Mikä tai mitkä on teillä, miehet ja naiset, hävettävimmät/noloimmat kiihottumispaikat ja tilanteet joissa on alkanut tulla seksuaalinen tunne päälle ja jopa pimpsa on valahtanut märäksi tai miehillä ruvennut seisomaan. Miten selvisitte niistä kokemuksista?
Hävettävin/noloin kiihottumiskokemus?
3
541
Vastaukset
- housut märkänä
Työpaikalla, hänen läsnäollessa :)
- ei mitään
Mitä muuta siltä mieheltä vois odottaa.
- m28, turku
Kyllähän sitä alkaa julkisellakin paikalla suunnilleen kerran päivässä seistä, jos eteen vaan sattuu jotain todella tyrmäävän näköistä kauniimman sukupuolen edustajaa.
Paksut farkut ovat hyvä ase sitä vastaan, että ei näy päällepäin... ainakaan kovin selvästi. Kesällä on hankalampaa jos on shortsit jalassa, siinä saa todella harjoitella mielenlujuutta, jos ei jokirannassa kävellessä ala kesäaikaan ottaa eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737