Onko missään päin Oulua Elisan verkossa nettitikulla hyvä kuuluvuus?
Saunalahti ja Elisa Oulussa
3
300
Vastaukset
- lounaitaeiole.
Jos jostakin hyvä yhteys löytyy, meinaatko muuttaa sinne? Hyvä kuuluvuus on paikassa josta on näköyhteys Elisan likkiasemaan/mastoon ja matkaa alle 1km.
- kehtaan kahtoa
En, kun kiinnostaa tietää miksi juuri tällä Oulun alueella missä asun on reikiä esim. DNA:n kuuluvuuskartassa.
Tuttava asuu muutaman sadan m päässä alueella missä DNA pitäisi toimia 3G vain lisäantennilla, mutta minulla DNA:n kuuluvuus on erinomainen.
Saunalahden eli Elisan kartta taas on niin huono ettei siitä näe juuri mitään. Joka paikassa pitäisi muka kuulua vaan eipä vain ole niin. Tuttavan läppärillä ja minun omalla koneella tuttavan Saunalahden liittymällä kokeiltiin minun luona, oli selvästi nopeampi kuin tuttavan kotona.
Ts. myös Elisan verkossa täällä on pakostakin oltava reikiä, vaikka kartta ei niitä näytä.
- sepelaajospelaa.
Ei tarvi linkin ja käyttäjän välissä olla kun kerrostalo tai mäki tai 4 koivua ja 5 kuusta, kun jo nopeudet tippuu selkeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051548- 111206
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42772- 8759