Tapanin mollaajat

Gilla*

Kohta on joulu ja tällekkin palstalle olisi hyvä julistaa sen myötä joulurauha, mutta sitä ennen minun on purkauduttava .
Tapania täällä morkkaavia yhdistää eräs yhteinen piirre. Nimittäin se , että he pitävät itseään muita keskustelijoita ylempiarvoisina.
Ihan niinkuin musiikkimaku olisi joku järjenjuoksun mittari. He ylentävät itseään ja mitätöivät muita ja muiden mielipiteitä ja samalla kuitenkin morkkaavat Tapsaa narsistiseksi ja leuhkaksi. Se on minusta jotenkin absurdia. He ovat itse sitä miksi Tapsaa syyttävät !

14

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulunuori*

      No nyt kun avauduit niin tunnetko itsesi paljonkin paremmaksi ihmiseksi?
      Minun mielestäni kirjoituksesi todistaa vain sen, että olet itse juuri sellainen, millaiseksi meitä muita haukut.
      Musiikista ja ihmisistä voi olla montaa mieltä. Se vain ei näytä millään mahtuvan sinun ja muutaman muun hurmosfanin pääkoppaan. Ilman teidän jatkuvaa selittelyänne täällä(kin) voisi keskustella aivan kiihkottomasti.

      Mutta siis, sinä tavallasi "toivotit" Joulurauhaa....Ihan sitä samaa sinulle :)

      • joulurauhaa, please

        Joulunuori osui naulan kantaan! Todellakin, nämä pahimmat hurmosfanit aiheuttavat täällä sen, että tämä palsta on se mikä on.
        Pienikin kritiikki saa heidät suuttumaan ja kirjoittamaan jos jonkinlaista ala-arvoista tekstiä.
        Turha teidän on täällä syytellä "mollaajia", se on jo vanha virsi teillä!
        Sorry vaan Gilla, mutta mielestäni sinä ole itse aika "absurdi".

        Olisiko se liikaa vaadittu teiltä hurmosfaneilta että todellakin antaisitte tälle palstalle joulurauhaa?! Että edes joulun ajan ette olisi pärmäröimässä ja mollaamassa muita!!!


    • Annu.

      Aivan samaa mieltä noiden sinulle vastanneitten kanssa.
      Sinä siis pyyhit takalistosi joulurauhalla osoittamalla että sinulle se on vain kertakäyttökäsite joka tarkoittaa että on tietty aika vuodesta jolloin pitää olla ihmisiksi ja sitä ennen sitten saa muka haukkua siltä varalta kun voi voi... jouluna ei "saa". Tuollaiselle joulurauhalle ei voi antaa mitään arvoa.
      Ihan naurettavaa tarinaa mutta sulle niin tyypillistä.

      • Kylläpäs melskeen nostitte Gillan kirjoituksesta, joka tais osua enemmän oikeaan, kun vois äkkiseltään luullakkaan. Se koira älähtä johon kalikka kalahtaa näköjään ;)


      • voihan nyt taas...
        Justiinax kirjoitti:

        Kylläpäs melskeen nostitte Gillan kirjoituksesta, joka tais osua enemmän oikeaan, kun vois äkkiseltään luullakkaan. Se koira älähtä johon kalikka kalahtaa näköjään ;)

        Ei luulisi sinulla olevan pokka väittää tuonlaista, tai sitten sulla ei ole kaikki kotona. Olet pahimman sortin hurmosfani ja melskaaja täällä, räävitön suustasi ja turhan impulsiivinen. Näkeehän sen jo tuosta vastauksestasikin mikä olet. Se puhuu kyllä puolestaan. Pilaat kaiken täällä. Ja Gilla nyt on mikä on, se reppana. Mutta ei viitsi nyt pientä lasta ruveta mollaamaan, sillä senikäiseksi on monet täällä hänet noteeranneet.
        Justiinaxin henkinen ikä on sitten luku sinänsä...


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kylläpäs melskeen nostitte Gillan kirjoituksesta, joka tais osua enemmän oikeaan, kun vois äkkiseltään luullakkaan. Se koira älähtä johon kalikka kalahtaa näköjään ;)

        Tarkoitat varmaan itseäsi koska vastasit viestiini jossa en sinuun viitannut mitenkään. sinä sitten aina haluat minulle vastata, kirjoitti kuka muu mitä hyvänsä ;D Olen kyllä aika otettu tuosta huomioimisesta.
        Itsehän Gilla aloitti tuon. Sitä et edes sinä voi kiistää tällä kertaa. Gilla on tekopyhä. Haukkuu kiintiön täyteen kun jouluna ei saa :D


      • Annu. kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan itseäsi koska vastasit viestiini jossa en sinuun viitannut mitenkään. sinä sitten aina haluat minulle vastata, kirjoitti kuka muu mitä hyvänsä ;D Olen kyllä aika otettu tuosta huomioimisesta.
        Itsehän Gilla aloitti tuon. Sitä et edes sinä voi kiistää tällä kertaa. Gilla on tekopyhä. Haukkuu kiintiön täyteen kun jouluna ei saa :D

        Sulle on niin kiva kuittailla , kun olet heti äkäinen kuin ampiainen, kun vähänkin sua sohaisee. Eikä sun kannattais niin polleeta olla siitä, että oot täällä niin helposti itseesi ottavan kitisijän maineessa.

        Ja ihan asiaa Gilla tuossa kirjoittaa. Ei täällä Tapsan fanit oo heti haukkumassa teitä Tapsan vastustajia vähä-älyiseksi, henkisesti jälkeenjääneiksi ja ties miksi sen takia kun ette tykkää Tapsasta, mutta te Tapsan morkkaajat ootte jatkuvasti haukkumassa Tapsan faneja hihhuleiksi jne........


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Sulle on niin kiva kuittailla , kun olet heti äkäinen kuin ampiainen, kun vähänkin sua sohaisee. Eikä sun kannattais niin polleeta olla siitä, että oot täällä niin helposti itseesi ottavan kitisijän maineessa.

        Ja ihan asiaa Gilla tuossa kirjoittaa. Ei täällä Tapsan fanit oo heti haukkumassa teitä Tapsan vastustajia vähä-älyiseksi, henkisesti jälkeenjääneiksi ja ties miksi sen takia kun ette tykkää Tapsasta, mutta te Tapsan morkkaajat ootte jatkuvasti haukkumassa Tapsan faneja hihhuleiksi jne........

        Hahhaa, "helposti itteensä ottavan maineessa..." :DDD Olet siis sittenkin narsisti. Kuvaat tuossa juuri itseäsi. Enkä ole suinkaan äkäinen, aivan päinvastoin, minua huvittaa suuresti nämä kiekumiset täällä. Sekä Gillan että sinun. Eikö tuo Gilla osaa puolustaa itseään kun sun pitää määkiä senkin puolesta?
        Ja hihhuleitahan te olette. Mikä siinä ei pidä paikkaansa? Ei se ole haukkumista vaan asia joka on huomattu käytöksestänne.
        Haukkumisessa sinä taas olet aivan oma lukunsa. Kaikki törkytarinat on kyllä muistissa ja jos ei ole niin hausta löytyy, voin kaivaa. Mut nyt en ehdi kun vietän Joulua ;D ja nautin täysin siemauksin ihanasta joulumusasta. Ihan vaan tiedoksi että kestin jopa kuunnella Tapsukan joulubiisin enkä edes kärsinyt pahemmin vaan kuulosti ihan jouluiselta. Tulee muuten netti-Jouluradiosta aina välillä.
        Ja juuri kun tuumin että tämä joulu täälläkin vietetään haukkumatta ketään niin jo joku Gilla alkaa riehua ja sä säestät. Kumma aika valita haukkumisketjun aloitukselle tää joulun alusaika...
        Ottakaa nyt rennommin ja vaikka vähän glögiä terästettynä niin ei ole se vanne niin tiukalla ;D


    • huh huh olipa taas kirjoituksia .toivotan kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua ja kuunnnelkaa sitä musiikkia mistä tulee hyvä mieli .älkääkä lukeko sellaisia kirjoituksia joista karvat nousee pystyyn vaan antakaa kaikkien nauttia joulusta ja jatketaan ensi vuonna toisten sättimistä

    • Gilla*

      Melina on oikeassa. Riita poikki ja voita väliin.

      • sivusta seurannut

        Hyvähän sun gilla on nyt huudella sovintoa kun olet älyttömällä kirjoituksellasi taas saanut aikaan sen mitä yleensäkin, riitaa, toraa, eripuraa. Näin meillä Tapsan hurmosfanit toimii! Ei saa muuta kuin pahaa aikaiseksi tällä palstalla.
        Kantsis hieman miettiä enenkuin kirjoittaa.
        Vanha sanonta pätee gillan kohdalla: "tyhjät tynnyrit kolisee".


    • palstaa seurannut

      Tapsan morkkajat ovat riidanhaluista porukkaa. He tahallaan provosoivat Tapsan faneja, koska nauttivat siitä kun saavat nämä kimmastumaan. Minusta olisi fiksua jättää noteraamatta sellaiset provosoinnit.
      Tapani on huippuhyvä laulaja. Siitä kertoo jo sekin ,että hän herättää niin vahvoja tunteita puolesta ja vastaan. Todelliset lahjakuudet ja suuret persoonat eivät jätä ketään kylmäksi.

    • ellu-lellu

      Tällä palstalla ei mikään kovin hyvä ilmapiiri ole. Jatkuvaa napinaa ja loukkaavia, täysin typeriä solvauksi. Vaan mitäpä sitä tälläiseltä suoli24-sivujen keskustelupalstalta oikein voi muuta odottaakkaan, kun täällä saa nimimerkin suojissa kirjoitella mitä lystää. Toivottavasti tänne tulisi rekisteröinti pakko, niin alkaisi vähän tämänkin palsta siistiytymään.

      • niisii

        Rekisteröintipakko ei muuta sitä tosiasiaa, että tällä palstalla saa nimitellä ihmisiä vaikka kuinka. Esimerkkinä "justiinax", hänellä on rekisteröity nikki ja on kaikista pahoista pahin möläyttelijä.
        Eikä hänen möläytyksensä suinkaan jää vain tämän palstan lukijoiden "iloksi". Hän käy myös muolla palstoilla sättimässä niin kirjoittajat kuin solistitkin.
        Tämä palsta siistiytyy vain ja ainoastaan sillä, että hurmosfanit, yhteensä n. 4-5 henkilöä jäisivät tänne keskenään pitämään keskinäisen kehun kerhoa.
        Näihin hurmosfaneihin kuuluu siis myös sheriffi, näin puolueellista sheriffiä en ole muualla tavannut kuin tällä palstalla. Hän ei osaa objektiivisesti suhtautua kirjoituksiin lainkaan, vaan kaikki poistot tapahtuvat aivan hänen hurmossubjektiivisen mielensä mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe