Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkautta vaan ihan jotain muuta…
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Alkoipa täällä kuhina sitä miestä kohtaan
- Anonyymi00003
Ketä miestä ja miksi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ketä miestä ja miksi?
J miehelle tämäkin.
- Anonyymi00002
Päinvastoin! Mikään ei ole ikinä ollut selvempää. Rakastan sitä naista!
- Anonyymi00004
LIMERENSSIÄ vain
T.terapeuttinne (valeterapeutti) - Anonyymi00005
Kaikki miehet, joita katsoin ylöspäin, ihmiset joita ihailin
Olivat gangsterityyppejä tai huumehörhöjä, huh
Kavereita joilla oli aseet, pitkät päällystakit,
tai tyyppejä, jotka kuolivat yliannostukseen
Tekivät vaikutuksen, silloin
ja muovasivat minusta juuri sen miehen, joka olen
Tässä kaikille,
kaikille jotka olivat ennen minua
Saivat nuoren miehen unelmoimaan,
unelmoimaan,
unelmoimaan
tsörö-tsörö
blib-blob
https://www.youtube.com/watch?v=MuDYegXfq70&list=PLSBWvYm8t6uabwnjTpMELtxXfB2bXU0uI&index=19 - Anonyymi00006
hän. ei siinä sanoja tarvita.
- Anonyymi00007
Jos on ikävä, niin on ikävä. Itse en pilannut elämääni. Sen tekivät ihan muut ihmiset.
- Anonyymi00008
Hyvät esikuvat sulla ollut.
Kyllä, huumehörhöjä ja asemiehiä kannattaakin katsoa ylöspäin.- Anonyymi00013
Aivan. Ja joidenkin ihan pakkokin, jos on niinku ns.alamittainen🙃
- Anonyymi00009
Niinpä, rakkaudesta ei ole koskaan ollut kyse, eikä siitäkään ole koskaan ollut kyse, että olisin halunnut ystäväkseni oman lapseni ikäisen henkilön! En voi sietää häntä! Enkä halua enää koskaan nähdä häntä!
- Anonyymi00010
Jaa niin kenellä mä olen jo kahdesti käyny suljetulla arvioinnissa eikä viikkoa kauempaa tarttin olla kummassakaan ei hämees eikä kuopios vaikka kuopiossa rauhottavat pakotettiin ottamaan autto ne unen päästä kiinni saamiseen
- Anonyymi00012
Tiedätkö mitä, että se ei ole sentään vamma sulle.
- Anonyymi00014
Tottakai menen realismia kohti koko ajan. Annan vielä naisen tulla elämääni jos hän haluaa. Tiedän että olen tarvittaessa erittäin aikaansaava mies ja sinä päivänä kun päätän jatkaa yksin (jos nainen ei halua elämääni), minä lähden kohti uutta ja varmasti pärjään elämässäni, myös rakkauden suhteen.
- Anonyymi00015
Kaikki on kunnossa ja tykkään puurosta.
- Anonyymi00020
Suomessa tykätään kaurapuurosta. Ruis ja kaura on niin suomalaista.
- Anonyymi00016
Kuvittelitko, että sinulle kirjoittaa? Monella päänupissa enemmän kuin uskotkaan.
- Anonyymi00019
Miksi olet huolestunut toisista. Itsekin kirjoitat ja olet ikäänkuin huolissasi toisista, miksi.
- Anonyymi00017
Mitähän on ap:n päänupissa, oisko mätää?
Sivusta- Anonyymi00018
Pelkkää mätää tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a485973- 57628
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233530Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.73489Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187440