Tilasin tuossa kotiin evästä kyseisestä pizzeriasta. Ja ensimmäistä kertaa jouduin pettymään tuohon moskaan mitä sieltä annosboxissa tuli. Pieniä alle sentin lastuja tuota kebabia, muutama hassu pottu ja nuo epäilyttävät lihasuikerot oli vielä enemmän epäilyttävän makuisia.
Olihan tuossa herkullisessa komeudessa mukana vielä "salaatti" Kaksi lokeroa täynnänsä kaalia yksi kurkku, tomaatti ja suolakurkku siivu.
Myös muut perheenjäsenet valittivat ruokiensa makua, joka on ENNEN ollut hyvä.
Tilaanpa jatkossa evääni muualta.
El centro
11
1043
Vastaukset
- ALA-ARVOISTA
Juuri näin. Olen myös aiemmin tilannut ko paikasta pizzaa kotiin, ja tuotteet olivat hyviä. Mutta,mutta, noin viikko tilaamani pizzat olivatkin sitten aivan jotain muuta - reunat karrelle palaneita ja muu pizza kuivaksi palanut!
Liekö sitten "kokki" vaihtunut tms mutta TASO ON LASKENUT LÄHES NOLLA PISTEESEEN. EIPÄ KANNATA ENÄÄ TILAILLA! - ...
El Centrosta tullut joka kerta ruoka kylmänä, vaikka tilauksen tekemisestä ovikellon sointiin on kulunut pisimmillään 40min. Kerran tuli kylmä pitsa väärillä täytteillä ja reunat pois leikattuna :) eipä enää muutamaan kuukauteen ole tullut tilattua ko. paikasta yhtään mitään.
- ...
Niin, ja kyllä, asiasta olemme huomauttaneet useampaan kertaan ravintolalle.
- laatualenee
El Centrossa homma toimii vaihtelevasti. Joskus tulee ihan ok pizzoja, mutta viime aikoina jotain ihan muuta...
Viime viikolla ajateltiin kokeilla uudelleen, mutta pizzat olivat kutistuneet sitten edelliskerran ja kovasti palaneen makuisia reunoilta. 1e hintainen lisätäyte puuttui kokonaan.
Loppukesästä tilatusta kana bbq-pizzasta puuttui sekä kana että bbq-kastike, lisäksi pizzaan oli ilmestynyt ananasta jota siinä ei pitänyt olla. Toisesta tuplakebab-pizzassa oli muutama hassu kebablastu.
Annokset ovat poikkeuksetta haaleita vaikka tilauksesta aikaa vain kolmisen varttia. - Älä kuole nälkään.
Joskus saat odotella ruokia muutamankin tunnin, että ei kannata pidätellä henkee odotellessa kylmän käntyn saapumista.
- valitanpa
mulla kaks kertaa jääny limu tuomatta heiltä.saanu soitella perään...
- valitanpa
ja on puuttunu täytteitä pitsasta
- Juomalla
Onk ose viellä auki?
Tilaisin ruokaa baarista tui ja takaisin menen. - bkklu
Ai,suuseksi menee jotenkin kansalllisuuden mukaan..,juu juu :))
- kyrbä kebab
Miä alan käymään tässä paikassa, kun nyt todistetusti ymmärretään tuoreen lihan päälle.
- 20+19
HUHUUU? Onko ketään kotona?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789