa ihmisiin huonoja ajatuksia ja tunteita
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
On niitä hyviäkin paikkoja olemassa, jossa muilla työntekijöillä ei ole tarve kiusata muita työntekijöitä ja pomolla on oikea asenne, ei kohtele työntekijöitä eriarvoisesti.Tätä ap juuri kaipaa. Rentoa ilmapiiriä. Toivoton toive nykyaikana.
- Anonyymi00031
Anonyymi00012 kirjoitti:
On niitä hyviäkin paikkoja olemassa, jossa muilla työntekijöillä ei ole tarve kiusata muita työntekijöitä ja pomolla on oikea asenne, ei kohtele työntekijöitä eriarvoisesti.Minä menetin itselle hyvin rakkaan työpaikan typerän projektin takia!
- Anonyymi00157
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minä menetin itselle hyvin rakkaan työpaikan typerän projektin takia!
tuo on paha takaisku, mutta ei auta muu kuin alkaa vaan uudelleen jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi00160
lähde Suomesta pois Kukaan ei sinuakaan tarvitse
- Anonyymi00161
Anonyymi00012 kirjoitti:
On niitä hyviäkin paikkoja olemassa, jossa muilla työntekijöillä ei ole tarve kiusata muita työntekijöitä ja pomolla on oikea asenne, ei kohtele työntekijöitä eriarvoisesti.Nyt on potkulait käytössä kanattaa olla vokaalinen väärinkohtelusta!!
- Anonyymi00360
Anonyymi00006 kirjoitti:
No millaiset "oikeat ihmiset" ja työympäristön tarvitset, että voisit työskennellä. Pumpulissa o pitäisi pyöritellä. Jokaisessa yli 1 hengen työpaikoissa on jokainen työntekijä luonteeltaan ja tavoiltaan erilainen, niinkuin yksityiselämässäkin, jokaisen kanssa, jonka olet tekemisissä työelämässä tulee sopeutua olemaan, p,,, sskojen kanssa niin vähän kuin mahdollista... Mitä jos itse oletkin se mulkku?
- Anonyymi00365
Anonyymi00360 kirjoitti:
No millaiset "oikeat ihmiset" ja työympäristön tarvitset, että voisit työskennellä. Pumpulissa o pitäisi pyöritellä. Jokaisessa yli 1 hengen työpaikoissa on jokainen työntekijä luonteeltaan ja tavoiltaan erilainen, niinkuin yksityiselämässäkin, jokaisen kanssa, jonka olet tekemisissä työelämässä tulee sopeutua olemaan, p,,, sskojen kanssa niin vähän kuin mahdollista... Mitä jos itse oletkin se mulkku?
Hyvä analyysi. Oma näkemykseni on, että muita auttava ja ei-kiusaaja ei voi olla mulkku siellä työpaikalla
- Anonyymi00369
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta onhan työ hyvä asia, ja etenkin palkka, mutta kannattaa ymmärtää että valtion asia on että kansalla on työtä, jos valtio luo työttömyyttä ei pitäsi ottaa siitä itselle syytä.Ei se kyllä näin mene. Kyllä monelle löytyy peilistä syy sille, miksei töitä vuodesta toiseen löydy.
- Anonyymi00370
Anonyymi00369 kirjoitti:
Ei se kyllä näin mene. Kyllä monelle löytyy peilistä syy sille, miksei töitä vuodesta toiseen löydy.
Syynä voi olla myös heikko yrittäminen. Minimi työnhaku. Ei ole motivaatio. Kiusaaminen ja muiden paska käyttäytyminen pilannut motivaation.
Korkean moraalin ihmiselle työnteko on myrkkyä.
- Anonyymi00007
Liity meihin matuihin suomalaisista ei saa kavereita
- Anonyymi00008
Ne vihaa meitä matuja ja puoliksi matuja myös eli minua. Älä välitä näistä ovat vain natsi verta täynnä
- Anonyymi00159
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ne vihaa meitä matuja ja puoliksi matuja myös eli minua. Älä välitä näistä ovat vain natsi verta täynnä
kyllä me suomalaiset vihataan myös toisiamme
- Anonyymi00017
persut vois nyt tässäkin kertoa niitä avoimia työpaikkoja
edes yhden, jonne pääsis töihin...- Anonyymi00018
Minä en töihin mene. En ole ollut päivääkään töissä elämäni aikana mielisairauden takia. ei rahat ja omaisuus tule mukaan kun lähdet tältä maapallolta. Uskonto on paljon parempi kuin raha ja työ sekä omaisuus. Valitse ihan mikä tahansa uskonto
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en töihin mene. En ole ollut päivääkään töissä elämäni aikana mielisairauden takia. ei rahat ja omaisuus tule mukaan kun lähdet tältä maapallolta. Uskonto on paljon parempi kuin raha ja työ sekä omaisuus. Valitse ihan mikä tahansa uskonto
tiltu
- Anonyymi00021
HYVÄ NEUVO JOKA ON KIVEEN HAKATTU!
Huono seura hyvät tavat turmelee , jokaisen pitää ratkaisun tehdä heti
kun tapaa kanssaihmisiä jos meno on riettaallinen huono on
poistuttava sanoa tämä ei ole minun juttu!
sellainen on elämä missä porukoissa on.- Anonyymi00071
ollu hyvä paikka.. menettänyt...
ja , tai , huono paikka, ja huonojen ihmisten ympäröimä... pikku paikkakunnat voi olla niitä joukkokiusaamisen kohteena jouttuu oleen?
- Anonyymi00023
Liikunta auttaa kaikkeen. Sen parissa saa ajan kulumaan ja hyödyn alkaa nähdä vähitellen. Lisääntynyt energia johtaa uusiin harrastuksiin ja itsetuntokin alkaa kohota. Väsyneisyys ja masentuneisuuden kauden lyhenevät ja voivat poistua kokonaankin.
- Anonyymi00026
Päinvastoin lähinnä - masentunut ei ensinnäkään JAKSA liikkua, yritys tuottaa tuplaväsymyksen, kun fyysinenkin energia kuluu henkisen lisäksi.
Ajatuksesi on kaunis muttei valitettavasti toimi... - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Päinvastoin lähinnä - masentunut ei ensinnäkään JAKSA liikkua, yritys tuottaa tuplaväsymyksen, kun fyysinenkin energia kuluu henkisen lisäksi.
Ajatuksesi on kaunis muttei valitettavasti toimi...Noin se voi olla. Masentunut ihminen ei aluksi jaksa tehdä mitään. Liikunta kuitenkin lopulta voimaannuttaa ja parantaa, vähintään helpottaa oireita. Uni, liikkuminen ja ruokavalio. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ajatuksesi on kaunis muttei valitettavasti toimi...Se on eri väsymystä. Fyysinen väsyminen on + ja henkinen on -. Ne kumoavat toisensa. Tiedän että masentuneen on vaikea lähteä lenkille eikä ahdistuneena nauti liikunnasta.
Voisi kokeilla esimerkiksi pyöräilyä lähikauppaa kaemmaksi. Ruokaostoksia voi käyttää motivoijina. Samoin kannattaa tutustua esimerkiksi paikallisiin kuntoratoihin, etsiä kalapaikkoja tai marjapaikkoja. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se on eri väsymystä. Fyysinen väsyminen on ja henkinen on -. Ne kumoavat toisensa. Tiedän että masentuneen on vaikea lähteä lenkille eikä ahdistuneena nauti liikunnasta.
Voisi kokeilla esimerkiksi pyöräilyä lähikauppaa kaemmaksi. Ruokaostoksia voi käyttää motivoijina. Samoin kannattaa tutustua esimerkiksi paikallisiin kuntoratoihin, etsiä kalapaikkoja tai marjapaikkoja.Henkinen väsymys on just sitä, että mikään ei kiinnosta, et jaksa lähteä mihinkään tai ei kiinnosta sosialisoitua.
Liikunta auttaa moneen asiaan, koska sillä saa elimistön liikkeelle. Elimistö puhdistaa "itsensä". No vähän mututuntumaa, mutta keho on kokonaisvaltaista.
Todistetusti alkoholi aiheuttaa maksakirroosiota ja tupakointi keuhkosyöpää. Elintavoilla on jotain merkitystä hyvinvointiin. Uni taas puhdistaa aivot päivän rasituksista, siksi unettomuus on vaarallista. - Anonyymi00072
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se on eri väsymystä. Fyysinen väsyminen on ja henkinen on -. Ne kumoavat toisensa. Tiedän että masentuneen on vaikea lähteä lenkille eikä ahdistuneena nauti liikunnasta.
Voisi kokeilla esimerkiksi pyöräilyä lähikauppaa kaemmaksi. Ruokaostoksia voi käyttää motivoijina. Samoin kannattaa tutustua esimerkiksi paikallisiin kuntoratoihin, etsiä kalapaikkoja tai marjapaikkoja.Luonto, esim korpi rauhallisuus, on yllättävä, se voi olla hyvän olon tuoja
- Anonyymi00096
Anonyymi00072 kirjoitti:
Luonto, esim korpi rauhallisuus, on yllättävä, se voi olla hyvän olon tuoja
Ulkona olo voi jo helpottaa masennusta, ei tarvi kuntoilla vaan vaikka istua jossain rauhallisessa paikassa ja seurata mitä luonnossa ympärillä tapahtuu. Ihmisten pitäisi antaa arvoa ja armoa itselleen, ei vähätellä itseään ihmisenä vaikka muut ihmiset vähättelisivät sua sun kuullen. Itse en aikoinaan seurannut vierestä, kun toista kiusattiin työpaikalla, pidin hänen puoltaan, ei ketään pitäisi jättää pärjäämään yksin vaan auttaa tuollaisessa tilanteessa, on omaa kokemusta koulukiusattuna olosta ja siitä ett jätettiin pärjäämään yksin.
Luonnosta saanut voimaa, luonto ei tuomitse sua vaan olet osa luontoa, kun kuljet jossain metsäpolulla.
- Anonyymi00025
Pitääkö tämäkin päivä kärsiä?
:(- Anonyymi00032
Minä en voi auttaa sinua, koska en koskaan pitänyt siitä mitä teit minulle todella monen vuoden ajan! Ja siksi aloin inhota sinua, kun huomasin että olit muuttanut samoille seuduille asumaan! Sisin on ollut jo mone vupden ajan riekaleina Tilanne on tavallaan muistuttanut sitä tilannetta, mitä tapahtui avioliitossani aikoinaan. Eksäni ei pystynyt puhumaan juuri mistään asioista ja parisuhteen asioista ei ollenkaan! Minusta se oli niin valtavan ahdistava kokemus, joka vei minulta yöunet pidemmäksi aikaa! Vaikka nyt ei olekaan ollut kyse parisuhteesta ollenkaan, en pysty auttamaan tätä ihmistä koskaan! Koska se miten hän toimi, tuntui aivan samanlaiselta kuin se mitä koin parisuhteessani aikoinaan. Ja sen takia minun ei ole koskaan mahdollista auttaa häntä millään tavalla! Miksi minua yritetään pakottaa johinkin sellaiseen, mikä on minulle täysin mahdotonta1
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minä en voi auttaa sinua, koska en koskaan pitänyt siitä mitä teit minulle todella monen vuoden ajan! Ja siksi aloin inhota sinua, kun huomasin että olit muuttanut samoille seuduille asumaan! Sisin on ollut jo mone vupden ajan riekaleina Tilanne on tavallaan muistuttanut sitä tilannetta, mitä tapahtui avioliitossani aikoinaan. Eksäni ei pystynyt puhumaan juuri mistään asioista ja parisuhteen asioista ei ollenkaan! Minusta se oli niin valtavan ahdistava kokemus, joka vei minulta yöunet pidemmäksi aikaa! Vaikka nyt ei olekaan ollut kyse parisuhteesta ollenkaan, en pysty auttamaan tätä ihmistä koskaan! Koska se miten hän toimi, tuntui aivan samanlaiselta kuin se mitä koin parisuhteessani aikoinaan. Ja sen takia minun ei ole koskaan mahdollista auttaa häntä millään tavalla! Miksi minua yritetään pakottaa johinkin sellaiseen, mikä on minulle täysin mahdotonta1
Mitä lähempänä, sen pahempi. Suomi on lähisuhdeväkivallan johtaja maa
https://yle.fi/a/74-20230478
Ja lähisuhdeväkivallan uhreista 76,8 prosenttia naisia.
Minä raukka kuulun miehenä vähemmistöön. Teen kantelun itselleni. - Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tuo sama tunne on ap:lla häntä kiusanneita henkilöitä kohtaan. Samaisen syyn takia pahoinvointivaltiossa ei halua asua. Samaisen syyn takia kerran jo ulkomailla asunut. Suurin syy.
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä lähempänä, sen pahempi. Suomi on lähisuhdeväkivallan johtaja maa
https://yle.fi/a/74-20230478
Ja lähisuhdeväkivallan uhreista 76,8 prosenttia naisia.
Minä raukka kuulun miehenä vähemmistöön. Teen kantelun itselleni.Ihmiset eivät siis ole ihmisiä varten vaan vastakkainasettelua. Ihminen on ihmiselle susi. Niitä "hyviä ja terveitä" ihmissuhteita.
Hyi :( - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tuo sama tunne on ap:lla häntä kiusanneita henkilöitä kohtaan. Samaisen syyn takia pahoinvointivaltiossa ei halua asua. Samaisen syyn takia kerran jo ulkomailla asunut. Suurin syy.
Suomalaiset on narsistista ja vittumaista kiusaajakansaa. Narsistit pilasivat henkilön elämän, työelämän ja terveyden. Lisäksi alkanut pelkäämään ihmisiä ja ihmisten pahatahtoisuutta.
En kuulu heihin. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Suomalaiset on narsistista ja vittumaista kiusaajakansaa. Narsistit pilasivat henkilön elämän, työelämän ja terveyden. Lisäksi alkanut pelkäämään ihmisiä ja ihmisten pahatahtoisuutta.
En kuulu heihin.Ja ne kusipäät pilaavat myös muiden ihmisen elämän :(
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei pysty tukemaan välinpitämätöntä ja antipatia arvomaailmaa
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
En kuulu heihin.Narsisti on tunteeton paska, jolloin kohtelee muita huonosti
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Narsisti on tunteeton paska, jolloin kohtelee muita huonosti
Suomalaiset saa kiusata kouluissa ja työpaikoilla. Vastuuseen ei koskaan joudu.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
5 työpaikkaa 110% varmuudella verbaalista häirintää (mussutusta/alistamista).
Vastuuseen ei koskaan joudu - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
5 työpaikkaa 110% varmuudella verbaalista häirintää (mussutusta/alistamista).
