Katotaan miten jaksat tätä

Anonyymi-ap

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v.
Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.

110

721

Vastaukset 110

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen valmis muuttamaan ja verkostoitumaan ulkomailla myös.Olen jo aloittanut sen aikoija sitten.

• Anonyymi00027

No minne nä aaperäijä oot muuttamassa operoimaan sinne jyystaariaanko?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No minne nä aaperäijä oot muuttamassa operoimaan sinne jyystaariaanko?

Eli austraaliaan down under tiiätteks turhatiikan toimittajat

• Anonyymi00044

Koijassa on kyllä tilaa kaikille verkkopaidalla verkostuneille. :D

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Koijassa on kyllä tilaa kaikille verkkopaidalla verkostuneille. :D

Aa goijalla goijalla, eli ei Intian cancunissa tai Taiwanin pattijoella? Yritä aapeeäijä kovemmin sotkea ketjuasi

• Anonyymi00002

yksinkö ajattelit pelata?

• Anonyymi00026

Joo tai sitten gubbe eli aapee ainakin kokee pelaavansa koko palstaa, arvon anti savantti

• Anonyymi00003

Minä hyppään jo viikon päästä pois. Päätetty!!

• Anonyymi00011

Et sinä noin vain lopeta sitä minkä aloitit.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et sinä noin vain lopeta sitä minkä aloitit.

Jahas

• Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Jahas

No koska meinasin kirjoittaa että kuulemma? Sivusta T naiselta oot kaavamainen

• Anonyymi00004

Kuka mitä häh?

• Anonyymi00029

En osaa sinun puolesta sanoa luulisin, että pääs on pysyvästi pehmiä, pikkukilli. Sivusta

• Anonyymi00005

Minä en ota ensin yhteyttä siihen mieheen Irl.Koska tiedän mitä juonitte.
      Minulla riittää kärsivällisyys.

• Anonyymi00006

*oli ap.kommentti.
        Pidän myös itsestäni huolta.
        Enkä ole semmonen h*ora kun sinä Tn olet,olen yhden miehen nainen.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00006 kirjoitti:

*oli ap.kommentti.

Setämies kommen5ti

• Anonyymi00032
        Anonyymi00006 kirjoitti:

*oli ap.kommentti.

Solvaa minua rakas anonyymi trolli. Ei taida uunot olla tästäkään skuupista mihinkään vuorosanoista päätellen, luulis. Mutta ei sitä nk kattoa ole ennenkään näkynyt et

• Anonyymi00041
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Solvaa minua rakas anonyymi trolli. Ei taida uunot olla tästäkään skuupista mihinkään vuorosanoista päätellen, luulis. Mutta ei sitä nk kattoa ole ennenkään näkynyt et

Tosiasia se on,se Tn kenestä minä kirjoitan on oikeasti huora, ottaa rahan panemisesta.Ellet sinä ole älä omi.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tosiasia se on,se Tn kenestä minä kirjoitan on oikeasti huora, ottaa rahan panemisesta.Ellet sinä ole älä omi.

Jaa ja naisena esiintyen kerrot meille tästä. Kerro jotain värikkäämpää gubbe kylkeen vaikka rituaalimenoista tai elinkaupasta tai ihan vaikka kissan nylkemisestä

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jaa ja naisena esiintyen kerrot meille tästä. Kerro jotain värikkäämpää gubbe kylkeen vaikka rituaalimenoista tai elinkaupasta tai ihan vaikka kissan nylkemisestä

Reppana jäi kyttäämään tätäkin yllä oleva a guben kommenttia vähän ristiriitaisissa merkeissä, sanoisin näin. Lol

• Anonyymi00052
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Joo, ei se päivä oo vielä tänään näköjään

• Anonyymi00063
        Anonyymi00041 kirjoitti:

No voihan tsiisus! Täällä nuukat nörtit itkee taas aamusta alkaen.
        Menee varmaan sulla euroja turhempaakin tavaraan. Vai pitikö päästä esittään ja maalittaan? Tulee mieleen varmaan muillekkin, että etpä ole sinäkään kummonen saalis jos joudut maksaan, että kelpaat parin minuutin seuraksi. Jäät vielä tänne vuosiksi perään itkeen. Ei se että on aivot takaa sitä että niissä on toimintaa. Ikävää jos sulla on ikävää.

• Anonyymi00007

Eiköhän sulle aina joku tänne löydy seuraksi pelaamaan. Ei taida olla mitään väliä et kuka.

• Anonyymi00010

Kysehän ei ole lähellä olevista.ap kirjoittaa.

• Anonyymi00033

Niin- se on aivan totta, että kuka tahansa untamo voi osallistua guben draamoihin

• Anonyymi00008

Pelaat mitä?

• Anonyymi00086

Jotkut pelaa sillä välin, kun toiset yrittää töitä tehdä.

• Anonyymi00009

Mä ajattelin elää
      Enkä pelata.
      Ilmesty siis ovelleni mies jos haluat että mikään jakuu enäää.
      Ja ilmesty pian sillä en aijo odotelka koska sulle sopiin .. oon tehny niin jo liian kauan
      Mminen enämc z jakos käytä nettiä yhteyden potoon .
      Sä jäät yksin leikkimään leikkejäsi pslstalle xD
      Moi moi vasn
      Naiselta

• Anonyymi00030

Kui sä osaat koodata, ku ulosantis on tommosta mongerrusta ku jollakin Jalovaaralla aikoinaan? -mcnikettee

• Anonyymi00053
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kui sä osaat koodata, ku ulosantis on tommosta mongerrusta ku jollakin Jalovaaralla aikoinaan? -mcnikettee

Mutta gubelle ujeltava lapsparka- eikö tämä tällainen ole yks sekundaarisista tai pysyvistä noijistanne? Arvaaja mestari Jumalan armosta tai sitten minulla on joku muu yhteys tuanpuoleiseen ja leikin nk crowleyta kuin eräät. En ikinä

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mutta gubelle ujeltava lapsparka- eikö tämä tällainen ole yks sekundaarisista tai pysyvistä noijistanne? Arvaaja mestari Jumalan armosta tai sitten minulla on joku muu yhteys tuanpuoleiseen ja leikin nk crowleyta kuin eräät. En ikinä

Death to the infidels? Inshallah.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sulla on yhteys vaa viemäriverkostoos.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Sulla on yhteys vaa viemäriverkostoos.

No iske sinne seuraavaksi tms 🧐

• Anonyymi00012

Ihanaa kun tulee taas lunta.Jää pukki kiinni huoraressultaan.Auton vaihto ei onnistu nimittäin matkalla a kohteeseen b on seuranta.

• Anonyymi00013

Siinä on perussuomaisella sutenöörillä taas tehtävää kerrakseen että saa puhdistus joukot maksettua.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Siinä on perussuomaisella sutenöörillä taas tehtävää kerrakseen että saa puhdistus joukot maksettua.

Joko otetaan käyttöön lentokuljetukset?Nimittäin sehän on mahdollista sutenöörillä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joko otetaan käyttöön lentokuljetukset?Nimittäin sehän on mahdollista sutenöörillä.

Piperinki lentäjät harjaa koneensa ensin Jordanilla ennenku tippuvat. Kuulemma.
        -"We are sending shoewax"

• Anonyymi00034
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Piperinki lentäjät harjaa koneensa ensin Jordanilla ennenku tippuvat. Kuulemma.
        -"We are sending shoewax"

Suomen terveydenhuolto on epäonnistunut sinun kohdalla selvästi. Failed you like they say overseas

• Anonyymi00061
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Suomen terveydenhuolto on epäonnistunut sinun kohdalla selvästi. Failed you like they say overseas

-4h aikaerolla ja 1,5 voltin patterillako sinä "matkus-telet"? Näköjää.
        -pasasellapahastipieleen

• Anonyymi00111
        Anonyymi00061 kirjoitti:

-4h aikaerolla ja 1,5 voltin patterillako sinä "matkus-telet"? Näköjää.
        -pasasellapahastipieleen

No en kun mulla on vaan tämä bruum

• Anonyymi00015

S iso mies on sutenööri.Se nauttii katsoa kun pikkuset miehet ja pikkuset naiset pannaan parittelu häkkiin.Se maksaa hyvin niille.

• Anonyymi00036

Käpsäpokea, no miksipä ei gubbe 🥱

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voi kuule miesparka, ei taida skuupin skuuppia varmuudella tunnistettavista hlöistä olla sulle mee oikeisiin töihin jo

• Anonyymi00055
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voisin olla se juonen kannalta pakollinen amatsooni vaikka syömässä banaania reunassa ja sanomassa öyh yeah. Oon teitä pahempi herjan heitossa, hyväksykää se jo pätkät

• Anonyymi00060
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Voi kuule miesparka, ei taida skuupin skuuppia varmuudella tunnistettavista hlöistä olla sulle mee oikeisiin töihin jo

Tosin oikeita töitä ne ns. omat työtkin on, kun ei ulkoista niitä kenellekään toiselle/toisille.-sivu

• Anonyymi00016

Kannattaa olla varuillaan. Itse sain sen kanssa jotain hermomyrkkyä. Kärsinyt siitä asti laitti ne minun ruokaan joita teki herkuttaakseen minua mukamas
      Älkää uskoko kaikkea mikä kimaltaa

• Anonyymi00017

pelaamaan tätä 🤣🤣🤣🤣🪓

• Anonyymi00019

Kyllä sinun hymy hyytyy.Tn kun kuolee sinä murrut.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

*Tienkin luonnollisesti tarkoitin.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

*Tienkin luonnollisesti tarkoitin.

Kukaan ei kuole luonnollisesti Te-idän toimesta. Tappavat tauditki on teiän tahallisesti tartuttamia tai toimivalla käypähoidolla suorastaan estetty. Kuulemma.
        "Onnettomuudetki" koplattu. Ja kyllä. Löytyy ihan oikeeta dokumenttia. -sivu

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

mut onhan hänne rautakauppa nainen ja putin

• Anonyymi00038
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No ny on gubbe ramaattinen monologi

• Anonyymi00039
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kukaan ei kuole luonnollisesti Te-idän toimesta. Tappavat tauditki on teiän tahallisesti tartuttamia tai toimivalla käypähoidolla suorastaan estetty. Kuulemma.
        "Onnettomuudetki" koplattu. Ja kyllä. Löytyy ihan oikeeta dokumenttia. -sivu

Ei hyvvää päivää kai tämä monikossa joillekin puhuva on tosissaan nk

• Anonyymi00110
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ei hyvvää päivää kai tämä monikossa joillekin puhuva on tosissaan nk

En menis ilman SWAT- tiimiä, mutta eipä tuokaan mulle kuulu😬

• Anonyymi00018

sopisitte mu mutsinkaa yhtee seki tykkäs hilluu slushousuisbhimad niinku säki must on säädyllist pukee ees shortsit ku kulkee mut jotkut on sellasii et vaiks sanot et en jaksa kattella sua naapuritki näkee ku oot tommone KUSIHOUSU ni silyi ne jatkaa ja sä traumatisoidut sulki oli tarpeena alasti kraanalle kävellä ikkunat auki ai että mä häpesin sua mies

• Anonyymi00040

Voi Venäjä sinua mr Bates eli aapeeäijä🙄

• Anonyymi00064
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Voi Venäjä sinua mr Bates eli aapeeäijä🙄

Keittelitkö sienisoppaas Espanjassaki?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Keittelitkö sienisoppaas Espanjassaki?

Miksi otit toiselle tarkoitetun kuitin ittees riittääkö kivet siihen ns? Jo on herkkää taas. Ps en tietenkään ymmärrä koskaan uusinta visiotasi mitä syötät yhtä hönöille. T

• Anonyymi00021

Sitten soitellaan pitkän ajan jälkeen otetaan yhteyttä kuinka jaksat. Pirun töitä ruo mieS tekee

• Anonyymi00024

Katsotaan ja siitä vaan, koska mä tykkään haasteista ja jokainen päivä on jo optimistisesti voitto, kun ei maksa asumisesta täyttä nykypäivän rüöstöhintaa, joten kuolen milloin tahansa niin ei sillä väliä. Mä olen periaatteessa jo teille kuollut ja te mulle jos mä olisin maksanut täyden kohtuuttoman nykypäivän hinnan asumisesta.

• Anonyymi00108

Kokoomus on mafia, juuri näin gubbe

• Anonyymi00113
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Kokoomus on mafia, juuri näin gubbe

Kohtuuttomaksi asunnon hinnoittelua ei tee se jos vertaa nykypäivän hintoja keskenään vaan se jos vertaa asunnon nykypäivän hinnoittelua entiseen. Ja rüöstöhintaan on todisteet myös olemassa, vaikka käräjäoikeudessa se todennäköisesti menisikin niin, kuten Tabun kyläkäräjissä jos heidän armoilleen/käsiinsä joutuu ja sen takia ei kannata joutua, koska siinä voi käydä todella huonosti ehkä mahdollisesti sinullekin mummo.

• Anonyymi00042

Pitkät käräjät tulee. On niin paljon käytävä läpi näissä.

• Anonyymi00045

https://youtu.be/5VhGO7q4LGo?si=J11bBSniHO_4c7mK Tämä on oikeasti nykypäivääkin voin sen kokemuksesta sanoa ja, vaikka vakavasta aiheesta on tehty komediaa niin kannattaa muistaa se, ettei heidän armoilleen/käsiinsä kannata joutua, koska siinä voi käydä todella huonosti, kuten tuossakin ns. käy.-sivu

• Anonyymi00046

Joku julkku luullut omikseen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

https://youtu.be/5VhGO7q4LGo?si=J11bBSniHO_4c7mK Tämä on oikeasti nykypäivääkin voin sen kokemuksesta sanoa ja, vaikka vakavasta aiheesta on tehty komediaa niin kannattaa muistaa se, ettei heidän armoilleen/käsiinsä kannata joutua, koska siinä voi käydä todella huonosti, kuten tuossakin ns. käy.-sivu

Enpä katso linkkien taakse. Toiseksi jäivät nyt tässä pelissä, tekevät ihan mitä tahansa. Vaikka häviän elämän, voitan silti. En peräänny.

• Anonyymi00056

Käräjät sulla poika on maastohousuissas

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Älähän sano. Ei ensinnäkään ole maastohousuja. Toisekseen tiedän, mistä puhun.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

I love system- coverment they listening us sovereign citizens

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kermatäytekakkukahvit. Muodossa jos toisessa.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Nimismieskö niistänyt?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Nimismieskö niistänyt?

Vai prseen sulta pyyhkinyt?

• Anonyymi00106
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Älähän sano. Ei ensinnäkään ole maastohousuja. Toisekseen tiedän, mistä puhun.

Jos tämä on nyt se nk persujen märkä uni with all the misdemeanors on web ym bullsittiä niin et tiedä mistään mitään

• Anonyymi00107
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kermatäytekakkukahvit. Muodossa jos toisessa.

Ahaa, no onneksi sodexo tmv hoitaa ei tartte itte sentään leipoa

• Anonyymi00066

Voit olla mutta käytän häiriköintisi hyväkseni saadakseni itselle positiivista huomiota ja aiheesta jos vaan viitsin vastata joten älä leveile siellä häiris

• Anonyymi00067

Pitkällä aikavälillä sitä vasta oppii tuntemaan pelin hengen. Luvassa ei siis ole ainakaan pahoja inhimillisiä virheitä johtuen kärsimättömyydestä. En epäile haastavuuttasi, ja omakaan kestokykyni ei ole varmastikaan huonoimmasta päästä. Ajammeko toisemme hulluiksi jää nähtäväksi.

• Anonyymi00068

Ollaan jo.

• Anonyymi00069

Pelaile rauhassa mulla ei ole kymmentä vuotta siihen käyttää maks kolme

• Anonyymi00070

En tykkää mopoista missä on neljä rengasta.

• Anonyymi00074

Mä en tykkää rautalangoille ajetuista mopoauton renkaista, ku ei mul oo mopoautookaan, mut naapuruston virkamiehen pihalla semmonen näytti kyllä olevan.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mä en tykkää rautalangoille ajetuista mopoauton renkaista, ku ei mul oo mopoautookaan, mut naapuruston virkamiehen pihalla semmonen näytti kyllä olevan.

No jos se on leikkiny kato vallesmannia ja takavarikoinut vigilante - periaatteella tämä on minun ny

• Anonyymi00072

Minä pelasin kymmenen vuotta hiljaisuuspeliä. Sitten sain tarpeekseni ja tunnustin rakastavani.

• Anonyymi00073

Mikä herätti siihen? Tuliko niin lähelle että ymmärsit?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mikä herätti siihen? Tuliko niin lähelle että ymmärsit?

Ylpeys antoi periksi ja sain tarpeekseni patoutuneista tunteista.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Ylpeys antoi periksi ja sain tarpeekseni patoutuneista tunteista.

Paljastumisen pelko vielä sinulla.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Paljastumisen pelko vielä sinulla.

Mikä paljastumisen pelko? En ymmärrä mistä puhut. Olen itse paljastanut itseni.

• Anonyymi00076

Pelataan vaan :) jee pelaaminen on kivaa. Oon super hyvä mut inhoan joukkuelajeja ja pelaan mieluiten pelkkiä yksinpelejä

• Anonyymi00077

todelliset narsistit vapauttaa demoninsa vasta yksin…. sivusta

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Simssi on niin hyvä peli. Kakkosessa kissat kävi töissä

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Simssi on niin hyvä peli. Kakkosessa kissat kävi töissä

joo

• Anonyymi00102
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Joo käy gubbe kakkalla rohkeasti ei ketään kiinnosta kuunnella tai katsella. T

• Anonyymi00080

On teillä kivaa ajankulua syykin varmaan yhtä kiva.

• Anonyymi00081

ei tarvii pelatavasn hakataan vaan takaisin ja kaikkeen samaan. megahakkauksista megasti pahaa 😂

• Anonyymi00082

taas vedettiin, mikä niille on tärkeää ja mitä ne haluaa 😂

• Anonyymi00083

veitset hakattu tuommoisille.

• Anonyymi00101

Niin vakavasti otettavaa soperrusta tämäkin guben kekekimara "suproo"- missä olet, tässä on terroristi, oikeesti

• Anonyymi00084

mitäs kaikkea teiltä lähtisin nyt vuorostani viemään ja, sabotoimaan kaikkea 😂😂😂😂😂😂💝😂💝💝😂 ei gubbe tai pike 😂😂😂😂😂

• Anonyymi00088

Kenties satama tälläkin kertaa?

• Anonyymi00090

Hello ypykkä. Yksi meriitti lisää.

• Anonyymi00094

Et onnistu .
        Saat ensin etsiä kuuden yleison

• Anonyymi00098

No sitä nämä emojietsivät tuskin malttaa gubbe orottaa. -buli T

• Anonyymi00099
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Kenties satama tälläkin kertaa?

Mitä nälkäkurki siellä satamassa on tapahtunut ja missä satamassa? Kerro tänne, kaikki

• Anonyymi00100
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Et onnistu .
        Saat ensin etsiä kuuden yleison

Mm ylilaudalla ja vauvapalstalla palstaäijälle on tullut takkiin monen mutinan perusteella ja koska täällä uunoin yleisö on, niin miksi se hiippakuntaa vaihtaisi, tiiäkkö? T naiselta

• Anonyymi00087

Jää varhaiseläkkeelle?😆
      Jätä rauhaan.

• Anonyymi00089

Kenelle kirjoitat? Kuvittelee että joku olisi 10v päästä jollakin suolipalatalla.

• Anonyymi00097

Sinä oot aapeeäijä tainnut olla "hieman" kauemmin jo..

• Anonyymi00092

Kärsivällinen, ai käytät sitä termiä.

• Anonyymi00095

Saathan sä täällä palstalla nysvätä vaikka lopun ikääs

• Anonyymi00096

Joo no mutta ei kai tämä gubbe täysin yksinkään "nysvää" kuten muotoilit maanisesta tulkutuksesta päätellen. T naiselta

• Anonyymi00105

Minun tutuilta ei tarvitse kysyä. Kysy minulta. 😎

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe