Raitis keskiviikko.
21.12-11 keskiviikko
11
88
Vastaukset
- kysyn vaan
No lupaatko näin joulunajan kunniaksi olla selvinpäin koko loppuvuoden?
Miksi muuten rikot keskustelun sääntöjä massapostittamalla samankaltaista viestiä päivästä päivään? Miksi et poista omaa viestiäsi, kun huomaat nyt epähuomiossa rikkoneesi keskustelupalstan sääntöjä? Siksikö, koska pukki on kaalimaan vartijana?- ftuyghji
Miksi et kerro, mikä sinulla on hätänä?
Kyllä, raittiina tänäänkin. (Kyssä häiriköille: Onko muuten teillä häiriköillä joulurauhaa palstan sotkemisesta?)
- fgthjn
Tarkennus, kysymykseni olivat suunnattu häirikölle, jonka teksti on nyt poistettu, ei siis raittiille.
- Satunnainen lukija
Miksi kutsut häiriköksi palstan satunnaista lukijaa, joka ainoastaan muistuttaa teitä sheriffejä siitä, että teidänkin pitäisi noudattaa keskustelupalstan sääntöjä. Se antaisi moderoinnille ikäänkuin uskottavuutta.
Satunnainen lukija kirjoitti:
Miksi kutsut häiriköksi palstan satunnaista lukijaa, joka ainoastaan muistuttaa teitä sheriffejä siitä, että teidänkin pitäisi noudattaa keskustelupalstan sääntöjä. Se antaisi moderoinnille ikäänkuin uskottavuutta.
Kyse on vähän muusta kuin "satunnaista lukijaa" koskevista viesteistä. Oikea termi voisi olla "päivystävä häirikkö". Häirikköviestit pyritään poistamaan välittömästi, joten suuri yleisö ei niitä juuri näe.
Joulua teillekin.- haujan
Hih... sama meno edelleen 2016
- haukan
Niin varmaan...
- haukan
Humalassa. Mutta, eihän sit sais.
- raitish__
Päivystämme tåunin kanssa tutussa nurkassa pasilan aseman vessassa niin kauan kuin pystyy.
Omoa nokkaan!!! :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477