Heippa!
Minun pitäisi aloittaa e-pillerit, mutta asiassa on pieni ongelma.. Nimittäin se, että olen kuullut useilta käyttäjiltä e-pillereiden lihottavan ja turvottavan. Eikä mitään pientä painonnousua, vaan jotain keskimäärin viitisen kiloa. Olen sairastanut aikoinani pahoja syömishäiriöitä, joten nyt kun olen suht terve ja normaalipainossa niin pienikin lihominen pelottaa. En haluaisi enää tarkkailla painoani tai ottaa sitä riskiä, että joutuisin uudestaan siihen kamalaan laihdutuskierteeseen. Pyydänkin teidän apuanne, eli jos voisitte kertoa kokemuksianne pillereistä ja niiden lihottavasta sivuvaikutuksesta. Tuleeko sitä turvotusta ja selluliittia oikeasti niin helposti kuin kaikki pelottelevat? Kiitos niille ihanille ihmisille, jotka viitsivät vastata!!!!!!
pillerit ja lihominen
14
10038
Vastaukset
- Normaalipainoinen
Olen syönyt Merciloneja kohta seitsemän vuotta, enkä ole huomannut painossani mitään muutoksia. Painoindeksini on ja pysyy pyöreät 20. Selluliittiä kyllä löytyy kun puristelee, mutta sitä nyt on ollut jo ennen pillereitäkin. Ja eipähän pidä puristella!
Ainoa ikävä asia, minkä epäilen johtuvan pillereistä, on viikkoa ennen kuukautisia alkava inhottava turvotus. Silloin kyllä tuntee olonsa vähän pulskaksi. Mutta sekin häviää sitten kuukautisten alettua. - Nina
Joo, mulla kyllä paino nousi n. 5kg pillereitten aikana.(Merkki oli Gracial, jos sillä mitään merkitystä on). Nyt lopetin pillerit, kun suhde meni poikki, enkä viitsi turhaankaan syödä.Saa nähdä, laskeeko paino..Pillereissä on kuitenkin se hyvä puoli, että tietää melkein kellon tarkkuudella, milloin menkat alkavat, ja eikä tarvii sählätä kondomien kanssa(jos on vakiosuhde).Lisäksi voi harrastaa seksiä "missä ja milloin vain", eli ei tarvii miettiä tuliko kumit mukaan.. ;)
- Minttu
Minä olen sitä mieltä, että tuo pillerien lihottava vaikutus on aivan puppua. Sen taas uskon, että monella paino nousee samaan aikaan kun pillereiden syönti aloitetaan. Se kylläkin johtuu vain siitä, että sitä uutta kultsia pitää hemmotella kaikenlaisilla naminami-herkuilla ja niitä sitten niiden koti-iltojen huumassa tulee vedeltyä vähän liian usein yli oman tarpeen. Olette ehkä huomanneet, että moni laihtuu aina suhteen päättymisen jälkeen? - Onneksi siitä ei ole itsellä kokemusta! :)
Itse lihoin seurustelun aloittamisen myötä noin 9 kiloa, eikä pillereiden lopettaminen ja uudelleen aloittaminen tässä välillä vaikuttanut painoon mitenkään. Syynä lihomiseen oli täysin se, että nyt kun oli mies, niin "pitäähän sille" kunnon ruokaa tehdä ja pullaa leipoa ja... (Kunnon perheenäitisyndrooma...) Sitten vielä se, että ainakin minulla on paha tapa rynnätä itsekin jääkaapille heti kun kuulen miehen rapistelevan siellä, vaikkei oikeasti nälkä olisikaan. Mikä lie siinäkin? - sun
Minttu kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että tuo pillerien lihottava vaikutus on aivan puppua. Sen taas uskon, että monella paino nousee samaan aikaan kun pillereiden syönti aloitetaan. Se kylläkin johtuu vain siitä, että sitä uutta kultsia pitää hemmotella kaikenlaisilla naminami-herkuilla ja niitä sitten niiden koti-iltojen huumassa tulee vedeltyä vähän liian usein yli oman tarpeen. Olette ehkä huomanneet, että moni laihtuu aina suhteen päättymisen jälkeen? - Onneksi siitä ei ole itsellä kokemusta! :)
Itse lihoin seurustelun aloittamisen myötä noin 9 kiloa, eikä pillereiden lopettaminen ja uudelleen aloittaminen tässä välillä vaikuttanut painoon mitenkään. Syynä lihomiseen oli täysin se, että nyt kun oli mies, niin "pitäähän sille" kunnon ruokaa tehdä ja pullaa leipoa ja... (Kunnon perheenäitisyndrooma...) Sitten vielä se, että ainakin minulla on paha tapa rynnätä itsekin jääkaapille heti kun kuulen miehen rapistelevan siellä, vaikkei oikeasti nälkä olisikaan. Mikä lie siinäkin?Niinpä niin seurustelu lihottaa, jo senki takia, että miehet syö yleensä enemmän ja siinä samalla tulee syötyä seurana. En itsekään usko lihoneeni pillereiden takia ja kun otin asian puheeksi lääkärissä, sanottiin, että aiemmin kun "pillereiden käyttöä aloiteltiin ne olivat vielä sen verran kehittymättömiä, että lihottivat" nykyään tätä sivuvaikutusta tuskin on.
Joten ainakin minä suosittelen tarkkailtavan ennemmin mitä ruokaa suuhunsa laittaa, pillerit tuskin sitä painoa tuovat. - Nina
Minttu kirjoitti:
Itse lihoin seurustelun aloittamisen myötä noin 9 kiloa, eikä pillereiden lopettaminen ja uudelleen aloittaminen tässä välillä vaikuttanut painoon mitenkään. Syynä lihomiseen oli täysin se, että nyt kun oli mies, niin "pitäähän sille" kunnon ruokaa tehdä ja pullaa leipoa ja... (Kunnon perheenäitisyndrooma...) Sitten vielä se, että ainakin minulla on paha tapa rynnätä itsekin jääkaapille heti kun kuulen miehen rapistelevan siellä, vaikkei oikeasti nälkä olisikaan. Mikä lie siinäkin?No,ei kaikilla tule parisuhteessa mitään "perheenäitisyndroomaa", että pitäisi erityisesti hemmotella toista ruoalla tms. Minä en edes asunut kumppanini kanssa, emmekä ns. leikkineet kotia. Silti lihoin, vaikka ruokailussa ei ollut muutoksia eikä liikunta jäänyt, joten päättelen sen johtuneen pillereistä. Teoria pitää paikkansa myös siksi, että aiemman suhteeni jälkeen söin "turhaan" pillereitä vuoden verran(ei siis ollut kumppania), ja kun lopetin pillerit, laihduin. Tämä lienee kuitenkin tapauskohtainen asia, toiset lihovat, toiset eivät. Ei pillereitten vaikutusta hormonitoimintaan voi kiistää, vaikka nykyään ovatkin ns.matalahormonista tasoa.
- Josefiina
Nina kirjoitti:
No,ei kaikilla tule parisuhteessa mitään "perheenäitisyndroomaa", että pitäisi erityisesti hemmotella toista ruoalla tms. Minä en edes asunut kumppanini kanssa, emmekä ns. leikkineet kotia. Silti lihoin, vaikka ruokailussa ei ollut muutoksia eikä liikunta jäänyt, joten päättelen sen johtuneen pillereistä. Teoria pitää paikkansa myös siksi, että aiemman suhteeni jälkeen söin "turhaan" pillereitä vuoden verran(ei siis ollut kumppania), ja kun lopetin pillerit, laihduin. Tämä lienee kuitenkin tapauskohtainen asia, toiset lihovat, toiset eivät. Ei pillereitten vaikutusta hormonitoimintaan voi kiistää, vaikka nykyään ovatkin ns.matalahormonista tasoa.
Eikä johtunut mistää hemmottelusyndroomista.
Söin ensimmäisinä pillereinäni Merciloneja, joista tuli tuo 10kg ja raskausarpia oli joka paikassa (kun lopetin, kilot lähtivät samantien ja raskausarvetkin ovat hävinneet kokonaan). Kolmen vuoden syömisen jälkeen alkoivat hirvittävät mielialavaihtelut, luulin jo tulleeni hulluksi...
Lopetin pillerit hetkeksi, sitten vaihdoin matalahormonisempiin (Harmonet). Niistä tuli kolmen kuukauden jälkeen mielettömät migreenityyliset päänsäryt joten vaihdoin vielä kerran merkkiä.
Näitä kolmansia pillereitä (Cilest) olen syönyt nyt 5 vuotta, yhtään ainoaa oiretta ei ole tullut, aivan loistavaa!
Mutta mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle, joten ei kannata tyrmätä jotain merkkiä vain sen takia, että joku on saanut siitä sivuoireita.
Lisäksi lihominen johtuu monella taatusti hormonaalisista syistä. Itse lopetin tupakanpolton pari vuotta sitten, jonka jälkeen tuli heti 4kg lisää ENKÄ syönyt "tupakan tilalla" yhtään enempää kuin ennenkään, sillä söin silloin Painonvartijoiden pisteiden mukaan (kaikki syömiset listattu).
Kokeilemalla vain saat tietää mikä sinulle sopii, ole siis rohkea. Kilot kyllä lähtevät jos niitä tulee. Ja voithan kysellä vaikkapa Nuvaring-merkkistä ehkäisyrengasta, sen hormonit ovat aika lailla paikallisia ja ainakin kaverit on olleet tyytyväisiä. - Nekku
Josefiina kirjoitti:
Söin ensimmäisinä pillereinäni Merciloneja, joista tuli tuo 10kg ja raskausarpia oli joka paikassa (kun lopetin, kilot lähtivät samantien ja raskausarvetkin ovat hävinneet kokonaan). Kolmen vuoden syömisen jälkeen alkoivat hirvittävät mielialavaihtelut, luulin jo tulleeni hulluksi...
Lopetin pillerit hetkeksi, sitten vaihdoin matalahormonisempiin (Harmonet). Niistä tuli kolmen kuukauden jälkeen mielettömät migreenityyliset päänsäryt joten vaihdoin vielä kerran merkkiä.
Näitä kolmansia pillereitä (Cilest) olen syönyt nyt 5 vuotta, yhtään ainoaa oiretta ei ole tullut, aivan loistavaa!
Mutta mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle, joten ei kannata tyrmätä jotain merkkiä vain sen takia, että joku on saanut siitä sivuoireita.
Lisäksi lihominen johtuu monella taatusti hormonaalisista syistä. Itse lopetin tupakanpolton pari vuotta sitten, jonka jälkeen tuli heti 4kg lisää ENKÄ syönyt "tupakan tilalla" yhtään enempää kuin ennenkään, sillä söin silloin Painonvartijoiden pisteiden mukaan (kaikki syömiset listattu).
Kokeilemalla vain saat tietää mikä sinulle sopii, ole siis rohkea. Kilot kyllä lähtevät jos niitä tulee. Ja voithan kysellä vaikkapa Nuvaring-merkkistä ehkäisyrengasta, sen hormonit ovat aika lailla paikallisia ja ainakin kaverit on olleet tyytyväisiä.Kiloja on tullut pillereiden mukana lähes 10 kg ja ennen pilsujen aloittamista en omannut tällaisia selluliitteja kuin nyt.. Nyt sitten on pillerit jätetty pois ja toivoisin, että voisin piankin lihoa sellaiset keskimäärin 12 kg. Ihan vauvan takia.. =)
- nonatha
Josefiina kirjoitti:
Kokeilemalla vain saat tietää mikä sinulle sopii, ole siis rohkea. Kilot kyllä lähtevät jos niitä tulee. Ja voithan kysellä vaikkapa Nuvaring-merkkistä ehkäisyrengasta, sen hormonit ovat aika lailla paikallisia ja ainakin kaverit on olleet tyytyväisiä.voi että.mä taas toivoisin saavani kiloja.ja paljon.syön nyt noita merciloneja,katotaan miten käy.
- tylylyly
Josefiina kirjoitti:
Kokeilemalla vain saat tietää mikä sinulle sopii, ole siis rohkea. Kilot kyllä lähtevät jos niitä tulee. Ja voithan kysellä vaikkapa Nuvaring-merkkistä ehkäisyrengasta, sen hormonit ovat aika lailla paikallisia ja ainakin kaverit on olleet tyytyväisiä.Enpä ottaisi sitä riskiä että lihoisin 10kg. vain kokeillessani jotain pillerimerkkiä. Varsinkin kun olen kuullut joidenkin lihovan. Todennäköisesti söisin enemmän pelkästään niin sanotusta Lume-efektin vuoksi. Eli kun kuulen että jonkun lääkkeen sivuvaikutuksena on esim. pääkipu, kärsin pääkivusta vaikka pilleri olisikin feikki. Pillerit antaisivat minulle vain syyn lihoa hyvällä tekosyyllä. Eli ei minulle kiitos.
- hgjdg
vaan se ruoan ja herkkujen määrä mitä suuhunsa laittaa! selluliittia voi joistain merkeistä tulla, mutta se häviää käytön lopettamisen jälkeen.
- jepulis
...yksilöstä kiinni. Ite olin aina hoikka ja söin mitä vaan lihomatta. Pilsujen jälkeen on pikkuhiljaa kertyny n. 5 kg lisää massaa ja selluliitti on tullu tutuks. Myös ikävää turvottelua, mutta sitä oli kyllä ennen pillereitäki. Se hyvä puoli löytyy, et puskurit on kasvanu - mies tykkää ;D
- mve
Itse aloitin pillereiden käytön, olin hoikassa kunnossa. Pillereiden takia lihoin n10kg, eikä kyllä johtunut muusta kuin pillereistä sillä harrastan joukkue urheilua ja reenejä oli 4-6krt viikossa omatoimiset lenkit ja melko tarkaa ruokavalio. Se on niin yksilöllistä. Lopetin pillereiden syömisen ja laihduin noin 3kk takaisin omiin mittoihini ja siinä olen pysynyt ja samalla tavalla harrastanut urheilua ja syönyt. Ja olinpa muuten tuon pillereiden syönnin ajan juuri vuoden karkkilakossakin ja muidenkin herkkujen mutta kummasti ne pillerit vaan nosti painoa..
- ihminen :)
Ei e-pillereitä tavitse pelätä. Olen itsekin käyttänyt niitä,eikä itselleni ole tullut minkäänlaisia turvotus tai lihoamis ongelmia. Sitä paitsi, jos ongelmia sattuu tulemaan aina voi mennä lääkärin puheille, joka vaihtaa sinulle sopivammat lääkkeet.
- mie89-
Oon kanssa pohtinut tätä että lihoinko vaiko enkö lihonut pillereiden takia.. No aloitin epillerit 07 ja lihoin parin vuoden sisään 15 kiloa!! Luulen kyllä että epillerit kerää nestettä tms. Kyseiset pilsuni oli Mercilon merkkiä, nykyään syön Yasminea ja edelleen saan painoa tarkkailla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774