Ei mitään diivan elkeitä

TOISET TEKEE JNE

Tapani piti erittäin hyvän joulukonsertin Seinäjoella.Konsertin jälkeen kirjoitti joululevyyn omistuskirjoituksia ja oli hyvän tuulinen.Minulla oli tilaisuus keskustella Tapanin kanssa ja olin yllättynyt kuinka hänestä säteili inhimmillisyys ja lämpö.Hoikistunut ja muutenkin hyvä kuntoisen oloinen Tapani oli.Tapani esitti yhden ylimääräisen laulun konsertin lopuksi.Ylimääräinen tuli Tapanin mukaan loistavista aplodeista,jotka hän sai OI JOULUYÖ LAULUN JÄLKEEN.Lakeuden Risti on erittäin vaativa paikka laulajalle ja Tapani osoitti ,että hän on todella LAULAJA.

6

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

      Hienoa! Oli mukava lukea kivoja kuulumisia Seinäjoen konsertista. Tapsa on mielestäni iän myötä muuttunut jotenkin edukseen. Sellainen diivailu ja nipottaminen on jäänyt pois mitä oli nuorempana. Ehkä hänen ei tarvitse nykyisin stressata niin paljon asioista. Äänellisestihän Tapsa on loistava.

      Mietin sitäkin että ei varmaan joitakin vuosia sitten ehkä olisi jakanut nimikirjoituksia (kirkko)konserttinsa päätteeksi

    • joku vaan

      Kyllä Tapsa on erinomaisessa vedossa. Olin hänen upeassa joulukonsertissaan n. parisen viikkoa sitten Kallion kirkossa Helsingissä. Siellä Tapani ei ylimääräistä kappaletta esittänyt, mutta nimmareita jakoi. Harmikseni minulla ei ollut aikaa jäädä siihen nimikirjoitusta odottamaan.
      Oliko Seinäjoen konsertissa paljon väkeä?

    • Kiitti paljon tunnelmista Seinäjoelta ! :) Ilahduin ihan tuosta sun kirjoituksesta, vaikka kyllä mun vähän kateekskin käy. Olis niin mukava päästä Tapsan keikalle ja vaikka juttusillekkin hänen kanssaan.

    • ********************

      Kiitos konserttikertomuksestasi . Varmasti oli vaikuttava huipennus hienolle konsertille se Oi joulu yö.

    • iki-ihastunut

      Todella sympaattinen vaikutelma jäi Tapsan persoonasta minullekkin kun olin hänen joulukonsertissaan joulukuussa Oulun kirkossa. Konsertissaan Tapsa leppoisasti kertoili pieniä tarinoita kulloisenkin laulun taustoista. Hänen esiintymisensä oli kokonaisvaltaista ; hyvin läsnäolevaa ja yleisönsä haltuunottavaa. Konsertin jälkeen jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia ihanasta konsertista. Ja jestas miten mahtava ääni hällä voikaan olla ja miten liikuttavan kauniisti hän osaa laulaa.
      Konsertin jälkeen Tapani jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia hurmaavasta konsertista. Jonottaminen palkittiin sillä sai Tapanilta omistuskirjoituksen joululevyn kanteen, kera ystävällisen ja valloittavan hymyn, sekä hyvänjoulun toivotuksin.

    • niin on

      Tapsassa on monta puolta. Pohjimmiltaan on hyvinkin huomaavainen ja symppis tyyppi, mutta joskus turha tuittuilu puskee päälle. Ailahtelevainen on Kymenlaakson pojan herkkä taiteilijasielu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      272
      2687
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1728
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1071
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      70
      800
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe