Hei! Mistä voi johtua äkillinen alavastakipu? Kestänyt n. 30 min., tuli kun istuin suihkussa. Kipu ei ole jatkuvaa, ei oikeastaan voi edes sanoa KIVUKSI, vaan välillä tulee sellaisia nipistyksiä (kuin maha "repeäisi" kohta, sellasia tulee itselläni jos on ilmaa mahassa ja joskus kuukautistenkin aikana). Nyt ei ole kuitenkaan kuukautisia eikä ole myöskään raskauden tai sukupuolitaudin mahdollisuutta. Kun painelen vatsaa, tuntuu että voisi olla ilmaakin (kun painelen ilmaa tulee röyhtäyksenä pois). Samanlaista nipistelyä/kivistelyä kuin jos on ilmaa kertynyt mahaan. Kipu tuntuu kuitenkin ihan alavatsassa.
Nyt meni ohi, toivottavasti ei tule enää. Onko muilla tällaista ollut? Vaikuttaako vaaralliselta? Varmaan ihan harmitonta (ainakin siltä vaikuttaisi), mutta sitä aina huolestuu jos ei tiedä mitään syytä tuntemuksille (heti alkaa miettiä onko joku kysta tms.)
Äkillinen alavastakipu
NuoriNainen
3
151
Vastaukset
- NuoriNainen
Ja kipu tuntuu siis keskellä alavatsaa, heti häpykummun yläpuolella. Ei siis sivulla tms. (eli ei varmaan mitään munasarjoihin liittyvää?)
Kiitos jos joku osaa auttaa (kertoa omia kokemuksia/mihin tällainen voi viitata). - NuoriNainen
Ilmoitan vaan että meni ohi jo. :) Taisi olla ihan normi juttu, mitä mulla tulee joskus.
Ei siis enää mitään. :) - 10 + 1
Ehkä se oli ovulaatiokipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412