Olen pelannut pari kuukautta mokkulan netillä ja todennut, ettei siitä tule mitään. Nyt olen ostamassa ADSL-laajakaistaa, mutta mietin mikä niistä kannattaisi hankkia.
Asun siis Tampereen seudulla, Kangasalla. Omakotialue, jossa asun on melko vanha, joten pelkään että, kuparijohdot ovat huonossa kunnossa. Haluaisin kuitenkin laajakaistan missä on mahdollisimman pieni vasteaika. Niissä laajakaistojen pingeissä on kuitenkin eroja.
Missä kiinteässä laajakaistassa on kaikista pienin ping?
pingaaja
5
429
Vastaukset
- pingaaja
Nosto
- pingaaja
Nosto
- nössikössi
pingaaja kirjoitti:
Nosto
Lasku...nosto...imaisu...röyhtäisy...lasku...nosto...imaisu...röyhtäisy...
Mitenkä niin on eroja? Sama kuparihan ja jakamo siellä on, operaattori vaan vaihtuu. Tietysti jos operaattori ei osaa säätää yhteyttä vakaaksi niin sitten on ongelmia.
- iuytdfgh
Ota DNA, jos olet vähän masokismiin taipuvainen.
Operaattorilla on ainoastaan merkitystä siinä vaiheessa, minkä operaattorin rakentama verkko on alueella. Jos esimerkiksi on DNA:n "rakentama" verkko niin viankorjaus on yleensä huomattavasti nopeampaa kuin toisen operaattorin vuokrajohdossa roikkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868