Ei mitään diivan elkeitä

TOISET TEKEE JNE

Tapani piti erittäin hyvän joulukonsertin Seinäjoella.Konsertin jälkeen kirjoitti joululevyyn omistuskirjoituksia ja oli hyvän tuulinen.Minulla oli tilaisuus keskustella Tapanin kanssa ja olin yllättynyt kuinka hänestä säteili inhimmillisyys ja lämpö.Hoikistunut ja muutenkin hyvä kuntoisen oloinen Tapani oli.Tapani esitti yhden ylimääräisen laulun konsertin lopuksi.Ylimääräinen tuli Tapanin mukaan loistavista aplodeista,jotka hän sai OI JOULUYÖ LAULUN JÄLKEEN.Lakeuden Risti on erittäin vaativa paikka laulajalle ja Tapani osoitti ,että hän on todella LAULAJA.

6

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

Hienoa! Oli mukava lukea kivoja kuulumisia Seinäjoen konsertista. Tapsa on mielestäni iän myötä muuttunut jotenkin edukseen. Sellainen diivailu ja nipottaminen on jäänyt pois mitä oli nuorempana. Ehkä hänen ei tarvitse nykyisin stressata niin paljon asioista. Äänellisestihän Tapsa on loistava.

Mietin sitäkin että ei varmaan joitakin vuosia sitten ehkä olisi jakanut nimikirjoituksia (kirkko)konserttinsa päätteeksi

• joku vaan

Kyllä Tapsa on erinomaisessa vedossa. Olin hänen upeassa joulukonsertissaan n. parisen viikkoa sitten Kallion kirkossa Helsingissä. Siellä Tapani ei ylimääräistä kappaletta esittänyt, mutta nimmareita jakoi. Harmikseni minulla ei ollut aikaa jäädä siihen nimikirjoitusta odottamaan.
      Oliko Seinäjoen konsertissa paljon väkeä?

• Kiitti paljon tunnelmista Seinäjoelta ! :) Ilahduin ihan tuosta sun kirjoituksesta, vaikka kyllä mun vähän kateekskin käy. Olis niin mukava päästä Tapsan keikalle ja vaikka juttusillekkin hänen kanssaan.

Kiitos konserttikertomuksestasi . Varmasti oli vaikuttava huipennus hienolle konsertille se Oi joulu yö.

• iki-ihastunut

Todella sympaattinen vaikutelma jäi Tapsan persoonasta minullekkin kun olin hänen joulukonsertissaan joulukuussa Oulun kirkossa. Konsertissaan Tapsa leppoisasti kertoili pieniä tarinoita kulloisenkin laulun taustoista. Hänen esiintymisensä oli kokonaisvaltaista ; hyvin läsnäolevaa ja yleisönsä haltuunottavaa. Konsertin jälkeen jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia ihanasta konsertista. Ja jestas miten mahtava ääni hällä voikaan olla ja miten liikuttavan kauniisti hän osaa laulaa.
      Konsertin jälkeen Tapani jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia hurmaavasta konsertista. Jonottaminen palkittiin sillä sai Tapanilta omistuskirjoituksen joululevyn kanteen, kera ystävällisen ja valloittavan hymyn, sekä hyvänjoulun toivotuksin.

• niin on

Tapsassa on monta puolta. Pohjimmiltaan on hyvinkin huomaavainen ja symppis tyyppi, mutta joskus turha tuittuilu puskee päälle. Ailahtelevainen on Kymenlaakson pojan herkkä taiteilijasielu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe