Mistä löytyy ja mikä poltto-ohjelma vanhalle HP:n 8100 (?) sarjan CD-asemalle?
Minulla on kyseinen laite ja siihen ohjelma joka toimii W95:ssä mutta ei W98SE:ssä.
Ts pitäisi löytää ilmainen poltto-ohjelma W98SE:hen. Lisäplussaa suomenkielisyydestä, mutta ei välttämätön. Netistä yritin jo, mutta ei onnistunut...
Poltto-ohjelma
Käry kävi
4
228
Vastaukset
Tuossa pari onhan niitä paljon muitakin ja ollut juttua aikaisemminkin:
http://www.cdburnerxp.se/en/home
http://www.deepburner.com/- Käry kävi
Kiitos vain, viisas.
Nuo vaatii XP:n tai uudemman.
Samaa paskaa syötetään täälläkin kuin autopalstalla. - pfimmo
Käry kävi kirjoitti:
Kiitos vain, viisas.
Nuo vaatii XP:n tai uudemman.
Samaa paskaa syötetään täälläkin kuin autopalstalla.
- krjbggh03itroejhgt
Mulla oli Nero 5.5.7.6 poltto-ohjelma LG CD-RW aseman mukana tulleena aikoinaan Windows 98SE:lle, hyvin toimi. Ehkä löydät sen version "jostain" :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1214533Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693274"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071553
- 491096
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3271062- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55671