Vastuuseen ei koskaan jouduFirmojen/koulujen etukirjaimet:
F
V
K
S
S
Sitten kehtaavat yhtä syyttää omasta paskasta käytöksestä - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Firmojen/koulujen etukirjaimet:
F
V
K
S
S
Sitten kehtaavat yhtä syyttää omasta paskasta käytöksestäSitten uskalletaan vähätellä toisen kokemuksia tai kiistetään...
"Mitään ei ole tapahtunut" - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
F
V
K
S
S
Sitten kehtaavat yhtä syyttää omasta paskasta käytöksestäSitten nämä huonostikohtelijat esittää: "Me ollaan niin hyviä ja auttavaisia tyyppejä".
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sitten nämä huonostikohtelijat esittää: "Me ollaan niin hyviä ja auttavaisia tyyppejä".
Ei vaan just niitä selkäänpuukottajia
- Anonyymi00052
Anonyymi00047 kirjoitti:
F
V
K
S
S
Sitten kehtaavat yhtä syyttää omasta paskasta käytöksestäKerta monet valittaa samoista henkilöistä ja samoissa paikoissa HUONOSTI KOHTELUSTA niin ne yhteisöt on vain SAIRAITA
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kerta monet valittaa samoista henkilöistä ja samoissa paikoissa HUONOSTI KOHTELUSTA niin ne yhteisöt on vain SAIRAITA
Vahtikoiratiimi validoi, että on pysytty asiallisuudessa
- Anonyymi00057
Anonyymi00047 kirjoitti:
F
V
K
S
S
Sitten kehtaavat yhtä syyttää omasta paskasta käytöksestäMunattomalle johdolle menee asiasta sanomaan niin mihinkään ei uskalleta puuttua
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Munattomalle johdolle menee asiasta sanomaan niin mihinkään ei uskalleta puuttua
Syy laitetaan kiusatun syyksi. Kiusattua ei auteta. Lopulta kiusattu antaa takaisin. Hupsista ja sitten tulee "Viertolat"
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000010333797.html - Anonyymi00062
"Nämä on tervehenkisiä muiden auttajia ja muista välittäjiä"
Oksennus lentää kaaressa - Anonyymi00064
Montako häirikköä noissa yhteensä?
Helposti 20. Eihän noi tilanteet koskaan ole 1 vs 1. Häiriköillä ylivoima. - Anonyymi00070
Anonyymi00047 kirjoitti:
F
V
K
S
S
Sitten kehtaavat yhtä syyttää omasta paskasta käytöksestäMissä hyvämaineisessa koulussa oppilas saa varoituksen OPETTAJAN tekemästä häirinnästä?
3kk jälkeen luokkakaveri lopettaa OPETTAJAN käytöksen vuoksi.
Asiaa selvittää niin ilmeisesti joka VUOSI oppilaita keskeyttää samaisen OPETTAJAN takia
SAIRASTA - Anonyymi00073
Anonyymi00032 kirjoitti:
satanistit?
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
satanistit?
"Suomen Työnantajien Puolue", joka koostuu H.K.G.S.D.K. ja muista kannatusjäsenistä.
Karttavat Ay-liittoja, kuten SAK, STTK ja Akava - Anonyymi00085
Anonyymi00044 kirjoitti:
Narsisti on tunteeton paska, jolloin kohtelee muita huonosti
Sitä hän todellakin on! Osaa näytellä parempaa kuin on! Olen ajatellut noin jo useamman vuoden ajan!
- Anonyymi00097
Anonyymi00070 kirjoitti:
Missä hyvämaineisessa koulussa oppilas saa varoituksen OPETTAJAN tekemästä häirinnästä?
3kk jälkeen luokkakaveri lopettaa OPETTAJAN käytöksen vuoksi.
Asiaa selvittää niin ilmeisesti joka VUOSI oppilaita keskeyttää samaisen OPETTAJAN takia
SAIRASTAJoo, nyt muistan. Se oli se Ku Klux Klan (KKK) koulu. KKK on lyhenne Kellojen Kasaajien Kopla
- Anonyymi00162
Anonyymi00041 kirjoitti:
En kuulu heihin.Minun työpaikoilla kiusaajat ovat olleet minulle katellisia mamuja, eivät suomalaisia
- Anonyymi00163
Anonyymi00045 kirjoitti:
mamut osaa kiusata kouluissa ja työpaikoilla :) totista totta nähty ja koettu
- Anonyymi00362
Anonyymi00163 kirjoitti:
mamut osaa kiusata kouluissa ja työpaikoilla :) totista totta nähty ja koettu
.... Ja romanit. Jos nyt joskus rrs koulunpenkille istahtavat..
- Anonyymi00027
Hanki apuja,harrstuksia,liikunta.
- Anonyymi00053
hyvä ravinto myös
- Anonyymi00107
Kiusatuksi joutuneen on vaikea enää luottaa muihin ihmisiin, on varuillaan muiden seurassa, eikä todellakaan mene johonkin harrastusporukoihin mukaan. Jos ei ole saanut apuja silloinkaan, kun on joutunut kiusaamisen kohteeksi, on vaikea uskoa saavansa myöhemminkään apuja jostain ja ei jollekin terapeutille puhuminen muuta tapahtuneita asioita, eikä poista niitä kokemuksia poissa mielestä.
Ei liikunta poista huonoja kokemuksia tai paranna niitä. Ei masentuneelle voi sanoa ett rupea liikkumaan jne..., ei masentunut jaksa, korkeintaan haluaa vaan nukkua ja olla omissa oloissa, se on rankka työ selättää se masennus pois harteilta, jopa niilläkin jotka näyttää pirteältä ja iloiselta voi olla masennusta, he vaan osaa peittää se paremmin muilta. - Anonyymi00112
Anonyymi00107 kirjoitti:
Kiusatuksi joutuneen on vaikea enää luottaa muihin ihmisiin, on varuillaan muiden seurassa, eikä todellakaan mene johonkin harrastusporukoihin mukaan. Jos ei ole saanut apuja silloinkaan, kun on joutunut kiusaamisen kohteeksi, on vaikea uskoa saavansa myöhemminkään apuja jostain ja ei jollekin terapeutille puhuminen muuta tapahtuneita asioita, eikä poista niitä kokemuksia poissa mielestä.
Ei liikunta poista huonoja kokemuksia tai paranna niitä. Ei masentuneelle voi sanoa ett rupea liikkumaan jne..., ei masentunut jaksa, korkeintaan haluaa vaan nukkua ja olla omissa oloissa, se on rankka työ selättää se masennus pois harteilta, jopa niilläkin jotka näyttää pirteältä ja iloiselta voi olla masennusta, he vaan osaa peittää se paremmin muilta.Se on juuri näin. Ne kiusaajat eivät koskaan ota mitään vastuuta. Se on yksi osa ongelmaa. Ihminen jätetään epätietoisuuteen ja hölmistyneeksi. Sama fiilis tulee kaasuvalottamisesta. Usein ne kiusaajat ovat narsisteja ja piilokiusaajia. Käyttävät ihmisen herkkyyttä, vastuullisuutta, tunnollisuutta hyväkseen. Samoin jos henkilö on yksin niin todistaminen on vaikeaa. Yhtä on helppo pyörittää, koska todistaminen on vaikeaa. Siksi nämä tilanteet ei mene koskaan tasapäisesti.
Asian kääntöpuoli. Se kiusattu on sitten yksin suojellakseen itseään. Kiusattu tarvitsisi sosiaalista tukea, mutta sitä ei koskaan saa, koska on "vääränlainen". - Anonyymi00116
Anonyymi00112 kirjoitti:
Se on juuri näin. Ne kiusaajat eivät koskaan ota mitään vastuuta. Se on yksi osa ongelmaa. Ihminen jätetään epätietoisuuteen ja hölmistyneeksi. Sama fiilis tulee kaasuvalottamisesta. Usein ne kiusaajat ovat narsisteja ja piilokiusaajia. Käyttävät ihmisen herkkyyttä, vastuullisuutta, tunnollisuutta hyväkseen. Samoin jos henkilö on yksin niin todistaminen on vaikeaa. Yhtä on helppo pyörittää, koska todistaminen on vaikeaa. Siksi nämä tilanteet ei mene koskaan tasapäisesti.
Asian kääntöpuoli. Se kiusattu on sitten yksin suojellakseen itseään. Kiusattu tarvitsisi sosiaalista tukea, mutta sitä ei koskaan saa, koska on "vääränlainen".Kannattaa hankkiutua eroon kiusaajista!
- Anonyymi00118
Anonyymi00112 kirjoitti:
Se on juuri näin. Ne kiusaajat eivät koskaan ota mitään vastuuta. Se on yksi osa ongelmaa. Ihminen jätetään epätietoisuuteen ja hölmistyneeksi. Sama fiilis tulee kaasuvalottamisesta. Usein ne kiusaajat ovat narsisteja ja piilokiusaajia. Käyttävät ihmisen herkkyyttä, vastuullisuutta, tunnollisuutta hyväkseen. Samoin jos henkilö on yksin niin todistaminen on vaikeaa. Yhtä on helppo pyörittää, koska todistaminen on vaikeaa. Siksi nämä tilanteet ei mene koskaan tasapäisesti.
Asian kääntöpuoli. Se kiusattu on sitten yksin suojellakseen itseään. Kiusattu tarvitsisi sosiaalista tukea, mutta sitä ei koskaan saa, koska on "vääränlainen".Kiusaaja hakee hyväksyntää, huomiota, rakkautta, valtaa= narsisti.
- Anonyymi00121
Anonyymi00118 kirjoitti:
Kiusaaja hakee hyväksyntää, huomiota, rakkautta, valtaa= narsisti.
Vain narsistilla on oikeus arvostella muita. Kun hänelle sanoo asiasta niin sitten suuttuvat. Narsistin yksinoikeus. Yleensä ovat vielä aloittaja osapuoli.
Valtaa yleensä. Narsisti ja hovi. Narsistille hovi on hyödyke.
- Anonyymi00035
Suomessa onkin wittumainen kansa joka saattaa olla
jonkin verran autistisen epänormaali?
Siihen kun sekoitetaan itä-Eurooppalaisia eu'sta ja
muut eu'n lähi-itäläiset ja Afrikkalaiset mamut ja matut
on resepti valmis Suomalaiseksi nyky-Suomeksi,
pilaantuneeksi sellaiseksi!- Anonyymi00037
Näin on. Eppu Normaali ei ole Eppu Normaali vaan Heimo Hämähäkki
- Anonyymi00039
joku masentunut sanoi että kustessa sattumalta liikutti kättä edestakaisin munassa, tapahtui jotain suurentumista
sitten söi appelsiinin , se oli vaikuttanut piristävästi
sitten hän opetteli liikunta muotoja ja alkoi syödä oikea ruokaa - Anonyymi00056
Minusta monet Suomalaiset ovat vastenmielisiä mutta myös
nämä Suomen matut ovat vielä enemmän vastenmielisiä,
on kyllä maana oudon vastenmielinen kun aikoinaan asuin
useita vuosia oikeessa länsimaassa jossa pidin sen maan kansasta
hyvin paljon ja siellä olevista siirtolaisista samoin enkä ajatellut
mitään negatiivista edes mistään ihmisistä!
Myös on minulle rakas maa! Suomi taas ei ole, enkä vihaa Suomea
mutta rehellisesti inhoan Suomea ja toivoisin että en olisi koskaan
tullut takaisin Suomeen.- Anonyymi00065
Suomi oli Kristillisenä hieno. 90-luvulla vielä ainakin
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Suomi oli Kristillisenä hieno. 90-luvulla vielä ainakin
Varmasti vielä 90-luvulla, mutta ei enää 1990-luvulla :)
90-luku oli vielä niitä satujen keksintä aikaa.
- Anonyymi00068
Suomi oli oikeesti hyvä maa -70 -80 luvuilla
nyt on phaskha matu-maa
ja häpeällinen kaks naamanen valtio!
Hyi vhittu mikä maa!! - Anonyymi00069
Suomalainen mies on huuhkaja, suomalainen nainen on haahka :)
- Anonyymi00075
Lepää. Entä jos kirjoitat jossain kohtaa kirjan jostain aiheesta ja kuvat. Tai joku pieni myynti kun tulee tilaisuus. Tehdään yhdessä muiden kanssa inhimillinen maailma?Yksin vaikeaa minun tehdä. Enemmän hyväksyntää.
- Anonyymi00076
Päivystän koneella, kun kerran vuodessa tulee tilaus. Nopea toimitus :)
- Anonyymi00077
Nyt on yövuoro
Night work - Sione
https://youtu.be/xR8LVhh-3u8?si=rRwUJ-bGkn-DxD2b - Anonyymi00079
Joskus on hyvä kysyä...
D'you know what i mean
https://youtu.be/jyJU2136ym4- Anonyymi00083
En kysy sitä stalkkerilta, koska en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Olen ihastunut lyhyeen tummatukkaiseen mieheen ja askel on kevyt kävellä, koska hän on mielessä lähes koko ajan!
- Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
En kysy sitä stalkkerilta, koska en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Olen ihastunut lyhyeen tummatukkaiseen mieheen ja askel on kevyt kävellä, koska hän on mielessä lähes koko ajan!
Höpöhöpö. Lurauta sille sitten menemään
Haaveissa vainko oot mun?
https://youtu.be/WPDZcxgh7eQ - Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Höpöhöpö. Lurauta sille sitten menemään
Haaveissa vainko oot mun?
https://youtu.be/WPDZcxgh7eQStalkkeri ei ole ollut mun koskaan, muuten kuin vain negatiivisessa mielessä!
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Stalkkeri ei ole ollut mun koskaan, muuten kuin vain negatiivisessa mielessä!
Tahdon halvan naisen
https://youtu.be/oIUWcugMdDM
- Anonyymi00080
Nostan hattua Sertab Erenerille laulu kyvyistä
Ask (rakkaus)
https://youtu.be/yCOFaNlFcIQ - Anonyymi00081
Topi Sorsakoski & Agents
https://youtu.be/E2U5hQeNMVA
Topi liekeissä, kun ei kännissä laulanut. Kova. Sitä hyvvee suomalaista "rautalankamusiikkia". - Anonyymi00084
Minunkin takkini on ollut kauan tyhjä, koska en saanut tehdä itselle mieluisaa työtä! Mutta nyt näkyy valoa tunnelin päässä, koska olen ihastunut tummatukkaiseen mieheen!
- Anonyymi00114
Millainen työpaikka tämä on, yövuorossa näköjään helppoa!?
- Anonyymi00086
Varjorastaat
https://youtu.be/TFwtzMj3NE0 - Anonyymi00088
Hautausmaarock
https://youtu.be/f5BvxPiwwLM - Anonyymi00090
Uuvuttaa
https://youtu.be/n8CvrkihY0g - Anonyymi00092
Heartless
https://youtu.be/Co0tTeuUVhU
Suomalainen on tunteeton- Anonyymi00164
Minusta tuli tunteeton kun minua stalkattiin todella monen vuoden ajan! Sellainen tekee elämästä helvettiä!
- Anonyymi00094
Elämässä kun tapaa vääränlaisia ihmisiä. Kaikki menee pieleen. Niitä on ainakin narsistit.
- Anonyymi00165
Olen samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00095
Neon Nox - Fahrenheit
https://www.youtube.com/watch?v=EIQ6wLUeXN8 - Anonyymi00098
Nyt loppui työnhaku. En enää hae töihin.
Ei voi enää työskennellä kiusaajien takia ja huonon työilmapiirien takia.- Anonyymi00099
Saksasta ja Belgiasta olisi jo töitä tarjottu. Ei voinut ottaa vastaan kus-päiden takia
- Anonyymi00103
Anonyymi00099 kirjoitti:
Saksasta ja Belgiasta olisi jo töitä tarjottu. Ei voinut ottaa vastaan kus-päiden takia
Rolls - Royce ja Safran töitä oltais saatu
- Anonyymi00108
Anonyymi00103 kirjoitti:
Rolls - Royce ja Safran töitä oltais saatu
Pitää soittaa Boeingille, että pitääkö herättää Boeing 2707 tuotantoon :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_2707 - Anonyymi00115
Mielelläni olisin keskustellut enemmän vaikkapa CF6-80 moottoreista. Old school moottoreita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/General_Electric_CF6 - Anonyymi00117
Anonyymi00115 kirjoitti:
Mielelläni olisin keskustellut enemmän vaikkapa CF6-80 moottoreista. Old school moottoreita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/General_Electric_CF6Näitähän oli käytössä esim. DC-10 ja MD-11. Kenen kanssa voisi keskustella näistä? :)
- Anonyymi00102
Hae itsellesi apua! Kyllä se elämä vielä hymyilee🙂 Vaikeata on ollut itse kullakin mutta periksi en anna kiusallanikaan😆
- Anonyymi00104
"Hae apua".
Työnpaikan siellä avun hakemisella taikoo?
Tai sen joutuuko kiusatuksi?
Lopputulos aina sama, koska kiusaaminen ja dissaaminen on kulttuurissa - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
"Hae apua".
Lopputulos aina sama, koska kiusaaminen ja dissaaminen on kulttuurissaTätä harva haluaa myöntää ja varsinkaan tehdä asioille mitään, että asiat muuttuisi
- Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
"Hae apua".
Lopputulos aina sama, koska kiusaaminen ja dissaaminen on kulttuurissaVaikeaa työllistyä ja käydä töissä, jos henkilöillä on eri arvomaailma ja näkemys esim. kiusaamiseen liittyvistä asioista ja tilanteiden käsittelystä.
- Anonyymi00110
Anonyymi00106 kirjoitti:
Vaikeaa työllistyä ja käydä töissä, jos henkilöillä on eri arvomaailma ja näkemys esim. kiusaamiseen liittyvistä asioista ja tilanteiden käsittelystä.
Suomessa kiusaajia paapotaan
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kiusaajat pääsevät sitten vaikka Patrialle töihin :(
- Anonyymi00113
Anonyymi00110 kirjoitti:
Missä suomalainen, siellä kaksinaismoralisti
- Anonyymi00228
Anonyymi00113 kirjoitti:
Missä suomalainen, siellä kaksinaismoralisti
Missä suomalainen, siellä kiusaaja
- Anonyymi00248
Anonyymi00110 kirjoitti:
Eikö sitä itsetuntoa voi kehittää, nykyaikana joka paikka täynnä apua näille
kiusaajille!
- Anonyymi00119
Digitaalinen kaksonen mies voisi jutella sen samanlaisen virolaisen kanssa salaliittoteorioista, että Kennedy ei ole kuollut (feikkasi kuolemansa), Trump on kloonattu, Hitler ei kuollut vaan muutti Argentiinaan (sinne natseja oikeasti muutti) jne jne jne jne jne.
- Anonyymi00120
Edit: jutella siis saman, kenen kaa ap keskusteli
- Anonyymi00123
Otetaan digitaaliselta kaksonen mieheltä DNA:ta ja kloonataan.
Sika on jo kloonattu vuonna 2000.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000003905021.html
Jos ei muuten niin aina voi laserkeilauksella tehdä itsestään digitaalisen kaksosen. :) - Anonyymi00124
Mihin tietoon enää uskoa? :)
Williamsin ja Dunstanin mukaan Hitler ja hänen vaimonsa Eva Braun eivät tehneetkään itsemurhaa Valtakunnankanslian bunkkerissa Berliinissä 30.4.1945 vaan he onnistuivat pakenemaan fasistiseen Argentiinaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000440652.html
vai
Venäjä väittää: Tässä ovat Hitlerin hampaat
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011204461.html - Anonyymi00125
ISMO | NO NIIN - Suomen tärkein sana
https://www.youtube.com/watch?v=9EWMlCusxjQ
Syytös ja puolustus hoituu samalla sanalla: No niin - Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
ISMO | NO NIIN - Suomen tärkein sana
https://www.youtube.com/watch?v=9EWMlCusxjQ
Syytös ja puolustus hoituu samalla sanalla: No niinHitler muutti Argentiinaan ->No niin
Hitler kuoli bunkkerissa -> No niin
Ap taisi sanoa virolaisella KOHTELIAASTI, että "En taida ihan uskoa näihin sun juttuihin". - Anonyymi00134
Samalla samaa työkalua voi käyttää nukutusnuijana eli "pamppuna"
- Anonyymi00135
Onnistuisko sen jälkeen tekemään pelin "digitaalinen kaksonen -mies laserkeilaamassa Helsingin nähtävyydet" ?
Päähahmona 3D-skannattu digimies. Pelin tehtävä onnistua keilaamaan TOP10-rakennukset Helsingissä.
Saatavilla vain Linux-versiona Open Source pelinä.
Idean saa varastaa. "Only for you my friend".
- Anonyymi00122
Aikoinaan asuin oikeassa länsimaassa ja AINA oli hyvä tunne
mennä töihin monia vuosia,
Suomessa EI! Koko touhu miltä tuntuu SURKEA!
Ei pelkästään se miten töitä tehdään, sekin,
mutta kaikkein eniten se kenen kanssa töitä tehdään!!
En suosittele Suomea maaksi kenellekkään joka on ja asuu
länsimaassa. - Anonyymi00127
"Kun poliisista tulee rosvo"
IS selvitti poliisien tekemiä rikoksia. Monet tapauksista haluttiin salata kokonaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009468850.html
"Noin viidennes Ilta-Sanomille toimitetuista tapauksista ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin, mutta osaan liittyi vakava rikostuomio tai rikosepäily."- Anonyymi00128
Suomalainen poliisi on mätä
- Anonyymi00131
Anonyymi00128 kirjoitti:
Suomalainen poliisi on mätä
Kun virkavaltaan ei voi luottaa niin se vie pohjan kaikelta
Demokratinen hyvinvoinvaltio, muka - Anonyymi00152
Anonyymi00131 kirjoitti:
Kun virkavaltaan ei voi luottaa niin se vie pohjan kaikelta
Demokratinen hyvinvoinvaltio, mukaSuomessa esim. työpaikkakiusaaminen ei ole rikos
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
Suomessa esim. työpaikkakiusaaminen ei ole rikos
Ja henkilöä saa vapaasti alistaa, halventaa, dissata.
- Anonyymi00249
Anonyymi00153 kirjoitti:
Ja henkilöä saa vapaasti alistaa, halventaa, dissata.
…mollata, nolata ym.
- Anonyymi00129
Maalittaminen onkin sitten toinen juttu
- Anonyymi00130
Suhteellisesti verrattuna länsi-Eurooppaan Suomi on mätä-maa.
- Anonyymi00133
Se väsymys helpottaa ajallaan. Itellä on diabetes ja noita väsymys kohtauksia. Ei muuten hassumpi tapa kuolla hyvin väsyneenä
- Anonyymi00136
Costalla ei väsyttänyt yhtään. Syynä oli hyvä ruokavalio. Burger Kingissä 2 ateriaa 7 euroa.
No ei sitä pelkästään tietenkään syöty. Kiireisen yrittäjän menu. - Anonyymi00154
Anonyymi00136 kirjoitti:
Costalla ei väsyttänyt yhtään. Syynä oli hyvä ruokavalio. Burger Kingissä 2 ateriaa 7 euroa.
No ei sitä pelkästään tietenkään syöty. Kiireisen yrittäjän menu.Costalla elämä oli laadukasta. Tuloja, töitä, biitsi, aurinkoa, lämpöä, oma asunto, ulkoilua, hyvät ravintolat, tekemistä...
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Costalla elämä oli laadukasta. Tuloja, töitä, biitsi, aurinkoa, lämpöä, oma asunto, ulkoilua, hyvät ravintolat, tekemistä...
Sitten menikin kaikki pieleen :(
- Anonyymi00137
Syyttämisessä on ainakin yksi asia. Se, että työpaikoilla ap ei voi vaikuttaa itseensä tulevaan kohteluun. Jos ei pysty vaikuttamaan niin sitten pitää lähteä vidduun
- Anonyymi00138
Työpaikan toimintakulttuurilla ja sosiaalisilla suhteilla on yhteys työpaikkakiusaamiseen
"Tutkimuksemme tuo esille, että työpaikkakiusaaminen ei johdu pelkästään yksilöllisistä piirteistä, vaan liittyy myös olennaisesti työpaikan valtasuhteisiin ja yksilöiden mahdollisuuksiin saada tukea kiusaamistilanteessa"
"Työpaikkakiusaamista kokeneet kuvasivat kertomuksissaan työpaikkakiusaamista tilanteena, jossa he joko menettivät terveyden ja työkykynsä, kokivat kiusaamisen työyhteisössä hyväksytyksi, kuvasivat kiusaamista ratkaisemattomaksi jääneeksi konfliktiksi tai olivat itse kyenneet selviytymään kiusaamisesta aktiivisuutensa ansiosta. Tällaiset selviytymiskuvaukset olivat kuitenkin äärimmäisen harvinaisia."
"Tutkitut kiusaamiskertomukset kuvaavat usein sitä, miten yksin ja voimaton kiusattu on kiusaamistilanteessa, kun hänellä ei ole juuri minkäänlaisia mahdollisuuksia asian tasapuoliseen käsittelyyn työyhteisössään tai edes tietoa siitä, miten toimia"- Anonyymi00140
Syyttämisessä on ainakin yksi asia. Se, että työpaikoilla ap ei voi vaikuttaa itseensä tulevaan kohteluun. Jos ei pysty vaikuttamaan niin sitten pitää lähteä vidduun
"Tutkitut kiusaamiskertomukset kuvaavat usein sitä, miten yksin ja voimaton kiusattu on kiusaamistilanteessa, kun hänellä ei ole juuri minkäänlaisia mahdollisuuksia asian tasapuoliseen käsittelyyn työyhteisössään tai edes tietoa siitä, miten toimia"
Ja suora seuraus: Narsistit eivät osaa kuunnella ja heillä ei ole empatiaa. Tekevät syytöksiä ja kiusaavat. - Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
"Tutkitut kiusaamiskertomukset kuvaavat usein sitä, miten yksin ja voimaton kiusattu on kiusaamistilanteessa, kun hänellä ei ole juuri minkäänlaisia mahdollisuuksia asian tasapuoliseen käsittelyyn työyhteisössään tai edes tietoa siitä, miten toimia"
Ja suora seuraus: Narsistit eivät osaa kuunnella ja heillä ei ole empatiaa. Tekevät syytöksiä ja kiusaavat.Tuplakommentointia, mutta johdonmukaisuus nähtävillä
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Tuplakommentointia, mutta johdonmukaisuus nähtävillä
Järjestelmät rakennettu niin, että yleensä kiusaajat on oikeassa ja kiusattu väärässä. Tulee suoraan peruspenojen koulutusjärjestelmästä
Kiusatut väistyvät toiseen kouluun, kiusaajat jäävät
https://yle.fi/a/74-20137367 - Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Järjestelmät rakennettu niin, että yleensä kiusaajat on oikeassa ja kiusattu väärässä. Tulee suoraan peruspenojen koulutusjärjestelmästä
Kiusatut väistyvät toiseen kouluun, kiusaajat jäävät
https://yle.fi/a/74-20137367Sitten kiusattu puuttuu häntä tehtyyn häirintään kouluissa ja työpaikoilla niin KIUSATTU on se ongelma
Siksi täällä kritisoidaan munattomia - Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Sitten kiusattu puuttuu häntä tehtyyn häirintään kouluissa ja työpaikoilla niin KIUSATTU on se ongelma
Siksi täällä kritisoidaan munattomiaJos ap toimii johtajana niin KIUSAAJAT saa sanktioita. Ensin toki asiat selvitettäisiin perusteellisesti. Kiusatulla laitettaisiin 24/7 vartiointi suojaksi. :)
- Anonyymi00151
Anonyymi00143 kirjoitti:
Sitten kiusattu puuttuu häntä tehtyyn häirintään kouluissa ja työpaikoilla niin KIUSATTU on se ongelma
Siksi täällä kritisoidaan munattomiaSiis täällä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19495696/tyopaikat-joissa-sallitaan-kiusaaminen
- Anonyymi00139
Tutkimusaineistoa jo vuodesta 6.12.1917 asti: Kun nimesi on Korhonen, Virtanen, Mäkinen, Nieminen, Mäkelä, Hämäläinen, Laine, Heikkinen, Koskinen, Järvinen. Et joudu niin helposti kiusatuksi
- Anonyymi00145
Minulta taas menee takki tyhjäksi jos joudun seurustelemaan ihmisten kanssa liian pitkiä aikoja. Mikä niissä ihmisissä vetää puoleensa,
- Anonyymi00146
Kohtuus kaikessa. Myös ihmissuhteissa.
- Anonyymi00147
Silleen kun ei ole mitenkään tyrkky, niin niillä ihmissuhteilla ei tee yhtään mitään.
- Anonyymi00148
Niin. Vappu ei saanut arvolleen sopivaa palvelua läskisoossi ravintolassa ja niin edelleen.
- Anonyymi00149
Luullakseni siellä haudan pohjalla vasta se ympäröivä aika kuluu sukkelasti ja sen varaan voi varata aikaa iankaikkisuuteen.
- Anonyymi00150
Varata laatu-aikaa itselleen iankaikkisuuteen.
- Anonyymi00156
Et ole ainoa samanlaisten kokemusten kanssa. Kun tietää tämän ja tulee ulos oman päänsä sisältä, se helpottaa jonkin verran. Lisää liikuntaa ja ota vitamiinit.
- Anonyymi00166
Mitä enemmän keskusteluja käy, sitä enemmän näitä asioita tulee esille. Harva uskaltaa puhua. Tiedän itsekin joitakin muiden tapauksia yleisellä tasolla. Tähän maahan tarvitaan muutosta. Tarvitaan henkilöitä ja yhteisöjä, joissa kiusaaminen/häirintään puututaan. Niitä tarvitaan jokaiselle työpaikalle. Ei luottamusmies vaan yleinen työpaikan järjestysmies. Paras olisi, että jokaisella työpaikalla työntekijälle olisi tukihenkilö, että kukaan ei jäisi yksin. Eli käytännössä läheinen henkilö, joten siis tulisi "työpari". "Työpari" ei meinaa sitä, että istut hänen polvellasi, kuitenkin luottohenkilö.
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Mitä enemmän keskusteluja käy, sitä enemmän näitä asioita tulee esille. Harva uskaltaa puhua. Tiedän itsekin joitakin muiden tapauksia yleisellä tasolla. Tähän maahan tarvitaan muutosta. Tarvitaan henkilöitä ja yhteisöjä, joissa kiusaaminen/häirintään puututaan. Niitä tarvitaan jokaiselle työpaikalle. Ei luottamusmies vaan yleinen työpaikan järjestysmies. Paras olisi, että jokaisella työpaikalla työntekijälle olisi tukihenkilö, että kukaan ei jäisi yksin. Eli käytännössä läheinen henkilö, joten siis tulisi "työpari". "Työpari" ei meinaa sitä, että istut hänen polvellasi, kuitenkin luottohenkilö.
Harva uskaltaa puhua. Tiedän itsekin
runkkasin juuri pyyhkeeseen.
työpari". "Työpari" ei meinaa sitä, että istut hänen polvellasi, kuitenkin runkkasin yksin. - Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Harva uskaltaa puhua. Tiedän itsekin
runkkasin juuri pyyhkeeseen.
työpari". "Työpari" ei meinaa sitä, että istut hänen polvellasi, kuitenkin runkkasin yksin.Pelle :)
- Anonyymi00169
En suosittele tätä palstaa, enkä suomi24 kokonaisuutena jos masentaa. Täällä on paljon pelkkää vihaa ja ahdistavan epäasiallisia keskusteluita. Tälläinen vain pahentaa masentuneen oireita.
- Anonyymi00170
Mielellään kävisi oikeita keskusteluita palstan ulkopuolella. Alkanut tulla samalla pelkoa ihmisten käyttäytymisestä. Ap on saanut osakseen kritiikkiä, dissaamista ja paskapuheita. Kaikki tuo on aiheuttanut pelkoa tavata ihmisiä livenä. Tuntuu siltä, kun on yksin niin ei ajaudu ongelmiin. Elämässä satutettu jo tarpeeksi.
Missä on kaikki kiltit, auttavaiset, empaattiset ja rennot tyypit?
Ei heitä juuri ole. Aina pitää olla itsekäs mulkku narsisti. Sitten on kavereita. Nämä on niitä "hyviä tyyppejä". Menestyneistä tykätään. - Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Mielellään kävisi oikeita keskusteluita palstan ulkopuolella. Alkanut tulla samalla pelkoa ihmisten käyttäytymisestä. Ap on saanut osakseen kritiikkiä, dissaamista ja paskapuheita. Kaikki tuo on aiheuttanut pelkoa tavata ihmisiä livenä. Tuntuu siltä, kun on yksin niin ei ajaudu ongelmiin. Elämässä satutettu jo tarpeeksi.
Ei heitä juuri ole. Aina pitää olla itsekäs mulkku narsisti. Sitten on kavereita. Nämä on niitä "hyviä tyyppejä". Menestyneistä tykätään.Ja tuohon lisätään hyvät puhelahjat, karisma ja auktoriteetti
- Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ja tuohon lisätään hyvät puhelahjat, karisma ja auktoriteetti
Linkedinissä on niitä paskanpuhuja "inhimillisiä johtajia". Ne eivät ole inhimillisiä johtajia vaan narsisteja, jotka myyvät "inhimillistä johtamista". :)
- Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Linkedinissä on niitä paskanpuhuja "inhimillisiä johtajia". Ne eivät ole inhimillisiä johtajia vaan narsisteja, jotka myyvät "inhimillistä johtamista". :)
Oikea inhimillinen johtaja ei myy inhimillistä johtamista vaan NÄYTTÄÄ KÄYTÖKSELLÄÄN, että on semmoinen.
- Anonyymi00174
Anonyymi00170 kirjoitti:
Ei heitä juuri ole. Aina pitää olla itsekäs mulkku narsisti. Sitten on kavereita. Nämä on niitä "hyviä tyyppejä". Menestyneistä tykätään.Asiallisempaa keskustelua on nähnyt Reddit yhteisön Suomi osiossa (r/Suomi). Siellä on välillä ollut masentuneen ihmisen tekemiä aloituksia ja niihin tullut asiallisia ja empaattisia vastauksia, sekä neuvoja.
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Asiallisempaa keskustelua on nähnyt Reddit yhteisön Suomi osiossa (r/Suomi). Siellä on välillä ollut masentuneen ihmisen tekemiä aloituksia ja niihin tullut asiallisia ja empaattisia vastauksia, sekä neuvoja.
Ei ap ole masentunut. Ei vaan vidduakaan enää mikään kiinnosta. Yrität jotain, joku muu tulee pilaa sen yrittämisen.
Esimerkki:
Osta auto, että pääset töihin, 1kk koeaikapurku, myy auto pois. Näin ne työnantajat tukee työntekijäänsä. - Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Ei ap ole masentunut. Ei vaan vidduakaan enää mikään kiinnosta. Yrität jotain, joku muu tulee pilaa sen yrittämisen.
Esimerkki:
Osta auto, että pääset töihin, 1kk koeaikapurku, myy auto pois. Näin ne työnantajat tukee työntekijäänsä.Masennuksen klassisia oireita on ettei mikään enää kiinnosta ja millään ei ole enää väliä.
- Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
Masennuksen klassisia oireita on ettei mikään enää kiinnosta ja millään ei ole enää väliä.
Ap:n syy on vastoinkäymiset työelämässä, ex-akan käytöksen takia ja sanktiot. Kaikki hyvä tekemisen meininki ja flow karisi 2020. Sen jälkeen elämä on ollut epämääräistä rämpimistä ja hengissä selviytymistä, kuitenkin ilman päämäärää. I
Viimeiset mehut meni 2021 vastoinkäymisiin. Mitä hyötyä on ihmissuhteista, jos koko ajan hangataan vastaan eikä auteta.
"Mene töihin" ja vastassa on joku "Vastarannan kiiskien klaani".
Ei puhuttekaan, että tämmöstä paskaa olisi ollut yrityksessä F aikoinaan. Siellä sai tehdä itsenäisesti ja ryhmässä, kysyä neuvoa (jos ei jotain tiennyt) aina oli joku jeesaamassa jne. Pystyi luottamaan omaan tekemiseen ja työkavereihin 110%:sesti. - Anonyymi00178
Anonyymi00176 kirjoitti:
Masennuksen klassisia oireita on ettei mikään enää kiinnosta ja millään ei ole enää väliä.
Sosiaalisesta ahdingosta se eniten johtuu. Ei ole mitään sosiaalista turvaa kenestäkään. Yksin, kun rämpii menemään niin se luo turvattomuutta ja hätää. Taistele ja pakene -stressitilan.
- Anonyymi00243
Anonyymi00178 kirjoitti:
Sosiaalisesta ahdingosta se eniten johtuu. Ei ole mitään sosiaalista turvaa kenestäkään. Yksin, kun rämpii menemään niin se luo turvattomuutta ja hätää. Taistele ja pakene -stressitilan.
Hommaa koira.
- Anonyymi00253
Anonyymi00243 kirjoitti:
Hommaa koira.
Suomalaiset on niin itsekästä porukkaa, että heidän kanssa ei ilmeisesti voi tulla toimeen?
Sitä itsepärjäämisen kulttuuria - Anonyymi00277
Anonyymi00178 kirjoitti:
Yksinäisille pitäisi olla mahdollisuus matalan kynnyksen kontaktoitumiseen. Parisuhde on luonnollisin keino yksinäisyyden poistoon. Matala kynnys on sitä jossa ollaan mitä ollaan yrittämättä mitään small talkia ym.
Yksinäiset yhteen. Sopivat toisilleen kuin nenä päähän.
- Anonyymi00180
Suomi on kyrpänaamojen johtaja maa ja nutipäiden
- Anonyymi00181
Ja siihen kuuluu vahtikoiratiimi "Lipsanen"
- Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Ja siihen kuuluu vahtikoiratiimi "Lipsanen"
Mitä lähempänä, sen pahempi. Narsististen hyväksikäyttäjien aatelia.
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
Kysyn aina ex-akalta neuvoa teknisissä asioissa :D
Hahahahahahahahhahahahahahahahahahhaahahahhahaahha - Anonyymi00192
Anonyymi00182 kirjoitti:
Narsistien tarkoitus onkin toisten ihmisten kärsiminen, nauttivat siitä
- Anonyymi00195
Anonyymi00192 kirjoitti:
"Sadistisista rikoksista tuomittu entinen Puolustusvoimien kapteeni"
https://yle.fi/a/74-20165683
Niitä suomalaisia? - Anonyymi00202
Anonyymi00195 kirjoitti:
"Sadistisista rikoksista tuomittu entinen Puolustusvoimien kapteeni"
https://yle.fi/a/74-20165683
Niitä suomalaisia?Ei voi luottaa edes poliisiin eikä puolustusvoimiin
- Anonyymi00250
Anonyymi00192 kirjoitti:
Pitää päästä toisten yläpuolelle keinolla millä hyvänsä, kun itse kokee olonsa epävarmaksi (itsetunto).
- Anonyymi00184
Suomessa saa vaikka pedofiiliopettajat opettaa, kun työkaverit ja yhteisö suojelee
- Anonyymi00186
Luokanopettajana työskentelevää naista, 42, epäillään törkeästä seksuaalirikoksesta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012131396.html - Anonyymi00190
Klonkku nimityksen on keksinyt muut oppilaat. (mutta toki ap siitä syytetään)
- Anonyymi00194
Anonyymi00190 kirjoitti:
Klonkku nimityksen on keksinyt muut oppilaat. (mutta toki ap siitä syytetään)
Siis kiusaajaoppilaat vähän kuin kiusaa opettajaa ja sitten kuitenkin paska kaatuu yhden päälle
- Anonyymi00187
Onko kukaan Turun sanktiomiehen kimpussa?
Firma 12000 euroa valtiolle velkaa- Anonyymi00188
Kuka vastaa sanktiot aiheuttaneen toiminnasta. Vastaus tiedetään.
- Anonyymi00191
Varmasti tehnyt sitä "helvetin hyvää duunia", jos ulkopuolinen tarkastaja voi todeta, että joku on pielessä
- Anonyymi00196
Hyvä antaa niitä epämääräisiä lausuntoja, joissa 50% tekijöistä on toiset henkilöt. Yhtä kuitenkin syytetään.
Level down - Anonyymi00197
Anonyymi00191 kirjoitti:
Varmasti tehnyt sitä "helvetin hyvää duunia", jos ulkopuolinen tarkastaja voi todeta, että joku on pielessä
Pääasia, että voi ajaa Matsalla talvella kesärenkailla. Ei ollut poliisi yhteydessä? Epäilen, että tästä tehty rikosilmoitus aineistoon vedoten.
Onneksi oli niitä kavereita jeesaamassa kinoksesta pois. - Anonyymi00199
Anonyymi00197 kirjoitti:
Pääasia, että voi ajaa Matsalla talvella kesärenkailla. Ei ollut poliisi yhteydessä? Epäilen, että tästä tehty rikosilmoitus aineistoon vedoten.
Onneksi oli niitä kavereita jeesaamassa kinoksesta pois.Hyvä, että turkulainen mamulapsi ei jäänyt alle
- Anonyymi00200
Anonyymi00199 kirjoitti:
Hyvä, että turkulainen mamulapsi ei jäänyt alle
Varissuolla olis sitten ollut suruliputus
- Anonyymi00201
Anonyymi00197 kirjoitti:
Onneksi oli niitä kavereita jeesaamassa kinoksesta pois.Mutta pääasia, että saa lisämyynnin toivossa näkyvyyttä omasta töppäilystään
- Anonyymi00203
Anonyymi00197 kirjoitti:
Onneksi oli niitä kavereita jeesaamassa kinoksesta pois.Edit: Mastalla
- Anonyymi00224
Anonyymi00201 kirjoitti:
Mutta pääasia, että saa lisämyynnin toivossa näkyvyyttä omasta töppäilystään
Julkaisun tärkein arvo oli, että kuinka monta katselukertaa tuli. Näkyvyys generoi lisämyyntiä X euroa.
Sakkoja ei kuitenkaan tullut eikä ajokortti lähtenyt hyllylle. - Anonyymi00226
Anonyymi00224 kirjoitti:
Julkaisun tärkein arvo oli, että kuinka monta katselukertaa tuli. Näkyvyys generoi lisämyyntiä X euroa.
Sakkoja ei kuitenkaan tullut eikä ajokortti lähtenyt hyllylle.Ja tapahtuihan tämä vielä samana iltana 2 kertaa?
- Anonyymi00198
Työtön / työpaikoilla ? Et siis tehnyt työtä vaan lusmuilit työajan .
- Anonyymi00204
Te suunsoittajat ootte niitä lusmuja. Niin se aina menee. Toiset keskittyvät työntekemiseen, toiset kiusaamiseen.
- Anonyymi00208
Se joka on sinulle ymmärrystä yrittänyt antaa,on lusmuillut pahemman kerran.
- Anonyymi00216
Anonyymi00208 kirjoitti:
Se joka on sinulle ymmärrystä yrittänyt antaa,on lusmuillut pahemman kerran.
Täytyy pyytää ymmärrystä niiltä "mielikuvituskavereilta". Niitä kun ei ole yhtään.
Mutta sen tiedän, että eilen tuli moukarista kultaa. Hetken olin ylpeä suomalaisuudesta, kunnes havaihduin, että mikä on todellisuus. - Anonyymi00242
Anonyymi00216 kirjoitti:
Täytyy pyytää ymmärrystä niiltä "mielikuvituskavereilta". Niitä kun ei ole yhtään.
Mutta sen tiedän, että eilen tuli moukarista kultaa. Hetken olin ylpeä suomalaisuudesta, kunnes havaihduin, että mikä on todellisuus.Halventaa ap:ta kuitenkin saa tehdä
- Anonyymi00244
Anonyymi00242 kirjoitti:
Halventaa ap:ta kuitenkin saa tehdä
Jokuhan tuon yllämainitun tekstin ymmärtää väärin niin pakko korjata. Onneksi tuommoisia vaivoja ei ole. Ainakaan vielä. :)
- Anonyymi00205
Ja siksi poliisi on eriarvoinen roskalaitos
- Anonyymi00206
Ja tervejärkinen teinin mopokiilailija. Ainiin, persujen toimintaa ei saa kritisoida.
