Jouluksi olutta ostin,

..............

ja tuli sellanen olo kuin olisin pahempikin juoppo, sillä yritin ostaa ennen 9.00 ja kassa katsoi tarkkaan kelloa, odotin, mutta sain juuri tasan yhdeksältä.

Hyvähän se on, että kansa raitistuu,ymmärrän hyvin.

18

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullervo Trudilutzky

Kun on
      a) olutta, niin on
      b) ystäviä

• turha siitä on kassatoimihenkilöä syyttää kassaa voi syyttää kylläkin se ei anna myydä missään olutta ennen yhdeksää se on laki joka määrää.

• ............

no enhän minä ole kassaa syyttänyt, lue tarkemmin mitä kirjoitin..Kassaa en syytä koskaan ja olen aina ystävällinen.

• ..........

tarkoitin lähinnä sitä, että toiset saa kärsiä, toisten riippuvuuden takia.

• kyllä mää ymmärrän yleensä kerta lukemalla kunhan nyt vastasin noilla sanoilla tulihan sulle sellainen olo että olisit pahempikin juoppo ja koska se on todellakin kassan syy ne on ohjelmoitu sillei arvasin kyllä että kommentin saan syyttämis sanan käytöstä mutten sit viittiny sitä ruveta korjaileenkaan.

• tii-na-...
        .......... kirjoitti:

tarkoitin lähinnä sitä, että toiset saa kärsiä, toisten riippuvuuden takia.

joo nyt mää tajua miks sää käytit niitä sanoja mää lähden nyt kaljan myyntiin ja paljon muunkin elintarvikkeen moi.

• ..........

Itsekkin tässä väärin käsitin, joten toivotan, mukavaa päivän jatkoa :), kaikki hyvin taas.

• Vaikka olenkin alan ammattilainen niin on minunkin elämäni joskus tuskallista.
      Perjantaiaamuisin, herään myöskin jotain 04.00 - 05.00.
      Perjantai on minulle salkkupäivä.
      On yhtä tuskaa katsella netistä kaikenlaista dokumenttia ja uutista kun kalja kalvaa niveliä.
      Mutta, aina olen jaksanut 09.00 asti, en koskaan ole erehtynyt salkkuineni 08.59 tms.
      Ennenmuinoin oli Koskenpäällä maailman vanhin kauppias, Ahtisaarikin poikkesi siellä.
      Vaikka yö-kolmelta meni oveen koputtamaan, nousi kauppias ylös ja myi korillisen, silloin ei salkkuja vielä ollut.
      Ehkä on niin että maalaiskaupiaiden pitää elää 92 vuotiaaksi, että palvelu paranisi?
      :):)
      H.

• Tase pappa

Olen kerran ollut ostosteni kanssa ison marketin kassalla minuutin - pari ennen kello yhdeksää.
        En todellakaan muistanut moista kelloaika-sääntöä.
        Ihmettelin kassaneitosen passiivisuutta, ostosteni vinguttamisessa koneelleen.

Ostan harvoin olutta, mutta tällä kertaa ostaa kajautin saunailtaa varten moista ylellisyyttä.
        Ostoksiini kuului 4 lappilaista.

Jono takanani kasvoi vääjäämättä.
        Kassaneito sanoi, että pitää odottaa että tiuku täyttää koko yhdeksän tuntia.

Harmitti ja nolotti moinen. Kassaneiti tietystikin toimi sääntöjen mukaan.
        Pyysin kassaa ottamaan moiset kaljat pois ostoksistani, ettei muiden tarvitse niiden takia jonottaa.
        Näin tehtiin, kaikkien tyydytykseksi,enkä lopultakaan tuntenut jääneeni mitään tarpeellista vaille.

• tii-na-...

mää oon käyny tän koskenpään kauppiaan luona kerran kesällä paavo akivo meille uudet perunat suoraa kaupanpihasta perunamaasta vaimo keitti kahvit siellä istuttiin ja juotiin kahvia ja paavo soitteli meille viululla muutaman biisin nyt ei oo enää kauppaa eikä oo paavoo mutta mukavat muistot jäi siitä käynnistä.

• henrjii

Täytyy hommata kans
      Kilkkenny on hyvää kinkun kyytipokana, ja tyhjästä tökistä saa hyvän kulkusen kun siellä sisällä on se kuula.

• Läpiä päähän

Nyt kyllä valehtelet! ;) En uso että kaljatölkissä mikään kuula kilisee, vaan taitaa sun päässäsi kilistä kilikennyn jäläkeen? ;)

• Läpiä päähän kirjoitti:

Nyt kyllä valehtelet! ;) En uso että kaljatölkissä mikään kuula kilisee, vaan taitaa sun päässäsi kilistä kilikennyn jäläkeen? ;)

Jos se on avannu se niin, että se klipsu on tippunu sinne tölkkiin :D

• Läpiveto inen
        minttupuu kirjoitti:

Jos se on avannu se niin, että se klipsu on tippunu sinne tölkkiin :D

Minulla myös joskus tipahtaa se klipsu sinne tölkkiin. Ihankuin vahingossa. :)

Jos kehtaisin, niin voisin tehdä gallupin ja udella satuuko toisille moista.
        samalla vois kysäistä mitä tekevät kaljapullon korkeille.

• henrjii

• Läpivetoa päähän

• Päästä vetää läpi

• äitemuori*

Noi on niitä sääntöjä, joita valitsemamme edustajat rustaa. Enkä usko että ne kansaa raitistas. Mä meen kauppaan het 8:lta ja sillon on tilaa.

Mä sain punaviiniä pullon tuliaisina, mutta jää juomatta kun ei ole vehjettä millä sen aukasee. Muutenkaa en viineistä/viinoista välitä.
      Jokunen olutpurkki pitää jouluks ostaa kun tulee yks naapuri aattona syömään. Ei kuulemma ruoka laske ilman olutta. Mulle riittäs maito, mut meit on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1993
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      96
      1790
    Aihe