Onko kukaan käynyt tuossa kuusaan uudessa kiinalaisessa? Oliko hyvät listat, ruoka hyvää ja edullista?
Kiinalainen ravintola fei hong
8
4250
Vastaukset
- PIERU HYVÄSTÄ RUUAST
Ihan ok,Koskaran temsteristä sallaadit,bon apetit ja puikot kouraan.....Venerassa sen sijaan huppu ruoka/palvelu!!!!
- hyvän ruuan ystävä
Lista on aika kattava, löytyy laidasta laitaan erilaisia annoksia, myös sushia. Take away annokset 7e/satsi, mikä ei todellakaan ole paha hinta varsinkaan kun annokset on reiluja. Yhdestä take away annoksesta riittää komeasti kahdelle-kolmelle (ehkä jopa neljälle, riippuen nälästä). Lounaspöytä on ihan hyvä ja senkään hinta ei ole paha, 7,5e. Olen syönyt paikan eväitä kymmenkunta kertaa (kerran lounas, loput take away) ja ainakin oman suun mukaisia ovat. Ehdottomasti suosittelen!!
- hyvän ruuan ystävä
Löysin paikan kotisivut, http://feihongravintola.webs.com/
Take away -listalta löytyy ainakin seuraavia:
Kanaa Talontapaan, -Currykastikkeessa, -Beijing kanaa, -Mustapippurikastikkeessa, -Chilikastikkeessa, -Sekavihanneksisssa, -Kung-Po kanaa, -Herkkusieniä,-bambuversoja, -inkivääriä, -Ananasta, -punaisessa curry kastikkeessa, -Valkosipulikastikkeessa, -Hapanimeläkastikkeessa
Porsasta talontapaan, -chilikastikkeessa, -sichuankastikkeess, -valkosipulikastikkeessa, -mustapippurikastikkeessa, -vihanneksissa, -Yuxiangkastikkeessa, -Herkkusieniä ja bambu versohja, -hapnaimeläkastikkeessa
Naudanlihaa talontapaan, -Hapanimeläkastikkeessa, -Chilikastikkeessa, -Valkosipulichilikastikkeessa, Pekinging naudanlihaa, -Sichnkastikkeessa, -Sekavihanneksissa, -Herkkusieniä jabambuversoja, -Mustapippurikastikeessa, -yuxiankastikkeessa, -Mustapapukastikkeessa, -punaisessa currykastikkeessa, -valkosipulikastikkeessa
Varsinainen menu on vielä kattavampi.- hontonhoisin
Mitä uutta?? Jokaisen Suomen paikkakunnan kinkkiravintolan perusmättöä!! Naurettavaa mainostusta.
- Naminaminammm
Joko on menny konkkaan ku ei oo ainaka viikkoon ollu valoja pääl? Vai viettääkö kiinalaista uvta pitkän kaavan mukaa?
- Sushin ystävä
Fei Hongissa on arkisin hyvä sushilounas. Hinta on 7,5€ (täysin sopiva). Kävin siellä jo useamman kerran tässä kuussa ja hinta/laatu-suhde oli hyvä aina! Sushin ainekset olivat aina tuoreita. Vaihtoehtoja on vähän - noin 4-5, mutta päälle saa ottaa kiinalaisesta lounaasta keittoa ja pari karkkia. Ravintolatäti hymyilee ja on kohtelias. Itse ravintolan sijainti ja ulkonäkö ei ole "mikään erikoinen", mutta se ei minua kiinnosta, koska ruoan takia sinne mennään! Pieni parkkipaikka on suoraan ravintolan edessä - hyvä asia!!! Siitä on tullut vakituinen paikka minulle.
P.S. Ihan oikeasti hyvä paikka! Suosittelen. - 6Aalainen
Ruoka on samaa mitä muissa kiinalaisissa, mutta hinta on edullinen, annokset ovat reiluja ja asiakaspalvelu todella ystävällistä ja positiivista.
Vähän säälittää että on perustanut ravintolan tänne kuppaseen Kuusaalle. Toivottavasti asiakkaita riittää. - Freedom -89
Pilkanmaan Janne oli käyny siellä, ruoka kuulemma hyvää, mutta hän uhkasi väkivallalla työntekijöitä syytä ei tiedetä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866