Ei mitään diivan elkeitä

TOISET TEKEE JNE

Tapani piti erittäin hyvän joulukonsertin Seinäjoella.Konsertin jälkeen kirjoitti joululevyyn omistuskirjoituksia ja oli hyvän tuulinen.Minulla oli tilaisuus keskustella Tapanin kanssa ja olin yllättynyt kuinka hänestä säteili inhimmillisyys ja lämpö.Hoikistunut ja muutenkin hyvä kuntoisen oloinen Tapani oli.Tapani esitti yhden ylimääräisen laulun konsertin lopuksi.Ylimääräinen tuli Tapanin mukaan loistavista aplodeista,jotka hän sai OI JOULUYÖ LAULUN JÄLKEEN.Lakeuden Risti on erittäin vaativa paikka laulajalle ja Tapani osoitti ,että hän on todella LAULAJA.

6

230

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

Hienoa! Oli mukava lukea kivoja kuulumisia Seinäjoen konsertista. Tapsa on mielestäni iän myötä muuttunut jotenkin edukseen. Sellainen diivailu ja nipottaminen on jäänyt pois mitä oli nuorempana. Ehkä hänen ei tarvitse nykyisin stressata niin paljon asioista. Äänellisestihän Tapsa on loistava.

Mietin sitäkin että ei varmaan joitakin vuosia sitten ehkä olisi jakanut nimikirjoituksia (kirkko)konserttinsa päätteeksi

• joku vaan

Kyllä Tapsa on erinomaisessa vedossa. Olin hänen upeassa joulukonsertissaan n. parisen viikkoa sitten Kallion kirkossa Helsingissä. Siellä Tapani ei ylimääräistä kappaletta esittänyt, mutta nimmareita jakoi. Harmikseni minulla ei ollut aikaa jäädä siihen nimikirjoitusta odottamaan.
      Oliko Seinäjoen konsertissa paljon väkeä?

• Kiitti paljon tunnelmista Seinäjoelta ! :) Ilahduin ihan tuosta sun kirjoituksesta, vaikka kyllä mun vähän kateekskin käy. Olis niin mukava päästä Tapsan keikalle ja vaikka juttusillekkin hänen kanssaan.

Kiitos konserttikertomuksestasi . Varmasti oli vaikuttava huipennus hienolle konsertille se Oi joulu yö.

• iki-ihastunut

Todella sympaattinen vaikutelma jäi Tapsan persoonasta minullekkin kun olin hänen joulukonsertissaan joulukuussa Oulun kirkossa. Konsertissaan Tapsa leppoisasti kertoili pieniä tarinoita kulloisenkin laulun taustoista. Hänen esiintymisensä oli kokonaisvaltaista ; hyvin läsnäolevaa ja yleisönsä haltuunottavaa. Konsertin jälkeen jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia ihanasta konsertista. Ja jestas miten mahtava ääni hällä voikaan olla ja miten liikuttavan kauniisti hän osaa laulaa.
      Konsertin jälkeen Tapani jakoi kirkon aulassa nimikirjoituksia ja otti vastaan yleisön vuolaita kiitoksia hurmaavasta konsertista. Jonottaminen palkittiin sillä sai Tapanilta omistuskirjoituksen joululevyn kanteen, kera ystävällisen ja valloittavan hymyn, sekä hyvänjoulun toivotuksin.

• niin on

Tapsassa on monta puolta. Pohjimmiltaan on hyvinkin huomaavainen ja symppis tyyppi, mutta joskus turha tuittuilu puskee päälle. Ailahtelevainen on Kymenlaakson pojan herkkä taiteilijasielu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1385
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      86
      1267
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1249
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      242
      1160
    5. 57
      1036
    6. 65
      939
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      881
    8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      14
      862
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      710
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      687
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      600
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      568
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      549
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      544
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      539
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      485
    18. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      86
      483
    19. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29