- Anonyymi00207
Aloittajalle, kun kerrot tuon saman terveydenhuollossa,saat apua. Kannattaa nyt toimia. Täällä somessa sitä ei taida saada,vaan pahimmat kirjoittajat pahentavat asiaa. Some on kaatopaikka ,törkyä täynnä.
- Anonyymi00214
Kommenttisi on huomioitu
- Anonyymi00210
Valtion virkailijat ei ole yhtään korruptoituneita
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muistatko-nama-patrian-historiaan-on-mahtunut-jo-monta-kohua-lahjussyytteita-oikeudenkaynteja-ja-kirjanpitorikoksia/6781724- Anonyymi00212
Miksi ostaa Patrian 6x6 vaunuja, kun voi ostaa Rheinmetallilta?
https://en.wikipedia.org/wiki/TPz_Fuchs
- Anonyymi00211
Jostain kumman syystä ei ole mielipiteitä nyt siitä
rikollisesta mopoilijan kiilaajasta,
raukkamainen rääpäle!
Mutta nämä mopo kiilaus mielipiteet on jotenkin
poistettu, on sekin outoa että joku päättää mistä voi
kommentoida vapaasti ja mistä ei!
Kaikki tämä internet email ja forums on kehitetty
Suomen ulkopuolella jossa pystytään tarkkailemaan
kaikkia Suomenkin internettiä mukaanlukien valtion.
Mutta Suomessa ei pystytä ulkomaiden,
vain Suomessa olevien siviilien asioita pystytään
koska Suomessa ei ole vastaavaa tieto-taitoa!- Anonyymi00213
Tuusulan tapauksessa molemmissa oli vikaa. Mopoilija yritti päästä pälkähästä. Ajoi ylinopeutta viritetyllä mopolla ilman kilpiä
Poliisin toiminta ylireagointia. Mopoilija oli laittanut someen keulimisvideoita, joissa ajanut 115km/h. Sitä kautta olisi saanut kiinni.
Eikös niitä tutkimisia tee poliisi?
Jos mattimeikäläinen pystyy tuon asian selvittämään niin miksi poliisi on puolueellinen?
- Anonyymi00215
Ohje: ota sairista, vaikkapa vain viikko. Kävele alkoon ja osta viinaa. Tai kaupasta kaljaa. Vedät aamusta sitä hallitusti tissutellen, kuuntele mielimusaa tai katsele ikkunasta/parvekkeelta näkymiä. Sulje ne somepaska-kanavat kännykästä. Syö välissä kunnolla. Pistä vaatteet niskaan ja kulje sopivalta tuntuvaan pubiin. Mielellään sellainen missä on muita. Vedä siellä viinaa, kaljaa, ja rupattele, laula karaokea jos vaan tuntuu siltä. Pokaa kumppani sieltä. Toista samaa muutama kerta. Tee kävelylenkkejä välipäivinä. Taatusti saat enemmän iloa ja jaksamista.
- Anonyymi00221
Köyhällä ei ole varaa tehdä mitään. Joutuu elämään henkisessä vankilassa. 6v aikana ostettu 100 eurolla uusia vaatteita. Sitä on olla köyhä.
Eihän ketään toisen hätä kiinnosta.
Pitää mennä pöllimään katalysaattoreita lisäansioiden toivossa.
6v tullut karkeasti noin 250000 euron taloudelliset tappiot. - Anonyymi00240
Anonyymi00221 kirjoitti:
Köyhällä ei ole varaa tehdä mitään. Joutuu elämään henkisessä vankilassa. 6v aikana ostettu 100 eurolla uusia vaatteita. Sitä on olla köyhä.
Eihän ketään toisen hätä kiinnosta.
Pitää mennä pöllimään katalysaattoreita lisäansioiden toivossa.
6v tullut karkeasti noin 250000 euron taloudelliset tappiot.Marjojen poiminta on niin hidasta hommaa. Katalysaattorin pöllii 5 minuutissa. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa tuntihinta kohdillaan. :)
- Anonyymi00251
Anonyymi00240 kirjoitti:
Marjojen poiminta on niin hidasta hommaa. Katalysaattorin pöllii 5 minuutissa. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa tuntihinta kohdillaan. :)
Nyt on muutamat katalysaattorit käyty pöllimässä.
Rekkarit:
ABC-123
XYZ-987
XXX-666
Omistavat voivat käydä hakemassa katalysaattorinsa romuttamolta, jos kerkeää
- Anonyymi00218
Vähän aikaa sitten todistettu somalinuoria ajamassa autolla jalkakäytävällä noin 500m matkan periaatteessa puistoalueella. Autotietä ei lähimainkaan. Ajokortti olisi lähtenyt kuivumaan tästä töhöilystä.
- Anonyymi00227
Maksullinen artikkeli.
"Tekeydyimme nuoriksi, koulutetuiksi työnhakijoiksi. Työnantajien reaktio löi vasten kasvoja."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c651da93-83ed-432d-bf32-edf4f881fc46
Kun nimi eli rasistisuus vaikuttaa työnhaussa? Siitäkö kertoo? - Anonyymi00229
Suomalaiset on rasistista ja vittumaista kiusaajakansaa
- Anonyymi00230
Yksi joutuu aina kaikkia vastaan taistelemaan eikä yhtä kukaan koskaan auta. Sitä on elää Suomessa.
- Anonyymi00235
Anonyymi00230 kirjoitti:
Yksi joutuu aina kaikkia vastaan taistelemaan eikä yhtä kukaan koskaan auta. Sitä on elää Suomessa.
Suomessa on niin yksinäisiä ihmisiä, että järjestetään hautajaisia, joissa ei ole yhtään tuttua saattamassa. Yle uutisoi.
- Anonyymi00231
Suomalaiset ovat wittumaisia ihmisiä
MUTTA nyky-matut ovat PALJON PAHEMPIA !
Saattaa olla että sen takia ansaitsevat toinen toisensa
eikä länsimaiset muuta Suomeen! - Anonyymi00232
Pitää kuunnella lisää Sertab Ereneriä
Sertab Erener - Mecbursun (Akustik)
https://www.youtube.com/watch?v=kpDnCpY5SI4- Anonyymi00233
Kyytipojaksi hyvästi selvä päivä. Ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Petriiiii
"Todellisuus! On hetkittäin piinaa!
Ilman hauskaakin voi olla viinaa
Jooh hyvässä ja pahassa!
Pidän pullonkeräysmummot rahassa
R.I.P. maksa good bye aivosolut
Edessä viskii ja kylmä olut
Kippis jeppis jepulis
Hallitut koomat petri on hepulis
Otan hörppyy irwin imu
Mull on jano anna hirvi-limuu
Huh jaa missä mää oon
Mä oon kännissä, missä sä oot!"
- Anonyymi00234
Yrittäjänä toimiessa jätän laskut maksamatta, palkat maksamatta, neuvomatta, tsemppaamatta, auttamatta työntekijöitä.
Koska olen kapitalistisika, ketä ei kiinnosta työntekijöiden hyvinvointi ja pitkäaikainen tuloksellisuus.
Ihan siksi, että näin kuuluu toimia- Anonyymi00237
Enkä missään nimessä kehu työntekijöitä siitä, että tekevät yritykselle tärkeää työtä vaan haukun kaikki työntekijät paskaksi
- Anonyymi00238
Anonyymi00237 kirjoitti:
Enkä missään nimessä kehu työntekijöitä siitä, että tekevät yritykselle tärkeää työtä vaan haukun kaikki työntekijät paskaksi
Paskaksi haukkuminen lisää kummasti työntekijöiden motivaatiota ja arvostusta johtoa kohtaan
- Anonyymi00236
Suomalaisia ei saanut arvostella ja kritisoida, joutuu muuten joukkolynkatyksi
- Anonyymi00239
Heh heh heh.. Ukrainan natsien sota omia vastaan vuodesta 2014->
- Anonyymi00241
Asia ei liity mihinkään, mutta "laadukkaita" nämä jenkkiläiset ruosteensuojaajat
https://www.youtube.com/shorts/vhf6EXIMUok
Vedetään ruostesuojaus suoraan ruosteen päälle.- Anonyymi00245
Näin me vedettiin firmassa F Dinitrolit ruosteen päälle. Otettiin jenkkiläisistä mallia.
- Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Näin me vedettiin firmassa F Dinitrolit ruosteen päälle. Otettiin jenkkiläisistä mallia.
Tetysti ilman suojavälineitä ja hengityssuojaimia, koska "niin kuuluu toimia" ja varsinkin, jos pomo näin käskee.
- Anonyymi00252
Anonyymi00245 kirjoitti:
Ameriikassa kun on miljoonia autoja tehty myös lentokoneita
ja moottoripyöriä!
Suomessa polkupyöriä ja mopoja, nyt on mopoilija ollut uutisissa,
ja in kuulemma Tunturi polkupyörä firma mennyt konkurrssiin!
Se on kummallista kun varusmiehilläkin on polkupyörät,
on ainoa vehe mitä on Suomen varusmiehillä enemmän satoja tuhansia
kuin Yhdysvaltojen asevoimilla jonka yhden vuoden budjetti
vastaa 250 vuoden puolustusbudjettia Suomelle.
Silti kaikesta huolimatta ovat EU'n ohjaamina haastamassa riitaa Venäjän kanssa!
Luulisi että "Koulutettu" Suomen kansa tajuaisi tämän suurenmman
ison maailman kuvion johon Suomi ei kuulu mutta jota vain ja ainoastaan
käytetään hyväksi! - Anonyymi00254
Anonyymi00252 kirjoitti:
Ameriikassa kun on miljoonia autoja tehty myös lentokoneita
ja moottoripyöriä!
Suomessa polkupyöriä ja mopoja, nyt on mopoilija ollut uutisissa,
ja in kuulemma Tunturi polkupyörä firma mennyt konkurrssiin!
Se on kummallista kun varusmiehilläkin on polkupyörät,
on ainoa vehe mitä on Suomen varusmiehillä enemmän satoja tuhansia
kuin Yhdysvaltojen asevoimilla jonka yhden vuoden budjetti
vastaa 250 vuoden puolustusbudjettia Suomelle.
Silti kaikesta huolimatta ovat EU'n ohjaamina haastamassa riitaa Venäjän kanssa!
Luulisi että "Koulutettu" Suomen kansa tajuaisi tämän suurenmman
ison maailman kuvion johon Suomi ei kuulu mutta jota vain ja ainoastaan
käytetään hyväksi!Ei Suomessa voida tietää, mitä jossain jenkkiläisessä pikkufirmassa tapahtuu. Jenkkilässä autojen rakentaminen on käsittääkseni aika vapaata. Ilmeisesti ei ole mitään tiukkaa lainsäädäntöä tai ainakin vaihtelee osavaltioittain. Siellä on autojen rakentelu siksi vapaata. Siellä voi ajaa läpimätä-autoilla.
- Anonyymi00265
Anonyymi00254 kirjoitti:
Ei Suomessa voida tietää, mitä jossain jenkkiläisessä pikkufirmassa tapahtuu. Jenkkilässä autojen rakentaminen on käsittääkseni aika vapaata. Ilmeisesti ei ole mitään tiukkaa lainsäädäntöä tai ainakin vaihtelee osavaltioittain. Siellä on autojen rakentelu siksi vapaata. Siellä voi ajaa läpimätä-autoilla.
Ameriikassa on aina ollut hyvä olla auto,
yleisesti ei ole mitään katsastuksia paitsi smog test,
bensa ollut 4x-3x, nyt 2x havempaa,
ei koskaan mitään parkkikiekkoja että itse
itseään vahtisi parkkiaikaa vielä parkkipalvojan lisäksi!
Kunnon V8 AT autot maksaneet +-$1.000!!
Tiet aina tarpeeksi leveät ja ruudut!
(Suomessa useita yleisiä teitä joissa yhteen suuntaan
kerralla tilaa kun toinen puoli pysäköityjä autoja, tiet liian kapeat ALUNPERIN!
KÄSITTÄMÄTÖNTÄ....laitonta??!!)
Vuoden rek/käyttövero U.S. +-$100,
Suomessa noin €300-900!
Mutta hei U.S. autoja tehty yli 100 vuotta
Suomessa ei yhtä ainutta automerkkiä,
mitä näitä kahta maata edes verrata!
- Anonyymi00247
Miksi toisia tuetaan työpaikoilla ja toisia ei? Tämä on mietityttänyt jo monta vuotta :(
Kuka osais kertoa?- Anonyymi00269
Bonuksena työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran :(
- Anonyymi00272
Anonyymi00269 kirjoitti:
Bonuksena työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran :(
Jatkossa tiedän mihin luotan: EN KENENKÄÄN !
- Anonyymi00256
Suomalaiset on aina niin mukavaa ja ystävällistä porukkaa. Aina valmiina muita auttamaan, tai sitten ei.
Mutta arvostelun ja kiusaamisen jalon taidon osaavat. Sitä positiivista johtamista.- Anonyymi00262
Suomalainen on katala petturi
- Anonyymi00264
Anonyymi00262 kirjoitti:
Suomalainen on katala petturi
Tämän vuoksi suosin Scanian busseja ja Patria Hämeenlinnan tuotteita. Suorastaan kehun nämä tuotteet maasta taivaaseen, jotka on tuotettu kiusaajien toimesta.
- Anonyymi00271
Anonyymi00264 kirjoitti:
Tämän vuoksi suosin Scanian busseja ja Patria Hämeenlinnan tuotteita. Suorastaan kehun nämä tuotteet maasta taivaaseen, jotka on tuotettu kiusaajien toimesta.
Käyntikorttinsa on ollut kaikki sinisiä. Samat värit on Suomen lipussa.
"Arjalaisten" tunnusmerkki.
- Anonyymi00257
Kannattaa suosia töitä joissa itse tekeminen pääosassa eikö paskan jauhanta. Otan osaa. Tuskasta oppii iän myötä yhä enemmän. https://youtu.be/Wq6ISyGfAgs?si=sJwOuRDdvQuDRmaJ
- Anonyymi00258
Suomalaisilla on paljon käsittelemätöntä vihaa juontuen sotatraumasta.
- Anonyymi00259
Ei pysty ymmärtämään tunteettomuutta, reagoimatta jättämistä hätää kohtaan ja empatiakyvyttömyyttä sekä kuuntelutaidon/läsnäolontaidon puutetta.
Onko narsisti oikea termi tuollaiselle ihmisellä. On tai ei, käytetään sitä. - Anonyymi00268
Anonyymi00259 kirjoitti:
Ei pysty ymmärtämään tunteettomuutta, reagoimatta jättämistä hätää kohtaan ja empatiakyvyttömyyttä sekä kuuntelutaidon/läsnäolontaidon puutetta.
Onko narsisti oikea termi tuollaiselle ihmisellä. On tai ei, käytetään sitä.Oma ego on tärkeämpi, kuin muiden auttaminen
- Anonyymi00260
Vieläkö samanlaisia musiikkivideoita saisi tehdä?
Satisfaction
https://youtu.be/a0fkNdPiIL4 - Anonyymi00263
Olisi kiva nähdä, miten suomalainen sotilas toimii sotatilanteessa. Jos joukkuekaveri haavoittuu niin munaton suomalainen jättäisi joukkuekaverinsa rintamalla vihollisensa tapettavaksi. Näin se täytyy mennä.
"Analyysi: Sodassa omat tappoivat karkureita"
Rintamakarkuruus on arkikielessä synonyymi henkilölle, joka jättää muut pulaan jättämällä oman velvollisuutensa täyttämättä.
https://yle.fi/a/74-20093352 - Anonyymi00266
Suomalainen työntekijät ja työnantajat on niin rehellisiä, luotettavia ja lojaaleita työntekijöilleen, että mielummin painostavat henkilöitä irtisanoutumaan tai puretaan työsopimus koeajalla, kuin työntekijöistä pidettäisiin huolta
- Anonyymi00267
Entiset työntekijät kertovat: ambulanssia kiellettiin soittamasta, eikä nuorten huumeita saanut viedä poliisille. Johtaja vastaa kritiikkiin.
https://yle.fi/a/74-20238714
"Neljätoista entistä työntekijää kertoo, että kritiikin esittäminen teki heistä yrityksen johdon silmätikkuja. He kertovat jättäneensä työpaikan uupumuksen, eettisten ristiriitojen tai johdon painostuksen vuoksi."- Anonyymi00275
14 työntekijää oli kaikki kaheleita, mutta pomot ei?
- Anonyymi00270
Lupaan olla jatkossa taas kiltimpi, kuin 2020-2026.
Jätetään tämän tähän. - Anonyymi00273
Jatkossa tiedän mihin luotan: EN KENENKÄÄN ! - Anonyymi00274
Näitä firmojen kiusaajia muistelen aina (no ei voi kaikkia syyttää, mutta joitakin noilla työpaikoilla työskennelleitä):
Finnair
Veolia
Kelloseppäkoulu
Stadin ao
SOE- Anonyymi00276
Luotettaviin ihmisiin kuuluu myös ex-kaverit ja ex-akka. Hyi :(
- Anonyymi00278
Anonyymi00276 kirjoitti:
Onneksi Natoon voi luottaa :)
Naton hävittäjät ampuivat alas droonin Latvian ilmatilassa toisen kerran tänä kesänä
https://yle.fi/a/74-20241105 - Anonyymi00279
Anonyymi00276 kirjoitti:
Ex-akalta voisi kysyä, että miten meni Ikean reissu Espanjassa?
- Anonyymi00280
Anonyymi00279 kirjoitti:
Ex-akalta voisi kysyä, että miten meni Ikean reissu Espanjassa?
Jos ei muista niin ap voi kertoa :)
- Anonyymi00358
Erikoispalkinto Stadin ao opettajille. Miksi edes hain?
Persupygmiopettajat opetuksen laadun tae :(
Hyi
- Anonyymi00281
Olisi kenellekään kontakteja näihin?
Voisi aloittaa uuden uran
Iso selvitys: Tällaisia ovat uudenlaiset pelätyt rikollisjengit ja niiden johtohahmot
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009849481.html - Anonyymi00282
Digitaalinen kaksonen mies hampurilaisen velkaa Hämeenlinnan grilliltä aikana nakki ja muusi
- Anonyymi00283
Päälle hyökkääjät niitä perussuomalaisia. Hyökkäsivät siis perusssuomalaisen kimppuun.
- Anonyymi00284
Anonyymi00283 kirjoitti:
Päälle hyökkääjät niitä perussuomalaisia. Hyökkäsivät siis perusssuomalaisen kimppuun.
Onneksi on meitä, ketkä (vihdoin) ymmärtäneet, ketkä kiusaajia ja väkivallantekijöitä
- Anonyymi00285
Anonyymi00284 kirjoitti:
Onneksi on meitä, ketkä (vihdoin) ymmärtäneet, ketkä kiusaajia ja väkivallantekijöitä
Suomalaiseen ei voi luottaa niin paljon, kuin jenkkiläiseen turistiin, ketä osti pihakirppiksellä Revue kellon käteisellä.
Kysyi paljon maksaa. Sanottiin 300 euroa. Turisti sanoi, että käy nostamassa rahaa ja palasi ostamaan kellon.
Melkein samanlainen.
https://www.worthpoint.com/worthopedia/vulcain-revue-thommen-skeleton-463091162 - Anonyymi00292
Anonyymi00285 kirjoitti:
Suomalaiseen ei voi luottaa niin paljon, kuin jenkkiläiseen turistiin, ketä osti pihakirppiksellä Revue kellon käteisellä.
Kysyi paljon maksaa. Sanottiin 300 euroa. Turisti sanoi, että käy nostamassa rahaa ja palasi ostamaan kellon.
Melkein samanlainen.
https://www.worthpoint.com/worthopedia/vulcain-revue-thommen-skeleton-463091162Tosi asia on että Ameriikassa voi luottaa paremmin
kuin Suomessa. - Anonyymi00293
Anonyymi00284 kirjoitti:
Sen takia ap haluaisi nostaa suomalaisen Taavin (SEO) davit nostimella Kalasataman korkeimman talon katolta maahan
- Anonyymi00295
Anonyymi00293 kirjoitti:
Sen takia ap haluaisi nostaa suomalaisen Taavin (SEO) davit nostimella Kalasataman korkeimman talon katolta maahan
Davit = Taavetti-nostin
https://www.workplaceaccess.com.au/our-services/height-safety-installation-procurement/davits/
Taavi taavetilla - Anonyymi00296
Anonyymi00292 kirjoitti:
Tosi asia on että Ameriikassa voi luottaa paremmin
kuin Suomessa.Missä suomalainen, siellä oksennus
- Anonyymi00297
Anonyymi00285 kirjoitti:
Melkein samanlainen.
https://www.worthpoint.com/worthopedia/vulcain-revue-thommen-skeleton-463091162Hampurissa Airbusin tehtaalla juteltiin jenkkiläisen Spirit Airways lentäjän kanssa. Mukavampi kuin kaikki suomalaiset yhteensä.
- Anonyymi00302
Anonyymi00292 kirjoitti:
Tosi asia on että Ameriikassa voi luottaa paremmin
kuin Suomessa.Tiedän hyvin American hengen koska asuin monia vuosia,
koskaan en huomannut että minua olisi petetty
lukuunottamatta yhtä ainutta kertaa jossa joku Bosnialainen "Siirtolainen"
Teki raukkamaisen tempun.
Tämä oli ihan ainoa kerta monien vuosien aikana.
Suomessa on petetty monta kertaa sekä Suomalaiset
että Virolaiset. Kummassakin on TODELLA kaks naamasia ihmisiä!!!
Ovatkin kai serkku kansoja?!
Tämän sanoen on Suomessa myös erittäin luotettavia ihmisiä,
Virosta en tiedä, en edes koskaan ole tavannut yhtä ainutta Virolaista
Yhdysvalloissa ja hyvä niin.
Mitä tulee niihin Venäläisiin joita paljon haukutte,
olen vain vähän ollut tekemisissä mutta ovat jollain tavalla vaikuttaneet
henkisesti voimakkaammilta, jotenkin rehellisimmiltä..en oikeen osaa sanoa
mutta jotain sellaista, kuitenkin ei ongelmia.
Ruotsalaisten kanssa olin aikoinaan tekemisisfä satunnaisesti
ja olivat JOKA kerta erittäin ystävällisen tuntuisia
ja länsimaalaisen tuntuisia!
Ja vielä nämä kaikki lähi-Itäläiset/ Afrikkalaiset "Mamut" Teidän uusi Suom.sana,
nämä ovat omasta mielestäni tehneet Suomesta lopullisesti
vastenmielisen maan johon ovat itse Suomalaiset tahot pettäneet
valta osan Suomalaisia.
Minulle aikoinaan sanoikin Suomalainen että Suomalaisen pahin vihollinen
on toinen Suomalainen.
Olette harvinaisen kateellinen ja vahingoniloinen kansa. - Anonyymi00305
Anonyymi00302 kirjoitti:
Tiedän hyvin American hengen koska asuin monia vuosia,
koskaan en huomannut että minua olisi petetty
lukuunottamatta yhtä ainutta kertaa jossa joku Bosnialainen "Siirtolainen"
Teki raukkamaisen tempun.
Tämä oli ihan ainoa kerta monien vuosien aikana.
Suomessa on petetty monta kertaa sekä Suomalaiset
että Virolaiset. Kummassakin on TODELLA kaks naamasia ihmisiä!!!
Ovatkin kai serkku kansoja?!
Tämän sanoen on Suomessa myös erittäin luotettavia ihmisiä,
Virosta en tiedä, en edes koskaan ole tavannut yhtä ainutta Virolaista
Yhdysvalloissa ja hyvä niin.
Mitä tulee niihin Venäläisiin joita paljon haukutte,
olen vain vähän ollut tekemisissä mutta ovat jollain tavalla vaikuttaneet
henkisesti voimakkaammilta, jotenkin rehellisimmiltä..en oikeen osaa sanoa
mutta jotain sellaista, kuitenkin ei ongelmia.
Ruotsalaisten kanssa olin aikoinaan tekemisisfä satunnaisesti
ja olivat JOKA kerta erittäin ystävällisen tuntuisia
ja länsimaalaisen tuntuisia!
Ja vielä nämä kaikki lähi-Itäläiset/ Afrikkalaiset "Mamut" Teidän uusi Suom.sana,
nämä ovat omasta mielestäni tehneet Suomesta lopullisesti
vastenmielisen maan johon ovat itse Suomalaiset tahot pettäneet
valta osan Suomalaisia.
Minulle aikoinaan sanoikin Suomalainen että Suomalaisen pahin vihollinen
on toinen Suomalainen.
Olette harvinaisen kateellinen ja vahingoniloinen kansa.Kommenttiasi voi melkein kompata. Aika pitkälti samoilla linjoilla.
- Anonyymi00308
Anonyymi00305 kirjoitti:
Kommenttiasi voi melkein kompata. Aika pitkälti samoilla linjoilla.
Suomalainen on takinkääntäjä ja selkäänpuukottaja
- Anonyymi00312
Anonyymi00284 kirjoitti:
Olen sen ymmärtänyt jo vuosia sitten ja siksi toivoin että hänet olisi pudotettu pois jo vuosia sitten!
- Anonyymi00314
Anonyymi00293 kirjoitti:
Kiusaajat ei koskaan joudu vastuuseen
- Anonyymi00286
Elämä on nykyään "todella laadukasta", kun saa pelätä ihmisiä :(
- Anonyymi00287
Sopii teemaan
A.W. Yrjänä - Olisipa tie
https://www.youtube.com/watch?v=gApyXIvRiWw - Anonyymi00288
Aasiasta postimyyntivaimo niin elämä kirkastuu.
- Anonyymi00290
Todellakin. Taskuraketti, ketä voi toimia hyvin hellan ja nyrkin välissä. :)
- Anonyymi00289
Taidatte pelätä jopa varjoanne.., ei terveen merkki.
- Anonyymi00291
Ostan maailman kalleimman sähköpyörän
87 990 €
https://www.bikester.fi/fi/articles/1.2557.352638/cannondale-moterra-crb-sl-1-raw
vai
€9499
https://www.cannondale.com/en-fi/bikes/electric/e-mountain/moterra-sl/moterra-sl-1- Anonyymi00301
Taidan kuitenkin ostaa Masta RX-8 Wankel-moottorisen. Ihan muuten vaan. Kuluu paljon 95E10 bentziiniä.
Kaappariovilla kaappaan naisia takapenkille - Anonyymi00303
Anonyymi00301 kirjoitti:
Taidan kuitenkin ostaa Masta RX-8 Wankel-moottorisen. Ihan muuten vaan. Kuluu paljon 95E10 bentziiniä.
Kaappariovilla kaappaan naisia takapenkilleRX-8 Nettiautossa 0kpl myynnissä. Joko niin haluttua tavaraa, pellit jo ruostuneet tai Wankelit lauenneet.
Saksasta pitää tuoda, prkle. - Anonyymi00304
Anonyymi00303 kirjoitti:
RX-8 Nettiautossa 0kpl myynnissä. Joko niin haluttua tavaraa, pellit jo ruostuneet tai Wankelit lauenneet.
Saksasta pitää tuoda, prkle.Äütöscöutistä löytyis muutama vaihtoehto. Mistä saan apua auton tuontiin ja paljonko maksaa autoverot? Entä kuljetus?
Autokuumeeseen
- Anonyymi00294
Itse sinä paskoit projekitn pieleen, kun et osannut avata suutasi vaikka mahdollisuuksia oli todella paljon kymmenen vuoden aikana! Eikä yksikään nainen tykkää stalkkerista ja siksi minun on täysin mahdotonta olla koskaan missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi00298
Olet todellakin väärässä. Suu on nimenomaan avattu silloin, kun ollut tarvetta. Ne kusipäät eivät osanneet kuunnella kymmenen vuoden aikana.
- Anonyymi00299
Lahdessakin työyhteisö oli tämmöstä:
Ei kuunnellut, ei kysellyt, ei keskustellut -> karkeasti näin
Kiusata kuitenkin alettiin lähes day 1. - Anonyymi00306
Anonyymi00299 kirjoitti:
Lahdessakin työyhteisö oli tämmöstä:
Ei kuunnellut, ei kysellyt, ei keskustellut -> karkeasti näin
Kiusata kuitenkin alettiin lähes day 1.Vaikeaa todellakin työskennellä yhteisössä, jossa kiusaaminen on "elämän missio" tai normaalia. Ap:lle päinvastainen arvomaailma. Jos haluaa keskittyä työntekemiseen eikä toisten ihmisten arvosteluun.
- Anonyymi00300
Järjestyksenvalvojat kohtaavat monenlaista häirintää. Siitä raportoidaan esihenkilöille nykyään entistä enemmän
https://yle.fi/a/74-20239680
Mutta ei ne esihenkilöt, esimiehet, esinaiset tee koskaan mitään. Eivät uskalla puuttua mihinkään- Anonyymi00307
Monet vollottaa kiusaamisesta ja häirinnästä. Mitään ei koskaan tapahdu parempaan.
- Anonyymi00309
Kenellä on valtaa niin sillä on oikeus syrjiä
Skoda vetäytyy Helsingin ja Espoon yli miljardin euron metrojunakisasta – ei luota saavansa tasapuolista kohtelua
https://yle.fi/a/74-20240998 - Anonyymi00310
Tiimi "Lipsanen" yritettiin myös pyytää apua. Sai korkeintaan luuria korville.
- Anonyymi00311
Heidän tekemät nettikirjoittelut ei kuitenkaan ole häirintää
- Anonyymi00315
Digitaalinen kaksonen -miehen esikuva Danny?
Hauskasti keksitty - Anonyymi00317
Suomessa ei saa apua vaikka pyytää. Suomessa jopa somalit menee suomalaisten edelle. Heillä on työpaikat jne, koska heillä on omat verkostot.
- Anonyymi00323
Kiitos tiimille, että elämän sai vetää vessaanpönttöön
- Anonyymi00327
Digitaalinen kaksonen -mies voidaan räjäyttää Putinin ohjusiskulla
- Anonyymi00316
Suomalaiset on niin itserakkaita, että mielummin pilataan kiusaamisella jne. ihmisen elämä ja terveys kuin autettaisiin
- Anonyymi00321
Siltä se on tuntunut!!
- Anonyymi00322
Anonyymi00321 kirjoitti:
Siltä se on tuntunut!!
Täällä suunnalla siltä ei tunnu vaan näin on käynyt.
Popeda laulaa: "Syytän sua Elisabeth Rehn"
Oma fiilis: "Syytän tätä persulandiaa"
- Anonyymi00318
Aloittaja jos olet vielä hengissä, soita 06000 4114
- Anonyymi00324
En tahdo nähdä enää yhtään suomalaista. Pettureita, kiusaajia, dissaajia, alistajia, haukkuja. Ei koskaan auttajia.
- Anonyymi00326
Anonyymi00325 kirjoitti:
Näen painajaisia klonkusta
https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/KlonkkuSuomalaisten tekemää häirintää ei saa kuitenkaan kritisoida. Jäät tappiolle...
- Anonyymi00336
Anonyymi00326 kirjoitti:
Suomalaisten tekemää häirintää ei saa kuitenkaan kritisoida. Jäät tappiolle...
Suomalaiseen voi luottaa yhtä vahvasti kuin peruskallioon
- Anonyymi00328
Suomessa voi vain voida pahoin ja epäonnistua :(
Syynä suomalaiset - Anonyymi00329
Tänään oltais viety lapsia pyöräilemään ja pelaamaan jalkapalloa. Ex-akka ei anna. Varmaan parempaa tekemistä. Lapsista vieraannuttaja. Raha kuitenkin aina kelpaa.
- Anonyymi00330
Semmonen on empaattinen, hyväntahtoinen ja muita ajatteleva suomalainen.
- Anonyymi00331
Anonyymi00330 kirjoitti:
Semmonen on empaattinen, hyväntahtoinen ja muita ajatteleva suomalainen.
Narsisti äidin kanssa asioista sopiminen on mahdotonta.
Sama koskee narsisti-suomalaisia työpaikoilla. - Anonyymi00332
Anonyymi00331 kirjoitti:
Narsisti äidin kanssa asioista sopiminen on mahdotonta.
Sama koskee narsisti-suomalaisia työpaikoilla.Narsisti kun ei koskaan ajattele muita vaan itseään
- Anonyymi00342
Anonyymi00332 kirjoitti:
Narsisti kun ei koskaan ajattele muita vaan itseään
Kuka ostaa 4000 eurolla sushia 6kk?
Ex-ukko piti asiaan kuitenkin puuttua vaikka ei oltu yhdessä - Anonyymi00343
Köyhän pitää ostaa pojalle halpaa. Pääasia on uutta eikä rikkinäisissä vaatteissa tarvii kulkea.
Sitä on köyhän perheellisen elämä. Lähetän Lahteen Timpalle kiitos kortin ja Patrialle nostan erikseen hattua miehen palkkaamisesta. - Anonyymi00346
Äidin mielestä isä ei saisi sekaantua lasten kasvattamiseen ja koulunkäyntiin. Äiti on varmasti "kaikessa oikeassa".
Sitä itsepärjäämisen kulttuuria vaikka kaikki menisi pieleen. Yksin kun kaiken tekee niin silloin ei tajua muita tapoja ja virheitään. Koskee myös muita ihmisiä. - Anonyymi00350
Anonyymi00343 kirjoitti:
Köyhän pitää ostaa pojalle halpaa. Pääasia on uutta eikä rikkinäisissä vaatteissa tarvii kulkea.
Sitä on köyhän perheellisen elämä. Lähetän Lahteen Timpalle kiitos kortin ja Patrialle nostan erikseen hattua miehen palkkaamisesta.Palkkaan Timpan omaan firmaan töihin sitten, kun referenssissään on yksityisyrittäjänä ensimmäinen yli 100k€ liikevaihto. Muuten voin vielä sanoa, että: "vidun paska"
- Anonyymi00351
Anonyymi00350 kirjoitti:
Palkkaan Timpan omaan firmaan töihin sitten, kun referenssissään on yksityisyrittäjänä ensimmäinen yli 100k€ liikevaihto. Muuten voin vielä sanoa, että: "vidun paska"
Ja sitten kun purkanut ja kasanut automaattikronon omin kätösin
ETA7750 näin alkuun - Anonyymi00352
Anonyymi00351 kirjoitti:
Ja sitten kun purkanut ja kasanut automaattikronon omin kätösin
ETA7750 näin alkuunOpettajana ei ole ap vaan klonkku. Jos ei onnistu tulisko haukut vai saako persu parempaa kohtelua?
Ap vaan itsekseen miettii
- Anonyymi00333
Stressi ohjaa päätöksentekoa
"Tutkimusten mukaan stressi voi muuttaa ihmisen päätöksentekokykyä ja tilannetietoisuutta niin, että järkevätkin ihmiset tekevät hölmöjä ratkaisuja."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-poliisi-paljastaa-mika-saattoi-ohjata-poliisin-toimia-tuusulassa-jarkevatkin-voivat-tehda-tosi-holmoja-valintoja/9376636- Anonyymi00340
Persu-poliisi saa kuitenkin lopulta kaiken anteeksi, koska suomalainen. Aina uusi mahdollisuus ja ovet auki kaikkialle. Jos ei muuta niin vartiaksi juna-asemalle pamputtamaan ohikulkijoita
- Anonyymi00341
Anonyymi00340 kirjoitti:
Persu-poliisi saa kuitenkin lopulta kaiken anteeksi, koska suomalainen. Aina uusi mahdollisuus ja ovet auki kaikkialle. Jos ei muuta niin vartiaksi juna-asemalle pamputtamaan ohikulkijoita
edit: vartijaksi
- Anonyymi00334
Haluan johtajaksi. Otan työntekijöitä töihin ja potkin koeajalla. Ihan muuten vaan, koska niin pitää toimia. Sitä välittämistä ihmisestä ja toimeentulosta.
- Anonyymi00335
Ensimmäiseksi palkkaisin tiimi "Lipsanen" jäsenet. Ihan muuten vaan, koska se olisi mukavaa. Kaveria olisi kiva jeesata.
- Anonyymi00337
Aletaan myymään tööt tööt digitalin kopioituja nettisivuja 10 euroa /kpl lisäansioiden toivossa.
- Anonyymi00339
Tööt tööt digitalin sivut sisältää 449 riviä koodia.
Alkaa
<html lang="fi">
ja loppuu
</html>
- Anonyymi00338
Nyky-yhteiskunta on sairas monella tapaa eikä se siitä parane. Päinvastoin huonompaan ollaan menossa. Älä ota siitä syytä kontollesi. Olet arvokas.
- Anonyymi00344
Tämä on ohjenuorani. Tuskin pystyn itsekään aina siihen, mutta siihen pyritään
https://valte.fi/wiki/tyoyhteiso/tyokulttuuri.html
Välittämisen kulttuuri on tärkeää. Ensin pitäisi välittää ihmisistä, sitten muista asioista. Hyvinvoivat ihmiset tuloksen tekee. - Anonyymi00345
Anonyymi00344 kirjoitti:
Tämä on ohjenuorani. Tuskin pystyn itsekään aina siihen, mutta siihen pyritään
https://valte.fi/wiki/tyoyhteiso/tyokulttuuri.html
Välittämisen kulttuuri on tärkeää. Ensin pitäisi välittää ihmisistä, sitten muista asioista. Hyvinvoivat ihmiset tuloksen tekee.Tuolla ei tosin ole mitään painoarvoa, jos yksi välittää ja 9 muuta ei
- Anonyymi00347
Tiimi "Lipsanen" toiminnan vuoksi oltais jo kaukana toisessa maassa eikä Suomessa muiden haukuttavana. Joutuu kitumaan henkisessä vankilassa.
- Anonyymi00348
Ja useasti alaslyöty ei enää jaksa ylös nousta
- Anonyymi00356
Espanjassa oli varaa maksaa 700 euron kaksosrattaita. Suomessa hyvä, että on rahaa edes ruokaan.
- Anonyymi00361
Anonyymi00356 kirjoitti:
Espanjassa oli varaa maksaa 700 euron kaksosrattaita. Suomessa hyvä, että on rahaa edes ruokaan.
Suomi onkin itä-Eurooppaa Espanja ei.
Suomi on just kuin Viro, ei mitään tekemistä Ruotsin kanssa
paitsi kateus Ruotsille! - Anonyymi00363
Anonyymi00361 kirjoitti:
Suomi onkin itä-Eurooppaa Espanja ei.
Suomi on just kuin Viro, ei mitään tekemistä Ruotsin kanssa
paitsi kateus Ruotsille!Suomessa eletään 4kk vuodessa. Touko-elokuu. Muu vuodenaika paskaa. Auringolla, valolla ja lämmöllä asian kanssa jotain tekemistä. Ei ihme, että viduddaa.
- Anonyymi00364
Eli käytännössä sovitteluhaluttomuus aiheutti 15000€ taloudelliset menetykset ja muutamien työpaikkojen menetykset. 3 työpaikkaa tähän mennessä.
- Anonyymi00366
Anonyymi00348 kirjoitti:
Ja useasti alaslyöty ei enää jaksa ylös nousta
Kiusaajat saavat kuitenkin työpaikoilla jatkaa töitään normaalisti joka päivä ilman sanktioita
- Anonyymi00353
Liity demareiden muslimiveljeskuntaan…
ALLAAH AKBAR…- Anonyymi00354
Kerran jo meinasin astella moskeijan sisään, mutta käännyin ovella
Hankalaa olla muslimi, jos osaa lukea koraania - Anonyymi00355
Anonyymi00354 kirjoitti:
Kerran jo meinasin astella moskeijan sisään, mutta käännyin ovella
Hankalaa olla muslimi, jos osaa lukea koraaniaedit: ei osaa
- Anonyymi00357
Lentoemäntä tuli yhtenä päivänä vastaan. Heti ajatukseni hyppäsi Super Caravelleen.
Finskin ensimmäisiä suihkareita
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sud_Aviation_Caravelle - Anonyymi00367
Mokomalla hyviä biisejä
Toinen ihminen
https://youtu.be/ytg6EV4yj1E - Anonyymi00371
Miksi edes muutin takaisin Suomeen?
Suomi on ankeuttajien maa - Anonyymi00372
Suomessa ei kannata tehdä töitä ja yrittää, kun toiset tulee pilaamaan
- Anonyymi00373
Naismaratoonari voittaa kohta kultaa. Hetken voi olla taas onnellinen suomalaisuudesta, kunnes havahtuu, mikä on todellisuus.
- Anonyymi00376
Käytät järjestelmää väärin. Mitäs toimari olisi mieltä 6v työttömyysjaksosta ja Kelan tuilla?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19336266/link-design-and-development-oy- Anonyymi00381
Hyvä esimerkki, miksi suomalaisiin ja suomalaiseen työelämään ei voi luottaa :(
- Anonyymi00380
Tiimi "Lipsanen" = mitä lähempänä, sen pahempi
- Anonyymi00382
Liity meihin, saat etusetelin
https://youtu.be/9LDseJymf28 - Anonyymi00383
Valkoinen kupla
https://youtu.be/bX7YCQCP3rQ
Sunnuntaikännit?- Anonyymi00384
Martti tais tehdä albumin biisit avioeron jälkeen...
- Anonyymi00385
Anonyymi00384 kirjoitti:
Martti tais tehdä albumin biisit avioeron jälkeen...
Ei tainnut niin ollakaan tekoälyn tarkistuksen jälkeen
- Anonyymi00386
Työpaikalla pitää olla sosiaalista turvaa, joutuu muuten hankaluuksiin
- Anonyymi00388
Suomessa on vain kiusaajia ja muiden arvostelijoita, mutta ei koskaan auttajia. Ap auttanut aina kaikkia. Kiitokseksi saa vain paskaa.
- Anonyymi00387
Poliisi ei ole nuhteeton. Mopokiilailijoita on useampia. Joku selvittänyt.
- Anonyymi00389
Ensi vuonna lupaan olla taas kiltimpi. 2027.
Adios! - Anonyymi00390
"Turun pihtiperintä on tullut tunnetuksi hakkeroinneista"
Siitäkin kirjoituksesta saa syyttää Trio Töykeää eli tiimi "Lipsanen"- Anonyymi00392
Heitä pyydettiin sovitteluun asioista puhumaan ja sovitteluun 2020-2021, että asiat selvitettäisiin. Eivät pyynnöistä huolimatta tulleet.
Sitten työpaikoilla joutuu kiusatuksi, niitä asioita ei koskaan asiallisesti selvitetä. Aletaan viatonta ihmistä syyttämään.
- Anonyymi00391
Eppu Normaali – Kaikki Häipyy on vain Nyt , Viimeisen festivaalikeikan viimeinen biisi
https://www.youtube.com/watch?v=T351d3fo33U
(Viimeisen kirjoituksen viimeinen biisi) - Anonyymi00394
Ketjun on laitettu poistoon. Jos poistuu. Yritetään poistaa.
- Anonyymi00395
Poista itsesi vahingoniloinen luopio.
- Anonyymi00397
Anonyymi00395 kirjoitti:
Poista itsesi vahingoniloinen luopio.
Terminator - I'll be back
https://www.youtube.com/watch?v=SZdVWKM1ILs
- Anonyymi00396
Kirjoittajan aloittajalle voimia! Ett ole varmasti ainoa me joilla menee muuten hyvin mutta pää on mikä on...Mie olen kuule töissä. Terve. Yksinäinen p.ska josta ei kukaan todellisuudessa välitä oikesti...3 kertaa yritin itseni lopetusta. Hirttoköysi on johon laitoin pääni mutta en pystynyt...tää maailma ja koko homma on ihan p.rseestä. Mielenterveyspalvelut tarjoaa vain katso omahoito hommia ja lääkepurkki vain väliaikaisen lohdun . En tiedä miten täällä jaksaa.....
- Anonyymi00398
Kaikilla on pää ja monilla päässä vikaa. Se riippuu siitä, mistä suunnalta asiaa katsoo. Monia päävikaisia autettu :)
- Anonyymi00399
Anonyymi00398 kirjoitti:
Kaikilla on pää ja monilla päässä vikaa. Se riippuu siitä, mistä suunnalta asiaa katsoo. Monia päävikaisia autettu :)
Monilla tuttavilla päässä vikaa. Ainiin, ei niistä saanut puhua
Tässä ketjussa olevilla myös päässä vikaa
- Anonyymi00400
Mieli ry:n toiminnassa ei ole mitään mieltä, konkurssi uhkaa.
Demarius on syy masennuksiin ja masennuslääkkeisiin.
Liity persuihin ja näe valo.- Anonyymi00402
Popsi popsi masennuslääkkeitä niin olo alkaa helpottaa?
SSRI-lääkkeiden haittavaikutukset
https://www.iltalehti.fi/palat/a39a74f2-143e-4470-98f8-6fc207afc5f9
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000007964341.html
Vain 600000 ihmistä. "Maailman onnellisin maa" - Anonyymi00403
Anonyymi00402 kirjoitti:
Popsi popsi masennuslääkkeitä niin olo alkaa helpottaa?
SSRI-lääkkeiden haittavaikutukset
https://www.iltalehti.fi/palat/a39a74f2-143e-4470-98f8-6fc207afc5f9
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000007964341.html
Vain 600000 ihmistä. "Maailman onnellisin maa"Siis pahimmillaan vie viimeisetkin onnellisuuden rippeet
- Anonyymi00401
Muut saa aina oikeutta ja oikeudenmukaisuutta, mutta yksi ei
- Anonyymi00404
Henkilöt suuttuu siitä, että heitä syytetään. Se sama asia tapahtuu kiusatulle (syyttämisestä) esim. työpaikoilla.
- Anonyymi00405
Suomalaisia ei saa kritisoida, joudut hankaluuksiin. Suomalaisten perussairaude:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansantauti
Suomalaisten kroonisina kansantauteina pidetään Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan yleisesti tuki- ja liikuntaelinsairauksia, mielenterveyden häiriöitä, allergioita, muistisairauksia, syöpää, diabetesta, astmaa ja muita kroonisia keuhkosairauksia sekä sepelvaltimotautia ja muita sydän- ja verisuonisairauksia - Anonyymi00406
Rennoin rantein .....
https://www.youtube.com/watch?v=IuTUMD-WzlM
Kyllä sinne hautaan kerkiä vähemmälläki kiireellä ja jokane kyllä sinne enne pitkään pääsee.- Anonyymi00407
"Suomalaisten" tekemää henkistä väkivaltaa. No ainakin yhteisöväkivaltaa. Hippahippaleikit saanut jatkua 5-6 vuotta. Keskusteluja on käyty paljonkin.
Kaikki pelkää. - Anonyymi00409
Anonyymi00407 kirjoitti:
"Suomalaisten" tekemää henkistä väkivaltaa. No ainakin yhteisöväkivaltaa. Hippahippaleikit saanut jatkua 5-6 vuotta. Keskusteluja on käyty paljonkin.
Kaikki pelkää.Mukavinta on käydä keskusteluita muita kiusaamiskokemusten omaavien kanssa. Nuoria, keski-ikäisiä ja vanhempia. Suomesta ei taida löytyä ihmistä, jolla ei olisi kiusaamiskokemuksia. Hyi saatana!
Suurin osa vaikenee, koska ei ole miellyttävä keskustelun aihe. Korkeintaan sanotaan, että "joo" kyyneleet sllmissä.
- Anonyymi00410
Johdetaanko väkivaltaa Turusta?
Melko varmasti. Vaikeneminen ei ole vaihtoehto. Lentää paska tuulettimeen joka tapauksessa.- Anonyymi00411
Alistuminen vallan väärinkäytön alla ei ole vaihtoehto
- Anonyymi00412
Kapitalisti suuttunut, kun jotkut sekaantunut bisneksiin
- Anonyymi00415
Anonyymi00412 kirjoitti:
Kapitalisti suuttunut, kun jotkut sekaantunut bisneksiin
Odotettu kapitalistilta Tiktok videoita, joissa ottaa kantaa kaikkien yli 100000 työpaikkakiusatun tilanteeseen, että miten siellä työpaikalla kiusattuna pitäisi työskennellä?
Tähän kukaan ei uskalla kantaa ottaa. Vaiettu puheenaihe - Anonyymi00416
Anonyymi00415 kirjoitti:
Odotettu kapitalistilta Tiktok videoita, joissa ottaa kantaa kaikkien yli 100000 työpaikkakiusatun tilanteeseen, että miten siellä työpaikalla kiusattuna pitäisi työskennellä?
Tähän kukaan ei uskalla kantaa ottaa. Vaiettu puheenaiheKVG: "Pitkään jatkuneen kiusaamiskokemuksen selvittely- ja muut kulut voivat nousta yli 30 000 euroon. Yhden sairauslomapäivän hinta on noin 350 euroa."
- Anonyymi00417
Anonyymi00416 kirjoitti:
KVG: "Pitkään jatkuneen kiusaamiskokemuksen selvittely- ja muut kulut voivat nousta yli 30 000 euroon. Yhden sairauslomapäivän hinta on noin 350 euroa."
"Yksi jäi kotiin työpaikkakiusaamisen vuoksi, toinen käpertyi ahdistuneena sänkyyn – “Harmaalla alueella olevat sairauslomat ovat yleistyneet”
https://yle.fi/a/3-9784572 - Anonyymi00418
Anonyymi00417 kirjoitti:
"Yksi jäi kotiin työpaikkakiusaamisen vuoksi, toinen käpertyi ahdistuneena sänkyyn – “Harmaalla alueella olevat sairauslomat ovat yleistyneet”
https://yle.fi/a/3-9784572"Usein asiat ratkeavat aikaisessa vaiheessa puhumalla ja sopimalla, mutta joskus mieli voi järkkyä rankasti kiusaamisen vuoksi. Kess kertoo tapauksesta, jossa työntekijä joutui esimiehensä kiusaamisen vuoksi psykoosiin ja psykiatriselle osastolle."
Niin justiinsa
- Anonyymi00413
Miten kasvatan lapseni?
Sanonko heille, että "Tervetuloa rasistiseen Suomeen. Joudutte asumaan rasistisessa maassa, joissa ihmisillä ei ole tasavertaiset mahdollisuudet onnistua". Isä on tehnyt poliisille rikosilmoituksia mm. maalittamisesta, mutta poliisi ei tee asioille mitään.
Terveisiä Turkuun - Anonyymi00414
Poliisi on eriarvoinen roskalaitos. Joutaa tunkiolle muiden valtiovirastojen jatkoksi.
- Anonyymi00419
Mutta mukavaa, kun tietää, että on loppuelämän holhoustiimi elämässä mukana
- Anonyymi00420
Supo-selvityksen takia en voi tehdä niitä töitä, joita haluaisin. Narsistikusipäät eivät halua joustaa ja auttaa miestä hädässä.
Voitais vaihtaa maata.- Anonyymi00421
Sputnikit odottavat työntekijöitä
Venäjän kehittynein hävittäjä syöksyi maahan Moskovan lähellä
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012160668.html
https://uacrussia.ru/en/
- Anonyymi00422
Fazer-kakku surmasi lääkärin. :)
Tähänkö on tultu?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1ff723fe-8f34-453c-8f56-b661c5878d84- Anonyymi00423
Hymiö ei ole ivaa kuollutta kohtaan vaan tuohon somemaailma voi ajaa. Liikaa stressiä ja painostusta.
- Anonyymi00424
Suomi24 moderointi ei enää toimi. Pyydetty useasti poistoa
- Anonyymi00425
Jukkamafia. Pahamaineinen rikollinen jo vuodesta 2021 !
- Anonyymi00426
Jälkikasvatukselle kerrottu isän töppäillyt ja keneen ei ole luottamusta :)
- Anonyymi00427
Asiasta on keskusteltu kymmenien tai satojen ulkopuolisten ihmisten kanssa 5 vuoden aikana.
- Anonyymi00428
Tottahan toki Jukkamafia puolustaa toisiaan
- Anonyymi00429
Digitaalinen kaksonen -mies voisi kloonata lisää kantasuomalaisia niin saataisiin väestönkasvua ylöspäin
Kantasuomalaiset jäävät kohta vähemmistöön
-Huolestunut - Anonyymi00430
Anonyymi00429 kirjoitti:
Digitaalinen kaksonen -mies voisi kloonata lisää kantasuomalaisia niin saataisiin väestönkasvua ylöspäin
-HuolestunutMutta en yhtään ihmettele sitä, että näkee mamuperheitä omissa oloissaan esim. piknikillä. Tuskin ovat työelämässä vaan syrjäytyneitä Suomessa tms.
Kotouttaminen ei ole onnistunut - Anonyymi00432
Anonyymi00429 kirjoitti:
-HuolestunutVuodesta 2013 lähtien Suomessa
Ulkomaalaistaustaisten määrä on kasvanut
+374 940 henkilöllä
Suomalaistaustaisten määrä on vähentynyt
−170 196 henkilöllä - Anonyymi00438
Anonyymi00429 kirjoitti:
-HuolestunutDigitaalinen kaksonen = virtuaalisesti tietenkin
- Anonyymi00439
Anonyymi00438 kirjoitti:
Digitaalinen kaksonen = virtuaalisesti tietenkin
Eppu Normaali - Ei säästä perheen koiraakaan
https://www.youtube.com/watch?v=Sz1y1_RG_90
(Vertauskuvauksellisesti) - Anonyymi00440
Anonyymi00439 kirjoitti:
Eppu Normaali - Ei säästä perheen koiraakaan
https://www.youtube.com/watch?v=Sz1y1_RG_90
(Vertauskuvauksellisesti)Ei olla enää säästetty "klonkkuakaan" näistä keskusteluista
- Anonyymi00431
Missä työpaikoilla?
- Anonyymi00433
Mikä on työ? Mikä on työpaikka? Mikä on työelämä?
- Anonyymi00435
Vastaanko lähes kaikilla Suomen työpaikoilla kasvamassa ja etenemässä määrin?
Suu on avattu
- Anonyymi00434
Jos olisit ollut jossain työpaikassa, olisit kertonut työterveyshuollossa, että mielessäsi liikkuu lähinnä itsesi tappaminen. Vai millaisissa työpaikoissa olet ollut?
- Anonyymi00436
En minä työpaikalla ole yrittänyt itseäni tappaa enkä ketään muutakaan. En toimi kuin Tuusulan työpaikkasurmaaja.
- Anonyymi00437
Tässä hyökätty nimenomaan sen puuttujan kimppuun
- Anonyymi00441
Kiusaamiskulttuurin takia Suomessa ei voi käydä töissä
- Anonyymi00443
Anonyymi00442 kirjoitti:
Mutta kiusaajaope on "täysin normaali"
https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/KlonkkuJa mikä on ollut perimmäinen motivaatio nettikirjoitteluun????
Noi edelliset työpaikkakiusaamiskokemukset - Anonyymi00444
Anonyymi00443 kirjoitti:
Ja mikä on ollut perimmäinen motivaatio nettikirjoitteluun????
Noi edelliset työpaikkakiusaamiskokemuksetJa toisekseen pihtiperintäliigan oma käyttäytyminen. Heitä pyydetty keskustelemaan samoista asioista, ratkaisemaan näitä samoja ongelmia sekä hakemaan konsensusta. Ei ole kelvannut.
- Anonyymi00445
Anonyymi00444 kirjoitti:
Ja toisekseen pihtiperintäliigan oma käyttäytyminen. Heitä pyydetty keskustelemaan samoista asioista, ratkaisemaan näitä samoja ongelmia sekä hakemaan konsensusta. Ei ole kelvannut.
Valta-aseman ja ryhmittäytymisen väärinkäyttöä
- Anonyymi00446
Ja varmasti ollut sekopäistä toimintaa, kun itse voinut huonosti + järkipuheet ja asiallinen käytös ei ole auttanut työelämässä 20 vuoteen
2021 jälkeiset asiat on erilliset menneistä - Anonyymi00447
Anonyymi00446 kirjoitti:
Ja varmasti ollut sekopäistä toimintaa, kun itse voinut huonosti järkipuheet ja asiallinen käytös ei ole auttanut työelämässä 20 vuoteen
2021 jälkeiset asiat on erilliset menneistäNettikirjoittelut ollut osittain provokaatiota
- Anonyymi00452
Anonyymi00447 kirjoitti:
Nettikirjoittelut ollut osittain provokaatiota
Jonkun mielestä painostaminen irtisanoutumaan on normaalia käytöstä työelämässä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19336266/link-design-and-development-oy - Anonyymi00454
Anonyymi00452 kirjoitti:
Jonkun mielestä painostaminen irtisanoutumaan on normaalia käytöstä työelämässä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19336266/link-design-and-development-oyNämä henkilöt eivät kuitenkaan koskaan vastuuseen joudu työelämän pilaamisesta
- Anonyymi00455
Anonyymi00454 kirjoitti:
Nämä henkilöt eivät kuitenkaan koskaan vastuuseen joudu työelämän pilaamisesta
Tai vastaavat vallan väärinkäyttäjät
- Anonyymi00456
Anonyymi00455 kirjoitti:
Tai vastaavat vallan väärinkäyttäjät
Heidän toimintaa ei saa kuitenkin kritisoida tai joudut hankaluuksiin
- Anonyymi00457
Anonyymi00444 kirjoitti:
Ja toisekseen pihtiperintäliigan oma käyttäytyminen. Heitä pyydetty keskustelemaan samoista asioista, ratkaisemaan näitä samoja ongelmia sekä hakemaan konsensusta. Ei ole kelvannut.
Ylpeyttä ja moukkamaista. Hyi :(
- Anonyymi00448
Suomessa kiusaamiseen puuttuu, olet ongelma
Epäkohtiin puuttuu, olet ongelma
Asioihin reagoi, olet ongelma
jne
jne
jne.- Anonyymi00449
Ei aleta kiusaajia hyssyttelemään jatkossakaan
- Anonyymi00450
Anonyymi00449 kirjoitti:
Ei aleta kiusaajia hyssyttelemään jatkossakaan
Suomessa kiusaaminen ei ole kuitenkaan rikos
Vanhemmat tekivät rikosilmoituksen tamperelaiskoulun johdon toimista – poliisi ei aloita esitutkintaa
https://yle.fi/a/74-20240815 - Anonyymi00451
Anonyymi00450 kirjoitti:
Suomessa kiusaaminen ei ole kuitenkaan rikos
Vanhemmat tekivät rikosilmoituksen tamperelaiskoulun johdon toimista – poliisi ei aloita esitutkintaa
https://yle.fi/a/74-20240815Varmaan nämä vanhemmat on sitten myös sekopäisiä? Hmmm.....
- Anonyymi00453
Viimeinen kommentti tähän ketjuun:
Suomessa on muiden haukkumiskulttuuri, mutta ei rakentava ja ystävällinen keskustelukulttuuri
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466